abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85622527
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel meer dat het niet zo opvallend filmsterrenwit is, dat je al vanaf een afstandje denkt: "waar is mijn zonnebril?"
Een kennis die ik onlangs tegenkwam en die ik erover vertelde zeï: "ik dacht dat je op vakantie was geweest, je ziet er zo goed uit, maar 'dat' is het dus".

Ik hoop trouwens dat het resultaat bij mij wel van langere duur gaat zijn, anders is het wel zonde van toch flink wat geld.
OK, ik hoop het voor je, het is helaas niet mijn ervaring.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_86042185
-edit: spam is niet gewenst

wil je toch adverteren? neem dan contact op met pr@fok.nl

[ Bericht 50% gewijzigd door Mylene op 03-09-2010 22:19:11 ]
pi_86042396
Morgen even dit topic inlezen.
pi_86042886
nou het is geen spam hoor.
als je wilt kan ik het bonnetje voor je scannen..
gewoon positieve ervaring met dit bedrijf!
zal ik m nog n x posten zonder bedrijfsnaam. of is het dan ook spam :S
pi_86043523
Ik heb vandaag mijn tanden laten bleken.
(als ik de naam van het bedrijf noem, wordt mijn reactie verwijderd vanwege spam.
dus helaas kan ik dit er niet bij zetten.)
Ik heb zo'n 1,5 uur met een bitje in m'n mond gezeten, slikken is best lastig dus echt prettig is het niet maar het resultaat mag er zeker zijn.
Heb geen last van gevoelige tanden/ tandvlees gekregen maar wel witte tanden
Dus ik zou het zeker aanbevelen, ik heb er 149,- voor betaald
Hier mijn voor en na foto.

Ik ben benieuwd hoe het er over een half jaartje uitziet, ik zal dan nog eens een keertje een foto-update sturen.

P.s. ik heb altijd witte vlekjes op mijn tanden gehad, maar het bleken heeft dit niet erger gemaakt.
Doordat mijn tanden witter zijn vallen die vlekjes juist minder op.
Wel is 1 hoektand van mij wat donkerder. Heb ik ook altijd al gehad en bij de intake hebben ze ook gezegd dat deze tand wel mee zou bleken maar waarschijnlijk wel wat donkerder zou blijven dan de rest. Maar ik vind het niet storend

[ Bericht 4% gewijzigd door EDwoman op 03-09-2010 23:26:33 ]
  zaterdag 4 september 2010 @ 08:44:09 #106
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_86053168
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 22:38 schreef EDwoman het volgende:
Ik heb vandaag mijn tanden laten bleken.
(als ik de naam van het bedrijf noem, wordt mijn reactie verwijderd vanwege spam.
dus helaas kan ik dit er niet bij zetten.)
Ik heb zo'n 1,5 uur met een bitje in m'n mond gezeten, slikken is best lastig dus echt prettig is het niet maar het resultaat mag er zeker zijn.
Heb geen last van gevoelige tanden/ tandvlees gekregen maar wel witte tanden
Dus ik zou het zeker aanbevelen, ik heb er 149,- voor betaald
Hier mijn voor en na foto.
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd hoe het er over een half jaartje uitziet, ik zal dan nog eens een keertje een foto-update sturen.

P.s. ik heb altijd witte vlekjes op mijn tanden gehad, maar het bleken heeft dit niet erger gemaakt.
Doordat mijn tanden witter zijn vallen die vlekjes juist minder op.
Wel is 1 hoektand van mij wat donkerder. Heb ik ook altijd al gehad en bij de intake hebben ze ook gezegd dat deze tand wel mee zou bleken maar waarschijnlijk wel wat donkerder zou blijven dan de rest. Maar ik vind het niet storend
plaats over een aantal weken opnieuw een foto.. ben benieuwd ^O^
Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
pi_86061494
Ik wil ook mijn tanden laten bleken, maar durf het op dit moment nog niet. Probeer nu een beetje alle tandpasta's uit en ga een tijd echt 3 keer per dag poetsen en als het dan niet verbeterd wil ik kijken naar andere mogelijkheden. Maar ten eerste is het altijd duur en ten tweede is er niet zo veel resultaat. Of hoe duurder, hoe beter. Maar zoveel geld heb ik niet. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_86061542
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 15:14 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil ook mijn tanden laten bleken, maar durf het op dit moment nog niet. Probeer nu een beetje alle tandpasta's uit en ga een tijd echt 3 keer per dag poetsen en als het dan niet verbeterd wil ik kijken naar andere mogelijkheden. Maar ten eerste is het altijd duur en ten tweede is er niet zo veel resultaat. Of hoe duurder, hoe beter. Maar zoveel geld heb ik niet. :9
Beter 2 keer goed poetsen dan 3 keer
Ik poetste eerst ook 3 keer of meer per dag maar blijkbaar poets je dan het glazuur weg
pi_86061609
Ja zoiets dacht ik ook al, maar soms dan poets ik ook onder de douche wel 10 minuten lang... :9
  zaterdag 4 september 2010 @ 15:19:10 #110
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_86061621
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 15:14 schreef Tamashii het volgende:
(whitening) tandpasta's helpen helemaal niks tegen gele tanden. Bleken is de betere optie. :)

Het gelige komt namelijk van de kleur van je tanden achter je glazuur. Daar komt je tandpasta niet. Het perioxide van het bleken diffundeert door het glazuur heen.
Confidence through competence
pi_86227774
Nou dat duur valt best wel mee.
Ik heb er in Tilburg 149,- voor betaald.
Blijft natuurlijk veel geld maar dan ben je wel in 1x (anderhalfuur) klaar.
pi_86427061
-edit: niet dus

[ Bericht 95% gewijzigd door Mylene op 14-09-2010 17:01:46 ]
pi_86427144
Ja. En een foto van voor en na! :D
pi_86427190
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:41 schreef Ilse26 het volgende:

Je hebt twee keer ooit een post geplaatst op Fok en beide keren gaat het over tanden bleken. Hmmmm. -O-

[ Bericht 28% gewijzigd door Mylene op 14-09-2010 17:02:03 ]
pi_86427259
Ah, je vorige post ging hier ook over Ilse26. Sterker nog, toen opende je een topic over deze kliniek, de beste van heel Nederland bla bla bla, die hierna gesloten is op het vermoeden van spam.
pi_94331115
-edit: spam is niet gewenst

wil je toch adverteren? neem dan contact op met pr@fok.nl

[ Bericht 80% gewijzigd door Mylene op 19-03-2011 13:40:45 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')