Ja, dat gaat niet echt lekker.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:09 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een gaar scoreboard trouwens, of ben ik de enige die er last van heeft? Er staan nu bijv. weer allerlei oude wedstrijden doorheen. En de updates vinden niet ieder punt plaats, maar ineens een halve game tegelijk, enz.
Als die franse eurosport-commentator straks weer gemalen baksteen in de commercials gebruikt, dan krijgen we Massu weer te zien.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:09 schreef Ambrosius het volgende:
Djokovic veegt de vloer aan met Massu, toch geen kleine jongen: 6-1 6-1 op het moment.
Dat roept ze al een hele tijd..... vrouwen.....quote:Op maandag 15 januari 2007 12:03 schreef komrad het volgende:
http://www.australianopen(...)141168823644468.html
check dat interview met clijsters, wist helemaal niet dat ze ging stoppen
Inderdaad zeg. Wel een van de redenen dat ik zo'n groot fan van de man ben, maar ik zou toch liever hebben dat ie kleine Benjamin even van de baan zou gaan tikkenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:47 schreef Jasza het volgende:
Safin mentaal weer naar de klote, die gaat eraf.
5-2quote:Op maandag 15 januari 2007 12:51 schreef Jasza het volgende:
3-2 Marat door ze service in de TB.
Dat mag ik lijen.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:52 schreef XL het volgende:
Het klasseverschil is te groot. Safin pakt dit nog wel. Ondanks mentale dip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |