Ze zal er met haar hoofd niet bijzijn wellicht.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:55 schreef suus21 het volgende:
waarom zou je niet spelen als je gaat scheiden? Dan zou ik juist spelen...
Nou, keuze genoeg in het vrouwencircuit.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:01 schreef suus21 het volgende:
Henin kwam er zeker achter dat ze eigenlijk op meisjes (manwijven) valt![]()
Herhaling van 2005quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:06 schreef pfaf het volgende:
Hopen dat Marat het Roger knap lastig kan maken.Té lastig zelfs.
Volgens mij wel, maar dat is geen ATP toernooi. Het heeft wel een sterk deelnemers veld. Ik zal eens kijken of ik er iets van kan vinden.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:00 schreef suus21 het volgende:
speelt Fed geen toernooi voorafgaand aan de Aus Open?
Er is maar 1 serieuze kanshebber in feite, de rest is outsider. Big servers als Ljubicic en Roddick hebben 9 van de 10 keer geen kans tegen Federer op normaal niveau, degenen die Federer kunnen bedreigen zijn Nadal, Nalbandian en Safin op een goede dag en in de toekomst spelers als Djokovic en toch ook Murray.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:25 schreef RayMania het volgende:
Ljubicic, al vind ik dat geen outsider, maar een serieuze kanshebber.
waarom heb je je nog niet opgegeven voor de fok tennisgame. Je hebt er kijk opquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er is maar 1 serieuze kanshebber in feite, de rest is outsider. Big servers als Ljubicic en Roddick hebben 9 van de 10 keer geen kans tegen Federer op normaal niveau, degenen die Federer kunnen bedreigen zijn Nadal, Nalbandian en Safin op een goede dag en in de toekomst spelers als Djokovic en toch ook Murray.
Zeker niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:12 schreef pfaf het volgende:
Nadal heeft vandaag vanwege een blessure opgegeven in Melbourne. Het is uit voorzorg natuurlijk, maar erg lekker is het niet lijkt me.
sluiter 7e geplaatst, jezus das ook veels te hoogquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:28 schreef XL het volgende:
De loting voor Robin Haase en Raemon Sluiter heeft plaatsgevonden.
Sluiter is als 7de geplaatst en mag tegen Pablo Santos-Gonzalez.
Haase is niet geplaatst en speelt tegen Julio Silva. Hij komt de geplaatste Wesley Moodie tegen.
In de kwalificaties he!quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
sluiter 7e geplaatst, jezus das ook veels te hoog
HIj strooit je gewoon zand in de ogen. Nikolay wint de AO.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:34 schreef XL het volgende:
Ik hoorde de geruchten dat Davydenko eindelijk geblesseerd is!![]()
erg jammer, had een mooie ervaring kunnen zijn... maar hopelijk is ie er op Roland Garros al bij zonder zich te hoeven kwalificerenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:06 schreef XL het volgende:
Haase naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |