Je doet maar. Zolang jij betaalt,quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:07 schreef DonJames het volgende:
[..]
O ja, laat anderen maar werken voor jouw centen? Ik kots op luie uitkeringstrekkers![]()
GroenLinksPvdA
![]()
SP
![]()
![]()
![]()
.
Oh, dat lijkt me wel wat. Als ik weer ga studeren is dat ik aan de UvA ga doen het waarschijnlijkste. Een ding alleen, woonruimte. Woonruimte...Regel jij even iets, IR?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
He JAM, ga gezellig in september rechten doen. Als m'n scriptie opschiet doe ik dat ook. Kunnen we lekker samen en zo weet je wel.
Je kan er daar voor kiezen om geen werkgroepen te doen, dan hoef je alleen de tentamens te maken!quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:21 schreef JAM het volgende:
Hoe is dat trouwens met de verplichte lesuren daar? Ik wil echt niet meer dan drie uur (nou ja; vier dan, ik ben coulant) te moeten komen, hoor.
Als je nou lid wordt van m'n studentenvereniging...quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:19 schreef JAM het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me wel wat. Als ik weer ga studeren is dat ik aan de UvA ga doen het waarschijnlijkste. Een ding alleen, woonruimte. Woonruimte...Regel jij even iets, IR?
politicologiequote:Op zaterdag 30 december 2006 16:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
He JAM, ga gezellig in september rechten doen. Als m'n scriptie opschiet doe ik dat ook. Kunnen we lekker samen en zo weet je wel.
Dat kan ik natuurlijk niet weigeren. Volgend jaar dan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kom maar ns een biertje halen, knul. Ik trakteer.
12 minuten van CS naar CS.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:37 schreef JAM het volgende:
Of misschien in Leiden. Dat is wellicht wat gemakkelijker, allemaal.
9 minuten van HS naar CS.quote:
Of de Campus Den Haag, dat maakt het allemaal nog makkelijker. Studeer je wel in de avond maar dat geeft je meer tijd om overdag in bed te blijven liggen. En je kan gewoon op de fiets naar de ''universiteit". Dan doe ik wel met je mee.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:37 schreef JAM het volgende:
Of misschien in Leiden. Dat is wellicht wat gemakkelijker, allemaal.
Vind je het gekquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:28 schreef Originele_Naam het volgende:
lol ik studeer rechten, maar tis fakin saai....
met een beetje inzet zou je kunnen denken aan een loopbaan als carriererevolutionair. Fidel Junior.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:17 schreef JAM het volgende:
[..]
Iets met dingen verkopen? Mijzelf verhoeren aan het grootkapitaal? De nieuwe adel? The man? Nee, dan ga ik liever gelijk achter het station m'n kontje verkopen!
Let wel heren; the revolution will not be televised.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:24 schreef HenryHill het volgende:
- Biologie. Misschien zie je overeenkomsten met andere ruggegraatloze wezens, zoals weekdieren e.d.
luipaarden is het woord dat je zocht JAMquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:52 schreef JAM het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jou en dat carričre-geneuzel? Fuck it! Laat anderen maar werken.. Kijk, in de wereld heb je werkpaarden en sierpaarden. Wat ben ik? Ik ben fucking my little pony.
[afbeelding].
Oh shit!.
Volgens mij heeft TS ook niet de intentie iets met een eventuele studie of met z'n leven te gaan doenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:28 schreef Soli het volgende:
Geschiedenis.
Probleem is: je kunt er geen zak mee.
Iets met kunst ofzo?quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:46 schreef JAM het volgende:
Het zit zo;
Ik houd van; roken, jazz, schaken en meisjes met spleetogen, een mooie platte buik, een bril scheef op de neus en een sigaret in hun mond. Ik haar werken. Ik kan niet werken. Nu werk ik. Ik haat het. Ik heb al drie studies verkloot (Economie, Muziekwetenschap, Engels.)
Toch wil ik weer gaan studeren want; dan zit ik op mijn luie reet en rook ik sigaretten en zeg ik zo nu en dan tegen mijn vrienden (een Japanse met een platte buik en een bril): 'HEY BABE. DADDY'S HOME, SO TAKE THE CHICKEN OUT OF THE OVEN!', en stroomt de studiefinanciėring binnen.
Meer dan dat wil ik ook eigenlijk niet. Ja, meester woorden, in het schaken dus. GM JAM,.
Ik ben dus op zoek naar een studie die MINIMALE inzet vereist, maar waar ze me wel drie jaar later een papiertje in mijn hand drukken, want anders moet ik al die studiefinanciėring terugebetalen, en dat is niet de bedoeling, natuurlijk, a-hum, a-hum, kuch, kuch, juist- ja, juist.
De eerste die met vrijetijdskunde aankomt zeg ik de kanker aan.
Ik dacht zelf aan rechten. Iemand anders nog een idee?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kunst is kei-hard werken!! Niks voor JAM
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Kunst is kei-hard werken!! Niks voor JAM
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |