Is wel heel zuur! Dat is dan weer niet goed voor je tandglazuur.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:07 schreef SiemeN het volgende:
Regelmatig een tijdje met een citroen in je mond lopen schijnt te helpen. Lijkt me alleen wat minder comfortabel en ik durf je niet te zeggen of het een fabeltje is of dat het daadwerkelijk iets uithaalt..
Het is in ieder geval goedkoper dan laten bleken..!
Ik ben tandtechnicus, Ik kan je een aantal tips geven maar het simpelste is je tanden te laten bleken bij de tandarts, ik zal als ik jou was niet kruidvat rommel gebruiken, omdat dit geen goed middel is.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:05 schreef DennieXL het volgende:
Ik heb behoorlijk gele tanden, maar ik poets gewoon altijd netjes mijn tanden.
Hebben jullie nog tips oid voor me.
Het is best frusterend als je moet oppassen als je lacht.
Dit topic is serieus bedoeld,
Dus serieuze reacties zijn welkom.![]()
En je hebt al een buitenhuis in Frankrijk?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:21 schreef Dentiwan het volgende:
[..]
Ik ben tandtechnicus, Ik kan je een aantal tips geven maar het simpelste is je tanden te laten bleken bij de tandarts, ik zal als ik jou was niet kruidvat rommel gebruiken, omdat dit geen goed middel is.
Je tandarts maakt een afdruk en stuurt die naar de technieker en maakt doorzichte lepels om te bleken, probleem is dat je het ongeveer elk jaar of half jaar weer moet doen.
je kan ook facings nemen dan hoef je niet iedere keer te bleken, zijn soort schildjes over je tanden. wel prijzig!! maar wel permanent...
en roken is slecht voor je kleur van je gebit evenals wijn.koffie en thee...
succes!
Dat beloven die Tell Sell crappers ook, dusja.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:23 schreef Angelcakes het volgende:
http://www.thewhitesmilecompany.nl/
hier kun je het ook laten doen, ze beloven gelijk resultaat.
Ik ben het met je eens dat het schade aanricht... ik raad het ook nooit iemand aan om het te doen...quote:Op woensdag 20 december 2006 21:17 schreef Elefes het volgende:
Opletten met rode wijn, thee, koffie en roken (matigen of niet meer doen dus!).
Verder niet met bleekmiddelen etc. gaan rotzooien, ook niet die van de tandarts, want er bestaat niets wat niet een klein beetje schadelijk is voor je tanden (of het werkt niet). De kleur van je tanden zit achter je glazuur, wil je daar dus bij kunnen komen moet je rare dingen gaan doen.
Gele tanden schijnen inderdaad wat sterker te zijn dan wittere.
Dat is toch wat al die celebrities hebben?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:21 schreef Dentiwan het volgende:
je kan ook facings nemen dan hoef je niet iedere keer te bleken, zijn soort schildjes over je tanden. wel prijzig!! maar wel permanent...
Ben geen tandartsquote:Op woensdag 20 december 2006 21:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
En je hebt al een buitenhuis in Frankrijk?
Het is niet zo dat er van binnen iets breek als ik mijn tanden zie,quote:Op woensdag 20 december 2006 21:25 schreef Dentiwan het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het schade aanricht... ik raad het ook nooit iemand aan om het te doen...
Maar als TS er echt meezit is dit de meest ideale oplossing voor hem.
en als er mee te leven valt NIET DOEN
Zijn doorzichtige zacht plastic hoesjes naar de vorm van je tanden, met kleine reservoirs er in voor het bleekmiddel.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:24 schreef DennieXL het volgende:
Kijk daar heb ik wat aan,
Roken, koffie en wijn allemaal niet.
Wat moet ik me voor stellen bij die lepeltjes?
Als de koffie kan zorgen voor gele tanden wil dit dan zeggen dat je geen glazuur meer hebt omdat de koffie dan pas de kleur (zit achter het glazuur zeg je net) kan beëinvloedenquote:Op woensdag 20 december 2006 21:17 schreef Elefes het volgende:
Opletten met rode wijn, thee, koffie en roken (matigen of niet meer doen dus!).
Verder niet met bleekmiddelen etc. gaan rotzooien, ook niet die van de tandarts, want er bestaat niets wat niet een klein beetje schadelijk is voor je tanden (of het werkt niet). De kleur van je tanden zit achter je glazuur, wil je daar dus bij kunnen komen moet je rare dingen gaan doen.
Gele tanden schijnen inderdaad wat sterker te zijn dan wittere.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |