Yep, dat zegt mijn voogd dus ook altijd (die is tandarts). En die middelen die langere tijd helpen zijn volgens hem dan ook allemaal schadelijk voor je glazuur. Oh, en herhaling van kuren met die korter durende middelen uiteindelijk ook.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:02 schreef Sakura het volgende:
De verkleuring zit niet in je tandglazuur maar in je tandbeen, dat zie je dus door je transparante tandglazuur heen.
Je kan dus een gaatje in je glazuur laten boren er er beekmiddel voor je tandbeen in laten spuiten door een tandarts.
Alleen een zichzelf respecterende tandarts zal zich niet verlagen tot het boren van gaten in goede tanden.
Alle ander huis tuin en keuken middeltjes helpen slechts zeer kort en zijn ook nog eens zeer slecht voor je tandglazuur.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yep, dat zegt mijn voogd dus ook altijd (die is tandarts). En die middelen die langere tijd helpen zijn volgens hem dan ook allemaal schadelijk voor je glazuur. Oh, en herhaling van kuren met die korter durende middelen uiteindelijk ook.
Mooi!quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:01 schreef o0Loes0o het volgende:
Ik heb eergister mijn tanden laten bleken bij http://www.thewhitesmilecompany.nl/
Het heeft me ¤ 149 gekost. Alles is prima bevallen.
Hier een foto van het resultaat.
[afbeelding]
Oeh dat ziet er netjes uit!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:01 schreef o0Loes0o het volgende:
Ik heb eergister mijn tanden laten bleken bij http://www.thewhitesmilecompany.nl/
[afbeelding]
Zozo, dat ziet er goed uit. Toch vertrouw ik zulke instituten niet helemaal. Zou het toch bij mijn eigen tandarts laten doen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:01 schreef o0Loes0o het volgende:
[afbeelding]
Kennis van mij heeft het ook daar laten doen en was ook erg tevredenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:07 schreef riX- het volgende:
[..]
Zozo, dat ziet er goed uit. Toch vertrouw ik zulke instituten niet helemaal. Zou het toch bij mijn eigen tandarts laten doen.
Nog meer ervaringen?
Ik heb gehoord dat na een behandeling bij PS de kleur van de tanden al na enkele maanden snel terug liep.. Wat is jouw ervaring?quote:Op zondag 23 september 2007 14:31 schreef Frappelsien het volgende:
www.Perfectsmile.nl![]()
![]()
Ik ben er erg enthousiast over !
Een plaatje op alle tanden laten zetten?? Cheap.quote:Op zondag 23 september 2007 11:42 schreef apophis4u het volgende:
Er is nu ook een andere oplossing waarmee je witte tanden én eenrecht gebit krijgt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben ik benieuwd wat je er 'cheap' aan vindt?quote:Op maandag 24 september 2007 14:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Een plaatje op alle tanden laten zetten?? Cheap.
De bleekgel was natuurlijk niet 500 euro, Met de lamp kun je 8 tinten lichter krijgen, het thuis setje ongeveer 5.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:16 schreef carpediem23 het volgende:
Ik heb vorige week voor een bleeklepel gehapt. Uit de VS heb ik namelijk een bleekgel van Brite Smile, met de brite smile behandeling kun je je tanden het beste en veilig bleken (kost alleen zo'n 500 euro) Dit is dan met de lamp, en ik heb de bleekgel die je thuis kan doen. Je tanden worden oa 5 tinten lichter. Ik ben heel benieuwd. Mijn bleeklepel kan ik pas midden Oktober ophalen en dan post ik hier een before and after foto.
Post eens een foto van je tanden aub!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:39 schreef Vince22 het volgende:
Heb het in Utrecht gedaan bij de white smile company. Behandeling van 4 keer een kwartier achter elkaar voor ¤150. Resultaat toen ik eruit kwam was echt superwit, en dit blijft langer naar gelang je wel of niet rookt, koffie e.d. maar het resultaat wat ze beloofden na een tijd is nu nog steeds. Geen voor en na foto's bij de hand trouwens... Mocht het met een jaar alweer knalgeel zijn zoals het vantevoren was, dan ga ik uiteraard terug voor een nieuwe behandeling. Ik ben in ieder geval nog tevreden met het resultaat. Klik hier voor de site. Succes.
Brite Smile is volgens diverse media de beste bleekgel om op een veilige en snelle manier egale witte tanden te krijgen. Ik heb het via Brite Smile Amerika en heb er rond de 30 euro voor betaald wel moet je een bleeklepel op maat laten maken ( anders krijg je vlekken) deze heeft me bij de tandarts 130 euro gekost.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Hoeveel kostte die bleekgel dan? Ik krijg er een beetje Tell Sell rillingen bij...
Mooi en niet duur! Hoe is het resultaat nu, 3 kwart jaar later?quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:01 schreef o0Loes0o het volgende:
[afbeelding]
en resultaat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, heb van nature iets geliger tanden, altijd goed poetsen, nooit gaatjes, maar zou een tintje witter ook niet erg vinden. Gebruik nu om de dag een whitener tandpasta, white & shine van Aquafresh.
Wow wat een geweldig resultaat, maar vraag me af hoe lang zoiets blijft?quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:01 schreef o0Loes0o het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, ik had een rare koffievlek op een hoektand, en die was er na 2 weken poetsen vanaf. Ik vind mijn tanden echter nog steeds iets te gelig dan me lief is, dus ik overweeg nog steeds om mijn tanden te bleken. 150 EUR is niet veel voor zoiets, mits het een paar jaar minder geel blijft dan mijn natuurlijke kleur.quote:
Ik wil ze ook eigenlijk niet spierwit, maar de mijne zijn echt wel érg geel dus ik wil ze wat witter dan ze nu zijn. Ik zal dat ook aangeven als ik daar ben, misschien dat ze een iets kortere behandeling kunnen doen ofzo, want zo'n Prodent-smile hoeft van mij ook niet echt.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:22 schreef mistdeja1 het volgende:
hele witte tanden zijn lelijk omdat het onnatuurlijk is,, natuurlijke tanden zijn iets geel,, en veel mensen denken dat ze te gele tanden hebben, mensen laten zich heeeeel erg beinvloeden door de media
Ik weet niet of peroxide per definitie slecht is, maar je hebt ook behandelingen die geen peroxide gebruiken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bleken_(tanden)quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:55 schreef Greene het volgende:
@ Isegrim: Is het gebruik van een peroxide per definitie slecht? Ik ken twee personen die bij Wit zijn langsgeweest. Het boeide ze alleen vrij weinig dus ze hebben inhoudelijk 0,0 opgepikt en lekker een DVD gekeken. De resultaten zijn wel uitstekend (maar dat verschilt natuurlijk ook weer per persoon). Ik wil ook niet 2 keer zoveel uitgeven voor een gelijke behandeling.
Kun je gelijk vragen hoeveel er over is van de bleek na zoveel tijd.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:04 schreef r3gi3boy het volgende:
Dat zou toch wel mogen, 2,5 jaar nadat hij dit topic opende
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |