Het valt me op dat foto's met flitser de tanden wat geler maken dan dat ze in werkelijkheid zijn.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:18 schreef Lovedoodle het volgende:
Ik heb ook altijd mijn tanden netjes verzorgd, ik moet wel zeggen dat ik een echte vaste theedrinker ben. Tegenwoordig zit overal ook zuren in, dus het is zo goed als onmogelijk om je tanden mooi wit te houden. Het is eigenlijk ook niet natuurlijk. Ik wil ze deze maand ook laten bleken, want ik irriteer me eraan als ik op mijn vakantie foto's nog steeds wat gelige tanden heb. Met mijn huidskleur lijkt het soms ook geler dan het eigenlijk is. In ieder geval kost het je ongeveer 150 euro, ik vind het zelf niet erg duur als je naar het resultaat bekijkt. Na ongeveer 3 jaar moet je waarschijnlijk weer, maar ik vind een verzorgd uiterlijk gewoon heel belangrijk en dat je vrij uit kan lachen is toch wel een pre voor je leven.
Zal vast werken ja. Enige nadeel is dat je tandglazuur compleet naar de tering is over een jaar of 20quote:Op woensdag 8 april 2009 13:43 schreef kikoooooo het volgende:
1x in de zoveel tijd poets ik met schuurmiddel (serieus)
Werkt prima
Ik heb de tip gekregen van mijn tandarts. Poets heel voorzichtig, dan is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zal vast werken ja. Enige nadeel is dat je tandglazuur compleet naar de tering is over een jaar of 20
Tegenwoordig hebben ze daar speciale tandpasta voor, zoals Elmex intensive cleaning.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:43 schreef kikoooooo het volgende:
Werkt prima
Ik denk dat dit een beetje afhankelijk is van hoe geel je tanden nu zijn. Is het heel erg dan lijkt het dat je 8 tinten moet nemen. Zijn ze al aardig wit dan is 4 tinten wel genoeg.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:09 schreef Ocelot360 het volgende:
Hey luitjesss
Ik wil ze ook graag laten bleken, nu is alleen de vraag, wat is het verschil tussen 4 tinten of 8 tinten?
Zie de site voor de info
http://www.perfectsmile.nl/?gclid=CKLJgr31wJsCFZCB3godOWwlAQ
Welke zal ik moeten nemen? Lekkere witte smile is de bedoeling
Soda ook.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:43 schreef kikoooooo het volgende:
Werkt prima
Dat stukje 'bleekt' dan inderdaad niet mee. Ik heb het precies hetzelfde met 1 voortand. Daar is ook een stukje vanaf en daar zit nu zo'n coating (ofzo?) overheen. Ik wilde vorig jaar mijn tanden laten bleken, maar mijn tandarts raadde me dat om bovenstaande reden sterk af.quote:Op maandag 9 november 2009 00:04 schreef Florette het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het bleken van tanden indien je een soort van vulling hebt aan je voortand wegens het ontbreken van een stukje? Ik ben vroeg namelijk gevallen, stukje tand afgebroken, drama drama, maar de tandarts heeft het vervolgens weer "opgevuld" en je ziet er niets meer van. Nu weet ik dat er wel "vulling" zit en ik heb zo'n vermoeden dat dit niet mee gaat bleken.....
Misschien moet ik maar gewoon de tandarts bellen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |