Ik ga ook proberen veel te kijken. Zal er zoals gewoonlijk wel niet van komenquote:
Daar gaat de échte Grand Slam dit jaar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:36 schreef RayMania het volgende:
En Henin heeft zijn wegens persoonljke redenen afgemeld.
Waar heb je dat gelezen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:36 schreef RayMania het volgende:
En Henin heeft zijn wegens persoonljke redenen afgemeld.
Net terug van vakantie... Maar heb het ondertussen ook gevonden op haar (toch wel heel trage) website.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:31 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Op zowat elke Belgische nieuwswebsite.
vrtnieuws.net bijvoorbeeld, of hln.be
Door dit verrassende nieuws waarschijnlijk...quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Net terug van vakantie... Maar heb het ondertussen ook gevonden op haar (toch wel heel trage) website.
Thx
Ik zou gaan voor het 'scheiden'-gerucht. Misschien wel grof, maar die man van haar is maar een rare kwietquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:34 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Door dit verrassende nieuws waarschijnlijk...
Ondertussen draait de geruchtenmolen op volle toeren: is ze zwanger? Of gaat ze scheiden? Of misschien ruzie met d'r coach?
Een ongelukje is snel gebeurd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor het 'scheiden'-gerucht. Misschien wel grof, maar die man van haar is maar een rare kwiet![]()
Zwanger? Ben je gek? Die leeft volgens mij voor haar sport
Ik denk dat die zelfs voor een abortus zou gaan...quote:
Als hij zo speelt als de laatste paar wedstrijden op de masters kan hem niks gebeuren. Dan zeker geen set verlies.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:05 schreef XL het volgende:
Federer zonder setverlies
Ze zal er met haar hoofd niet bijzijn wellicht.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:55 schreef suus21 het volgende:
waarom zou je niet spelen als je gaat scheiden? Dan zou ik juist spelen...
Nou, keuze genoeg in het vrouwencircuit.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:01 schreef suus21 het volgende:
Henin kwam er zeker achter dat ze eigenlijk op meisjes (manwijven) valt![]()
Herhaling van 2005quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:06 schreef pfaf het volgende:
Hopen dat Marat het Roger knap lastig kan maken.Té lastig zelfs.
Volgens mij wel, maar dat is geen ATP toernooi. Het heeft wel een sterk deelnemers veld. Ik zal eens kijken of ik er iets van kan vinden.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:00 schreef suus21 het volgende:
speelt Fed geen toernooi voorafgaand aan de Aus Open?
Er is maar 1 serieuze kanshebber in feite, de rest is outsider. Big servers als Ljubicic en Roddick hebben 9 van de 10 keer geen kans tegen Federer op normaal niveau, degenen die Federer kunnen bedreigen zijn Nadal, Nalbandian en Safin op een goede dag en in de toekomst spelers als Djokovic en toch ook Murray.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:25 schreef RayMania het volgende:
Ljubicic, al vind ik dat geen outsider, maar een serieuze kanshebber.
waarom heb je je nog niet opgegeven voor de fok tennisgame. Je hebt er kijk opquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er is maar 1 serieuze kanshebber in feite, de rest is outsider. Big servers als Ljubicic en Roddick hebben 9 van de 10 keer geen kans tegen Federer op normaal niveau, degenen die Federer kunnen bedreigen zijn Nadal, Nalbandian en Safin op een goede dag en in de toekomst spelers als Djokovic en toch ook Murray.
Zeker niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:12 schreef pfaf het volgende:
Nadal heeft vandaag vanwege een blessure opgegeven in Melbourne. Het is uit voorzorg natuurlijk, maar erg lekker is het niet lijkt me.
sluiter 7e geplaatst, jezus das ook veels te hoogquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:28 schreef XL het volgende:
De loting voor Robin Haase en Raemon Sluiter heeft plaatsgevonden.
Sluiter is als 7de geplaatst en mag tegen Pablo Santos-Gonzalez.
Haase is niet geplaatst en speelt tegen Julio Silva. Hij komt de geplaatste Wesley Moodie tegen.
In de kwalificaties he!quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
sluiter 7e geplaatst, jezus das ook veels te hoog
HIj strooit je gewoon zand in de ogen. Nikolay wint de AO.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:34 schreef XL het volgende:
Ik hoorde de geruchten dat Davydenko eindelijk geblesseerd is!![]()
erg jammer, had een mooie ervaring kunnen zijn... maar hopelijk is ie er op Roland Garros al bij zonder zich te hoeven kwalificerenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:06 schreef XL het volgende:
Haase naar huis.
Zo laag? Ze heeft toch in de top 10 gestaan? Of is m'n wens de vader van m'n gedachte?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:39 schreef XL het volgende:
De plaatsingen zijn overigens bekend gemaakt!
Daniela Hantuchova (SVK) is vijftiende geplaatst.
Dat is toch alweer zo'n dikke 3 jaar geleden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zo laag? Ze heeft toch in de top 10 gestaan? Of is m'n wens de vader van m'n gedachte?
voor de anorexia-periode inderdaadquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is toch alweer zo'n dikke 3 jaar geleden.
Gaat gewoon op entry-ranking, waar Hewitt nog 19e staatquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:39 schreef Ambrosius het volgende:
Hewitt staat nog vrij hoog, verder allemaal wel als verwacht die plaatsingen.
What else is newquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:54 schreef RayMania het volgende:
Venus Williams heeft zich afgemeld.
Ik ook, nog 3 dagenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:14 schreef erkel het volgende:
[..]
What else is newSerena laat al niet eens meer iets van horen. Kunnen we doorstrepen voor de toekomst
Ow maar wat heb ik er weer zin inDat worden veel nachtelijke uren Australian Open plezier
![]()
Dan heb je niet goed opgelet hoor, ze is weer terugquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:14 schreef erkel het volgende:
[..]
What else is newSerena laat al niet eens meer iets van horen. Kunnen we doorstrepen voor de toekomst
Lijkt me sterk eigenlijk. Ik denk dat ze in de derde ronde klaar is nadat Petrova haar geveegd heeft.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet hoor, ze is weer terug. Tweede ronde mogelijk tegen Krajicek. Ze is ervan overtuigd dat ze weer nummer 1 kan worden.
Ow serieus? Dan veegt de kleine Kraaij haar wel ff danquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet hoor, ze is weer terug. Tweede ronde mogelijk tegen Krajicek. Ze is ervan overtuigd dat ze weer nummer 1 kan worden.
En Tamaela ligt er ook uitquote:Op zaterdag 13 januari 2007 07:54 schreef Miracle_Drug het volgende:
Sluiter opgegeven met buikspierblessure![]()
Dat stond hij al, deze overwinning telt voor niks mee. Zo behandelde Federer deze wedstrijd ook. Vrijwel alleen maar serve en volley gespeeld. Zelfs op zijn 2e service. Hij was dingen aan het uitproberen en zei naderhand dat je hem zo niet op de AO zal zien spelen. Maar leuk voor Roddick. Geeft hem zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:07 schreef RayMania het volgende:
Anne Kremer moet zij natuurlijk van kunnen winnen.
Roddick trouwens in de winning mood, onderling nu 1-12 tegen Federer.
Ik heb nou niet het idee dat Krajicek al heel erg in vorm is... blijf haar gewoon een beetje te wisselvallig vinden... als ze de echte top wil halen zal ze dit soort potjes toch eens moeten gaan winnen en niet zoals in Hobart er redelijk kansloos afgaanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:07 schreef RayMania het volgende:
Anne Kremer moet zij natuurlijk van kunnen winnen.
Sja..Als ie Nadal dit jaar nog een paar keer tegenkomt op gravel, kan ie het win-verlies record van Mcenroe weer op zijn buik schrijven.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:41 schreef Vector_SLD het volgende:
Wel slecht voor zijn statistieken
Das waar.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb nou niet het idee dat Krajicek al heel erg in vorm is... blijf haar gewoon een beetje te wisselvallig vinden... als ze de echte top wil halen zal ze dit soort potjes toch eens moeten gaan winnen en niet zoals in Hobart er redelijk kansloos afgaan
Hij heeft wel verloren. Officieel of niet, wel degelijk een statistiek.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:33 schreef TheGeneral het volgende:
Hello, dit was een onofficiele wedstrijd, het waren exhibitie (schrijf je dat zo) wedstrijden.
Deze tellen dus nergens om mee. Geen enkele statistiek dus.
Het is 10 uur vroeger in NL.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:37 schreef MarkG het volgende:
Hoe laat moet ik nou m'n bed uit voor Federer morgen? Hij speelt om 12:30 ongeveer lokale tijd..
Ze beginnen om 01.00.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Zend Eurosport nou alles uit? Vannacht dus ook?
quote:Op zondag 14 januari 2007 15:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Zend Eurosport nou alles uit? Vannacht dus ook?
De enigen die hem kunnen stoppen zijn maar een handje vol personen en dan ook alleen als zij een topdag hebben en Federer niet helemaal topfit is. Dus er is altijd een kleine kans dat hij hem niet gaat winnen, maar de kans is natuurlijk vele malen groter dat hij de AO gewoon gaat winnen.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:13 schreef Eppie_NL het volgende:
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat Federer niet gaat winnen?
![]()
BBC doet ook live verslag.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:45 schreef 61neorej het volgende:
Word het alleen op eurosport uitgezonden in Nederland?
Die gast heeft een geweldige service zegquote:Op maandag 15 januari 2007 02:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Roddick begint lekker.
Ancic wel goed bezig. Simon gaat er prob uit.
Federer wint wel johquote:Op maandag 15 januari 2007 02:53 schreef TheGeneral het volgende:
En gelijk teruggebroken. 1-1
Wow, een Tiebreak van 20-18.quote:Op maandag 15 januari 2007 02:12 schreef TheGeneral het volgende:
En de 1e set voor Tsonga 7-618 (20-18 dus!!)
Lange Tiebreak. En verrassend. Die Tsonga staat zeer goed te spelen. Leuke wedstrijd.![]()
Ja, dat gaat niet echt lekker.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:09 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een gaar scoreboard trouwens, of ben ik de enige die er last van heeft? Er staan nu bijv. weer allerlei oude wedstrijden doorheen. En de updates vinden niet ieder punt plaats, maar ineens een halve game tegelijk, enz.
Als die franse eurosport-commentator straks weer gemalen baksteen in de commercials gebruikt, dan krijgen we Massu weer te zien.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:09 schreef Ambrosius het volgende:
Djokovic veegt de vloer aan met Massu, toch geen kleine jongen: 6-1 6-1 op het moment.
Dat roept ze al een hele tijd..... vrouwen.....quote:Op maandag 15 januari 2007 12:03 schreef komrad het volgende:
http://www.australianopen(...)141168823644468.html
check dat interview met clijsters, wist helemaal niet dat ze ging stoppen
Inderdaad zeg. Wel een van de redenen dat ik zo'n groot fan van de man ben, maar ik zou toch liever hebben dat ie kleine Benjamin even van de baan zou gaan tikkenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:47 schreef Jasza het volgende:
Safin mentaal weer naar de klote, die gaat eraf.
5-2quote:Op maandag 15 januari 2007 12:51 schreef Jasza het volgende:
3-2 Marat door ze service in de TB.
Dat mag ik lijen.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:52 schreef XL het volgende:
Het klasseverschil is te groot. Safin pakt dit nog wel. Ondanks mentale dip.
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Een zware klus voor de Rus .... geef die commentator een nekschot alsjeblieft
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:05 schreef Norrage het volgende:
Hewitt.....
Waarom gaat alles mis voor die jongen? Lijkt Roddick wel
Ik hoop dat ie een goed jaar tegemoet gaat met Draper..
Jammer dat 'ie het niet heeft kunnen winnen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:08 schreef Jasza het volgende:
Guccione 6-3 voor tegen Ollie Rochus, geweldige service die Australier zeg.
Blijft dat heel de dag zo?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:40 schreef Heero87 het volgende:
Blijkbaar zijn een hoop wedstrijden uitgesteld wegens de hitte. Enkel op de twee maincourts wordt met gesloten dak gespeeld...
Guccione - Rochus op Sporzaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:16 schreef pfaf het volgende:
Kan ik eindelijk eens wat zien, is er alleen een totaal niet boeiende damespot op.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En alweer goed op weg naar een tweede.
6-0 4-0.
Wat ik zo snel kan vinden:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:10 schreef Ambrosius het volgende:
6-0 6-0 !
Ooit wel eens drie bagels geweest?
Kan best zijn dat er ondertussen meer zijn bijgekomen.quote:Only five triple bagels have been recorded at Grand Slams in the
32-year-old open era, and none at the Australian Open. The most recent came
when Sergi Bruguera shut out Thierry Champion at the 1993 French Open. (...)
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:32 schreef TheGeneral het volgende:
Als hij nu nog wint, vereer ik hem voor de rest van mijn leven.
Die schotten zijn gewend aan de hitte inderdaad, in tegenstelling tot die Spanjaard.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:38 schreef suus21 het volgende:
het zal wel aan het weer liggen
Een Spanjaard die niet tegen de hitte kan, that makes sense.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:38 schreef suus21 het volgende:
het zal wel aan het weer liggen
Eerste set verloren met 6-3quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:33 schreef RayMania het volgende:
Hewitt gaat het trouwens moeilijk krijgen, denk ik.
Valt nog mee, hij brak terug in de tweede en wint de derde makkelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:39 schreef Ambrosius het volgende:
Davydenko is ook nog niet alles zo te zien aan de scores.
En al een break tegen in de tweede.quote:
Chriz, je mag je voorspellingen PM-en of met een ander account postenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:39 schreef Piet_Veerman het volgende:
Heerlijk, wat een vernedering voor eigen publiek.
Zeg maar Butra hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:52 schreef XL het volgende:
[..]
Chriz, je mag je voorspellingen PM-en of met een ander account posten![]()
Dat klonen ontmantelen valt nog vies tegenquote:
Had 4 match points op 5-4 op de service van Rochus maar ging afwachtend spelen en verprutste zequote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jammer dat 'ie het niet heeft kunnen winnen.
Wel 45 aces.
9-7 eraf in de vijfde.
Clijsters twee keer 6-0 en Hingis ook simpel door. Sharapova had drie sets nodig en pas 9-7 in de derde tegen Pin.
Hij heeft zelfs ooit eens een lijnrechter bedreigd met zn racket.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:52 schreef Jasza het volgende:
Malisse whaha, zit met ze racket te gooien op de baan. Krijgt een waarschuwing, noemt de scheids een idioot. Houd een heel praatje, zegtie:
Where are u looking at
Whehe wat een malloot.
Inmiddels in set 4, Hewitt vecht zich knap terug. Hij stond 2-0 in sets en een break in de derde achter, maar inmiddels 2-1 nog in sets een break voor in de vierde. Hij zal het nu wel winnen in vijf sets.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
En al een break tegen in de tweede.
Houd me op de hoogte, ik heb geen scorebord.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Spannende tie-break bij Santoro -Kunitsyn.
En nog geen rellen gemeld.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Bozoljac lijkt het eenvoudig te hebben tegen Cilic. 6-2,6-4 en nu 3-1 voor.
Idd, 1.00 in de nacht alquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:55 schreef erkel het volgende:
Wat gaan ze lang door daar in Aussie-land. Op zich wel begrijpelijk met die hitte overdag
Enkel naar de klotequote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:11 schreef Ambrosius het volgende:
WTF doet Henri-Mathieu? 7-6 6-4 voor en in de tie-braek van de derde set ook 4-1 als ik het goed heb en hij geeft op!
Precies... als hij zijn enkel niet in de soep had gelopen had hij de partij wel weggechoked.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:25 schreef Norrage het volgende:
Is eens een wat anders choke voor die jongen
Het was wel weer te denken dat ie na die zege in Chennai weer zoiets zou flikken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Clement. Malisse eruit vind ik ook wel een verrassing.
Ik niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Clement. Malisse eruit vind ik ook wel een verrassing.
Inmiddels 1.32 lokale tijd.
Na een 5-2 voorsprong en zelfs serveren voor Seppiquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Reynolds heeft set 3 gewonnen. 7-6 ( 7-5)
Vind ik wel verassend, Malisse is juist in vorm. Won namelijk in Chennai.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:37 schreef RayMania het volgende:
Malisse eruit, niet geheel verrassend (Clement haalt niet voor niks een finale op de Australian Open en hij presteert best goed op hard).
Voorlopig voor niemand, set 5 gaat zo beginnenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Benieuwd voor wie de lege stoeltjes gaan juichen straks.
Mooie partij was dat jaquote:
Het regent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |