En Tamaela ligt er ook uitquote:Op zaterdag 13 januari 2007 07:54 schreef Miracle_Drug het volgende:
Sluiter opgegeven met buikspierblessure![]()
Dat stond hij al, deze overwinning telt voor niks mee. Zo behandelde Federer deze wedstrijd ook. Vrijwel alleen maar serve en volley gespeeld. Zelfs op zijn 2e service. Hij was dingen aan het uitproberen en zei naderhand dat je hem zo niet op de AO zal zien spelen. Maar leuk voor Roddick. Geeft hem zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:07 schreef RayMania het volgende:
Anne Kremer moet zij natuurlijk van kunnen winnen.
Roddick trouwens in de winning mood, onderling nu 1-12 tegen Federer.
Ik heb nou niet het idee dat Krajicek al heel erg in vorm is... blijf haar gewoon een beetje te wisselvallig vinden... als ze de echte top wil halen zal ze dit soort potjes toch eens moeten gaan winnen en niet zoals in Hobart er redelijk kansloos afgaanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:07 schreef RayMania het volgende:
Anne Kremer moet zij natuurlijk van kunnen winnen.
Sja..Als ie Nadal dit jaar nog een paar keer tegenkomt op gravel, kan ie het win-verlies record van Mcenroe weer op zijn buik schrijven.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:41 schreef Vector_SLD het volgende:
Wel slecht voor zijn statistieken
Das waar.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb nou niet het idee dat Krajicek al heel erg in vorm is... blijf haar gewoon een beetje te wisselvallig vinden... als ze de echte top wil halen zal ze dit soort potjes toch eens moeten gaan winnen en niet zoals in Hobart er redelijk kansloos afgaan
Hij heeft wel verloren. Officieel of niet, wel degelijk een statistiek.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:33 schreef TheGeneral het volgende:
Hello, dit was een onofficiele wedstrijd, het waren exhibitie (schrijf je dat zo) wedstrijden.
Deze tellen dus nergens om mee. Geen enkele statistiek dus.
Het is 10 uur vroeger in NL.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:37 schreef MarkG het volgende:
Hoe laat moet ik nou m'n bed uit voor Federer morgen? Hij speelt om 12:30 ongeveer lokale tijd..
Ze beginnen om 01.00.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Zend Eurosport nou alles uit? Vannacht dus ook?
quote:Op zondag 14 januari 2007 15:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Zend Eurosport nou alles uit? Vannacht dus ook?
De enigen die hem kunnen stoppen zijn maar een handje vol personen en dan ook alleen als zij een topdag hebben en Federer niet helemaal topfit is. Dus er is altijd een kleine kans dat hij hem niet gaat winnen, maar de kans is natuurlijk vele malen groter dat hij de AO gewoon gaat winnen.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:13 schreef Eppie_NL het volgende:
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat Federer niet gaat winnen?
![]()
BBC doet ook live verslag.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:45 schreef 61neorej het volgende:
Word het alleen op eurosport uitgezonden in Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |