Jee. Wat een gebrek.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:01 schreef Lienekien het volgende:
Ja, en broer kan dat niet.
Ik wil je zo graag een complex aanpraten. Liefst voor het einde van het jaar. Dan kan het nog mee in het jaaroverzicht.quote:
Dat kan ik zelf nog altijd het beste.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:05 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil je zo graag een complex aanpraten.
quote:Liefst voor het einde van het jaar. Dan kan het nog mee in het jaaroverzicht.
Ik geef je gelijk en ik geef je een compliment. Wat zeur je nou.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:20 schreef broer het volgende:
Ja, lekker dan. Wéér een complex erbij.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:22 schreef Lienekien het volgende:
Ik geef je gelijk en ik geef je een compliment. Wat zeur je nou.
Ik heb je ego al voldoende gemasseerd voor vandaag.quote:
Waarvoor veel dank! Ik kan er weer een paar dagen tegen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:27 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb je ego al voldoende gemasseerd voor vandaag.
Een stukje waardering. Dat doet goed.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:29 schreef broer het volgende:
[..]
Waarvoor veel dank! Ik kan er weer een paar dagen tegen.
Ja, ik wil jouw ego ook wel even strelen als dank. Maar tegelijkertijd klinkt dat een beetje als een oneerbaar voorstel. Dus dat doe ik dan maar niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:30 schreef Lienekien het volgende:
Een stukje waardering. Dat doet goed.
Dan zeg je toch gewoon iets aardigs.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:32 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ik wil jouw ego ook wel even strelen als dank. Maar tegelijkertijd klinkt dat een beetje als een oneerbaar voorstel. Dus dat doe ik dan maar niet.
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:27 schreef broer het volgende:
Ja. Anders mag je niet meedoen.
Dan hoef je ook geen kaartje te halen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:40 schreef dwerg het volgende:
Ik zie het probleem niet.
Nee.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:39 schreef Bupatih het volgende:
Heb je niks beters in te brengen?
Handig systeem.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:43 schreef broer het volgende:
[..]
Dan hoef je ook geen kaartje te halen.
Kwantiteit boven alles.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:48 schreef Augustina het volgende:
Maar we zijn wel 4 posts verder.
Extra betalen om je lam te mogen zuipen in de rooklucht. Nee, ik bedank ook liever.quote:
You make it sound so romantic.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:54 schreef Lienekien het volgende:
Extra betalen om je lam te mogen zuipen in de rooklucht.
quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:10 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Ja. Maar ze drukt het 'Poëtisch' uit. Dat gevoel vind ze dus lekker!![]()
Leer nou es tussen de regels door lezen bij de vrouwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |