Door alle media aandacht ja...rtl boulevard, telegraaf (en andere kranten) etc.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:37 schreef Gert het volgende:
Kijkcijfers maandag 5 februari
regulier: 407.000
herh: 42.000
Prima cijfers. Wat sneu nu toch, voor de ramptoeristen.
Die 227.000 is niet echt uitgekomen hè, whehehehe.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:01 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Door alle media aandacht ja...rtl boulevard, telegraaf (en andere kranten) etc.
Maar ben benieuwd hoeveel kijkers er volgende week zijn.
Ik had het niet over deze week. In de uitzendingen zitten Huub en NL er nog dus mensen blijven nog even kijken. Pas na de aflevering van de afscheid van Huub en NL zullen de kijkers hopelijk afhakenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Die 227.000 is niet echt uitgekomen hè, whehehehe.
Maar wie weet, wordt het volgende week alsnog lekker lachen voor je. Ik denk dat er minstens 200.000 kijkers afhaken omdat ze het niet pikken dat de zielige Huub door de gemene redactie weg is gestuurd.
Altijd fijn, als je iets hebt om je op te verheugen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:10 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ik had het niet over deze week. In de uitzendingen zitten Huub en NL er nog dus mensen blijven nog even kijken. Pas na de aflevering van de afscheid van Huub en NL zullen de kijkers hopelijk afhaken![]()
![]()
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:44 schreef Mika25 het volgende:
Als mensen effe een paar posts naar boven gaan zien ze al dat voorspeld is dat de kijkcijfers de eerste paar dagen sterk zullen stijgen, dat moet ook wel met al die media-aandacht. Als de kijkcijfers op vrijdag nog steeds boven de 400.000 zitten dan hebben de ramptoeristen ongelijk gekregen...
netjes toch?quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:53 schreef tuinfluiter het volgende:
DINSDAG 6 FEBRUARI 2007
10:16 uur---25.000 kijkers-- marktaandeel-4.6
19:29 uur--373.000 kijkers--marktaandeel-6.5
00:50 uur---29.000 kijkers--marktaandeel-4.1
Verkeerde dagquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:05 schreef tuinfluiter het volgende:
WOENSDAG 7 FEBRUARI 2007
10:16 uur----25.000 kijkers---marktaandeel-4.6
19:29 uur---373.000 kijkers---marktaandeel-6.5
00:50 uur----29.000 kijkers---marktaandeel-4.1
.
Het zou mij niet verbazen als het is : (keek jij niet bij gisteren ?)quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:05 schreef tuinfluiter het volgende:
WOENSDAG 7 FEBRUARI 2007
10:16 uur----25.000 kijkers---marktaandeel-4.6
19:29 uur---373.000 kijkers---marktaandeel-6.5
00:50 uur----29.000 kijkers---marktaandeel-4.1
.
Dat zal best wel kunnen, maar welk grafiekje bedoel je ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:00 schreef partyyboyy het volgende:
Kan er iemand het grafiekje bijwerken?
met die trendlijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zal best wel kunnen, maar welk grafiekje bedoel je ?
Dan denk ik dat je deze zoekt ......quote:
Je vergeet dat huub er nu nog inzit op tv en ze straks 4 uitzendingen moeten vullen met beelden van niks (of waren de afgelopen dagen enorm boeiend?) Ze lopen anderhalve week achter inmiddels (wat dan wel weer slim is, omdat ze zo een paar dagen aan beelden over kunnen slaan en meteen de nieuwe bewoners kunnen uitzenden).quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:01 schreef Gert het volgende:
De hele week al rond de 400.000 kijkers. Gewoon 100K er bij dus. Als ze dat vast weten te houden..![]()
O nee wacht: er gaan straks 12 FOK!-users uit protest niet meer kijken omdat Huub weg moest, shit.
Dat laatste gaan ze ook doen natuurlijk, gelardeerd met wat uitzendbaar materiaal van de afgelopen dagen (clash Palma - Natasia, RTL blvd, Zebra). Verder is Nena op haar eerste vrije avond gevolgd tijdens het stappen, en het zou me niet verbazen als ook Huub een camera in zijn nek had.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:10 schreef Danny het volgende:
[..]
Je vergeet dat huub er nu nog inzit op tv en ze straks 4 uitzendingen moeten vullen met beelden van niks (of waren de afgelopen dagen enorm boeiend?) Ze lopen anderhalve week achter inmiddels (wat dan wel weer slim is, omdat ze zo een paar dagen aan beelden over kunnen slaan en meteen de nieuwe bewoners kunnen uitzenden).
llona zelf niet. Maar de walgelijke opmerkingen van Natasia over haar, gaan er wel weer in als koek denk ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:51 schreef ItaloDancer het volgende:
Ilona moet er ook nog uit. Alhoewel dat weinig boeiend was.
De afgelopen week had hoge kijkcijfers, maar ze 'leven' een beetje van wat er eerder is gebeurt. De vraag is meer, of ze volgende week voldoende materiaal hebben om die kijkers vast te houden. Een sneeuwpop maken, een bezoekje aan de Zebra, de entree van Palma ...... Veel meer spannends kunnen ze niet op TV brengen. Zullen ze daarmee de nieuwe kijkers weer niet net zo snel wegjagen ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:54 schreef Gert het volgende:
[..]
llona zelf niet. Maar de walgelijke opmerkingen van Natasia over haar, gaan er wel weer in als koek denk ik.
Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat het realistisch is om er vanuit te gaan dat álle (sensatiebeluste) kijkers blijven hangen hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zullen ze daarmee de nieuwe kijkers weer niet net zo snel wegjagen ?
En dat weten we nu .... HUUUUUUUB !quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
<knip>
Veel zal afhangen van wat er dit weekend (neem ik aan) het huis binnenkomt.
Heel netjes voor een vrijdagavond!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:58 schreef tuinfluiter het volgende:
VRIJDAG 9 FEBRUARI 2007
19:30---367.000 kijkers--marktaandeel-6.0
Deze grafiek laat zien welk percentage kijkers naar de reguliere uitzending kijkt. Merk op dat, nadat de late herhaling na middernacht werd geprogrammeerd (16-01-07), een sprong in de grafiek ontstond.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:13 schreef Cynix ® het volgende:
De zendtijd voor de avondherhaling kunnen ze beter aan Tel$ell verkopen.
Het heeft weinig zin om op 7 tv-zenders tegelijk Tell-Sell uit te zendenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:13 schreef Cynix ® het volgende:
De zendtijd voor de avondherhaling kunnen ze beter aan Tel$ell verkopen.
Of elke nacht een mooie speelfilm.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het heeft weinig zin om op 7 tv-zenders tegelijk Tell-Sell uit te zenden
Als ze na 00:00 echt hoge kijkcijfers willen moeten ze gewoon x-rated films uitzenden, dat staat altijd garand voor 100.000+ kijkers, maar dat past natuurlijk niet bij het "familie imago" van Talpa/Tien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |