abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 december 2006 @ 20:27:31 #1
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_44804532
Ik wil mijn tanden graag laten bleken. Ik drink op mijn werk vrij veel koffie waardoor ze voor mijn gevoel best erg aan het verkleuren zijn..
Ik ga er vanuit dat het 0,0 vergoed wordt dus daarom vraag ik hier wat je er ongeveer voor kwijt bent en hoe het precies in z'n werk gaat..
Mensen met ervaring??
  Boks-Chick donderdag 28 december 2006 @ 20:29:25 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_44804591
geen persoonlijke ervaringen, maar hoor toch wel regelmatig om me heen dat een hoop van die bleektechnieken schadelijk zijn voor je glazuurlaag enzo.

tevens verkapte tvp
lolwut
  donderdag 28 december 2006 @ 20:49:16 #3
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_44805304
Drink minder koffie
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_44805729
De verkleuring zit niet in je tandglazuur maar in je tandbeen, dat zie je dus door je transparante tandglazuur heen.
Je kan dus een gaatje in je glazuur laten boren er er beekmiddel voor je tandbeen in laten spuiten door een tandarts.
Alleen een zichzelf respecterende tandarts zal zich niet verlagen tot het boren van gaten in goede tanden.

Alle ander huis tuin en keuken middeltjes helpen slechts zeer kort en zijn ook nog eens zeer slecht voor je tandglazuur.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_44805768
Gele tanden

hier staan prima tips
Neem al je dromen eens mee de dag in...
  Boks-Chick donderdag 28 december 2006 @ 21:15:44 #6
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_44806202
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:02 schreef Sakura het volgende:
De verkleuring zit niet in je tandglazuur maar in je tandbeen, dat zie je dus door je transparante tandglazuur heen.
Je kan dus een gaatje in je glazuur laten boren er er beekmiddel voor je tandbeen in laten spuiten door een tandarts.
Alleen een zichzelf respecterende tandarts zal zich niet verlagen tot het boren van gaten in goede tanden.

Alle ander huis tuin en keuken middeltjes helpen slechts zeer kort en zijn ook nog eens zeer slecht voor je tandglazuur.
Yep, dat zegt mijn voogd dus ook altijd (die is tandarts). En die middelen die langere tijd helpen zijn volgens hem dan ook allemaal schadelijk voor je glazuur. Oh, en herhaling van kuren met die korter durende middelen uiteindelijk ook.
lolwut
pi_44814931
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:15 schreef BrandX het volgende:

[..]

Yep, dat zegt mijn voogd dus ook altijd (die is tandarts). En die middelen die langere tijd helpen zijn volgens hem dan ook allemaal schadelijk voor je glazuur. Oh, en herhaling van kuren met die korter durende middelen uiteindelijk ook.
Helemaal mee eens.

Verder kun je beter gewoon ophouden met koffie drinken, want waarschijnlijk heb je nu aanslag op je tanden in ieder geval deels daarvan. En die gaat dus wel gewoon weg als je minder (liefst geen ) koffie meer drinkt en goed poetst (met gewone tandpasta, geen schuurdingen als pearl drops etc.) .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_44818308
Ik heb eergister mijn tanden laten bleken bij http://www.thewhitesmilecompany.nl/
Het heeft me ¤ 149 gekost. Alles is prima bevallen.

Hier een foto van het resultaat.

pi_44820411
De tandarts vertelde mij dat je het bleken na zo'n 2 jaar weer meot herhalen; het is kostbaar en niet blijvend. Ik had een steeds donkerwordende tand, en overwoog om hem te bleken. Nu is hij echter ineens afgebroken en is het bleken niet meer tersprake. Ik zit nu tijdelijk met een plaatje (kunstgebit) en waarschijnlijk wordt het straks een brug of zo.
  vrijdag 29 december 2006 @ 11:49:18 #10
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44820600
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 10:01 schreef o0Loes0o het volgende:
Ik heb eergister mijn tanden laten bleken bij http://www.thewhitesmilecompany.nl/

[afbeelding]
Mooi!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_44826049
quote:

[afbeelding]
Oeh dat ziet er netjes uit!!
♥ Love is Love ♥
pi_45194271
quote:

[afbeelding]
Zozo, dat ziet er goed uit. Toch vertrouw ik zulke instituten niet helemaal. Zou het toch bij mijn eigen tandarts laten doen.

Nog meer ervaringen?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:25:27 #13
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45195038
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:07 schreef riX- het volgende:

[..]

Zozo, dat ziet er goed uit. Toch vertrouw ik zulke instituten niet helemaal. Zou het toch bij mijn eigen tandarts laten doen.

Nog meer ervaringen?
Kennis van mij heeft het ook daar laten doen en was ook erg tevreden

Ik ga het zelf ook laten doen daar over een maandje of wat denk ik
pi_53401075
Tanden bleken is op zich veilig. Echter loopt het resultaat zoals wel bekend langzaam terug en moet je dit eigenlijk onderhouden met een whitening tandpasta.

Er is nu ook een andere oplossing waarmee je witte tanden én eenrecht gebit krijgt:

Hier is meer informatie te vinden:
www.mondverzorging.com
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_53405477
www.Perfectsmile.nl

Ik ben er erg enthousiast over !
pi_53430855
quote:
Op zondag 23 september 2007 14:31 schreef Frappelsien het volgende:
www.Perfectsmile.nl

Ik ben er erg enthousiast over !
Ik heb gehoord dat na een behandeling bij PS de kleur van de tanden al na enkele maanden snel terug liep.. Wat is jouw ervaring?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53432078
quote:
Op zondag 23 september 2007 11:42 schreef apophis4u het volgende:
Er is nu ook een andere oplossing waarmee je witte tanden én eenrecht gebit krijgt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een plaatje op alle tanden laten zetten?? Cheap.
I had a signature once. It was awful.
pi_53435903
Bij mijn tendarts is het 180 euro

Heb het laatst nog gevraagd, maar heb het er niet voor over
pi_53451728
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:27 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Een plaatje op alle tanden laten zetten?? Cheap.
Ben ik benieuwd wat je er 'cheap' aan vindt?

- het is permanent
- beschermt tevens de tanden
- direct een strak recht gebit

Bleken van tanden levert 'wittere tanden' op, maar het effect verschilt per persoon. Met die lumineers kun je zelfs de kleur kiezen.
Maar ben wel benieuwd wat het eigenlijk kost.
pi_53451802
Als je gebit kennelijk zo rot is dat het met bleken etc niet meer netjes te krijgen is, laat het dan gelijk vervangen door kronen. Dan is het stevig, en in een keer goed georganiseerd.
I had a signature once. It was awful.
pi_53451993
Vind je dat niet een klein beetje drastisch?

Zitten volgens mij nogal wat nadelen aan....
pi_53482632
bij mij hielp het niet (1 a 2 tinten) dus ik beveel het niet aan
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_53484979
Ik heb vorige week voor een bleeklepel gehapt. Uit de VS heb ik namelijk een bleekgel van Brite Smile, met de brite smile behandeling kun je je tanden het beste en veilig bleken (kost alleen zo'n 500 euro) Dit is dan met de lamp, en ik heb de bleekgel die je thuis kan doen. Je tanden worden oa 5 tinten lichter. Ik ben heel benieuwd. Mijn bleeklepel kan ik pas midden Oktober ophalen en dan post ik hier een before and after foto.
pi_53485074
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:16 schreef carpediem23 het volgende:
Ik heb vorige week voor een bleeklepel gehapt. Uit de VS heb ik namelijk een bleekgel van Brite Smile, met de brite smile behandeling kun je je tanden het beste en veilig bleken (kost alleen zo'n 500 euro) Dit is dan met de lamp, en ik heb de bleekgel die je thuis kan doen. Je tanden worden oa 5 tinten lichter. Ik ben heel benieuwd. Mijn bleeklepel kan ik pas midden Oktober ophalen en dan post ik hier een before and after foto.
De bleekgel was natuurlijk niet 500 euro, Met de lamp kun je 8 tinten lichter krijgen, het thuis setje ongeveer 5.
  woensdag 26 september 2007 @ 13:26:19 #25
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_53485293
Hoeveel kostte die bleekgel dan? Ik krijg er een beetje Tell Sell rillingen bij...
pi_53485659
Heb het in Utrecht gedaan bij de white smile company. Behandeling van 4 keer een kwartier achter elkaar voor ¤150. Resultaat toen ik eruit kwam was echt superwit, en dit blijft langer naar gelang je wel of niet rookt, koffie e.d. maar het resultaat wat ze beloofden na een tijd is nu nog steeds. Geen voor en na foto's bij de hand trouwens... Mocht het met een jaar alweer knalgeel zijn zoals het vantevoren was, dan ga ik uiteraard terug voor een nieuwe behandeling. Ik ben in ieder geval nog tevreden met het resultaat. Klik hier voor de site. Succes.
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_53485789
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:39 schreef Vince22 het volgende:
Heb het in Utrecht gedaan bij de white smile company. Behandeling van 4 keer een kwartier achter elkaar voor ¤150. Resultaat toen ik eruit kwam was echt superwit, en dit blijft langer naar gelang je wel of niet rookt, koffie e.d. maar het resultaat wat ze beloofden na een tijd is nu nog steeds. Geen voor en na foto's bij de hand trouwens... Mocht het met een jaar alweer knalgeel zijn zoals het vantevoren was, dan ga ik uiteraard terug voor een nieuwe behandeling. Ik ben in ieder geval nog tevreden met het resultaat. Klik hier voor de site. Succes.
Post eens een foto van je tanden aub!

Dan krijg je een echt beeld ipv van die geshopte smoelen!
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53504877
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Hoeveel kostte die bleekgel dan? Ik krijg er een beetje Tell Sell rillingen bij...
Brite Smile is volgens diverse media de beste bleekgel om op een veilige en snelle manier egale witte tanden te krijgen. Ik heb het via Brite Smile Amerika en heb er rond de 30 euro voor betaald wel moet je een bleeklepel op maat laten maken ( anders krijg je vlekken) deze heeft me bij de tandarts 130 euro gekost.
pi_53504893
www.britesmile.com (om te zien wat het is)
  vrijdag 28 september 2007 @ 22:37:38 #30
51286 w00h00
Digital man!
pi_53556712
quote:

[afbeelding]
Mooi en niet duur! Hoe is het resultaat nu, 3 kwart jaar later?
pi_53571304
Dat ziet er zeker netjes uit.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:29:51 #32
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_54173264
Hm, heb van nature iets geliger tanden, altijd goed poetsen, nooit gaatjes, maar zou een tintje witter ook niet erg vinden. Gebruik nu om de dag een whitener tandpasta, white & shine van Aquafresh.
Confidence through competence
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:08:13 #33
51286 w00h00
Digital man!
pi_54176975
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, heb van nature iets geliger tanden, altijd goed poetsen, nooit gaatjes, maar zou een tintje witter ook niet erg vinden. Gebruik nu om de dag een whitener tandpasta, white & shine van Aquafresh.
en resultaat?
pi_59542478
Heb ze gisteren laten bleken bij de Velthuiskliniek. Had op zich al best witte tanden, maar een vlek op m'n voortand. Die is nu ook lichter maar wordt nog een vulling op gezet over twee weken.

Het resultaat is mooi, echt een tandpasta-smile nu.

Maarrrr.... Het lijkt wel of m'n tandvlees wat is teruggetrokken, vooral bij m'n boventanden. Nu lees ik op internet dat dit niet meer bij zal trekken.
Nou ja, ik wacht nog even af. Mocht het over het over een paar dagen nog zo zijn bel ik de kliniek wel.
pi_59577833
quote:

[ afbeelding ]
Wow wat een geweldig resultaat, maar vraag me af hoe lang zoiets blijft?
pi_67769240
Ik ga deze even kicken want ik overweeg om naar The White Smile Company te gaan, maar weet iemand wat het actieve bestanddeel is dat ze daar gebruiken? Is het een peroxide of niet?
  maandag 6 april 2009 @ 19:25:06 #37
55709 Stereotomy
pi_67769335
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:08 schreef w00h00 het volgende:

[..]

en resultaat?
Nou, ik had een rare koffievlek op een hoektand, en die was er na 2 weken poetsen vanaf. Ik vind mijn tanden echter nog steeds iets te gelig dan me lief is, dus ik overweeg nog steeds om mijn tanden te bleken. 150 EUR is niet veel voor zoiets, mits het een paar jaar minder geel blijft dan mijn natuurlijke kleur.

Ik weet dat de vraag 2 jaar geleden is gesteld, maar kan nooit kwaad om netjes te antwoorden he.

Trouwens, als ik zou gaan, zou ik wel in een vakantieperiode of zoiets gaan. Lijkt me echt superbizar dat je collega's op het werk opeens van de een op de andere dag een superwit gebit zien.
pi_67770955
Dat lijkt me juist grappig.
  dinsdag 7 april 2009 @ 23:55:13 #39
234897 Greene
Is helemaal niet groen!
pi_67814378
Even een tvp. Ik overweeg ook om binnenkort langs The White Smile Company te gaan (eerst nog even langs de tandarts voor de zekerheid). Ik begrijp alleen niet hoe TWSC het zo goedkoop kan aanbieden t.o.v. anderen. Mede hierom wil ik ook op consult bij Wit om toch enigzins te kunnen vergelijken. Maar zo een groot verschil kan er toch haast niet zijn? Bleken is toch overal vrijwel hetzelfde?

@ Isegrim: Is het gebruik van een peroxide per definitie slecht? Ik ken twee personen die bij Wit zijn langsgeweest. Het boeide ze alleen vrij weinig dus ze hebben inhoudelijk 0,0 opgepikt en lekker een DVD gekeken. De resultaten zijn wel uitstekend (maar dat verschilt natuurlijk ook weer per persoon). Ik wil ook niet 2 keer zoveel uitgeven voor een gelijke behandeling.
pi_67815260
hele witte tanden zijn lelijk omdat het onnatuurlijk is,, natuurlijke tanden zijn iets geel,, en veel mensen denken dat ze te gele tanden hebben, mensen laten zich heeeeel erg beinvloeden door de media
pi_67816363
http://www.labdirect.info/tand-bleken.html

heeft iemand dit wel eens gebruikt?
is het zelfde systeem als de tandarts gebruikt... ben benieuwd
ik twijfel al een tijdje over het bleken... ben bang voor negatieve gevolgen voor mijn gebit... maar het is wel erg mooi, een mond vol witte tandjes
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_67817152
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:22 schreef mistdeja1 het volgende:
hele witte tanden zijn lelijk omdat het onnatuurlijk is,, natuurlijke tanden zijn iets geel,, en veel mensen denken dat ze te gele tanden hebben, mensen laten zich heeeeel erg beinvloeden door de media
Ik wil ze ook eigenlijk niet spierwit, maar de mijne zijn echt wel érg geel dus ik wil ze wat witter dan ze nu zijn. Ik zal dat ook aangeven als ik daar ben, misschien dat ze een iets kortere behandeling kunnen doen ofzo, want zo'n Prodent-smile hoeft van mij ook niet echt.
pi_67817161
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:55 schreef Greene het volgende:
@ Isegrim: Is het gebruik van een peroxide per definitie slecht? Ik ken twee personen die bij Wit zijn langsgeweest. Het boeide ze alleen vrij weinig dus ze hebben inhoudelijk 0,0 opgepikt en lekker een DVD gekeken. De resultaten zijn wel uitstekend (maar dat verschilt natuurlijk ook weer per persoon). Ik wil ook niet 2 keer zoveel uitgeven voor een gelijke behandeling.
Ik weet niet of peroxide per definitie slecht is, maar je hebt ook behandelingen die geen peroxide gebruiken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bleken_(tanden)
pi_67820481
En, TS, al gebleekt?
pi_67824059
Dat zou toch wel mogen, 2,5 jaar nadat hij dit topic opende
  woensdag 8 april 2009 @ 12:05:14 #46
55709 Stereotomy
pi_67824090
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:04 schreef r3gi3boy het volgende:
Dat zou toch wel mogen, 2,5 jaar nadat hij dit topic opende
Kun je gelijk vragen hoeveel er over is van de bleek na zoveel tijd.
  woensdag 8 april 2009 @ 12:08:15 #47
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_67824202
Ik heb altijd begrepen dat je er na een jaar al zo goed als niks meer van zag?
pi_67824759
Ik heb in Belgie een hele goede gevonden, geen zere tanden, geen rare verhalen. Zit in Antwerpen, doet goed werk voor een knappe prijs.

Dus voor de mensen die wat zuidelijker zitten ;-) is dit een goede optie misschien
  woensdag 8 april 2009 @ 12:28:51 #49
55709 Stereotomy
pi_67824891
En wat voor methode gebruikte die kliniek dan? En wat schoof het?
pi_67825008
Ik heb begrepen dat na 3 jaar de tanden zo'n beetje "de natuurlijke kleur" weer terug hebben (ligt ook de mate waarin je koffie e.d. gebruikt)
pi_67825301
Ik weet niet of dit het juiste topic is maar ik heb vorig jaar eens een doe-het-zelf setje gekocht. Binnen 2 weken merkte ik zeker het resultaat.

Een jaar en vele koppen koffie later zijn we echter weer terug bij af
It's not who stands before you, it's who stands beside you
Well the last plane outta Sydney 's almost gone, whooooh, yeah
pi_67826394
Ik heb ook altijd mijn tanden netjes verzorgd, ik moet wel zeggen dat ik een echte vaste theedrinker ben. Tegenwoordig zit overal ook zuren in, dus het is zo goed als onmogelijk om je tanden mooi wit te houden. Het is eigenlijk ook niet natuurlijk. Ik wil ze deze maand ook laten bleken, want ik irriteer me eraan als ik op mijn vakantie foto's nog steeds wat gelige tanden heb. Met mijn huidskleur lijkt het soms ook geler dan het eigenlijk is. In ieder geval kost het je ongeveer 150 euro, ik vind het zelf niet erg duur als je naar het resultaat bekijkt. Na ongeveer 3 jaar moet je waarschijnlijk weer, maar ik vind een verzorgd uiterlijk gewoon heel belangrijk en dat je vrij uit kan lachen is toch wel een pre voor je leven.
No matter how your heart is grieving
if you keep on believing
The dream your heart wish for comes true
pi_67827240
1x in de zoveel tijd poets ik met schuurmiddel (serieus)

Werkt prima
  woensdag 8 april 2009 @ 13:45:07 #54
55709 Stereotomy
pi_67827296
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:18 schreef Lovedoodle het volgende:
Ik heb ook altijd mijn tanden netjes verzorgd, ik moet wel zeggen dat ik een echte vaste theedrinker ben. Tegenwoordig zit overal ook zuren in, dus het is zo goed als onmogelijk om je tanden mooi wit te houden. Het is eigenlijk ook niet natuurlijk. Ik wil ze deze maand ook laten bleken, want ik irriteer me eraan als ik op mijn vakantie foto's nog steeds wat gelige tanden heb. Met mijn huidskleur lijkt het soms ook geler dan het eigenlijk is. In ieder geval kost het je ongeveer 150 euro, ik vind het zelf niet erg duur als je naar het resultaat bekijkt. Na ongeveer 3 jaar moet je waarschijnlijk weer, maar ik vind een verzorgd uiterlijk gewoon heel belangrijk en dat je vrij uit kan lachen is toch wel een pre voor je leven.
Het valt me op dat foto's met flitser de tanden wat geler maken dan dat ze in werkelijkheid zijn.

Maar laat even weten hoe het gegaan is, en hoeveel je ervoor betaald hebt. Een voor/na foto is ook leuk.
  woensdag 8 april 2009 @ 13:45:51 #55
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_67827326
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:43 schreef kikoooooo het volgende:

Werkt prima
Zal vast werken ja. Enige nadeel is dat je tandglazuur compleet naar de tering is over een jaar of 20
pi_67827386
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:45 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Zal vast werken ja. Enige nadeel is dat je tandglazuur compleet naar de tering is over een jaar of 20
Ik heb de tip gekregen van mijn tandarts. Poets heel voorzichtig, dan is er niets aan de hand.
  maandag 4 mei 2009 @ 02:29:46 #57
103113 Shigeru
Kansloos
pi_68644212
Ik ga binnenkort eens op gesprek bij The White Smile Company (al eerder genoemd hier in dit topic) in Tilburg. Het schijnt gratis te zijn, dus eens kijken wat daar uit komt. Als het me aanspreekt, wil ik de gok wel wagen voor ¤149!
(Simsfan88) I cheated on you more than 200 times! ARE YOU DA DADDY?!?!
(Simsfan88) [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XTD7FmMiy7o[/youtube]
(Simsfan88) ik heb denk ik zo'n 30 keer gecheat ofzo
(Simsfan88) maar dan wel in the sims :P
  maandag 4 mei 2009 @ 20:27:33 #58
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68667750
Ik heb mijn tanden ook laten bleken bij White Smile...nu had ik al redelijk witte tanden maar iets witter waren ze wel. Alleen het resultaat loopt erg snel terug vind ik. En ik drink maar 1 kopje koffie per dag .

Als je echt witte tanden wilt dan kan je beter sparen voor facings. Poetsen met soda, schuurmiddel of zeezout wil idd wel een beetje helpen maar alles met mate!!
  maandag 4 mei 2009 @ 21:00:41 #59
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_68669064
Ik ga het over een tijdje ook doen. Dan volgen er onbewerkte before en after foto's.
Well, I can take you far away, with my mind
pi_68767547
Ik vind dat gedoe eng, ik gebruik Crest Whitestrips.
pi_68772802
Deze tandpasta is trouwens super goed, als je er elke dag 2x mee poetst krijg je ook echt wittere tanden van:

Nieuwe van Oral B, ik doe er al heel lang mee trouwens maar ik poets wel 2x per dag.
An apple a day keeps the doctor away. But if the doctor is cute, screw the fruit!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 08:17:25 #62
232329 Orlistat
I see fat people
pi_68835060
quote:

Werkt prima
Tegenwoordig hebben ze daar speciale tandpasta voor, zoals Elmex intensive cleaning.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 14:00:04 #63
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68840984
Schuurmiddel.... Dan ben je toch niet goed bezig!!
pi_70574225
-edit: spam is niet gewenst op FOK!

voor adverteren, zie FOK! adverteren of neem contact op met pr@fok.nl

[ Bericht 83% gewijzigd door Mylene op 02-07-2009 12:28:31 ]
pi_70575545
Geen idee of het vergoed wordt.
Mijn tanden wel is witter laten maken.
Maar dat was toen mijn beugel werd verwijdert
pi_70697612
Hey luitjesss

Ik wil ze ook graag laten bleken, nu is alleen de vraag, wat is het verschil tussen 4 tinten of 8 tinten?
Zie de site voor de info
http://www.perfectsmile.nl/?gclid=CKLJgr31wJsCFZCB3godOWwlAQ

Welke zal ik moeten nemen? Lekkere witte smile is de bedoeling
  maandag 6 juli 2009 @ 13:19:44 #67
235513 Pencile
Dame in de dop
pi_70697903
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:09 schreef Ocelot360 het volgende:
Hey luitjesss

Ik wil ze ook graag laten bleken, nu is alleen de vraag, wat is het verschil tussen 4 tinten of 8 tinten?
Zie de site voor de info
http://www.perfectsmile.nl/?gclid=CKLJgr31wJsCFZCB3godOWwlAQ

Welke zal ik moeten nemen? Lekkere witte smile is de bedoeling
Ik denk dat dit een beetje afhankelijk is van hoe geel je tanden nu zijn. Is het heel erg dan lijkt het dat je 8 tinten moet nemen. Zijn ze al aardig wit dan is 4 tinten wel genoeg.
pi_73385447
spam is niet gewenst op fok.
adverteren? neem contact op met fok.

[ Bericht 92% gewijzigd door Mirjam op 05-10-2009 10:48:07 ]
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:07:18 #69
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73390388
quote:

Werkt prima
Soda ook.
pi_74495122
Ik heb gister mijn tanden laten bleken bij PearlyWhite, maar ik zie echt geen verschil.
Mijn hoektanden zijn nog altijd geel.
Heeft iemand ervaring met Pearly?
pi_74504073
Nee geen ervaring met Pearly ik laat mijn tanden meestal
bleken / witter maken door een tandarts / orthodontist / tandheelkundige
pi_74506294
Ik heb het een keer laten doen, een soort van medium pakket ergens bij die sportschool in Amstelveen. Resultaat viel me enorm tegen en de behandeling is echt niet fijn. Dat spul dringt echt door in je tanden en dan krijg je van die pijnscheuten. En een enorme tijd met je mond open zitten met spul erin, lamp erop en maar kwijlen. Ik zou het niet nog een keer doen. Als het dan ook nog echt mooi wit werd, maar verschil is niet noemenswaard terwijl het best nog prijzig is.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_74506899
Heeft er iemand toevallig interesse in een al geboekte behandeling bij een gediplomeerd bedrijf?
Kan voor tandenbleken worden gebruikt maar ook voor bijvoorbeeld laseren van ongewenst haar.
PM me

[ Bericht 3% gewijzigd door Yoewie op 08-11-2009 20:03:17 ]
pi_74529265
Hoe zit het eigenlijk met het bleken van tanden indien je een soort van vulling hebt aan je voortand wegens het ontbreken van een stukje? Ik ben vroeg namelijk gevallen, stukje tand afgebroken, drama drama, maar de tandarts heeft het vervolgens weer "opgevuld" en je ziet er niets meer van. Nu weet ik dat er wel "vulling" zit en ik heb zo'n vermoeden dat dit niet mee gaat bleken.....

Misschien moet ik maar gewoon de tandarts bellen
  maandag 9 november 2009 @ 00:52:46 #75
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_74530225
quote:
Op maandag 9 november 2009 00:04 schreef Florette het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het bleken van tanden indien je een soort van vulling hebt aan je voortand wegens het ontbreken van een stukje? Ik ben vroeg namelijk gevallen, stukje tand afgebroken, drama drama, maar de tandarts heeft het vervolgens weer "opgevuld" en je ziet er niets meer van. Nu weet ik dat er wel "vulling" zit en ik heb zo'n vermoeden dat dit niet mee gaat bleken.....

Misschien moet ik maar gewoon de tandarts bellen
Dat stukje 'bleekt' dan inderdaad niet mee. Ik heb het precies hetzelfde met 1 voortand. Daar is ook een stukje vanaf en daar zit nu zo'n coating (ofzo?) overheen. Ik wilde vorig jaar mijn tanden laten bleken, maar mijn tandarts raadde me dat om bovenstaande reden sterk af.
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_74549283
quote:
Op maandag 9 november 2009 00:52 schreef Judeljuud het volgende:

[..]

Dat stukje 'bleekt' dan inderdaad niet mee. Ik heb het precies hetzelfde met 1 voortand. Daar is ook een stukje vanaf en daar zit nu zo'n coating (ofzo?) overheen. Ik wilde vorig jaar mijn tanden laten bleken, maar mijn tandarts raadde me dat om bovenstaande reden sterk af.
Hmm daar was ik inderdaad al bang voor!
Zal het toch even gaan navragen, maar dan zal het hier wel ophouden voor mij
pi_76752227
-edit: spam is niet gewenst

wil je toch adverteren? neem dan contact op met pr@fok.nl

[ Bericht 83% gewijzigd door Mylene op 13-01-2010 09:47:59 ]
pi_76752302
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:45 schreef Ilse26 het volgende:
Ik heb ook een stukje van mijn voortand afgebroken vroeger maar xxxxxxx heeft mijn tanden gebleekt en nu zie ik niet eens verschil meer met dat ingezette stukje neptand, volgens hun is dat van composiet materiaal net als witte vullingen en die bleken gewoon mee, porseleine stukjes niet.
Moet je maar eens kijken op hun site xxxxxxxxxxxxxl , staat veel bruikbare info op

Helemaal geen opzichtige spam ofzo
pi_76753830
He Mylene vind ik niet echt getuigen van een objectieve houding die je hoort aan te nemen als moderator.
Een forum is bedoeld voor iedereen die meningen, vragen en ervaringen wilt delen met anderen dus doe ik dat ook en dat ik daar een bedrijfsnaam en de website bij vermeld is om anderen die daar om hebben gevraagd te informeren. Dat heet reageren op een onderwerp, maar als het jullie stoort dat er naam en toenaam worden vermeld dan moet je niet met twee maten meten en ook alle andere topics opschonen van links en bedrijfsnamen!
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:45:50 #80
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_76753960
Je bent wel erg spam-verdacht als je alleen post om die bedrijfsnaam te noemen. Je bent dus geen normale user die een bedrijf en website noemt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_76754741
Hartstikke fijn dat anderen voor mij bepalen of het een "spam" reactie of een echte reactie is , kijk ff om je heen joh in alle andere topics waar het uitpuilt van adviezen met bedrijfsnaam of link vermelding, lekkere objectieve jongens hier maar wil ik niet eens mijn mening hier geven als mijn integriteit bij voorbaat al in twijfel wordt getrokken door jan en alleman
Geluk ermee he en blijf vooral in de spiegel kijken
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:10:06 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_76754808
Ja, doei.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:10:42 #83
55709 Stereotomy
pi_76754830
Had een paar maanden geleden Crest Whitestrips over laten vliegen van eBay VS maar nooit opmerkingen over m'n tanden gehoord, tot eergister toen een vriendin (die zelf rookt) opmerkte dat ik witte tanden had. Mijn tanden zijn absoluut niet spierwit, zeker nog lichtgelig, en het is ook alweer een paar maanden geleden dat ik de whitestrips had gebruikt, maar het valt me op groepsfoto's e.d. ook op dat ik idd nooit de geelste tanden heb. Precies wat ik wilde.

Jammer dat die whitestrips in Nederland niet te koop zijn. Alle andere whitening in de producten (over the counter, in de EU) hebben een te laag peroxide gehalte waardoor ze relatief gezien totaal niet effectief zijn, en dan ben je aangewezen op die klinieken of tandartsen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Stereotomy op 13-01-2010 11:19:05 ]
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:20:08 #84
55709 Stereotomy
pi_76755228
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:08 schreef Ilse26 het volgende:
Hartstikke fijn dat anderen voor mij bepalen of het een "spam" reactie of een echte reactie is , kijk ff om je heen joh in alle andere topics waar het uitpuilt van adviezen met bedrijfsnaam of link vermelding, lekkere objectieve jongens hier maar wil ik niet eens mijn mening hier geven als mijn integriteit bij voorbaat al in twijfel wordt getrokken door jan en alleman
Geluk ermee he en blijf vooral in de spiegel kijken
Opzouten. En als je de volgende keer gaat spammen, post dan eerst wat mee zodat het wat minder opvalt.
pi_76757973
@Stereotomy

Welke Crest whitestrips heb jij genomen dan? Volgens de website van hen, is er de keuze uit verschillende soorten: classic, premium, pro effects, advanced seal, daily multicare en de daily whitener + tartar protection.

Ik zie dat het ook op Amazon.com verkocht wordt. Wellicht dat ik het eens ga proberen en kijken of het enigszins resultaat oplevert.
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:45:02 #86
55709 Stereotomy
pi_76758102
De Supreme heb ik genomen, en ik heb een half bakje gebruikt (21 pakjes a 2 strips) Die 21 overgebleven pakjes doe ik over een paar maanden wel.

Ik moet wel zeggen dat die Supreme best heftig zijn (14% ofzo?). De Classic hebben 6%, maar daar zitten er meer van in / moet je langer mee doorgaan / is goedkoper. Maar als je maar een half bakje Supreme gebruikt, ben je even 'duur' uit. Mijn doel was niet ueberwitte tanden te krijgen.

Resultaat zal ongeveer hetzelfde zijn, het gaat gewoon sneller en het irriteert je tanden qua ongemak iets meer. Het viel best mee met de pijn uiteindelijk: in enkele van de gevallen voel je het op je tandvlees (dat wordt tijdelijk een kwartiertje op een paar plekjes wit) en heel soms worden je tanden wat gevoeliger. En soms werden mijn duimen ook wat wit en prikkerig omdat daar wat peroxide op was gekomen en ik vergeten was mijn handen goed af te spoelen na het opbrengen, maar dan voel je iig dat het goed werkt. Het gros van de dagen was gewoon pijnvrij. En misschien overbodig om te zeggen: het glazuur wordt niet aangetast door peroxide.

Wat helpt, is eerst een paar weken met sensodyne of een andere tandpasta tegen gevoelige tanden poetsen voordat je aan Whitetsrips begint.

http://en.wikipedia.org/wiki/Crest_Whitestrips

[ Bericht 3% gewijzigd door Stereotomy op 13-01-2010 12:50:56 ]
  woensdag 18 augustus 2010 @ 20:53:25 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85450351
Ik ben ook aan het overwegen om het te doen. Zijn er nog mensen die het eerder gedaan hebben die hun 'een tijdje later'-ervaringen willen posten? :). Ik twijfel nog omdat ik vrees dat het schadelijk is. Bovendien breng ik liever eerst een bezoekje aan de gewone tandarts om mijn gebit eens te laten checken. Ik heb op bepaalde punten wel gevoelige tandhalzen namelijk, is dat erg als je je tanden wilt laten bleken?
Niet meer actief op Fok!
pi_85451869
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook aan het overwegen om het te doen. Zijn er nog mensen die het eerder gedaan hebben die hun 'een tijdje later'-ervaringen willen posten? :). Ik twijfel nog omdat ik vrees dat het schadelijk is. Bovendien breng ik liever eerst een bezoekje aan de gewone tandarts om mijn gebit eens te laten checken. Ik heb op bepaalde punten wel gevoelige tandhalzen namelijk, is dat erg als je je tanden wilt laten bleken?
Heb het een tijdje terug laten doen. Het resultaat is niet echt lang blijvend en ik vond de behandeling niet fijn. Je moet echt lang met van dat bleekspul en onder zo'n lamp zitten te wachten en af en toe steekt het gewoon in je tanden, geen fijn gevoel dus. Het resultaat viel me ook een beetje tegen. Ik had het daar bij dat Amstelveense sportcentrum laten doen. Viel me allemaal dus wat tegen dus. Scheelt misschien wel een stuk waar je het laat doen. Nu zie je er niets meer van.
pi_85452921
Ik heb het alweer twee jaar geleden laten doen en ben nog steeds tevreden over het resultaat. Nu had ik al helemaal geen gele tanden ofzo, maar het ziet er nog steeds prima uit.
Ik heb het in Rotterdam bij de Velthuis kliniek laten doen, en een tandarts heeft daar eerst beoordeeld hoe de kwaliteit van m'n tanden was zeg maar. Je krijgt eerst een gratis consult. Als ze het niet vertrouwen raden ze het af hoor.

Het is trouwens inderdaad niet goed voor je tanden om het elke twee jaar te doen (er werd mij daar verteld dat er BN-ers zijn die dat wél doen, en ja, da's heel slecht voor je tanden), maar voor een keer is weinig schadelijk.
pi_85452984
300 euro
pi_85453056
Ik heb zo'n setje thuis wat ik 's nachts in doe, ik heb het in maart voor het laatst gedaan en toen kreeg ik er erg gevoelige tanden van. Nu hebben ze hun oude kleur weer en zou het weer opnieuw moeten dan, maar ik heb er niet zo'n zin in op het moment, ben net van de koudegevoeligheid af. :P

Het werkte wel goed, na 1 dag was al duidelijk verschil en ik deed het zo'n 4 nachten.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:08:21 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85453278
@ Nummer_zoveel: Ah, dank je voor je reply, hier heb ik wat aan :).
Ik was ook niet van plan om het elke twee jaar te doen, hoor. Het is wel de bedoeling dat ik na de behandeling iets ga minderen met dingen die slecht zijn voor je tanden (wat in mijn geval vooral cola is, koffie drink ik niet en ik rook ook niet). Ik denk dat ik eerst eens een bezoekje aan de gewone tandarts ga brengen en mijn gevoelige tandhalzen (die vast gevuld moeten worden) onder de aandacht breng. Ik heb gelezen dat vullingen niet mee kleuren, maar aangezien ik ws vlak ná de vulling ga bleken lijkt dat me niet veel uit te maken? Ik ga liever niet naar zo'n praktijk voordat ik mijn gebit goed heb laten checken door de tandarts en zeker weet dat alles in orde is verder :@.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 15:58:53 #93
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85544989
stel je laat je tanden bleken, en je drinkt vervolgens 5 dagen in de week koffie op je werk, hoe snel worden ze dan geel, of blijven ze voor je hele leven wit.
Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
pi_85545138
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 15:58 schreef turnazz het volgende:
stel je laat je tanden bleken, en je drinkt vervolgens 5 dagen in de week koffie op je werk, hoe snel worden ze dan geel, of blijven ze voor je hele leven wit.
een jaar of 4 wanneer het een professionele bleekmethode is

maar als je veel koffie en thee drinkt drinkt zal het sneller gaan.
  maandag 23 augustus 2010 @ 04:36:18 #95
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_85595307
Lees veel reacties over gevoelige tanden bij mensen: sensodyne rapid werkt echt super. Is nieuw en ook best duur, maar het werkt. Heb onlangs mn onderhoektanden ietwat bij laten slijpen omdat ze aan de scherpe kant waren en dit resulteerde in supergevoelige en pijnlijke tanden. Maar sinds ik Rapid gebruk is dat veeel minder.
Goed van jou.
pi_85602146
Ik heb zelf me tanden nu 2 keer laten bleken. Het licht echter heel erg aan de kleur van je tandbeen hoe goed het werkt en hoe lang het blijft.
Bij mij werkt bleken dus totaal... voor 1 week zit het er wel mooi uit en dan wordt het weer hetzelfde.
Wat ik echter wel aan wil raden is de tandenpasta van aquafresh is dat geloof ik.. die zegt dat je tot zoveel x meer wittere tanden krijgt.
Bij mij heeft dat echt geholpen. me tanden zijn tinten lichter geworden en omdat je natuurlijk elke dag poetst blijft dat ook zo! echte aanrader dus!
pi_85603034
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:24 schreef xNicolliejx het volgende:
Ik heb zelf me tanden nu 2 keer laten bleken. Het licht echter heel erg aan de kleur van je tandbeen hoe goed het werkt en hoe lang het blijft.
Bij mij werkt bleken dus totaal... voor 1 week zit het er wel mooi uit en dan wordt het weer hetzelfde.
Wat ik echter wel aan wil raden is de tandenpasta van aquafresh is dat geloof ik.. die zegt dat je tot zoveel x meer wittere tanden krijgt.
Bij mij heeft dat echt geholpen. me tanden zijn tinten lichter geworden en omdat je natuurlijk elke dag poetst blijft dat ook zo! echte aanrader dus!
Je raadt een product aan, maar weet niet precies welk product je aanraadt? Handig...

Ik heb mijn tanden anderhalve week geleden laten bleken, bij TheWhiteSmileCompany. Net resultaat, zeker niet opvallend wit, ik denk dat de meeste mensen niet zouden zien dat ik er wat aan heb laten doen. De vlekjes en verkleuringen zijn weg, het ziet er 'schoner' en gelijkmatiger uit.
Heb totaal geen last (gehad) van gevoeligheid, wat mij heel erg verbaasde want ik heb gevoelige tanden.
pi_85616916
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:48 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Je raadt een product aan, maar weet niet precies welk product je aanraadt? Handig...

Ik heb mijn tanden anderhalve week geleden laten bleken, bij TheWhiteSmileCompany. Net resultaat, zeker niet opvallend wit, ik denk dat de meeste mensen niet zouden zien dat ik er wat aan heb laten doen. De vlekjes en verkleuringen zijn weg, het ziet er 'schoner' en gelijkmatiger uit.
Heb totaal geen last (gehad) van gevoeligheid, wat mij heel erg verbaasde want ik heb gevoelige tanden.
Als de meest mensen het niet zouden zien is er blijkbaar ook weinig resultaat en dat is toch niet waarom je ergens je tanden laat bleken?
pi_85617005
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:48 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ik heb daar mijn tanden ook zo'n 1.5 maand geleden laten bleken, volgens mij zijn mijn tanden nu weer hetzelfde als voorheen. Geldverspilling dus. En bij mij waren ze n het begin ook gelijkmatiger, maar nu merk ik daar niks meer van :'(
pi_85620843
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 18:22 schreef Samson het volgende:

[..]

Als de meest mensen het niet zouden zien is er blijkbaar ook weinig resultaat en dat is toch niet waarom je ergens je tanden laat bleken?
Nee, ik bedoel meer dat het niet zo opvallend filmsterrenwit is, dat je al vanaf een afstandje denkt: "waar is mijn zonnebril?"
Een kennis die ik onlangs tegenkwam en die ik erover vertelde zeï: "ik dacht dat je op vakantie was geweest, je ziet er zo goed uit, maar 'dat' is het dus".

Ik hoop trouwens dat het resultaat bij mij wel van langere duur gaat zijn, anders is het wel zonde van toch flink wat geld.
pi_85622527
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel meer dat het niet zo opvallend filmsterrenwit is, dat je al vanaf een afstandje denkt: "waar is mijn zonnebril?"
Een kennis die ik onlangs tegenkwam en die ik erover vertelde zeï: "ik dacht dat je op vakantie was geweest, je ziet er zo goed uit, maar 'dat' is het dus".

Ik hoop trouwens dat het resultaat bij mij wel van langere duur gaat zijn, anders is het wel zonde van toch flink wat geld.
OK, ik hoop het voor je, het is helaas niet mijn ervaring.
pi_86042185

[ Bericht 50% gewijzigd door Mylene op 03-09-2010 22:19:11 ]
pi_86042396
Morgen even dit topic inlezen.
pi_86042886
nou het is geen spam hoor.
als je wilt kan ik het bonnetje voor je scannen..
gewoon positieve ervaring met dit bedrijf!
zal ik m nog n x posten zonder bedrijfsnaam. of is het dan ook spam :S
pi_86043523
Ik heb vandaag mijn tanden laten bleken.
(als ik de naam van het bedrijf noem, wordt mijn reactie verwijderd vanwege spam.
dus helaas kan ik dit er niet bij zetten.)
Ik heb zo'n 1,5 uur met een bitje in m'n mond gezeten, slikken is best lastig dus echt prettig is het niet maar het resultaat mag er zeker zijn.
Heb geen last van gevoelige tanden/ tandvlees gekregen maar wel witte tanden
Dus ik zou het zeker aanbevelen, ik heb er 149,- voor betaald
Hier mijn voor en na foto.

Ik ben benieuwd hoe het er over een half jaartje uitziet, ik zal dan nog eens een keertje een foto-update sturen.

P.s. ik heb altijd witte vlekjes op mijn tanden gehad, maar het bleken heeft dit niet erger gemaakt.
Doordat mijn tanden witter zijn vallen die vlekjes juist minder op.
Wel is 1 hoektand van mij wat donkerder. Heb ik ook altijd al gehad en bij de intake hebben ze ook gezegd dat deze tand wel mee zou bleken maar waarschijnlijk wel wat donkerder zou blijven dan de rest. Maar ik vind het niet storend

[ Bericht 4% gewijzigd door EDwoman op 03-09-2010 23:26:33 ]
  zaterdag 4 september 2010 @ 08:44:09 #106
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_86053168
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 22:38 schreef EDwoman het volgende:
Ik heb vandaag mijn tanden laten bleken.
(als ik de naam van het bedrijf noem, wordt mijn reactie verwijderd vanwege spam.
dus helaas kan ik dit er niet bij zetten.)
Ik heb zo'n 1,5 uur met een bitje in m'n mond gezeten, slikken is best lastig dus echt prettig is het niet maar het resultaat mag er zeker zijn.
Heb geen last van gevoelige tanden/ tandvlees gekregen maar wel witte tanden
Dus ik zou het zeker aanbevelen, ik heb er 149,- voor betaald
Hier mijn voor en na foto.
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd hoe het er over een half jaartje uitziet, ik zal dan nog eens een keertje een foto-update sturen.

P.s. ik heb altijd witte vlekjes op mijn tanden gehad, maar het bleken heeft dit niet erger gemaakt.
Doordat mijn tanden witter zijn vallen die vlekjes juist minder op.
Wel is 1 hoektand van mij wat donkerder. Heb ik ook altijd al gehad en bij de intake hebben ze ook gezegd dat deze tand wel mee zou bleken maar waarschijnlijk wel wat donkerder zou blijven dan de rest. Maar ik vind het niet storend
plaats over een aantal weken opnieuw een foto.. ben benieuwd ^O^
Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
pi_86061494
Ik wil ook mijn tanden laten bleken, maar durf het op dit moment nog niet. Probeer nu een beetje alle tandpasta's uit en ga een tijd echt 3 keer per dag poetsen en als het dan niet verbeterd wil ik kijken naar andere mogelijkheden. Maar ten eerste is het altijd duur en ten tweede is er niet zo veel resultaat. Of hoe duurder, hoe beter. Maar zoveel geld heb ik niet. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_86061542
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 15:14 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil ook mijn tanden laten bleken, maar durf het op dit moment nog niet. Probeer nu een beetje alle tandpasta's uit en ga een tijd echt 3 keer per dag poetsen en als het dan niet verbeterd wil ik kijken naar andere mogelijkheden. Maar ten eerste is het altijd duur en ten tweede is er niet zo veel resultaat. Of hoe duurder, hoe beter. Maar zoveel geld heb ik niet. :9
Beter 2 keer goed poetsen dan 3 keer
Ik poetste eerst ook 3 keer of meer per dag maar blijkbaar poets je dan het glazuur weg
pi_86061609
Ja zoiets dacht ik ook al, maar soms dan poets ik ook onder de douche wel 10 minuten lang... :9
  zaterdag 4 september 2010 @ 15:19:10 #110
55709 Stereotomy
pi_86061621
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 15:14 schreef Tamashii het volgende:
(whitening) tandpasta's helpen helemaal niks tegen gele tanden. Bleken is de betere optie. :)

Het gelige komt namelijk van de kleur van je tanden achter je glazuur. Daar komt je tandpasta niet. Het perioxide van het bleken diffundeert door het glazuur heen.
pi_86227774
Nou dat duur valt best wel mee.
Ik heb er in Tilburg 149,- voor betaald.
Blijft natuurlijk veel geld maar dan ben je wel in 1x (anderhalfuur) klaar.
pi_86427061
-edit: niet dus

[ Bericht 95% gewijzigd door Mylene op 14-09-2010 17:01:46 ]
pi_86427144
Ja. En een foto van voor en na! :D
pi_86427190
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:41 schreef Ilse26 het volgende:

Je hebt twee keer ooit een post geplaatst op Fok en beide keren gaat het over tanden bleken. Hmmmm. -O-

[ Bericht 28% gewijzigd door Mylene op 14-09-2010 17:02:03 ]
pi_86427259
Ah, je vorige post ging hier ook over Ilse26. Sterker nog, toen opende je een topic over deze kliniek, de beste van heel Nederland bla bla bla, die hierna gesloten is op het vermoeden van spam.
pi_94331115

[ Bericht 80% gewijzigd door Mylene op 19-03-2011 13:40:45 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')