quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En alweer goed op weg naar een tweede.
6-0 4-0.
Wat ik zo snel kan vinden:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:10 schreef Ambrosius het volgende:
6-0 6-0 !
Ooit wel eens drie bagels geweest?
Kan best zijn dat er ondertussen meer zijn bijgekomen.quote:Only five triple bagels have been recorded at Grand Slams in the
32-year-old open era, and none at the Australian Open. The most recent came
when Sergi Bruguera shut out Thierry Champion at the 1993 French Open. (...)
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:32 schreef TheGeneral het volgende:
Als hij nu nog wint, vereer ik hem voor de rest van mijn leven.
Die schotten zijn gewend aan de hitte inderdaad, in tegenstelling tot die Spanjaard.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:38 schreef suus21 het volgende:
het zal wel aan het weer liggen
Een Spanjaard die niet tegen de hitte kan, that makes sense.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:38 schreef suus21 het volgende:
het zal wel aan het weer liggen
Eerste set verloren met 6-3quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:33 schreef RayMania het volgende:
Hewitt gaat het trouwens moeilijk krijgen, denk ik.
Valt nog mee, hij brak terug in de tweede en wint de derde makkelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:39 schreef Ambrosius het volgende:
Davydenko is ook nog niet alles zo te zien aan de scores.
En al een break tegen in de tweede.quote:
Chriz, je mag je voorspellingen PM-en of met een ander account postenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:39 schreef Piet_Veerman het volgende:
Heerlijk, wat een vernedering voor eigen publiek.
Zeg maar Butra hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:52 schreef XL het volgende:
[..]
Chriz, je mag je voorspellingen PM-en of met een ander account posten![]()
Dat klonen ontmantelen valt nog vies tegenquote:
Had 4 match points op 5-4 op de service van Rochus maar ging afwachtend spelen en verprutste zequote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jammer dat 'ie het niet heeft kunnen winnen.
Wel 45 aces.
9-7 eraf in de vijfde.
Clijsters twee keer 6-0 en Hingis ook simpel door. Sharapova had drie sets nodig en pas 9-7 in de derde tegen Pin.
Hij heeft zelfs ooit eens een lijnrechter bedreigd met zn racket.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:52 schreef Jasza het volgende:
Malisse whaha, zit met ze racket te gooien op de baan. Krijgt een waarschuwing, noemt de scheids een idioot. Houd een heel praatje, zegtie:
Where are u looking at
Whehe wat een malloot.
Inmiddels in set 4, Hewitt vecht zich knap terug. Hij stond 2-0 in sets en een break in de derde achter, maar inmiddels 2-1 nog in sets een break voor in de vierde. Hij zal het nu wel winnen in vijf sets.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
En al een break tegen in de tweede.
Houd me op de hoogte, ik heb geen scorebord.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Spannende tie-break bij Santoro -Kunitsyn.
En nog geen rellen gemeld.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Bozoljac lijkt het eenvoudig te hebben tegen Cilic. 6-2,6-4 en nu 3-1 voor.
Idd, 1.00 in de nacht alquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:55 schreef erkel het volgende:
Wat gaan ze lang door daar in Aussie-land. Op zich wel begrijpelijk met die hitte overdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |