abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67825301
Ik weet niet of dit het juiste topic is maar ik heb vorig jaar eens een doe-het-zelf setje gekocht. Binnen 2 weken merkte ik zeker het resultaat.

Een jaar en vele koppen koffie later zijn we echter weer terug bij af
It's not who stands before you, it's who stands beside you
Well the last plane outta Sydney 's almost gone, whooooh, yeah
pi_67826394
Ik heb ook altijd mijn tanden netjes verzorgd, ik moet wel zeggen dat ik een echte vaste theedrinker ben. Tegenwoordig zit overal ook zuren in, dus het is zo goed als onmogelijk om je tanden mooi wit te houden. Het is eigenlijk ook niet natuurlijk. Ik wil ze deze maand ook laten bleken, want ik irriteer me eraan als ik op mijn vakantie foto's nog steeds wat gelige tanden heb. Met mijn huidskleur lijkt het soms ook geler dan het eigenlijk is. In ieder geval kost het je ongeveer 150 euro, ik vind het zelf niet erg duur als je naar het resultaat bekijkt. Na ongeveer 3 jaar moet je waarschijnlijk weer, maar ik vind een verzorgd uiterlijk gewoon heel belangrijk en dat je vrij uit kan lachen is toch wel een pre voor je leven.
No matter how your heart is grieving
if you keep on believing
The dream your heart wish for comes true
pi_67827240
1x in de zoveel tijd poets ik met schuurmiddel (serieus)

Werkt prima
  woensdag 8 april 2009 @ 13:45:07 #54
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_67827296
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:18 schreef Lovedoodle het volgende:
Ik heb ook altijd mijn tanden netjes verzorgd, ik moet wel zeggen dat ik een echte vaste theedrinker ben. Tegenwoordig zit overal ook zuren in, dus het is zo goed als onmogelijk om je tanden mooi wit te houden. Het is eigenlijk ook niet natuurlijk. Ik wil ze deze maand ook laten bleken, want ik irriteer me eraan als ik op mijn vakantie foto's nog steeds wat gelige tanden heb. Met mijn huidskleur lijkt het soms ook geler dan het eigenlijk is. In ieder geval kost het je ongeveer 150 euro, ik vind het zelf niet erg duur als je naar het resultaat bekijkt. Na ongeveer 3 jaar moet je waarschijnlijk weer, maar ik vind een verzorgd uiterlijk gewoon heel belangrijk en dat je vrij uit kan lachen is toch wel een pre voor je leven.
Het valt me op dat foto's met flitser de tanden wat geler maken dan dat ze in werkelijkheid zijn.

Maar laat even weten hoe het gegaan is, en hoeveel je ervoor betaald hebt. Een voor/na foto is ook leuk.
Confidence through competence
  woensdag 8 april 2009 @ 13:45:51 #55
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_67827326
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:43 schreef kikoooooo het volgende:

Werkt prima
Zal vast werken ja. Enige nadeel is dat je tandglazuur compleet naar de tering is over een jaar of 20
pi_67827386
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:45 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Zal vast werken ja. Enige nadeel is dat je tandglazuur compleet naar de tering is over een jaar of 20
Ik heb de tip gekregen van mijn tandarts. Poets heel voorzichtig, dan is er niets aan de hand.
  maandag 4 mei 2009 @ 02:29:46 #57
103113 Shigeru
Kansloos
pi_68644212
Ik ga binnenkort eens op gesprek bij The White Smile Company (al eerder genoemd hier in dit topic) in Tilburg. Het schijnt gratis te zijn, dus eens kijken wat daar uit komt. Als het me aanspreekt, wil ik de gok wel wagen voor ¤149!
(Simsfan88) I cheated on you more than 200 times! ARE YOU DA DADDY?!?!
(Simsfan88) [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XTD7FmMiy7o[/youtube]
(Simsfan88) ik heb denk ik zo'n 30 keer gecheat ofzo
(Simsfan88) maar dan wel in the sims :P
  maandag 4 mei 2009 @ 20:27:33 #58
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68667750
Ik heb mijn tanden ook laten bleken bij White Smile...nu had ik al redelijk witte tanden maar iets witter waren ze wel. Alleen het resultaat loopt erg snel terug vind ik. En ik drink maar 1 kopje koffie per dag .

Als je echt witte tanden wilt dan kan je beter sparen voor facings. Poetsen met soda, schuurmiddel of zeezout wil idd wel een beetje helpen maar alles met mate!!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 4 mei 2009 @ 21:00:41 #59
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_68669064
Ik ga het over een tijdje ook doen. Dan volgen er onbewerkte before en after foto's.
Well, I can take you far away, with my mind
pi_68767547
Ik vind dat gedoe eng, ik gebruik Crest Whitestrips.
pi_68772802
Deze tandpasta is trouwens super goed, als je er elke dag 2x mee poetst krijg je ook echt wittere tanden van:

Nieuwe van Oral B, ik doe er al heel lang mee trouwens maar ik poets wel 2x per dag.
An apple a day keeps the doctor away. But if the doctor is cute, screw the fruit!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 08:17:25 #62
232329 Orlistat
I see fat people
pi_68835060
quote:

Werkt prima
Tegenwoordig hebben ze daar speciale tandpasta voor, zoals Elmex intensive cleaning.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 14:00:04 #63
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68840984
Schuurmiddel.... Dan ben je toch niet goed bezig!!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_70574225
-edit: spam is niet gewenst op FOK!

voor adverteren, zie FOK! adverteren of neem contact op met pr@fok.nl

[ Bericht 83% gewijzigd door Mylene op 02-07-2009 12:28:31 ]
pi_70575545
Geen idee of het vergoed wordt.
Mijn tanden wel is witter laten maken.
Maar dat was toen mijn beugel werd verwijdert
Ook in moeilijke tijden.
pi_70697612
Hey luitjesss

Ik wil ze ook graag laten bleken, nu is alleen de vraag, wat is het verschil tussen 4 tinten of 8 tinten?
Zie de site voor de info
http://www.perfectsmile.nl/?gclid=CKLJgr31wJsCFZCB3godOWwlAQ

Welke zal ik moeten nemen? Lekkere witte smile is de bedoeling
  maandag 6 juli 2009 @ 13:19:44 #67
235513 Pencile
Dame in de dop
pi_70697903
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:09 schreef Ocelot360 het volgende:
Hey luitjesss

Ik wil ze ook graag laten bleken, nu is alleen de vraag, wat is het verschil tussen 4 tinten of 8 tinten?
Zie de site voor de info
http://www.perfectsmile.nl/?gclid=CKLJgr31wJsCFZCB3godOWwlAQ

Welke zal ik moeten nemen? Lekkere witte smile is de bedoeling
Ik denk dat dit een beetje afhankelijk is van hoe geel je tanden nu zijn. Is het heel erg dan lijkt het dat je 8 tinten moet nemen. Zijn ze al aardig wit dan is 4 tinten wel genoeg.
pi_73385447
spam is niet gewenst op fok.
adverteren? neem contact op met fok.

[ Bericht 92% gewijzigd door Mirjam op 05-10-2009 10:48:07 ]
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:07:18 #69
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73390388
quote:

Werkt prima
Soda ook.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_74495122
Ik heb gister mijn tanden laten bleken bij PearlyWhite, maar ik zie echt geen verschil.
Mijn hoektanden zijn nog altijd geel.
Heeft iemand ervaring met Pearly?
pi_74504073
Nee geen ervaring met Pearly ik laat mijn tanden meestal
bleken / witter maken door een tandarts / orthodontist / tandheelkundige
Ook in moeilijke tijden.
pi_74506294
Ik heb het een keer laten doen, een soort van medium pakket ergens bij die sportschool in Amstelveen. Resultaat viel me enorm tegen en de behandeling is echt niet fijn. Dat spul dringt echt door in je tanden en dan krijg je van die pijnscheuten. En een enorme tijd met je mond open zitten met spul erin, lamp erop en maar kwijlen. Ik zou het niet nog een keer doen. Als het dan ook nog echt mooi wit werd, maar verschil is niet noemenswaard terwijl het best nog prijzig is.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_74506899
Heeft er iemand toevallig interesse in een al geboekte behandeling bij een gediplomeerd bedrijf?
Kan voor tandenbleken worden gebruikt maar ook voor bijvoorbeeld laseren van ongewenst haar.
PM me

[ Bericht 3% gewijzigd door Yoewie op 08-11-2009 20:03:17 ]
pi_74529265
Hoe zit het eigenlijk met het bleken van tanden indien je een soort van vulling hebt aan je voortand wegens het ontbreken van een stukje? Ik ben vroeg namelijk gevallen, stukje tand afgebroken, drama drama, maar de tandarts heeft het vervolgens weer "opgevuld" en je ziet er niets meer van. Nu weet ik dat er wel "vulling" zit en ik heb zo'n vermoeden dat dit niet mee gaat bleken.....

Misschien moet ik maar gewoon de tandarts bellen
  maandag 9 november 2009 @ 00:52:46 #75
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_74530225
quote:
Op maandag 9 november 2009 00:04 schreef Florette het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het bleken van tanden indien je een soort van vulling hebt aan je voortand wegens het ontbreken van een stukje? Ik ben vroeg namelijk gevallen, stukje tand afgebroken, drama drama, maar de tandarts heeft het vervolgens weer "opgevuld" en je ziet er niets meer van. Nu weet ik dat er wel "vulling" zit en ik heb zo'n vermoeden dat dit niet mee gaat bleken.....

Misschien moet ik maar gewoon de tandarts bellen
Dat stukje 'bleekt' dan inderdaad niet mee. Ik heb het precies hetzelfde met 1 voortand. Daar is ook een stukje vanaf en daar zit nu zo'n coating (ofzo?) overheen. Ik wilde vorig jaar mijn tanden laten bleken, maar mijn tandarts raadde me dat om bovenstaande reden sterk af.
You were born as an original. Don't die as a copy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')