Huh?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:20 schreef tuinfluiter het volgende:
Donderdag 25 JANUARI 2007
19:29 uur--285.000 kijkers--marktaandeel-5.3
Misschien zijn er enkele tienduizenden kijkers afgehaakt 'dankzij' de uitzending van de dag ervoor, met diequote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Huh?
Normaal is vrijdag een slecht bekeken dag, maar donderdag nu ook al?
Voetbalwedstrijd of zo?
was dat diezelfde uitzending dat Sylvia en Huub zogenaamd gingen zoenen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien zijn er enkele tienduizenden kijkers afgehaakt 'dankzij' de uitzending van de dag ervoor, met dieenorm boeiende en oprechte
"lovestory" tussen NL en het kapstertje.
Zogenaamd?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
was dat diezelfde uitzending dat Sylvia en Huub zogenaamd gingen zoenen?![]()
![]()
ik zag geen tongetjequote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Zogenaamd?
Jij moet langs Hans.
Maar het verschil is dat Sylvia en Huub niet doen alsof ze verliefd op elkaar zijn.
Behalve Sylvia dan, tegen Bart en Nathanael's clubje. En onze meesterstrategen stinken erin.![]()
Kijk de reportage Achter de schermen eens, dan snap je het. Het wordt gemaakt als een soap, en met titels, voormontage, verhaallijnen, voice over etc. vond ik het wel aannemelijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:29 schreef Mika25 het volgende:
ik begrijp zowiezo niet waarom er 4 dagen vertraging zit tussen de uitzending op tv en het moment dat dat plaatsvond. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om de gebeurtenissen van de ene dag meteen de volgende dag op tv te brengen?
Is toch niet zo raar? Het is een herhaling immers..quote:Op zondag 28 januari 2007 14:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Zaterdag 27 januari , de herhaling van vrijdag 26 januari 2007.
17:31 uur-- De GoudenKooi--72.000 kijkers---marktaandeel-2.2![]()
Dat zeker!quote:Op zondag 28 januari 2007 15:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Wens dit programma meer kijkers toe, ook al is het een herhaling op de zaterdag en zondag,
Dan wordt die lijn vanzelf rechter, of zelfs omhoog.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:37 schreef Mika25 het volgende:
Eigenlijk is die "trend lijn" een beetje misleidend, want de kijkcijfers in 2007 zijn redelijk stabiel. Ze zijn zelfs een klein beetje stijgende...
Toch is het een beetje verneukeratief zo.. die dikke zwarte lijn suggereert dat de kijkcijfers alsmaar blijven kelderen, maar volgens mij is dat niet zo toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan wordt die lijn vanzelf rechter, of zelfs omhoog.
Don't blame the messengerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch is het een beetje verneukeratief zo.. die dikke zwarte lijn suggereert dat de kijkcijfers alsmaar blijven kelderen, maar volgens mij is dat niet zo toch?![]()
Nee, ik vraag het me echt af. Die lijn staat er niet zomaar, maar volgens mij dalen de kijkcijfers al een hele tijd, misschien al wel twee maanden, niet meer. Het kan zijn dat die zwarte lijn zodanig berekend wordt dat deze heel traag reageert op veranderingen, en dus in dit geval niet zo geschikt is om een accurate tendens weer te geven. Het kan ook zijn dat mijn gevoel gewoon niet klopt, en dat de kijkcijfers nog steeds aan het dalen zijn.quote:
Nee, ze gaan op dit moment wel iets omhoog, maar over het algemeen gaan ze naar beneden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ik vraag het me echt af. Die lijn staat er niet zomaar, maar volgens mij dalen de kijkcijfers al een hele tijd, misschien al wel twee maanden, niet meer. Het kan zijn dat die zwarte lijn zodanig berekend wordt dat deze heel traag reageert op veranderingen, en dus in dit geval niet zo geschikt is om een accurate tendens weer te geven. Het kan ook zijn dat mijn gevoel gewoon niet klopt, en dat de kijkcijfers nog steeds aan het dalen zijn.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Deze grafiek toont de kjkcijfers per dag en een trendlijn. De cijfers zijn 'reguliere uitzending' plus herhalingen ochtend en avond. Behalve de piek in de Kerstweek is het beeld redelijk stabiel. De zaterdag-zondag cijfers zijn hier niet bij opgenomen.
[afbeelding]
Deze tweede grafiek toont dezelfde cijfers, maar nu herberekend naar weekgemiddelde.
De groene lijn is de reguliere uitzending. Die is globaal vanaf de 6e week stabiel, de laatste 6 weken enorm stabielk zelfs.
De rode lijn is de avond-herhaling. De kerstweek (week 13) is een uitschieter, vanaf week 16 is de avond-herhaling verplaatst naar 01:00 en verloor een vaste groep kijkers.
De dikke blauwe lijn geeft het totaal, de fluctuaties in de laatste 6 weken worden hoofdzakelijk veroorzaakt door de herhalingen.
[afbeelding]
Heb je enig idee hoeveel mensen dagelijks aan dit programma werken? Dat kost bakken vol geld en dat staat in geen verhouding tot de kijkcijfers. En waren het maar 400.000 kijkers, het zijn er rond de 300.000, die herhalingen mag je eigenlijk niet meetellen, die zijn niet interessant voor de adverteerders.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:41 schreef FritsBom het volgende:
400.000 per dag is toch niet bepaald slecht?
Toch heeft de herhaling ook reclame, dus dat levert ook geld op. Wel wat minder natuurlijk dan de half 8 uitzending.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:43 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel mensen dagelijks aan dit programma werken? Dat kost bakken vol geld en dat staat in geen verhouding tot de kijkcijfers. En waren het maar 400.000 kijkers, het zijn er rond de 300.000, die herhalingen mag je eigenlijk niet meetellen, die zijn niet interessant voor de adverteerders.
Ja, gecombineerd met het artikel in De Telegraaf. Dat zal best wel een steentje hebben bijgedragen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:48 schreef happyme28 het volgende:
Vrijdag 2/2 dus 350.000 kijkers zal te maken hebben met de aandacht in RTL Boulevard denk. Relatief goede score voor de vrijdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |