quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:17 schreef Dynabite het volgende:
Maandag 1e Kerstdag
10.26........ 46.000
20.58.......218.000
23.32.......127.000
quote:Op donderdag 28 december 2006 10:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Woensdag 27 december 2006
14:04.....31:000 kijkers
19:31....347.000 kijkers
24:14.....90.000 kijkers
incl. madl.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Donderdag 28 december 2006
10:19 uur.....12.000 - madl 1.1 %
19:32 uur...317.000 - madl 5.3 %
24:19 uur...104.000- madl 5.2%
Da's inderdaad behoorlijk veel. Ik vraag me zelf wel eens af wie gaandeweg nog inhaakt. Het is amper te volgen als je het forum even wegdenkt, waar op je alles nog eens rustig terug kunt lezen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:00 schreef Peter6000 het volgende:
410.000![]()
Dat is erg veel voor de vrijdag.
Dalend hoe voorspelbaar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:06 schreef HiDiHo het volgende:
Ik had even niets te doen
[afbeelding]
Want?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:22 schreef Mr_Booze het volgende:
Dalend hoe voorspelbaar.
Omdat het soort van Big Brother is met een rijke versie twist (uitgemolken concept) + heel veel promotie van Talpa bij het begin en relletjes in de politiek. Dan krijgt het aandacht wordt dus in begin redelijk bekeken daarna haken veel mensen af omdat ze het niet interessant genoeg vinden.quote:
Ik kijk bijna elke dag wel even op i-net of er 's avonds nog iets boeiends op TV is, en was ook verbaasd dat ik DGK zag staan. Bijna misgelopen dus.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:26 schreef Gert het volgende:
Helemaal vergeten dat het er gisteren op was. Het voelde zo zondag.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:47 schreef Dogga het volgende:
Ik had gistere 3 tv's aanstaan.
Ja ja probeer ze een beetje te helpen:P
Het gaat om het gebaar.quote:
YWquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Bedankt HiDiHo.![]()
Ochtend en Late uitzending minder bekeken
dan eerder rond Kert en oud en Nieuw.![]()
Reguliere uitzending weer redelijk bekeken.![]()
+k +0quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:41 schreef FritsBom het volgende:
Deze wee weer naar de 400.00?
Ja dat zag ik, maar dan moet ik 500 vragen invullen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:13 schreef tuinfluiter het volgende:
HiDiHo , bij kijkonderzoek, bij kijkcijfersopvragen,
kan je dit opvragen en zenden zij dit toe,
periode september 2006 tot januari 2007,
of iemand anders van Fok die dit heeft bijgehouden?
Damn, nu heb ik af ingevuld dat het voor een (prive)website was.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:05 schreef Peter6000 het volgende:
Heb vorig jaar bij hun 1 ontbrekend kijkcijfer voor het BB forum opgevraagd.
Maar kreeg toen een telefoontje dat je het niet zomaar mocht publiceren, omdat zij er eigenaar van waren.
Mocht zelfs niet met bronvermelding.
Misschien zijn de regels inmiddels veranderd, of mag het wel na betaling, en dan met bronvermelding.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Damn, nu heb ik af ingevuld dat het voor een (prive)website was.
Er staat trouwens ook ergens op die site dat je ten alle tijden de bron moet vermelden. Maar als je ze niet op een site mag zetten, wat voor zin heeft het dan om te vermelden?
Keurig juridisch ingedekt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:00 schreef Peter6000 het volgende:
Gelukkig heb ik inmiddels een eigen netwerk van 300 mensen, die mij elke dag hun kijkgedrag doormailen
Ja, ik vrees ook het ergstequote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:34 schreef Cynix ® het volgende:
De trendlijn maakt toch nog steeds een zorgwekkende hoek naar beneden.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:30 schreef tuinfluiter het volgende:
DINSDAG 9 JANUARI 2007
10:22 uur------7.000 kijkers---marktaandeel 1.4
19:29 uur---297.000 kijkers---marktaandeel 5.0
24:28 uur----68.000 kijkers---marktaandeel 5.6
Ik volg de tv, zelden tot nooit de streams. Welk verkeerd beeld denk je dat ik heb dan? Dan kan ik je laten weten of dat klopt wat jij denkt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:26 schreef Lieve het volgende:
Op TV krijg je een heel verkeerd beeld van de Gouden Kooi. Pas bij het streams volgen is het zwaar verslavend!
Je mag ze toch wel in dit topic posten?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:15 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kreeg vandaag een mailtje terug met de volgende zin:
U bent niet gerechtigd onze kijkcijfers op welke manier dan ook te publiceren.
Gelukkig hebben we mijn netwerk.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:15 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kreeg vandaag een mailtje terug met de volgende zin:
U bent niet gerechtigd onze kijkcijfers op welke manier dan ook te publiceren.
Als je geen bron vermeld wel, neem ik aanquote:Op maandag 15 januari 2007 22:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je mag ze toch wel in dit topic posten?
De kijkcijfersquote:Op maandag 15 januari 2007 22:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je mag ze toch wel in dit topic posten?
quote:
Het eerste deel van dat einde is al in zicht. Donderdag gaat NOX ( zie www.nox.tv ) van start op de TIEN-zender. De late herhaling van DGK verschuift naar 00:55, waardoor nog minder kijkers die herhaling zullen zien. Tot nu toe zorgde die herhaling nog voor een structureel aantal kijkers (60.000 - 100.000).quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat het ergens aan het einde van het winterseizoen stopt, ik hoop wel dat er een eindfase bedacht wordt waarbij de bewoners elkaar eruit moeten zien te krijgen.
Dat het dus niet van sms-jes van kijkers gaat afhangen.
De cijfers blijven rond de 300.000, te weinig voor zo`n enorm dure produktie.
In de zomermaanden kijken mensen minder tv, dus dan zal het zakken.
Jammer, wat mij betreft worden ze genomineerd voor de Televisierring.
Als "Gewoon Jan Smit" (het iemand met de camera volgen is al zovaak gedaan) dat kan winnen, hoort DGK ook te kunnen winnen.
Thx 4 for the infoquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het eerste deel van dat einde is al in zicht. Donderdag gaat NOX ( zie www.nox.tv ) van start op de TIEN-zender. De late herhaling van DGK verschuift naar 00:55, waardoor nog minder kijkers die herhaling zullen zien. Tot nu toe zorgde die herhaling nog voor een structureel aantal kijkers (60.000 - 100.000).
Zelfs als het waar is dat Talpa 200.000 euro per dag verlies heeft, dan is dat "maar" 73 miljoen euro per jaar, das zakgeld voor JdM. Dat is maar 2x de uitzendrechten voor het voetbal. Hij hoeft maar 1 succesvol programma per jaar te ontwikkelen om dat aan het buitenland te verkopen en die 73mil is zo weer terugverdientquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:01 schreef sander89 het volgende:
Die gast heeft echt geld te veel als die dit nog 1 jaar lang door zal laten gaan.
Als je 18 van de 24 uur zendtijd die je hebt vult met bel-spelletjes en reclame voor sex-lijnen dan hou je maar 6 uur over en dat is niet genoeg om een duidelijke identiteit te verkrijgen. Zeker niet als je die resterende 6 uur vult met programma's zoals "de bruiloft", en "de leukste videos". Uiteindelijk zijn alle programma's op de zender daar het slachtoffer van. Ik denk wel dat DGK het goed zou doen op SBS6.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:06 schreef itsme het volgende:
Onbegrijpelijk dat er niet meer mensen kijken.
347.. netjes, netjes.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:21 schreef tuinfluiter het volgende:
WOENSDAG 24 JANUARI 2007
10:16 uur-----15.000 kijkers----marktaandeel -2.3
19:31 uur----347.000 kijkers----marktaandeel-6.3
00:26 uur-----45.000 kijkers----marktaandeel-3.9
.
Huh?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:20 schreef tuinfluiter het volgende:
Donderdag 25 JANUARI 2007
19:29 uur--285.000 kijkers--marktaandeel-5.3
Misschien zijn er enkele tienduizenden kijkers afgehaakt 'dankzij' de uitzending van de dag ervoor, met diequote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Huh?
Normaal is vrijdag een slecht bekeken dag, maar donderdag nu ook al?
Voetbalwedstrijd of zo?
was dat diezelfde uitzending dat Sylvia en Huub zogenaamd gingen zoenen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien zijn er enkele tienduizenden kijkers afgehaakt 'dankzij' de uitzending van de dag ervoor, met dieenorm boeiende en oprechte
"lovestory" tussen NL en het kapstertje.
Zogenaamd?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
was dat diezelfde uitzending dat Sylvia en Huub zogenaamd gingen zoenen?![]()
![]()
ik zag geen tongetjequote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Zogenaamd?
Jij moet langs Hans.
Maar het verschil is dat Sylvia en Huub niet doen alsof ze verliefd op elkaar zijn.
Behalve Sylvia dan, tegen Bart en Nathanael's clubje. En onze meesterstrategen stinken erin.![]()
Kijk de reportage Achter de schermen eens, dan snap je het. Het wordt gemaakt als een soap, en met titels, voormontage, verhaallijnen, voice over etc. vond ik het wel aannemelijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:29 schreef Mika25 het volgende:
ik begrijp zowiezo niet waarom er 4 dagen vertraging zit tussen de uitzending op tv en het moment dat dat plaatsvond. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om de gebeurtenissen van de ene dag meteen de volgende dag op tv te brengen?
Is toch niet zo raar? Het is een herhaling immers..quote:Op zondag 28 januari 2007 14:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Zaterdag 27 januari , de herhaling van vrijdag 26 januari 2007.
17:31 uur-- De GoudenKooi--72.000 kijkers---marktaandeel-2.2![]()
Dat zeker!quote:Op zondag 28 januari 2007 15:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Wens dit programma meer kijkers toe, ook al is het een herhaling op de zaterdag en zondag,
Dan wordt die lijn vanzelf rechter, of zelfs omhoog.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:37 schreef Mika25 het volgende:
Eigenlijk is die "trend lijn" een beetje misleidend, want de kijkcijfers in 2007 zijn redelijk stabiel. Ze zijn zelfs een klein beetje stijgende...
Toch is het een beetje verneukeratief zo.. die dikke zwarte lijn suggereert dat de kijkcijfers alsmaar blijven kelderen, maar volgens mij is dat niet zo toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan wordt die lijn vanzelf rechter, of zelfs omhoog.
Don't blame the messengerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch is het een beetje verneukeratief zo.. die dikke zwarte lijn suggereert dat de kijkcijfers alsmaar blijven kelderen, maar volgens mij is dat niet zo toch?![]()
Nee, ik vraag het me echt af. Die lijn staat er niet zomaar, maar volgens mij dalen de kijkcijfers al een hele tijd, misschien al wel twee maanden, niet meer. Het kan zijn dat die zwarte lijn zodanig berekend wordt dat deze heel traag reageert op veranderingen, en dus in dit geval niet zo geschikt is om een accurate tendens weer te geven. Het kan ook zijn dat mijn gevoel gewoon niet klopt, en dat de kijkcijfers nog steeds aan het dalen zijn.quote:
Nee, ze gaan op dit moment wel iets omhoog, maar over het algemeen gaan ze naar beneden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ik vraag het me echt af. Die lijn staat er niet zomaar, maar volgens mij dalen de kijkcijfers al een hele tijd, misschien al wel twee maanden, niet meer. Het kan zijn dat die zwarte lijn zodanig berekend wordt dat deze heel traag reageert op veranderingen, en dus in dit geval niet zo geschikt is om een accurate tendens weer te geven. Het kan ook zijn dat mijn gevoel gewoon niet klopt, en dat de kijkcijfers nog steeds aan het dalen zijn.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Deze grafiek toont de kjkcijfers per dag en een trendlijn. De cijfers zijn 'reguliere uitzending' plus herhalingen ochtend en avond. Behalve de piek in de Kerstweek is het beeld redelijk stabiel. De zaterdag-zondag cijfers zijn hier niet bij opgenomen.
[afbeelding]
Deze tweede grafiek toont dezelfde cijfers, maar nu herberekend naar weekgemiddelde.
De groene lijn is de reguliere uitzending. Die is globaal vanaf de 6e week stabiel, de laatste 6 weken enorm stabielk zelfs.
De rode lijn is de avond-herhaling. De kerstweek (week 13) is een uitschieter, vanaf week 16 is de avond-herhaling verplaatst naar 01:00 en verloor een vaste groep kijkers.
De dikke blauwe lijn geeft het totaal, de fluctuaties in de laatste 6 weken worden hoofdzakelijk veroorzaakt door de herhalingen.
[afbeelding]
Heb je enig idee hoeveel mensen dagelijks aan dit programma werken? Dat kost bakken vol geld en dat staat in geen verhouding tot de kijkcijfers. En waren het maar 400.000 kijkers, het zijn er rond de 300.000, die herhalingen mag je eigenlijk niet meetellen, die zijn niet interessant voor de adverteerders.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:41 schreef FritsBom het volgende:
400.000 per dag is toch niet bepaald slecht?
Toch heeft de herhaling ook reclame, dus dat levert ook geld op. Wel wat minder natuurlijk dan de half 8 uitzending.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:43 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel mensen dagelijks aan dit programma werken? Dat kost bakken vol geld en dat staat in geen verhouding tot de kijkcijfers. En waren het maar 400.000 kijkers, het zijn er rond de 300.000, die herhalingen mag je eigenlijk niet meetellen, die zijn niet interessant voor de adverteerders.
Ja, gecombineerd met het artikel in De Telegraaf. Dat zal best wel een steentje hebben bijgedragen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:48 schreef happyme28 het volgende:
Vrijdag 2/2 dus 350.000 kijkers zal te maken hebben met de aandacht in RTL Boulevard denk. Relatief goede score voor de vrijdag.
Door alle media aandacht ja...rtl boulevard, telegraaf (en andere kranten) etc.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:37 schreef Gert het volgende:
Kijkcijfers maandag 5 februari
regulier: 407.000
herh: 42.000
Prima cijfers. Wat sneu nu toch, voor de ramptoeristen.
Die 227.000 is niet echt uitgekomen hè, whehehehe.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:01 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Door alle media aandacht ja...rtl boulevard, telegraaf (en andere kranten) etc.
Maar ben benieuwd hoeveel kijkers er volgende week zijn.
Ik had het niet over deze week. In de uitzendingen zitten Huub en NL er nog dus mensen blijven nog even kijken. Pas na de aflevering van de afscheid van Huub en NL zullen de kijkers hopelijk afhakenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Die 227.000 is niet echt uitgekomen hè, whehehehe.
Maar wie weet, wordt het volgende week alsnog lekker lachen voor je. Ik denk dat er minstens 200.000 kijkers afhaken omdat ze het niet pikken dat de zielige Huub door de gemene redactie weg is gestuurd.
Altijd fijn, als je iets hebt om je op te verheugen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:10 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ik had het niet over deze week. In de uitzendingen zitten Huub en NL er nog dus mensen blijven nog even kijken. Pas na de aflevering van de afscheid van Huub en NL zullen de kijkers hopelijk afhaken![]()
![]()
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:44 schreef Mika25 het volgende:
Als mensen effe een paar posts naar boven gaan zien ze al dat voorspeld is dat de kijkcijfers de eerste paar dagen sterk zullen stijgen, dat moet ook wel met al die media-aandacht. Als de kijkcijfers op vrijdag nog steeds boven de 400.000 zitten dan hebben de ramptoeristen ongelijk gekregen...
netjes toch?quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:53 schreef tuinfluiter het volgende:
DINSDAG 6 FEBRUARI 2007
10:16 uur---25.000 kijkers-- marktaandeel-4.6
19:29 uur--373.000 kijkers--marktaandeel-6.5
00:50 uur---29.000 kijkers--marktaandeel-4.1
Verkeerde dagquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:05 schreef tuinfluiter het volgende:
WOENSDAG 7 FEBRUARI 2007
10:16 uur----25.000 kijkers---marktaandeel-4.6
19:29 uur---373.000 kijkers---marktaandeel-6.5
00:50 uur----29.000 kijkers---marktaandeel-4.1
.
Het zou mij niet verbazen als het is : (keek jij niet bij gisteren ?)quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:05 schreef tuinfluiter het volgende:
WOENSDAG 7 FEBRUARI 2007
10:16 uur----25.000 kijkers---marktaandeel-4.6
19:29 uur---373.000 kijkers---marktaandeel-6.5
00:50 uur----29.000 kijkers---marktaandeel-4.1
.
Dat zal best wel kunnen, maar welk grafiekje bedoel je ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:00 schreef partyyboyy het volgende:
Kan er iemand het grafiekje bijwerken?
met die trendlijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zal best wel kunnen, maar welk grafiekje bedoel je ?
Dan denk ik dat je deze zoekt ......quote:
Je vergeet dat huub er nu nog inzit op tv en ze straks 4 uitzendingen moeten vullen met beelden van niks (of waren de afgelopen dagen enorm boeiend?) Ze lopen anderhalve week achter inmiddels (wat dan wel weer slim is, omdat ze zo een paar dagen aan beelden over kunnen slaan en meteen de nieuwe bewoners kunnen uitzenden).quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:01 schreef Gert het volgende:
De hele week al rond de 400.000 kijkers. Gewoon 100K er bij dus. Als ze dat vast weten te houden..![]()
O nee wacht: er gaan straks 12 FOK!-users uit protest niet meer kijken omdat Huub weg moest, shit.
Dat laatste gaan ze ook doen natuurlijk, gelardeerd met wat uitzendbaar materiaal van de afgelopen dagen (clash Palma - Natasia, RTL blvd, Zebra). Verder is Nena op haar eerste vrije avond gevolgd tijdens het stappen, en het zou me niet verbazen als ook Huub een camera in zijn nek had.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:10 schreef Danny het volgende:
[..]
Je vergeet dat huub er nu nog inzit op tv en ze straks 4 uitzendingen moeten vullen met beelden van niks (of waren de afgelopen dagen enorm boeiend?) Ze lopen anderhalve week achter inmiddels (wat dan wel weer slim is, omdat ze zo een paar dagen aan beelden over kunnen slaan en meteen de nieuwe bewoners kunnen uitzenden).
llona zelf niet. Maar de walgelijke opmerkingen van Natasia over haar, gaan er wel weer in als koek denk ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:51 schreef ItaloDancer het volgende:
Ilona moet er ook nog uit. Alhoewel dat weinig boeiend was.
De afgelopen week had hoge kijkcijfers, maar ze 'leven' een beetje van wat er eerder is gebeurt. De vraag is meer, of ze volgende week voldoende materiaal hebben om die kijkers vast te houden. Een sneeuwpop maken, een bezoekje aan de Zebra, de entree van Palma ...... Veel meer spannends kunnen ze niet op TV brengen. Zullen ze daarmee de nieuwe kijkers weer niet net zo snel wegjagen ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:54 schreef Gert het volgende:
[..]
llona zelf niet. Maar de walgelijke opmerkingen van Natasia over haar, gaan er wel weer in als koek denk ik.
Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat het realistisch is om er vanuit te gaan dat álle (sensatiebeluste) kijkers blijven hangen hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zullen ze daarmee de nieuwe kijkers weer niet net zo snel wegjagen ?
En dat weten we nu .... HUUUUUUUB !quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
<knip>
Veel zal afhangen van wat er dit weekend (neem ik aan) het huis binnenkomt.
Heel netjes voor een vrijdagavond!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:58 schreef tuinfluiter het volgende:
VRIJDAG 9 FEBRUARI 2007
19:30---367.000 kijkers--marktaandeel-6.0
Deze grafiek laat zien welk percentage kijkers naar de reguliere uitzending kijkt. Merk op dat, nadat de late herhaling na middernacht werd geprogrammeerd (16-01-07), een sprong in de grafiek ontstond.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:13 schreef Cynix ® het volgende:
De zendtijd voor de avondherhaling kunnen ze beter aan Tel$ell verkopen.
Het heeft weinig zin om op 7 tv-zenders tegelijk Tell-Sell uit te zendenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:13 schreef Cynix ® het volgende:
De zendtijd voor de avondherhaling kunnen ze beter aan Tel$ell verkopen.
Of elke nacht een mooie speelfilm.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het heeft weinig zin om op 7 tv-zenders tegelijk Tell-Sell uit te zenden
Als ze na 00:00 echt hoge kijkcijfers willen moeten ze gewoon x-rated films uitzenden, dat staat altijd garand voor 100.000+ kijkers, maar dat past natuurlijk niet bij het "familie imago" van Talpa/Tien.![]()
idd. Iedereen zal daar toch wel naar kijken want op de andere kanalen zijn alleen idiote belspellen of sexreclames.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:53 schreef elcastel het volgende:
Ze moeten gewoon 's nachts de eerste uren (vooral in het weekend) gewoon een stream aanzetten, daarna pas tell-sell. Al is dat prijstechnisch natuurlijk ruk.
Hmm, ik weet het niet. Ik denk dat de normale TV-kijker, die niet streams volgt, dan in de war gaat raken. Daarom zenden ze de streams niet live uit op tv.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:49 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
idd. Iedereen zal daar toch wel naar kijken want op de andere kanalen zijn alleen idiote belspellen of sexreclames.
Smschat functie eronder en het genereert ook meteen geld
Uhmz...de kijkcijfers zijn gewoon van kijkonderzoek.nl, maar je moet natuurlijk wat om je site te promoten...quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz...de kijkcijfers zijn gewoon van kijkonderzoek.nl, maar je moet natuurlijk wat om je site te promoten...
Mooi!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:50 schreef Mika25 het volgende:
Netjes, hoogste kijkcijfers sinds de eerste week denk ik... Als ze dat vasthouden hoop ik wel dat ze die bezuinigingen op gaan heffen...
[DGK] De uitzending van maandag 12 februari 2007quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:05 schreef partyyboyy het volgende:
Waar zijn ze nu in het programma eigenlijk?![]()
Netjes zeg.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:19 schreef Peter6000 het volgende:
19.29 -- 447.000 kijkers -- marktaandeel: 7.6
Bezuinigingen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:50 schreef Mika25 het volgende:
Netjes, hoogste kijkcijfers sinds de eerste week denk ik... Als ze dat vasthouden hoop ik wel dat ze die bezuinigingen op gaan heffen...
Ze hebben het vertrekt van Nena cq. aankomst van Amanda ook over drie dagen uitgesmeerd, terwijl dat allemaal op dezelfde dag gebeurde...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:12 schreef Flyduck het volgende:
owjah echt hoge cijfers. Dit komt door die extra publiciteit. Ik twijfel wel of ze blijven hangen.
Aan de ene kant zijn de extra kijkers die opeens bij DOND kwamen ook blijven hangen, maar aan de andere kant kwam er nadat NL en Huub eruit waren wel een heeeel saaie week. Maar ik vermoed dat ze die helemaal skippen om het spanned te houden.
Ik niet! Ik dacht dat de trend naar beneden na gisteren al weer was ingezet.quote:
Gisteren was te zien dat NL het huis in kwam. Ze lopen dus nog ietsjes achter.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:05 schreef partyyboyy het volgende:
Waar zijn ze nu in het programma eigenlijk?![]()
NL nu pas in het huis?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:35 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Gisteren was te zien dat NL het huis in kwam. Ze lopen dus nog ietsjes achter.
Nee, na alle commotie willen we natuurlijk wel zien hoe Huub het huis weer in gaat.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik niet! Ik dacht dat de trend naar beneden na gisteren al weer was ingezet.
De eerste 'pittige' pers is er al. De Telegraaf heeft het seks-verhaal van Brain-Amanda heerlijk opgeblazen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:55 schreef Gert het volgende:
Het begint er echt op te lijken dat er een ton kijkers bij zijn gekomen.
Maar om langzaam weglekken te voorkomen, moet binnenkort rtl boulevard weer gehaald worden met iets heftigs. Haal die psycho-poëet van zijn medicatie af, en je hebt je rel binnen enkele dagen.
Misschien dat die bezuinigingen dan weer teruggedraaid kunnen worden? Het is echt een sneue vertoning. 'leven als miljonair' en 'alles is mogelijk', maar uiteindelijk hebben ze boodschappen van de Aldi en mogen ze zowat niksquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:55 schreef Gert het volgende:
Het begint er echt op te lijken dat er een ton kijkers bij zijn gekomen.
Daarvan is een kwartier les (heen en terug naar Wilgo). Zo gek veel kan dat niet kosten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:26 schreef tuinfluiter het volgende:
Vergis je niet in de hoge kosten van 4 uur autorijlessen van Natasja
dat soms in 2 keer in 1 week tijd.
Dat is een vriendin van Natasia met een kam. Die zou punten moeten kosten in plaats van betaald moeten worden.quote:Kapster Patricia die in 6 uren een nieuw kapsel geeft
De bekende vrijdag-dip. Maar er zijn weken geweest waarin 366K de hele wéék niet gehaald werd. Prima score.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:57 schreef tuinfluiter het volgende:
VRIJDAG 16 FEBRUARI 2007
10:20 uur--17.000 kijkers--marktaandeel-2.9
19:30 uur-366.000 kijkers--marktaandeel-6.7
00:23 uur----9.000 kijkers--marktaandeel-1.2
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Daarvan is een kwartier les (heen en terug naar Wilgo). Zo gek veel kan dat niet kosten.
[..]
Dat is een vriendin van Natasia met een kam. Die zou punten moeten kosten in plaats van betaald moeten worden.
Zelfde voor Herma. Die is er zogenaamd om schoon te maken, maar feitelijk natuurlijk alleen maar om het Natasia zoveel mogelijk naar de zin te maken.
De éen na hoogste week gemiddelde, netjes!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:32 schreef choepachoep het volgende:
Kijkcijfers de Gouden Kooi
Voor de volledigheid de cijfers per week.
Gewoon laat opblijven, vanaf 01:00 beginnen de leuke gesprekken, nu al 2 dagen op rijquote:Op zondag 18 februari 2007 13:39 schreef itsme het volgende:
Nou ze waren inderdaad op de goede weg maar nu is het weer enorm saai. (al dagen)
Voor leuke gesprekken kijk ik wel naar 'de wereld draait door' of iets dergelijks. DGK moet voor aktie zorgen!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Gewoon laat opblijven, vanaf 01:00 beginnen de leuke gesprekken, nu al 2 dagen op rij
Sorry, maar ik heb NL nog geen moment gemist.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:50 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Voor leuke gesprekken kijk ik wel naar 'de wereld draait door' of iets dergelijks. DGK moet voor aktie zorgen!
Sinds dat NL eruit is is alles ingekakt!
Ik Denk juist dat Natasia voor de hoge kijkcijfers zorgtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Denk dat als Natasia eruit gaat het nog wel iets kan stijgen.
Ik ook niet. Hij was "nuttig" zolang het duurde, maar zijn rol was uitgespeeld.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:32 schreef happyme28 het volgende:
Sorry, maar ik heb NL nog geen moment gemist.
Nee, dat geloof ik niet. Hoe intens we haar ook haten, ze zorgt wél voor gespreksstof en waarschijnlijk dus ook voor kijkers. Natuurlijk moeten haar privileges wel per direct worden geschrapt. Als ze 'onaantastbaar' is, heeft het geen zin meer om te kijken.quote:OT: Netjes dat ze boven de 400.000 blijven hangen. Denk dat als Natasia eruit gaat het nog wel iets kan stijgen.
Eenmalig ja, omdat iedereen wil zien hoe ze haar koffers moet pakken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb NL nog geen moment gemist.
OT: Netjes dat ze boven de 400.000 blijven hangen. Denk dat als Natasia eruit gaat het nog wel iets kan stijgen.
Ik ken wel meer dan 10 mensen die niet kijken vanwege die trut..ik ken ook echt niemand die kijkt vanwege die hoer.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hij was "nuttig" zolang het duurde, maar zijn rol was uitgespeeld.
[..]
Nee, dat geloof ik niet. Hoe intens we haar ook haten, ze zorgt wél voor gespreksstof en waarschijnlijk dus ook voor kijkers. Natuurlijk moeten haar privileges wel per direct worden geschrapt. Als ze 'onaantastbaar' is, heeft het geen zin meer om te kijken.
Die gaan echt niet ineens kijken hoor, als Natasia het huis verlaat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ken wel meer dan 10 mensen die niet kijken vanwege die trut..
Ik vind Natasia nou niet direct voor spektakel zorgen. Ik zie liever de practical jokes van Huub dan het irritante gebral van Natasia. Die zap ik meestal weg.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:12 schreef Gert het volgende:
Die gaan echt niet ineens kijken hoor, als Natasia het huis verlaat.
En als ze dat wél doen, haken ze al snel af omdat het zo saai is.
Jij kijkt toch al twee weken niet meer?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik vind Natasia nou niet direct voor spektakel zorgen. Ik zie liever de practical jokes van Huub dan het irritante gebral van Natasia. Die zap ik meestal weg.
Kom op! De Gouden Kooi zou eigenlijk 'De Natasia Kooi' moeten heten... Alles draait om Natasia. Zonder haar geen leuke show meerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik vind Natasia nou niet direct voor spektakel zorgen. Ik zie liever de practical jokes van Huub dan het irritante gebral van Natasia. Die zap ik meestal weg.
tv uitzendingen niet nee. ook van streams kun je wegzappen hoor.quote:
De uitzendingen kijk ik niet meer, of huub er nou wel of niet inzit. Op de streams heb ik zelf de keuze en kan ik ervoor kiezen Natasia gewoon weg te zappen als ze irritant doet (in 99% van de gevallen).quote:Sinds ze regelmatig op de juiste wijze van repliek wordt gediend, vind ik het een stuk leuker om te zien hoe Natasia over de rooie gaat. Ze heeft tegenwoordig zelfs hulp nodig, gaat zielig doen bij Brian dat ze altijd haar moeten hebben.
En Huub komt de laatste tijd ook behoorlijk aan bod hoor, in de uitzendingen.
Veel beter zelfs.....................dat Natasiariedeltje kennen we nu al 100 afleveringen al. Boring and puking.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:43 schreef happyme28 het volgende:
Ik denk dat Huub/Syl/Bart net zo leuk zijn als ze tegen Amanda/Brian tekeer gaan en evt. straks Eric of een nieuwe bewoner. Natasia is echt wel te missen hoor. Ik ken ook voldoende mensen die niet kijken omdat ze dat geschreeuw zat zijn en het niet velen dat ze haar kinderen laat stikken.
Helemaal me eens........................en de streams op die Del kunnen ook uit. Kortom steeds midner DGK voor mij.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:57 schreef Mika25 het volgende:
De activiteiten van de zwarte heks, zoals zanglessen, rijlessen, voorlezen, type-curses, koken, schoonmaken etc... zijn niet interessant voor de TV uitzendingen. Daarnaast heeft de heks ook geen interessante gesprekken met haar medebewoners, tenzij het gescript is natuurlijk, zoals dat gesprek met NL waarin ze Bart er uit wilden gaan stemmen. De hele hype rond de heks is dus gebaseerd op haar grote bek en de ruzies. Het probleem is echter dat ELKE ruzie hetzelfde is, alle argumenten en oude koeien komen bij de ruzie weer op en die ruzies gaan zo langzamerhand vervelen. Er zijn mensen die beweren dat de heks onvervangbaar is, maar er zijn genoeg mensen in nederland die een grote bek kunnen opzetten EN daarnaast ook nog eens inhoud hebben.
Wat mij betreft heeft de heks haar rol vervult binnen het programma en mag ze vervangen worden. Geen TV uitzendingen voor mij, en de streams waarop ze te zien is gaan ook uit.
Wat de redactie moet doen is stoppen met voortrekkerij en manipulering.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:21 schreef Cynix ® het volgende:
Het zakt alweer in.
Wat nu gedaan? Welke capriolen moet de redactie nú weer verzinnen om de aandacht vast te houden? Het verloopt allemaal steeds moeizamer eerlijk gezegd en elke wending lijkt een korterdurend effect op de kijkcijfers te hebben.
Heksen, Horken & Homo's zijn al niet meer voldoende. Wat nu?
Een Kelly-figuur erin. En dat iedereen het al zou weten, behalve de bewoners. Dan kijk je toch met een ander idee.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:21 schreef Cynix ® het volgende:
Het zakt alweer in.
Wat nu gedaan? Welke capriolen moet de redactie nú weer verzinnen om de aandacht vast te houden? Het verloopt allemaal steeds moeizamer eerlijk gezegd en elke wending lijkt een korterdurend effect op de kijkcijfers te hebben.
Heksen, Horken & Homo's zijn al niet meer voldoende. Wat nu?
quote:
ze zijn wel 50k views minder dan vorig week dinsdag. maandag was ook al een stuk minder dan vorige week maandag trouwens. En 'komt goed' betekent voor mij voorlopig dat de kijkcijfers zo laag mogelijk moeten worden. Ze mogen wmb de hemel in stijgen op het moment dat alle bewoners dezelfde privileges hebben en ze kappen met sylviaatje pesten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:33 schreef Tienfan.nl het volgende:
@ Danny, dat is normaal de kijkcijfers op dinsdag zijjn altijd lager, net als op de vrijdag. De woensdag en donderdag scoren het hoogst.
Dus komt goed.
Nee, ik zit me niet te verkneukelen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:36 schreef Gert het volgende:
ga je nu de sunchasert uithangen hier, voortaan?
![]()
De kijkcijfers hebben m.i. niets te maken met datgene waar jij en nog wat anderen zo, tja, "geobsedeerd" door zijn. 95% van de kijkers weet helemaal niet dat er iets "speelt" m.b.t het vermeende grote onrecht dat de andere deelnemers wordt aangedaan ten faveure van Natasia en Brian.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, ik zit me niet te verkneukelen.
Wel sluit ik me aan bij de critici dat de redactie écht zo snel mogelijk een aantal dingen moet gaan veranderen, met name het onredelijk begunstigen van Natasia en haar familie ten opzichte van de andere bewoners. Bewijzen hiervoor zijn m.i. inmiddels voldoende geleverd, ook door de bewoners zelf. Dit lijkt in de verste verte niet meer op een strijd waarbij iedereen (gelijke) kansen heeft.
En ja, ik wil (ook) boeiende TV, maar niet ten koste van alles.
5% kijkersverlies kan zomaar dodelijk zijn voor het programma hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:05 schreef Gert het volgende:
[..]
De kijkcijfers hebben m.i. niets te maken met datgene waar jij en nog wat anderen zo, tja, "geobsedeerd" door zijn. 95% van de kijkers weet helemaal niet dat er iets "speelt" m.b.t het vermeende grote onrecht dat de andere deelnemers wordt aangedaan ten faveure van Natasia en Brian.
Ach, ze wordt af en toe een beetje in de watten gelegd. Dat is niet helemaal eerlijk, maar die héilige verontwaardiging snap ik ook weer niet zo. Jullie maken het m.i. veel spannender dan het werkelijk is. Mochten er écht harde bewijzen komen dat Natasia er niet uitgestemd mág worden, of als uitlekt dat ze daadwérkelijk op wekelijkse basis Wilgo bezoekt tijdens haar rijlessen, dan wordt het een ander verhaal. Vooralsnog vind ik dat er weinig méér aan de hand is dan het pamperen van de (zo vinden de programmamakers) ster van de show.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:14 schreef Danny het volgende:
[..]
5% kijkersverlies kan zomaar dodelijk zijn voor het programma hoor
En vermeend zou ik veel zaken niet willen noemen. Of heb je gemist dat ze een uur met wilgo mocht babbelen en dat anderhalf uur werd waar Bart één minuutje extra met Lesley vroeg en niet kreeg?
Zijn nog wel meer voorbeelden trouwens die onomstotelijk zijn, maar deze even ter illustratie.
Amanda is toch de Kelly?quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:31 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Een Kelly-figuur erin. En dat iedereen het al zou weten, behalve de bewoners. Dan kijk je toch met een ander idee.
Ach, zoals overtuigend bewijs (videobanden van de ruzie tussen Huub en NL) een aantal villabewoners niet kon overtuigen, verwacht ik niet dat welk onomstotelijk bewijs dan ook van gerommel door de redactie de echte DGK-fans zal overtuigen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:47 schreef Gert het volgende:
Ach, ze wordt af en toe een beetje in de watten gelegd. Dat is niet helemaal eerlijk, maar die héilige verontwaardiging snap ik ook weer niet zo. Jullie maken het m.i. veel spannender dan het werkelijk is. Mochten er écht harde bewijzen komen dat Natasia er niet uitgestemd mág worden, of als uitlekt dat ze daadwérkelijk op wekelijkse basis Wilgo bezoekt tijdens haar rijlessen, dan wordt het een ander verhaal.
Zeker, dat ontken ik niet. Ik heb daardoor alleen maar nóg meer belang bij een eerlijke strijd.quote:Het heeft er denk ik vooral veel mee te maken dat Natasia zo'n walgelijk mens is, dat jullie je er zo druk over maken.
Nee, zomaar een user die in het redactie-topic roept dat Wilgo 7.500 euro heeft gekregen van John, dié geloven we.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ach, zoals overtuigend bewijs (videobanden van de ruzie tussen Huub en NL) een aantal villabewoners niet kon overtuigen, verwacht ik niet dat welk onomstotelijk bewijs dan ook van gerommel door de redactie de echte DGK-fans zal overtuigen.
en dat zal nog wel zo blijven.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:58 schreef superhero87 het volgende:
De uitzending van gisteren was ook een beetje saai...
De échte fan wíl nu eenmaal bedrogen worden. Ik gun iedereen een leuk TV-programma en men moet zelf maar uitmaken welk bedrog nog acceptabel is.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:33 schreef Gert het volgende:
Nee, zomaar een user die in het redactie-topic roept dat Wilgo 7.500 euro heeft gekregen van John, dié geloven we.![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:57 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zal hier maar stoppen met mijn kritiek, dan ga ik wel weer verder in het snerentopic, ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |