abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74549283
quote:
Op maandag 9 november 2009 00:52 schreef Judeljuud het volgende:

[..]

Dat stukje 'bleekt' dan inderdaad niet mee. Ik heb het precies hetzelfde met 1 voortand. Daar is ook een stukje vanaf en daar zit nu zo'n coating (ofzo?) overheen. Ik wilde vorig jaar mijn tanden laten bleken, maar mijn tandarts raadde me dat om bovenstaande reden sterk af.
Hmm daar was ik inderdaad al bang voor!
Zal het toch even gaan navragen, maar dan zal het hier wel ophouden voor mij
pi_76752227
-edit: spam is niet gewenst

wil je toch adverteren? neem dan contact op met pr@fok.nl

[ Bericht 83% gewijzigd door Mylene op 13-01-2010 09:47:59 ]
pi_76752302
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:45 schreef Ilse26 het volgende:
Ik heb ook een stukje van mijn voortand afgebroken vroeger maar xxxxxxx heeft mijn tanden gebleekt en nu zie ik niet eens verschil meer met dat ingezette stukje neptand, volgens hun is dat van composiet materiaal net als witte vullingen en die bleken gewoon mee, porseleine stukjes niet.
Moet je maar eens kijken op hun site xxxxxxxxxxxxxl , staat veel bruikbare info op

Helemaal geen opzichtige spam ofzo
pi_76753830
He Mylene vind ik niet echt getuigen van een objectieve houding die je hoort aan te nemen als moderator.
Een forum is bedoeld voor iedereen die meningen, vragen en ervaringen wilt delen met anderen dus doe ik dat ook en dat ik daar een bedrijfsnaam en de website bij vermeld is om anderen die daar om hebben gevraagd te informeren. Dat heet reageren op een onderwerp, maar als het jullie stoort dat er naam en toenaam worden vermeld dan moet je niet met twee maten meten en ook alle andere topics opschonen van links en bedrijfsnamen!
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:45:50 #80
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_76753960
Je bent wel erg spam-verdacht als je alleen post om die bedrijfsnaam te noemen. Je bent dus geen normale user die een bedrijf en website noemt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_76754741
Hartstikke fijn dat anderen voor mij bepalen of het een "spam" reactie of een echte reactie is , kijk ff om je heen joh in alle andere topics waar het uitpuilt van adviezen met bedrijfsnaam of link vermelding, lekkere objectieve jongens hier maar wil ik niet eens mijn mening hier geven als mijn integriteit bij voorbaat al in twijfel wordt getrokken door jan en alleman
Geluk ermee he en blijf vooral in de spiegel kijken
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:10:06 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_76754808
Ja, doei.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:10:42 #83
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_76754830
Had een paar maanden geleden Crest Whitestrips over laten vliegen van eBay VS maar nooit opmerkingen over m'n tanden gehoord, tot eergister toen een vriendin (die zelf rookt) opmerkte dat ik witte tanden had. Mijn tanden zijn absoluut niet spierwit, zeker nog lichtgelig, en het is ook alweer een paar maanden geleden dat ik de whitestrips had gebruikt, maar het valt me op groepsfoto's e.d. ook op dat ik idd nooit de geelste tanden heb. Precies wat ik wilde.

Jammer dat die whitestrips in Nederland niet te koop zijn. Alle andere whitening in de producten (over the counter, in de EU) hebben een te laag peroxide gehalte waardoor ze relatief gezien totaal niet effectief zijn, en dan ben je aangewezen op die klinieken of tandartsen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Stereotomy op 13-01-2010 11:19:05 ]
Confidence through competence
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:20:08 #84
55709 Stereotomy
pi_76755228
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:08 schreef Ilse26 het volgende:
Hartstikke fijn dat anderen voor mij bepalen of het een "spam" reactie of een echte reactie is , kijk ff om je heen joh in alle andere topics waar het uitpuilt van adviezen met bedrijfsnaam of link vermelding, lekkere objectieve jongens hier maar wil ik niet eens mijn mening hier geven als mijn integriteit bij voorbaat al in twijfel wordt getrokken door jan en alleman
Geluk ermee he en blijf vooral in de spiegel kijken
Opzouten. En als je de volgende keer gaat spammen, post dan eerst wat mee zodat het wat minder opvalt.
pi_76757973
@Stereotomy

Welke Crest whitestrips heb jij genomen dan? Volgens de website van hen, is er de keuze uit verschillende soorten: classic, premium, pro effects, advanced seal, daily multicare en de daily whitener + tartar protection.

Ik zie dat het ook op Amazon.com verkocht wordt. Wellicht dat ik het eens ga proberen en kijken of het enigszins resultaat oplevert.
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:45:02 #86
55709 Stereotomy
pi_76758102
De Supreme heb ik genomen, en ik heb een half bakje gebruikt (21 pakjes a 2 strips) Die 21 overgebleven pakjes doe ik over een paar maanden wel.

Ik moet wel zeggen dat die Supreme best heftig zijn (14% ofzo?). De Classic hebben 6%, maar daar zitten er meer van in / moet je langer mee doorgaan / is goedkoper. Maar als je maar een half bakje Supreme gebruikt, ben je even 'duur' uit. Mijn doel was niet ueberwitte tanden te krijgen.

Resultaat zal ongeveer hetzelfde zijn, het gaat gewoon sneller en het irriteert je tanden qua ongemak iets meer. Het viel best mee met de pijn uiteindelijk: in enkele van de gevallen voel je het op je tandvlees (dat wordt tijdelijk een kwartiertje op een paar plekjes wit) en heel soms worden je tanden wat gevoeliger. En soms werden mijn duimen ook wat wit en prikkerig omdat daar wat peroxide op was gekomen en ik vergeten was mijn handen goed af te spoelen na het opbrengen, maar dan voel je iig dat het goed werkt. Het gros van de dagen was gewoon pijnvrij. En misschien overbodig om te zeggen: het glazuur wordt niet aangetast door peroxide.

Wat helpt, is eerst een paar weken met sensodyne of een andere tandpasta tegen gevoelige tanden poetsen voordat je aan Whitetsrips begint.

http://en.wikipedia.org/wiki/Crest_Whitestrips

[ Bericht 3% gewijzigd door Stereotomy op 13-01-2010 12:50:56 ]
  woensdag 18 augustus 2010 @ 20:53:25 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85450351
Ik ben ook aan het overwegen om het te doen. Zijn er nog mensen die het eerder gedaan hebben die hun 'een tijdje later'-ervaringen willen posten? :). Ik twijfel nog omdat ik vrees dat het schadelijk is. Bovendien breng ik liever eerst een bezoekje aan de gewone tandarts om mijn gebit eens te laten checken. Ik heb op bepaalde punten wel gevoelige tandhalzen namelijk, is dat erg als je je tanden wilt laten bleken?
Niet meer actief op Fok!
pi_85451869
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook aan het overwegen om het te doen. Zijn er nog mensen die het eerder gedaan hebben die hun 'een tijdje later'-ervaringen willen posten? :). Ik twijfel nog omdat ik vrees dat het schadelijk is. Bovendien breng ik liever eerst een bezoekje aan de gewone tandarts om mijn gebit eens te laten checken. Ik heb op bepaalde punten wel gevoelige tandhalzen namelijk, is dat erg als je je tanden wilt laten bleken?
Heb het een tijdje terug laten doen. Het resultaat is niet echt lang blijvend en ik vond de behandeling niet fijn. Je moet echt lang met van dat bleekspul en onder zo'n lamp zitten te wachten en af en toe steekt het gewoon in je tanden, geen fijn gevoel dus. Het resultaat viel me ook een beetje tegen. Ik had het daar bij dat Amstelveense sportcentrum laten doen. Viel me allemaal dus wat tegen dus. Scheelt misschien wel een stuk waar je het laat doen. Nu zie je er niets meer van.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_85452921
Ik heb het alweer twee jaar geleden laten doen en ben nog steeds tevreden over het resultaat. Nu had ik al helemaal geen gele tanden ofzo, maar het ziet er nog steeds prima uit.
Ik heb het in Rotterdam bij de Velthuis kliniek laten doen, en een tandarts heeft daar eerst beoordeeld hoe de kwaliteit van m'n tanden was zeg maar. Je krijgt eerst een gratis consult. Als ze het niet vertrouwen raden ze het af hoor.

Het is trouwens inderdaad niet goed voor je tanden om het elke twee jaar te doen (er werd mij daar verteld dat er BN-ers zijn die dat wél doen, en ja, da's heel slecht voor je tanden), maar voor een keer is weinig schadelijk.
pi_85452984
300 euro
Ook in moeilijke tijden.
pi_85453056
Ik heb zo'n setje thuis wat ik 's nachts in doe, ik heb het in maart voor het laatst gedaan en toen kreeg ik er erg gevoelige tanden van. Nu hebben ze hun oude kleur weer en zou het weer opnieuw moeten dan, maar ik heb er niet zo'n zin in op het moment, ben net van de koudegevoeligheid af. :P

Het werkte wel goed, na 1 dag was al duidelijk verschil en ik deed het zo'n 4 nachten.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:08:21 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85453278
@ Nummer_zoveel: Ah, dank je voor je reply, hier heb ik wat aan :).
Ik was ook niet van plan om het elke twee jaar te doen, hoor. Het is wel de bedoeling dat ik na de behandeling iets ga minderen met dingen die slecht zijn voor je tanden (wat in mijn geval vooral cola is, koffie drink ik niet en ik rook ook niet). Ik denk dat ik eerst eens een bezoekje aan de gewone tandarts ga brengen en mijn gevoelige tandhalzen (die vast gevuld moeten worden) onder de aandacht breng. Ik heb gelezen dat vullingen niet mee kleuren, maar aangezien ik ws vlak ná de vulling ga bleken lijkt dat me niet veel uit te maken? Ik ga liever niet naar zo'n praktijk voordat ik mijn gebit goed heb laten checken door de tandarts en zeker weet dat alles in orde is verder :@.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 15:58:53 #93
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85544989
stel je laat je tanden bleken, en je drinkt vervolgens 5 dagen in de week koffie op je werk, hoe snel worden ze dan geel, of blijven ze voor je hele leven wit.
Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
pi_85545138
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 15:58 schreef turnazz het volgende:
stel je laat je tanden bleken, en je drinkt vervolgens 5 dagen in de week koffie op je werk, hoe snel worden ze dan geel, of blijven ze voor je hele leven wit.
een jaar of 4 wanneer het een professionele bleekmethode is

maar als je veel koffie en thee drinkt drinkt zal het sneller gaan.
  maandag 23 augustus 2010 @ 04:36:18 #95
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_85595307
Lees veel reacties over gevoelige tanden bij mensen: sensodyne rapid werkt echt super. Is nieuw en ook best duur, maar het werkt. Heb onlangs mn onderhoektanden ietwat bij laten slijpen omdat ze aan de scherpe kant waren en dit resulteerde in supergevoelige en pijnlijke tanden. Maar sinds ik Rapid gebruk is dat veeel minder.
Goed van jou.
pi_85602146
Ik heb zelf me tanden nu 2 keer laten bleken. Het licht echter heel erg aan de kleur van je tandbeen hoe goed het werkt en hoe lang het blijft.
Bij mij werkt bleken dus totaal... voor 1 week zit het er wel mooi uit en dan wordt het weer hetzelfde.
Wat ik echter wel aan wil raden is de tandenpasta van aquafresh is dat geloof ik.. die zegt dat je tot zoveel x meer wittere tanden krijgt.
Bij mij heeft dat echt geholpen. me tanden zijn tinten lichter geworden en omdat je natuurlijk elke dag poetst blijft dat ook zo! echte aanrader dus!
pi_85603034
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:24 schreef xNicolliejx het volgende:
Ik heb zelf me tanden nu 2 keer laten bleken. Het licht echter heel erg aan de kleur van je tandbeen hoe goed het werkt en hoe lang het blijft.
Bij mij werkt bleken dus totaal... voor 1 week zit het er wel mooi uit en dan wordt het weer hetzelfde.
Wat ik echter wel aan wil raden is de tandenpasta van aquafresh is dat geloof ik.. die zegt dat je tot zoveel x meer wittere tanden krijgt.
Bij mij heeft dat echt geholpen. me tanden zijn tinten lichter geworden en omdat je natuurlijk elke dag poetst blijft dat ook zo! echte aanrader dus!
Je raadt een product aan, maar weet niet precies welk product je aanraadt? Handig...

Ik heb mijn tanden anderhalve week geleden laten bleken, bij TheWhiteSmileCompany. Net resultaat, zeker niet opvallend wit, ik denk dat de meeste mensen niet zouden zien dat ik er wat aan heb laten doen. De vlekjes en verkleuringen zijn weg, het ziet er 'schoner' en gelijkmatiger uit.
Heb totaal geen last (gehad) van gevoeligheid, wat mij heel erg verbaasde want ik heb gevoelige tanden.
pi_85616916
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:48 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Je raadt een product aan, maar weet niet precies welk product je aanraadt? Handig...

Ik heb mijn tanden anderhalve week geleden laten bleken, bij TheWhiteSmileCompany. Net resultaat, zeker niet opvallend wit, ik denk dat de meeste mensen niet zouden zien dat ik er wat aan heb laten doen. De vlekjes en verkleuringen zijn weg, het ziet er 'schoner' en gelijkmatiger uit.
Heb totaal geen last (gehad) van gevoeligheid, wat mij heel erg verbaasde want ik heb gevoelige tanden.
Als de meest mensen het niet zouden zien is er blijkbaar ook weinig resultaat en dat is toch niet waarom je ergens je tanden laat bleken?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_85617005
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:48 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ik heb daar mijn tanden ook zo'n 1.5 maand geleden laten bleken, volgens mij zijn mijn tanden nu weer hetzelfde als voorheen. Geldverspilling dus. En bij mij waren ze n het begin ook gelijkmatiger, maar nu merk ik daar niks meer van :'(
pi_85620843
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 18:22 schreef Samson het volgende:

[..]

Als de meest mensen het niet zouden zien is er blijkbaar ook weinig resultaat en dat is toch niet waarom je ergens je tanden laat bleken?
Nee, ik bedoel meer dat het niet zo opvallend filmsterrenwit is, dat je al vanaf een afstandje denkt: "waar is mijn zonnebril?"
Een kennis die ik onlangs tegenkwam en die ik erover vertelde zeï: "ik dacht dat je op vakantie was geweest, je ziet er zo goed uit, maar 'dat' is het dus".

Ik hoop trouwens dat het resultaat bij mij wel van langere duur gaat zijn, anders is het wel zonde van toch flink wat geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')