quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:04 schreef FJD het volgende:
Wiki is een beetje downHoop dat ie zo beter werkt.
Anyway, Foxie ik pik je gewoon op. We komen met mijn auto dus ik pik je wel op met Kev
Slapenquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:06 schreef Silver_Shark het volgende:
waar is iedereen
Screener normally refers to a copy made from either VHS tape or from DVD-Video disc that are sent to movie critics and censors before the movie is available to public through video rental chains. Normally refers to a very good quality bootlegged copy.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en JP een screener van DVD kwaliteit![]()
![]()
je bedoelt een homofiele gans...quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:42 schreef egg-bird het volgende:
hehe wisten jullie dat er iemand DRS is door zn onderzoek naar de necrofilie onder de homofiele eend![]()
,
wou ik ff melden![]()
Wou je er ook solliciteren dan..quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:49 schreef staticdata het volgende:
goedemorgen. kip was erg lekker!
jammer alleen dat in europa de kip met 10% water wordt bijgespoten om het er voller uit te laten zien. hierdoor was de onderkant van de bladerdeeg niet superhard, maar daar leer je weer van
en who the fok is TSC dan en wie is naast stefan daar nog meer naar toe
je kent de clan wel, je hebt van de week nog op hun server gespeeldquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:49 schreef staticdata het volgende:
jammer alleen dat in europa de kip met 10% water wordt bijgespoten om het er voller uit te laten zien. hierdoor was de onderkant van de bladerdeeg niet superhard, maar daar leer je weer van
neequote:Op vrijdag 29 december 2006 10:51 schreef staticdata het volgende:
wordt er niet THC bedoeld?
Of TBS?quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:51 schreef staticdata het volgende:
wordt er niet THC bedoeld?
Jaja je leaseauto komt er aan hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:53 schreef staticdata het volgende:
Ik ga een keertje me tag voor me naam weg halen op een i/o server, kijken hoeveel aanbiedingen ik krijg
hehe geen bier voor jou 5 jan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:49 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je bedoelt een homofiele gans...![]()
nou het zal wel dan, als hij daar meer plezier zal hebbenquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:55 schreef Incolumis het volgende:
The Skull Collectors
Ok, dan niet maar weet wel wat je aan de kant schuift he.quote:
hehe beginnen we gewoon in de auto alquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:55 schreef Incolumis het volgende:
[..]
geen probleem, neem me eigen kratje wel mee
en dat vinden wij mooi om te doenquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:57 schreef Incolumis het volgende:
ja want daar mag je baserapen als je alle vlaggen hebt
hehe ja... na je aanzoek poste die idd niets meer.. maar ik dan. verdorie....quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:58 schreef Incolumis het volgende:
die is al weer weggerend na mijn aanzoek
kick ass man, vooral op Oman met de bomber, effe de carrier bestormen, hoppakee 5-10 kills in 1 klapquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:00 schreef egg-bird het volgende:
[..]
en dat vinden wij mooi om te doen![]()
![]()
moet je wel kunnen vliegen en niet een snoekduik met je bomber op t hoofd van de tegenstander maken...quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:01 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kick ass man, vooral op Oman met de bomber, effe de carrier bestormen, hoppakee 5-10 kills in 1 klap
quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Screener normally refers to a copy made from either VHS tape or from DVD-Video disc that are sent to movie critics and censors before the movie is available to public through video rental chains. Normally refers to a very good quality bootlegged copy.
Ik denk dat men tegenwoordig geen VHS meer stuurt naar de critici dus wat dat betreft...
Is dat niet uit een Show van Lebbis (Hans Sibbel)quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:42 schreef egg-bird het volgende:
hehe wisten jullie dat er iemand DRS is door zn onderzoek naar de necrofilie onder de homofiele eend![]()
,
wou ik ff melden![]()
Mooi ga ik van weekend even de ingredienten halenquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:49 schreef staticdata het volgende:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:49 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je bedoelt een homofiele gans...![]()
Volantequote:Op vrijdag 29 december 2006 10:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Ok, dan niet maar weet wel wat je aan de kant schuift he.
De Aston Martin DB9 Volante is in 2006 verkozen tot Gay Car van 2006. Maar goed als je liever je eigen auto rijdt dan begrijp ik dat.
Als we het toch zo leuk vinden, waarom staan we baserapen niet gewoon toequote:Op vrijdag 29 december 2006 11:01 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kick ass man, vooral op Oman met de bomber, effe de carrier bestormen, hoppakee 5-10 kills in 1 klap
Je wordt oud JP.. dan wordt je ook wat trager..quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:31 schreef jpjedi het volgende:
Shit man...had al 13 replies klaar staan in wordpad voor Gansje..![]()
Morguh trouwens:![]()
vanmiddag doe ik met je mee, eerst effe de honden van mijn ouders uitlatenquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:53 schreef escape_nl het volgende:
Wil ff chopperen, wie doet er mee?
vanmiddag om 4 uur ong. ben ik van de partijquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:53 schreef escape_nl het volgende:
Wil ff chopperen, wie doet er mee?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:32 schreef dekkered het volgende:
ik ben denk ik om 4 uuur dan ook wel van de partij
en je drankgebruik helpt ook niet echt meequote:Op vrijdag 29 december 2006 11:37 schreef ursel het volgende:
Je wordt oud JP.. dan wordt je ook wat trager..
ik drink niet meer.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:50 schreef FJD het volgende:
[..]
en je drankgebruik helpt ook niet echt mee
en niet minderquote:
Maar ook niet minderquote:
Zie je ook meteen wie de drankorgels binnen BoF zijn hequote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Zie je ook meteen wie de drankorgels binnen BoF zijn he
Meer bier drinken op meetingsquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat zijn de goede voornemens van de BoF-ers?
Ik denk dat mijn voornemen wordt om iets serieuzer te gaan fitnessen.
En ook mezelf beter profileren binnen me werk (carriere maken)
Meer regelmaat in het 's ochtens opstaan
Overigens hou ik me nooit zo aan mijn voornemens, maar goed het is altijd wel grappig om erover na te denken.
je ziet er goed verkleed uit rudy! met een lekker rokje aanquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:08 schreef RudyCarell het volgende:
ff werk spammen... we hebben nu dus flashvideo op de site http://www.loi.nl/Cursussen/Detailhandelenhoreca/PRD_000958
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:45 schreef dekkered het volgende:
URSEL WIL JE MOET DE TS SERVER NOG MAKEN!!!!!!!
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
je ziet er goed verkleed uit rudy! met een lekker rokje aan
Dat klinkt iig al wat vriendelijker..quote:
Minder snoepen en dus weer meer roken. ook sporten maar dat gaat wel gebeuren. wil niet met mn fust over t strand in spanje gaan lopen. moet minstens een aangebroken sixpack wordenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat zijn de goede voornemens van de BoF-ers?
Ik denk dat mijn voornemen wordt om iets serieuzer te gaan fitnessen.
En ook mezelf beter profileren binnen me werk (carriere maken)
Meer regelmaat in het 's ochtens opstaan
Overigens hou ik me nooit zo aan mijn voornemens, maar goed het is altijd wel grappig om erover na te denken.
snappen ze dit woord wel?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:55 schreef Incolumis het volgende:
hij moet niks
*zucht*quote:
godverdimme wat vind ik dat een kut reclame van de LOI. HÉ WOUTUUUR!!!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:08 schreef RudyCarell het volgende:
ff werk spammen... we hebben nu dus flashvideo op de site http://www.loi.nl/Cursussen/Detailhandelenhoreca/PRD_000958
zo reageer ik altijd dusquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
*zucht*![]()
Ik zal het even verklaren voor je:
-Probeer het eerst eens met een gewone vriendelijke post waar je Ursel vraagt of hij even tijd heeft om naar de TS server te kijken en je beschrijft het probleem. Dit in het kader van normen en waarden.
-Ursel sponsort ons deze server welke hij zelf host met zijn eigen bedirjfje www.gamehost.nl Dus hij MOET helemaal NIKS.
aawwww wat lieffffquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou, omdat het moet heb ik het maar ff gedaan dan..
Hij kwam de 5e toch ook...quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
dan zijn de boffers er nog om je het e.e.a. te leren
Ik vind zelf overigens niks mis met het woordje moeten, wel als mensen het dan ook nog eens in caps gaan schrijven..quote:
Nee, want dat willen we graag, maar moeten we niet..quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:23 schreef staticdata het volgende:
delen jullie even een corrigerende tik uit
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nope hij is er niet, ik kan me niet voorstellen dat hij vervoer heeft vanuit zeeland.
Hij mag natuurlijk wel komen, maar dan MOET hij wel bier meenemen
Moet in caps..quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nope hij is er niet, ik kan me niet voorstellen dat hij vervoer heeft vanuit zeeland.
Hij mag natuurlijk wel komen, maar dan MOET hij wel bier meenemen
Mag, maar ik denk dat er meer bier zal zijn, dan we op kunnenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
zal ik kratje juup meenemen Jorrit?
mag het of MOET het?quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mag, maar ik denk dat er meer bier zal zijn, dan we op kunnen
dan doe ik ook maar wat anders :pquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mag, maar ik denk dat er meer bier zal zijn, dan we op kunnen
We hadden liever gehad dat we dit moetje niet konden..quote:
ik snap em niequote:Op vrijdag 29 december 2006 18:52 schreef ursel het volgende:
[..]
We hadden liever gehad dat we dit moetje niet konden..![]()
![]()
trust me, you dont want to know. hij is zeker 4 maanden gebanned ofzo want hij kwam ook al zwaaien in de bf2142 topic.quote:
lol geowendquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:07 schreef Viro het volgende:
@ all :
Heb ik weer he![]()
* Viro staat net onder de douche en hoort de deurbel.
Dus hij haast zich en maakt een flinke valpartij mee op de trap![]()
De bikkel die viro isstaat gelijk weer op en doet de deur open
en ziet 2 kleine klote jochies weg rennen die belletje trekken![]()
En je rent er dan niet eens achteraan..quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:07 schreef Viro het volgende:
@ all :
Heb ik weer he![]()
* Viro staat net onder de douche en hoort de deurbel.
Dus hij haast zich en maakt een flinke valpartij mee op de trap![]()
De bikkel die viro isstaat gelijk weer op en doet de deur open
en ziet 2 kleine klote jochies weg rennen die belletje trekken![]()
quote:
Met een baddoek om me middelquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:20 schreef ursel het volgende:
[..]
En je rent er dan niet eens achteraan..
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat klinkt iig al wat vriendelijker.... wat een post voor mijn 3000e..
![]()
![]()
![]()
... 3000 ..
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij grote spammer van mequote:
Nee.. die moet je afdoen en boven je hoofd zwaaien terwijl je Fieldfuck! schreeuwt, dat zal ze leren!quote:
Gemiddeld 3 posts per dag van mij kan je toch wel hebben..quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:18 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nee.. die moet je afdoen en boven je hoofd zwaaien terwijl je Fieldfuck! schreeuwt, dat zal ze leren!
Dat ik daar niet aan heb gedachtquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:18 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nee.. die moet je afdoen en boven je hoofd zwaaien terwijl je Fieldfuck! schreeuwt, dat zal ze leren!
en helaas heb ik m nu nodig omdat mn huidige tv heel vervelend doet (beeld word steeds smaller en als je er dan op slaat is het weer ff goedquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:27 schreef Mr_Baus het volgende:
Als het een Samsung scherm is (wordt door veel merken gebruikt) dan lijkt me er weinig mis mee, is het geen Samsung scherm dan zou ik toch ff verder zoeken (zowieso nog 1 maandje wachten op de overal verwachte pricedrops)
Briljantquote:
G3 is DE wapen in BF2quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon niemand dood. Eerst als US medic, niks, dan maar met de G3 rondrennen, nog niks![]()
Mij lukt het anders nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:32 schreef Viro het volgende:
[..]
G3 is DE wapen in BF22 soms 3 kogels en enemy is dead. Als je met de G3 niemand raakt moet je je toch gaan afvragen wat je verkeerd doet
![]()
Vol blijven houdenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:53 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Mij lukt het anders niet, kan er iig niet mee overweg zoals andere dat kunnen
![]()
Veel oefenen, heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:53 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Mij lukt het anders niet, kan er iig niet mee overweg zoals andere dat kunnen
![]()
geen breezerquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan doe ik ook maar wat anders :p
WaArOm NiEt BrEeZaH iS lEkKeRquote:
omfg hier ookalquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:03 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
WaArOm NiEt BrEeZaH iS lEkKeR
Sorry kon me niet inhouden
Hier wil ik wel graag op happen! JP ownt door een baggerscreenerquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:59 schreef jpjedi het volgende:
zojuist Flags of our fathers proberen te kijken.. staat mooie DVD online (screener) met 5.1 surround. Voor de leken: Dat is een versie voor recensisten en dus DVD retail kwaliteit. Echter hij heeft natuurlijk geen subs en ik heb in dit geval moeite met het zware Amerikaanse accent.![]()
Dus maar wachten op sub-versie.
Verder @ allen: Weltrusten!!!
ps: excuses dat ik later online was dan afgesproken maar maat van me kwam langs om zijn vuurwerk te halen en de WII moest natuurlijk ff aan. (tijdens gtst hebben we NFS even geprobeerd.).![]()
Bijna dezelfde die ik ook heb!quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:35 schreef Sickert het volgende:
[..]
en helaas heb ik m nu nodig omdat mn huidige tv heel vervelend doet (beeld word steeds smaller en als je er dan op slaat is het weer ff goed![]()
ik ga voor deze
http://www.vergelijk.nl/l(...)2_r_32_b/specs.rhtml
Ben je net te laat mee.. Hij is hem al aan het halen..quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Precies dezelfde die ik ook heb!Prachtige TV alleen het geluid is heel erg slecht.
Ach geluid kun je gewoon via je Versterker regelenquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Ben je net te laat mee.. Hij is hem al aan het halen..
geen problemen met het geluid (tot nu toe)quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bijna dezelfde die ik ook heb!Prachtige TV alleen het geluid is heel erg slecht.
-edit- Althans, ik heb een iets andere; de Samsung LE32S71B
ook zien staan geil ding welquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:22 schreef escape_nl het volgende:
Deze komt eraan, 2300 euro
[afbeelding]
Wij gaan nu voor een full HD TV, waarom een tv kopen die nog geen HD resolutie aankan, ik bedoel dan echte HD, geen HD ready, sucks, is alleen maar een verkooptruc
Een nieuwe tv die je nu gaat kopen, daar verwacht je van dat ie nog minimaal 5 jaar meegaat, dan worden er allang films en programma's in HD uitgezonden. Dus geldverspilling als je nu een normale tv koopt.
Maar dit is mijn mening
heb m nu nog met de scart aansluiting zitten aangezien composiet er nog niet isquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo'n mooie TV, toch jammer dat je er dan geen strakke graphics op kunt tonen
op het moment wel ja er komt een composiet aansluiting (ik geloof vandeweek) dan is je beeld 50% beterquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niet op de Wii bedoel je? Kun je die alleen maar aansluiten via Scart
50% beter? dat is dus eigenlijk slechterquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
op het moment wel ja er komt een composiet aansluiting (ik geloof vandeweek) dan is je beeld 50% beter
net mn ps2 er aangehangen (als dvd speler) maar wat is dat beeld geil zeg
klote fanboysquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
50% beter? dat is dus eigenlijk slechter![]()
bedoel je dat er anders nog meer kinderen & vrouwen misbruikt gaan wordenquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:24 schreef Silver_Shark het volgende:
n India zijn mogelijk 38 kinderen seksueel misbruikt en vermoord in Noida, iets buiten New Delhi. De politie vond er gisteren een aantal in staat van ontbinding verkerende kinderlijkjes. Er zijn twee mannen gearresteerd. De lijken werden opgegraven op het erf van een van de mannen.
Eén van hen (een bediende) heeft bekend zeven kinderen te hebben verkracht en vermoord. Of de huiseigenaar ook schuldig is, staat nog niet vast. In Noida zijn de afgelopen jaren 38 kinderen spoorloos verdwenen. Gevreesd wordt dat de komende dagen nog een aantal van hen zal worden gevonden op of nabij het erf.
De bediende heeft bekend kinderen naar het huis te hebben gelokt met de belofte hun chocolaatjes en ander snoepgoed te geven, om hen vervolgens te misbruiken en vermoorden. De politie kwam hem op het spoor toen bij hem een mobieltje van een vermist meisje werd aangetroffen.
------------------
ik zou hier blijven In nederland JP en Lies
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:43 schreef Sickert het volgende:
Kut joden
weg met ten cate en alle spelers!!
het zou terecht wezenquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:57 schreef ursel het volgende:
[..]... Zou wat wezen als Ten Cate eerder weg is als E. Koeman..
JP!!!!quote:Een lawinepijl heeft vrijdagavond in Breda een ravage veroorzaakt in een woonkamer. De pijl was vastgeplakt aan de buitenkant van de ruit van de woning en is vervolgens aangestoken. De bewoner, een 23-jarige man, was op op het moment van de ontploffing niet aanwezig in zijn huiskamer.
De lawinepijl deed niet alleen de ruit sneuvelen. Ook het kozijn, de gordijnen, meubels, computerapparatuur en een audioset werden door de ontploffing vernield. Het stucwerk kwam zelfs van de muren.
De bewoner zette een achtervolging in op de dader, maar deze wist te ontkomen. De dader is vooralsnog spoorloos. De bewoner heeft aangifte gedaan van poging tot doodslag en vernieling.
Ja in Wierdenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:42 schreef Incolumis het volgende:
btw SVZW de voetbalclub?
ja.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog mensen hier die naar de Top 2000 luisteren?
Op me werk heb ik de top538 geluisterd, echt een aanfluiting. Tiesto op 1quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
heb net aangezetquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb er 5 en moest er toch eentje testen bij die eikel op de hoek.![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:46 schreef jpjedi het volgende:
Neefje Joshua, 5 jaar. jong geleerd is oud gedaan.![]()
hij is nu gek van BF2 en trackmania!
[afbeelding]
Lies en ik zijn aan 2nd life begonnen..broer van lies heeft al wat geld gescoord en wat zaken verkocht. Via zijn werk (ja ook Getronicsquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:46 schreef jpjedi het volgende:
Neefje Joshua, 5 jaar. jong geleerd is oud gedaan.![]()
hij is nu gek van BF2 en trackmania!
[afbeelding]
geef je WII code eens dan stuur ik je zijn mietje..quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:49 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Wat is zijn Xfire ?
wat is zijn Nickname
![]()
Ik zit er ook in met een maat, Jazza Karami is de naamquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Lies en ik zijn aan 2nd life begonnen..broer van lies heeft al wat geld gescoord en wat zaken verkocht. Via zijn werk (ja ook Getronics) zijn ze met drie mensen full-time werkzaam aan 2ndlife. (http://secondlife.com/) - (http://forum.fok.nl/topic/954162)
Voor degene die onder een steen hebben gelegen de laatste tijd: het is een complete virtuele wereld met bedrijven, amusement, sociale omgeving etc etc. Er zijn al 3000 mensen ter wereld die meer dan 20.000 $ per jaar verdienen met een bedrijfje op 2ndlife. Voorbeeld: je ontwerpt trendy kleding en verkoopt dat voor een dollar per stuk.
zal het eens installerenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik zit er ook in met een maat, Jazza Karami is de naam
Ik vind het allemaal nog erg vaag maar ben nu aan het dansen voor geldquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:05 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zal het eens installeren
raffie zit er ook op zie ik
niks want ik vindt het kut werkenquote:Op zondag 31 december 2006 10:09 schreef staticdata het volgende:
2nd life het zogeten internet 2. voor veel mensen is het hun first life ipv hun tweede aan het worden.
ik weet nog niet wat ik er van moet vinden.
quote:Op zondag 31 december 2006 10:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat zie jij eruit als een supernicht JP
ben blj dat jij weet hoe ik het vindquote:Op zondag 31 december 2006 10:39 schreef dekkered het volgende:
[..]
niks want ik vindt het kut werken
Als Frank toch niets blijft invullen kunnen we hem beter schrappen..quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:42 schreef Silver_Shark het volgende:
1. 1. Ferdi Ferdi Manager Rondewinnaar (5) 28-5-2006 768 (+66)
2. 2. PoSTMaN Jorrit Postma Rondewinnaar (7) 17-8-2006 764 (+67)
3. 3. Incolumis Frank Dijkstra Rondewinnaar 21-8-2006 658 (+61)
4. 4. Yoshka Yoshka van de Vaart Rondewinnaar 29-5-2006 631 (+39)
5. 6. Fc Deventer B1 Misterfox 25-8-2006 612 (+50)
=====================================================================
6. 5. Sickert Kevin 17-8-2006 606 (+43)
7. 7. ursel ursel Rondewinnaar (2) 17-8-2006 587 (+48)
8. 8. Frank22 Frank Rondewinnaar (2) 28-8-2006 302 (+0)
1 t/m 3 lijkt me beslist...
4 t/m 6 strijden om 4de plek
ursel probeert sicker intehalen maar lukt niet echt
ik ben gewoon pro dat ik sickert voor blijf en richting yoshka ga met zo 20punten verschil
en frank is gewoon kansloos
Lijkt me welquote:Op zondag 31 december 2006 12:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Is dit genoeg voor vrijdag?
[[url=http://84.41.130.16/demo/img/drankkast_klein.jpg]afbeelding][/url]
Ik host hem even zelf, aangezien xs.to niet werkt
Ja vergeet telkens in te vullen. Volgend jaar vul ik alles weer inquote:Op zondag 31 december 2006 12:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Als Frank toch niets blijft invullen kunnen we hem beter schrappen..
In praktijk kwam het toch al op neer dat ik de laatste plek bezette..
Ik wil vanaf nu wel de lantaarn gaan dragen hoor..![]()
[afbeelding]
Volgend jaar ga ik (ook) veranderingen aanbrengen. Maar ik kan het op deze manier in ieder geval niet vergeten. Al moet ik wel elke week de doelpuntenmakers opslaan, anders krijg je daar geen punten voor.quote:Op zondag 31 december 2006 12:59 schreef ursel het volgende:
Moet je netzoals Jorrit doen.. gewoon alles in 1x invullen..
als ik zou moeten kiezen tussen een staaf goud en de top 2000 dan kies ik voor het goud hoor. die top 2000 is volgend jaar toch weer zuruck met 'zo'n beetje dezelfde nummersquote:Op zondag 31 december 2006 13:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga pas om 17:00 uur weg (gelukkig in de auto zodat ik de Top 2000 kan luisteren).... nu tot 17:00 uur heerlijk de Top 2000 luisteren, dit wil ik voor geen goud missen!
Dan mag ik misschien wel "laatste" staan, maar heb iig wat bereikt..quote:Op zondag 31 december 2006 14:47 schreef Silver_Shark het volgende:
bijna iedereen is poule ronde winnaar behalve Sickert en ik bij Voetbalpoules
geen x serie? moet kunnen toch...quote:Op zondag 31 december 2006 15:24 schreef escape_nl het volgende:
Radeon 9800Pro
minimaal 1,5 Gb intern
was heel gezelligquote:Op zondag 31 december 2006 11:15 schreef escape_nl het volgende:
Inco ben jij je al aan het voorbereiden om een gezellige middag?
leuk he dat second lifequote:Op zondag 31 december 2006 17:19 schreef ursel het volgende:.. Dus dit is een legale manier van vreemd gaan??
quote:Op zondag 31 december 2006 17:52 schreef ursel het volgende:
Mja.. maar anders hoor je er in 1st life niet meer bij weet je..
geen idee?quote:Op zondag 31 december 2006 23:30 schreef Cunani het volgende:
Sinds een week heb ik het probleem dat ik niet meer kan inloggen. Om de een of andere reden kan ik niet connecten, zijn er meer mensen met dit probleem?
firewall toevallig pas geleden geupdate?quote:Op zondag 31 december 2006 23:30 schreef Cunani het volgende:
Sinds een week heb ik het probleem dat ik niet meer kan inloggen. Om de een of andere reden kan ik niet connecten, zijn er meer mensen met dit probleem?
quote:Op maandag 1 januari 2007 02:24 schreef Silver_Shark het volgende:
jesus ik was bijna dood kreeg zo kindervuurpijlje bij me die ontplofde tegen me aan kreeg hem aangeschoten door zo klein kind hij had gelukt dat me nitraat op was
quote:Op maandag 1 januari 2007 05:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Laten we beginnen met iedereen de beste wensen te wensen:
De Beste wensen![]()
![]()
Zo dat hebben we gehad dan kunnen we nu even flink schelden.
@#%@&$@& Ze hebben me fiets gejat.
We hadden het vermoeden wie het gedaan heeft dus heb ik iets gedaan wat ik achteraf beter niet had kunnen doen. Laat ik het zo zeggen hij had mijn fiets en die van een vriendin (die ook gestolen was) niet in zijn kelderbox staan
quote:Op maandag 1 januari 2007 08:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Nou dat zijn goede voornemens
![]()
Zo krijg nou wat. K ben nu precies 48 uur wakker, nog steeds geen slaapterwijl heel NL nu ligt te maffen
Nou dan ga ik maar knallen met volume op 100%Zullen me pa, kleine broertje en buren niet leuk vinden
Ik moet toch wat doen als ik niet kan slapen
![]()
Yup, heb 1.4quote:Op zondag 31 december 2006 23:33 schreef Sickert het volgende:
[..]
geen idee?
wel de laatste patch?
anders het spel reinstallen
verder heb ik geen idee
pssst.. 1.41quote:Op maandag 1 januari 2007 12:45 schreef Cunani het volgende:
[..]
Yup, heb 1.4
Heb het spel net opnieuw geinstalleerd, maar het beeld valt weer stil als ik verbinding wil maken.
@Mr_Baus, firewall is niet geupdate. Heb het ook eens geprobeerd zonder firewall, maar dat wou ook niet lukken.![]()
hun goeie voornemen zijn vooral : Vooral veel spelen uitmelkenquote:Op maandag 1 januari 2007 15:04 schreef Sickert het volgende:
wat een mongolen bij ea net de nieuwste patch voor 2142 gedowned en nu werkt het spel na het instaleren niet meer
zouden die wel goede voornemens genomen hebben dit jaar? en zo ja welke?
uitmelken? hij is nieuw...quote:Op maandag 1 januari 2007 15:07 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hun goeie voornemen zijn vooral : Vooral veel spelen uitmelken
Enige wat ze echt uitmelken is sims, fifa, Nfs e.a sport gamesquote:Op maandag 1 januari 2007 15:07 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Ea's goede voornemens zijn vooral : veel spelen uitmelken
heb het modem gereset daarna duurde het 4x zo lang als anders om te connectenquote:Op maandag 1 januari 2007 15:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
uitmelken? hij is nieuw...
@sickert... hebbie al gereset? ik heb het ook wel eens dan zegt ie dat ik de ori dvd erin moet doen...
Battlefield2 hebben ze uitgemolken kijk naar het begin van het spel vet leuk.. en kijk dan naar de laatste patch vind jij dat niet uitgemolken??quote:Op maandag 1 januari 2007 16:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
Enige wat ze echt uitmelken is sims, fifa, Nfs e.a sport games
oh.. is dat bijna alles dat ze uitbrengen?
dan heb je helemaal gelijk
Nee, maar wel wat betreft SF, EF en AF voor BF2 inderdaad... Dat andere is gewoon bugs eruit proberen te halen...quote:Op maandag 1 januari 2007 16:10 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Battlefield2 hebben ze uitgemolken kijk naar het begin van het spel vet leuk.. en kijk dan naar de laatste patch vind jij dat niet uitgemolken??
ik bedoel die bugs niet maar met dat springen en liggen moet je eerst weer terug naaar gehurkt dat is toch uitgemolken dan kan je net zo goed terug naar bf1942 waar zedat ook doenquote:Op maandag 1 januari 2007 16:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee, maar wel wat betreft SF, EF en AF voor BF2 inderdaad... Dat andere is gewoon bugs eruit proberen te halen...
gewoon een paarkeer op je spatie rammen en je staat weer horquote:Op maandag 1 januari 2007 16:16 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik bedoel die bugs niet maar met dat springen en liggen moet je eerst weer terug naaar gehurkt dat is toch uitgemolken dan kan je net zo goed terug naar bf1942 waar zedat ook doen
eh fox?quote:Op maandag 1 januari 2007 16:16 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik bedoel die bugs niet maar met dat springen en liggen moet je eerst weer terug naaar gehurkt dat is toch uitgemolken dan kan je net zo goed terug naar bf1942 waar zedat ook doen
Battlefield2 en Battlefield1942 vind ik wel het zelfde...quote:Op maandag 1 januari 2007 17:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
eh fox?
dat is geen uitmelken
dat is een spel verzieken(of verbeteren)
uitmelken is telkens met hetzelfde principe komen en het een nieuw spel noemen
ben je al weer vergeten wat je getikt had?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:08 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Battlefield2 en Battlefield1942 vind ik wel het zelfde...
Jeugd van tegenwoordig ookquote:Op maandag 1 januari 2007 18:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
ben je al weer vergeten wat je getikt had?
ach laat maar je zult het vast goed bedoelen
het is denk ik de leeftijd![]()
wat moet jij nou weer in de Fendert, het strontgat van Brabant?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Allemaal de beste wensen voor 2007!!
Gister een superavond gehad. Met zo'n 20 vrienden Oudejaarsavond / nacht gevierd in Fijnaart. Tot 0:00 uur bier gedronken en naar de Top 2000 geluisterd. Daarna vuurwerk afgestoken en weer bier gedronken
Kan je daar geld mee verdienen..quote:Op maandag 1 januari 2007 20:10 schreef jpjedi het volgende:
Lol.
Samen met Di3ki3 en Inco in een gaybar staan dansen voor geld..![]()
al meer dan 3000 mensen hoorde ik.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:26 schreef Incolumis het volgende:
1000 virtuele dollars is 3.60 echte dollars, er zijn mensen die zo goed zijn dat ze minstens 20.000 echte dollars in het jaar verdienen
als je een betaalaccount neemt kun je bijvoorbeeld land kopen. Eerste stukje land tot 520 dollar is 1$ per m2 maar dat is eenmalig.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:29 schreef ursel het volgende:
Maar moet je daar zelf ook nog geld in steken alvorens je erwat voor terug krijgt dan??
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:22 schreef Suikermais het volgende:
SL is best wel geinig..totdat ik JP ineens voor mij zag staan..met alleen een panty aan en een voorbinddildo ervoor![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:10 schreef jpjedi het volgende:
Lol.
Samen met Di3ki3 en Inco in een gaybar staan dansen voor geld..![]()
D' r worden zoveel spellen gespeeld door bofquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:01 schreef dekkered het volgende:
wordt dus nu het grote BoF BF2/SL topic?
je ben niet de enigequote:Op dinsdag 2 januari 2007 05:37 schreef Viro het volgende:
Morguh @ all
Klote stage, k moet gewoon werken vandaag
Kevin ook. Hij kan protesteren wat hij wil maar ik rijdquote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En Ferdi blijft slapen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |