Yep, dat zegt mijn voogd dus ook altijd (die is tandarts). En die middelen die langere tijd helpen zijn volgens hem dan ook allemaal schadelijk voor je glazuur. Oh, en herhaling van kuren met die korter durende middelen uiteindelijk ook.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:02 schreef Sakura het volgende:
De verkleuring zit niet in je tandglazuur maar in je tandbeen, dat zie je dus door je transparante tandglazuur heen.
Je kan dus een gaatje in je glazuur laten boren er er beekmiddel voor je tandbeen in laten spuiten door een tandarts.
Alleen een zichzelf respecterende tandarts zal zich niet verlagen tot het boren van gaten in goede tanden.
Alle ander huis tuin en keuken middeltjes helpen slechts zeer kort en zijn ook nog eens zeer slecht voor je tandglazuur.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yep, dat zegt mijn voogd dus ook altijd (die is tandarts). En die middelen die langere tijd helpen zijn volgens hem dan ook allemaal schadelijk voor je glazuur. Oh, en herhaling van kuren met die korter durende middelen uiteindelijk ook.
Mooi!quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:01 schreef o0Loes0o het volgende:
Ik heb eergister mijn tanden laten bleken bij http://www.thewhitesmilecompany.nl/
Het heeft me ¤ 149 gekost. Alles is prima bevallen.
Hier een foto van het resultaat.
[afbeelding]
Oeh dat ziet er netjes uit!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:01 schreef o0Loes0o het volgende:
Ik heb eergister mijn tanden laten bleken bij http://www.thewhitesmilecompany.nl/
[afbeelding]
Zozo, dat ziet er goed uit. Toch vertrouw ik zulke instituten niet helemaal. Zou het toch bij mijn eigen tandarts laten doen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:01 schreef o0Loes0o het volgende:
[afbeelding]
Kennis van mij heeft het ook daar laten doen en was ook erg tevredenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:07 schreef riX- het volgende:
[..]
Zozo, dat ziet er goed uit. Toch vertrouw ik zulke instituten niet helemaal. Zou het toch bij mijn eigen tandarts laten doen.
Nog meer ervaringen?
Ik heb gehoord dat na een behandeling bij PS de kleur van de tanden al na enkele maanden snel terug liep.. Wat is jouw ervaring?quote:Op zondag 23 september 2007 14:31 schreef Frappelsien het volgende:
www.Perfectsmile.nl![]()
![]()
Ik ben er erg enthousiast over !
Een plaatje op alle tanden laten zetten?? Cheap.quote:Op zondag 23 september 2007 11:42 schreef apophis4u het volgende:
Er is nu ook een andere oplossing waarmee je witte tanden én eenrecht gebit krijgt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben ik benieuwd wat je er 'cheap' aan vindt?quote:Op maandag 24 september 2007 14:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Een plaatje op alle tanden laten zetten?? Cheap.
De bleekgel was natuurlijk niet 500 euro, Met de lamp kun je 8 tinten lichter krijgen, het thuis setje ongeveer 5.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:16 schreef carpediem23 het volgende:
Ik heb vorige week voor een bleeklepel gehapt. Uit de VS heb ik namelijk een bleekgel van Brite Smile, met de brite smile behandeling kun je je tanden het beste en veilig bleken (kost alleen zo'n 500 euro) Dit is dan met de lamp, en ik heb de bleekgel die je thuis kan doen. Je tanden worden oa 5 tinten lichter. Ik ben heel benieuwd. Mijn bleeklepel kan ik pas midden Oktober ophalen en dan post ik hier een before and after foto.
Post eens een foto van je tanden aub!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:39 schreef Vince22 het volgende:
Heb het in Utrecht gedaan bij de white smile company. Behandeling van 4 keer een kwartier achter elkaar voor ¤150. Resultaat toen ik eruit kwam was echt superwit, en dit blijft langer naar gelang je wel of niet rookt, koffie e.d. maar het resultaat wat ze beloofden na een tijd is nu nog steeds. Geen voor en na foto's bij de hand trouwens... Mocht het met een jaar alweer knalgeel zijn zoals het vantevoren was, dan ga ik uiteraard terug voor een nieuwe behandeling. Ik ben in ieder geval nog tevreden met het resultaat. Klik hier voor de site. Succes.
Brite Smile is volgens diverse media de beste bleekgel om op een veilige en snelle manier egale witte tanden te krijgen. Ik heb het via Brite Smile Amerika en heb er rond de 30 euro voor betaald wel moet je een bleeklepel op maat laten maken ( anders krijg je vlekken) deze heeft me bij de tandarts 130 euro gekost.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Hoeveel kostte die bleekgel dan? Ik krijg er een beetje Tell Sell rillingen bij...
Mooi en niet duur! Hoe is het resultaat nu, 3 kwart jaar later?quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:01 schreef o0Loes0o het volgende:
[afbeelding]
en resultaat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, heb van nature iets geliger tanden, altijd goed poetsen, nooit gaatjes, maar zou een tintje witter ook niet erg vinden. Gebruik nu om de dag een whitener tandpasta, white & shine van Aquafresh.
Wow wat een geweldig resultaat, maar vraag me af hoe lang zoiets blijft?quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:01 schreef o0Loes0o het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, ik had een rare koffievlek op een hoektand, en die was er na 2 weken poetsen vanaf. Ik vind mijn tanden echter nog steeds iets te gelig dan me lief is, dus ik overweeg nog steeds om mijn tanden te bleken. 150 EUR is niet veel voor zoiets, mits het een paar jaar minder geel blijft dan mijn natuurlijke kleur.quote:
Ik wil ze ook eigenlijk niet spierwit, maar de mijne zijn echt wel érg geel dus ik wil ze wat witter dan ze nu zijn. Ik zal dat ook aangeven als ik daar ben, misschien dat ze een iets kortere behandeling kunnen doen ofzo, want zo'n Prodent-smile hoeft van mij ook niet echt.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:22 schreef mistdeja1 het volgende:
hele witte tanden zijn lelijk omdat het onnatuurlijk is,, natuurlijke tanden zijn iets geel,, en veel mensen denken dat ze te gele tanden hebben, mensen laten zich heeeeel erg beinvloeden door de media
Ik weet niet of peroxide per definitie slecht is, maar je hebt ook behandelingen die geen peroxide gebruiken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bleken_(tanden)quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:55 schreef Greene het volgende:
@ Isegrim: Is het gebruik van een peroxide per definitie slecht? Ik ken twee personen die bij Wit zijn langsgeweest. Het boeide ze alleen vrij weinig dus ze hebben inhoudelijk 0,0 opgepikt en lekker een DVD gekeken. De resultaten zijn wel uitstekend (maar dat verschilt natuurlijk ook weer per persoon). Ik wil ook niet 2 keer zoveel uitgeven voor een gelijke behandeling.
Kun je gelijk vragen hoeveel er over is van de bleek na zoveel tijd.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:04 schreef r3gi3boy het volgende:
Dat zou toch wel mogen, 2,5 jaar nadat hij dit topic opende
Het valt me op dat foto's met flitser de tanden wat geler maken dan dat ze in werkelijkheid zijn.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:18 schreef Lovedoodle het volgende:
Ik heb ook altijd mijn tanden netjes verzorgd, ik moet wel zeggen dat ik een echte vaste theedrinker ben. Tegenwoordig zit overal ook zuren in, dus het is zo goed als onmogelijk om je tanden mooi wit te houden. Het is eigenlijk ook niet natuurlijk. Ik wil ze deze maand ook laten bleken, want ik irriteer me eraan als ik op mijn vakantie foto's nog steeds wat gelige tanden heb. Met mijn huidskleur lijkt het soms ook geler dan het eigenlijk is. In ieder geval kost het je ongeveer 150 euro, ik vind het zelf niet erg duur als je naar het resultaat bekijkt. Na ongeveer 3 jaar moet je waarschijnlijk weer, maar ik vind een verzorgd uiterlijk gewoon heel belangrijk en dat je vrij uit kan lachen is toch wel een pre voor je leven.
Zal vast werken ja. Enige nadeel is dat je tandglazuur compleet naar de tering is over een jaar of 20quote:Op woensdag 8 april 2009 13:43 schreef kikoooooo het volgende:
1x in de zoveel tijd poets ik met schuurmiddel (serieus)
Werkt prima
Ik heb de tip gekregen van mijn tandarts. Poets heel voorzichtig, dan is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zal vast werken ja. Enige nadeel is dat je tandglazuur compleet naar de tering is over een jaar of 20
Tegenwoordig hebben ze daar speciale tandpasta voor, zoals Elmex intensive cleaning.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:43 schreef kikoooooo het volgende:
Werkt prima
Ik denk dat dit een beetje afhankelijk is van hoe geel je tanden nu zijn. Is het heel erg dan lijkt het dat je 8 tinten moet nemen. Zijn ze al aardig wit dan is 4 tinten wel genoeg.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:09 schreef Ocelot360 het volgende:
Hey luitjesss
Ik wil ze ook graag laten bleken, nu is alleen de vraag, wat is het verschil tussen 4 tinten of 8 tinten?
Zie de site voor de info
http://www.perfectsmile.nl/?gclid=CKLJgr31wJsCFZCB3godOWwlAQ
Welke zal ik moeten nemen? Lekkere witte smile is de bedoeling
Soda ook.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:43 schreef kikoooooo het volgende:
Werkt prima
Dat stukje 'bleekt' dan inderdaad niet mee. Ik heb het precies hetzelfde met 1 voortand. Daar is ook een stukje vanaf en daar zit nu zo'n coating (ofzo?) overheen. Ik wilde vorig jaar mijn tanden laten bleken, maar mijn tandarts raadde me dat om bovenstaande reden sterk af.quote:Op maandag 9 november 2009 00:04 schreef Florette het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het bleken van tanden indien je een soort van vulling hebt aan je voortand wegens het ontbreken van een stukje? Ik ben vroeg namelijk gevallen, stukje tand afgebroken, drama drama, maar de tandarts heeft het vervolgens weer "opgevuld" en je ziet er niets meer van. Nu weet ik dat er wel "vulling" zit en ik heb zo'n vermoeden dat dit niet mee gaat bleken.....
Misschien moet ik maar gewoon de tandarts bellen
Hmm daar was ik inderdaad al bang voor!quote:Op maandag 9 november 2009 00:52 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Dat stukje 'bleekt' dan inderdaad niet mee. Ik heb het precies hetzelfde met 1 voortand. Daar is ook een stukje vanaf en daar zit nu zo'n coating (ofzo?) overheen. Ik wilde vorig jaar mijn tanden laten bleken, maar mijn tandarts raadde me dat om bovenstaande reden sterk af.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:45 schreef Ilse26 het volgende:
Ik heb ook een stukje van mijn voortand afgebroken vroeger maar xxxxxxx heeft mijn tanden gebleekt en nu zie ik niet eens verschil meer met dat ingezette stukje neptand, volgens hun is dat van composiet materiaal net als witte vullingen en die bleken gewoon mee, porseleine stukjes niet.
Moet je maar eens kijken op hun site xxxxxxxxxxxxxl , staat veel bruikbare info op
Opzouten. En als je de volgende keer gaat spammen, post dan eerst wat mee zodat het wat minder opvalt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:08 schreef Ilse26 het volgende:
Hartstikke fijn dat anderen voor mij bepalen of het een "spam" reactie of een echte reactie is , kijk ff om je heen joh in alle andere topics waar het uitpuilt van adviezen met bedrijfsnaam of link vermelding, lekkere objectieve jongens hier maar wil ik niet eens mijn mening hier geven als mijn integriteit bij voorbaat al in twijfel wordt getrokken door jan en alleman
Geluk ermee he en blijf vooral in de spiegel kijken
Heb het een tijdje terug laten doen. Het resultaat is niet echt lang blijvend en ik vond de behandeling niet fijn. Je moet echt lang met van dat bleekspul en onder zo'n lamp zitten te wachten en af en toe steekt het gewoon in je tanden, geen fijn gevoel dus. Het resultaat viel me ook een beetje tegen. Ik had het daar bij dat Amstelveense sportcentrum laten doen. Viel me allemaal dus wat tegen dus. Scheelt misschien wel een stuk waar je het laat doen. Nu zie je er niets meer van.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook aan het overwegen om het te doen. Zijn er nog mensen die het eerder gedaan hebben die hun 'een tijdje later'-ervaringen willen posten?. Ik twijfel nog omdat ik vrees dat het schadelijk is. Bovendien breng ik liever eerst een bezoekje aan de gewone tandarts om mijn gebit eens te laten checken. Ik heb op bepaalde punten wel gevoelige tandhalzen namelijk, is dat erg als je je tanden wilt laten bleken?
een jaar of 4 wanneer het een professionele bleekmethode isquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:58 schreef turnazz het volgende:
stel je laat je tanden bleken, en je drinkt vervolgens 5 dagen in de week koffie op je werk, hoe snel worden ze dan geel, of blijven ze voor je hele leven wit.
Je raadt een product aan, maar weet niet precies welk product je aanraadt? Handig...quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:24 schreef xNicolliejx het volgende:
Ik heb zelf me tanden nu 2 keer laten bleken. Het licht echter heel erg aan de kleur van je tandbeen hoe goed het werkt en hoe lang het blijft.
Bij mij werkt bleken dus totaal... voor 1 week zit het er wel mooi uit en dan wordt het weer hetzelfde.
Wat ik echter wel aan wil raden is de tandenpasta van aquafresh is dat geloof ik.. die zegt dat je tot zoveel x meer wittere tanden krijgt.
Bij mij heeft dat echt geholpen. me tanden zijn tinten lichter geworden en omdat je natuurlijk elke dag poetst blijft dat ook zo! echte aanrader dus!
Als de meest mensen het niet zouden zien is er blijkbaar ook weinig resultaat en dat is toch niet waarom je ergens je tanden laat bleken?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je raadt een product aan, maar weet niet precies welk product je aanraadt? Handig...
Ik heb mijn tanden anderhalve week geleden laten bleken, bij TheWhiteSmileCompany. Net resultaat, zeker niet opvallend wit, ik denk dat de meeste mensen niet zouden zien dat ik er wat aan heb laten doen. De vlekjes en verkleuringen zijn weg, het ziet er 'schoner' en gelijkmatiger uit.
Heb totaal geen last (gehad) van gevoeligheid, wat mij heel erg verbaasde want ik heb gevoelige tanden.
Ik heb daar mijn tanden ook zo'n 1.5 maand geleden laten bleken, volgens mij zijn mijn tanden nu weer hetzelfde als voorheen. Geldverspilling dus. En bij mij waren ze n het begin ook gelijkmatiger, maar nu merk ik daar niks meer vanquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je raadt een product aan, maar weet niet precies welk product je aanraadt? Handig...
Ik heb mijn tanden anderhalve week geleden laten bleken, bij TheWhiteSmileCompany. Net resultaat, zeker niet opvallend wit, ik denk dat de meeste mensen niet zouden zien dat ik er wat aan heb laten doen. De vlekjes en verkleuringen zijn weg, het ziet er 'schoner' en gelijkmatiger uit.
Heb totaal geen last (gehad) van gevoeligheid, wat mij heel erg verbaasde want ik heb gevoelige tanden.
Nee, ik bedoel meer dat het niet zo opvallend filmsterrenwit is, dat je al vanaf een afstandje denkt: "waar is mijn zonnebril?"quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:22 schreef Samson het volgende:
[..]
Als de meest mensen het niet zouden zien is er blijkbaar ook weinig resultaat en dat is toch niet waarom je ergens je tanden laat bleken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |