OK, ik hoop het voor je, het is helaas niet mijn ervaring.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer dat het niet zo opvallend filmsterrenwit is, dat je al vanaf een afstandje denkt: "waar is mijn zonnebril?"
Een kennis die ik onlangs tegenkwam en die ik erover vertelde zeï: "ik dacht dat je op vakantie was geweest, je ziet er zo goed uit, maar 'dat' is het dus".
Ik hoop trouwens dat het resultaat bij mij wel van langere duur gaat zijn, anders is het wel zonde van toch flink wat geld.
plaats over een aantal weken opnieuw een foto.. ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:38 schreef EDwoman het volgende:
Ik heb vandaag mijn tanden laten bleken.
(als ik de naam van het bedrijf noem, wordt mijn reactie verwijderd vanwege spam.
dus helaas kan ik dit er niet bij zetten.)
Ik heb zo'n 1,5 uur met een bitje in m'n mond gezeten, slikken is best lastig dus echt prettig is het niet maar het resultaat mag er zeker zijn.
Heb geen last van gevoelige tanden/ tandvlees gekregen maar wel witte tanden
Dus ik zou het zeker aanbevelen, ik heb er 149,- voor betaald
Hier mijn voor en na foto.
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd hoe het er over een half jaartje uitziet, ik zal dan nog eens een keertje een foto-update sturen.
P.s. ik heb altijd witte vlekjes op mijn tanden gehad, maar het bleken heeft dit niet erger gemaakt.
Doordat mijn tanden witter zijn vallen die vlekjes juist minder op.
Wel is 1 hoektand van mij wat donkerder. Heb ik ook altijd al gehad en bij de intake hebben ze ook gezegd dat deze tand wel mee zou bleken maar waarschijnlijk wel wat donkerder zou blijven dan de rest. Maar ik vind het niet storend
Beter 2 keer goed poetsen dan 3 keerquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:14 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil ook mijn tanden laten bleken, maar durf het op dit moment nog niet. Probeer nu een beetje alle tandpasta's uit en ga een tijd echt 3 keer per dag poetsen en als het dan niet verbeterd wil ik kijken naar andere mogelijkheden. Maar ten eerste is het altijd duur en ten tweede is er niet zo veel resultaat. Of hoe duurder, hoe beter. Maar zoveel geld heb ik niet.
(whitening) tandpasta's helpen helemaal niks tegen gele tanden. Bleken is de betere optie.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:14 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil ook mijn tanden laten bleken, maar durf het op dit moment nog niet. Probeer nu een beetje alle tandpasta's uit en ga een tijd echt 3 keer per dag poetsen en als het dan niet verbeterd wil ik kijken naar andere mogelijkheden. Maar ten eerste is het altijd duur en ten tweede is er niet zo veel resultaat. Of hoe duurder, hoe beter. Maar zoveel geld heb ik niet.
Je hebt twee keer ooit een post geplaatst op Fok en beide keren gaat het over tanden bleken. Hmmmm.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |