*meldt*quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:27 schreef Gert het volgende:
Ik vind het bijhouden van de BB-kijkcijfers al moeite genoeg, voor de 3 à 4 lezers van dit topic.
Waar sláát dit nou weer op, malloot?quote:
NSE is tenminste nog van dezeldfde zender en direct terug te vinden op de kijkcijfer-overzichtjes van Talpa, op de vorige pagina. "Rex" staat daar niet tussen. Het slaat echt als een tang op een varken.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:42 schreef ItaloDancer het volgende:
Cynix noemt toch ook de kijkcijfers van NSE.
Rex wordt elke avond op Talpa uitgezonden hoor.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:50 schreef Gert het volgende:
[..]
NSE is tenminste nog van dezeldfde zender en direct terug te vinden op de kijkcijfer-overzichtjes van Talpa, op de vorige pagina. "Rex" staat daar niet tussen. Het slaat echt als een tang op een varken.![]()
Of onze Haaibaaike moet met een plausibele verklaring komen natuurlijk.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Rex wordt elke avond op Talpa uitgezonden hoor.
OK, het wordt sinds maandag uitgezonden op Talpa zie ik nu, en gisteren had het 128.000 kijkers.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Rex wordt elke avond op Talpa uitgezonden hoor.
het was geen exit-avond en er was voetbal. dat speelt ook mee!quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:48 schreef Gert het volgende:
Kijkcijfers donderdag 3 november
regulier: 571.000
live: 732.000
herh: 71.000
Mager!!!!
De live-show kwam de afgelopen weken telkens boven de 800.000 uit.
Zou Tanja dan toch zoveel extra kijkers hebben getrokken?
Weet niet of Heerenveen tegen een oostblokclub nou zoveel kijkers scheelt, maar dat er minder kijkers zijn omdat het geen exit-avond is: eigenlijk nog nooit op gelet. Zou heel goed kunnen!quote:Op zondag 6 november 2005 14:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het was geen exit-avond en er was voetbal. dat speelt ook mee!
Wat doe je dan op dit forum? Als het je toch niet interesseert? Nou ja tot ziens dan maar heeequote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:51 schreef kluivie het volgende:
[..]
Wat doe je dan op dit forum? Als het je toch niet interesseert? Nou ja tot ziens dan maar heee
Naar Heerenveen tegen een oostblokclub kijken meer dan 1.6 miljoen mensenquote:Op zondag 6 november 2005 16:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet niet of Heerenveen tegen een oostblokclub nou zoveel kijkers scheelt, maar dat er minder kijkers zijn omdat het geen exit-avond is: eigenlijk nog nooit op gelet. Zou heel goed kunnen!
Hij heeft toch gelijk? Snap niet helemaal het nut van het in een BB kijkcijfer topic melden dat je niet naar BB kijkt. Er kijken meer dan 15 miljoen mensen niet naar BB, nou gezellig toch.quote:
't Zal ook wel wát kijkers wegtrekken van BB.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:14 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Naar Heerenveen tegen een oostblokclub kijken meer dan 1.6 miljoen mensen![]()
dinsdag 8 november:quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:01 schreef Gert het volgende:
Maandag 7 november
Regulier: 610.000
Herh: 119.000
Ja maar dat is CL niet EUFA cup en ook hebben PSV en Ajax meer aanhangersquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
't Zal ook wel wát kijkers wegtrekken van BB.Maar het is voor EC-voetbal niet zoveel hoor.
Effe kijken..... afgelopen week trok PSV 2.8 mln kijkers, ajax meer dan 3 miljoen.
Geen zorgen. De clifhanger gisteren was spectaculair, dus vanavond zal het weer boven de 600.000 zittenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:24 schreef evert het volgende:
hele slechte tendens, cijfers liggen nu richting de slechts scorende in oktober.
Dat zeg ik dus.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:06 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja maar dat is CL niet EUFA cup en ook hebben PSV en Ajax meer aanhangers![]()
regulier: 523.000quote:Op donderdag 10 november 2005 14:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen zorgen. De clifhanger gisteren was spectaculair, dus vanavond zal het weer boven de 600.000 zitten... En daarna de live nog natuurlijk.
regulier en herhaling samen is iig wel boven de 600.000quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:11 schreef evert het volgende:
[..]
regulier: 523.000
live: 803.000
herhaling: 129.000
Live nog geen 80.000 meer dan vorige week en toen was er voetbal. regulier lager dan vorige week donderdag.
vrijdag:quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
regulier en herhaling samen is iig wel boven de 600.000
De slaapverwekkende uitzendingen ook en dat ligt echt niet aan Menno, dat was gewoon een saaie flatliner.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:35 schreef Marcq het volgende:
de exit van menno laat zich gelden
Zelfs het woord flatliner is nog te veel eer; je moest de woorden bij hem uit zijn bek trekken als het erop aan kwam. Feit is wel dat ik sinds de exit niet meer kijk, omdat ik baal dat hij er niet meer in zit. Nathaliequote:Op donderdag 17 november 2005 11:55 schreef APK het volgende:
[..]
De slaapverwekkende uitzendingen ook en dat ligt echt niet aan Menno, dat was gewoon een saaie flatliner.
De laatste keer dat jij kijkcijfers gepubliceerd hebt was dinsdag 8 novemberquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:13 schreef Gert het volgende:
Zeg, jij zit toch niet mijn werk stiekem over te nemen hè Peter?
Toch hangt het er ook echt vanaf of de doelgroep die reclame-inkomsten opbrengt kijkt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:37 schreef Cynix ® het volgende:
Kijkcijfers zijn tamelijk constant, de Live-uitzending wordt zelfs zteeds (iets) beter bekeken. Ik denk dat $jonnie niet eens ontevreden is.
Wat een stelletje kneuzen daar. Ze vinden zich zo ontzettend belangrijk dat ze gegevens die ze zelf openbaar (horen te) maken zowat als staatsgeheim aanmerkenquote:Op woensdag 23 november 2005 13:49 schreef Peter6000 het volgende:
Net gebeld door het SKO, ze willen de ontbrekende kijkcijfers van 31 augustus niet geven
En het publiceren mag ook niet, zelfs niet met bronvermelding
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:20 schreef GI het volgende:
http://bigbrother.fok.nl/blog/162
Volgens mij zijn dat de kijkcijfers van 31 augustus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: staatsgeheim
[ Bericht 24% gewijzigd door Peter6000 op 23-11-2005 16:38:32 ]
ja van die troep uit Eindhoven word je ook niet blij..quote:
Een keiharde kern van zo'n 800.000 kijkers.quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:15 schreef Peter6000 het volgende:
Live: 780.000
Wow!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:25 schreef Peter6000 het volgende:
Kijkcijfers maandag 28 november
Regulier: 708.000![]()
Herhaling: 125.000
Komt door het tijdelijke vertrekt van Ingrid.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Wow!!![]()
Maf, ineens weer zo'n uitschieter.![]()
Zou kunnen. Dan was het een geslaagde kijkcijfertruck. Zullen ze vanavond wel wéér met een cliffhanger komen die mensen verleidt om na het weekend ook te gaan kijken..quote:Op woensdag 30 november 2005 11:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Komt door het tijdelijke vertrekt van Ingrid.
Aan de kijkcijfers te zien, volgt een aanzienlijke groep alleen de wekelijkse uitzendingen. Ze blijven toch een beetje op de hoogte, omdat er donderdag altijd iets van een "ludieke samenvatting" wordt gegeven.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:45 schreef Cynix ® het volgende:
Op een bepaald moment volg je iets redelijk trouw of haak je af, zou ik denken. Je gaat toch niet éénmalig een keer kijken omdat een bewoner een paar nachtjes in een "geheime" kamer zit?
CL wedstrijden beginnen 0m 20.45u. Lijkt mij dus bollocks.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:06 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens het Blog, liggen de slechte cijfers het aan het voetbal, ik doe zelf alleen maar aan objectief redeneren
Nee, ervaring. Men deelt een avond TV anders in als er voetbalwedstrijden te zien zijn.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:12 schreef APK het volgende:
[..]
CL wedstrijden beginnen 0m 20.45u. Lijkt mij dus bollocks.
Wat zou kunnen is dat men bijvoorbeeld eerder gaat eten als er voetbal is, of noodzakelijke dingen die men anders later doet nu naar voren trekt, of dat men samen met vrienden gaat kijken etc en daardoor dus BB skipt als er voetbal is. Nou ja, etc.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:12 schreef APK het volgende:
CL wedstrijden beginnen 0m 20.45u. Lijkt mij dus bollocks.
Sympathiek van jou dat jij aanbiedt om die te gaan maken. Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 11 december 2005 15:20 schreef bhs het volgende:
Leuk zo die tabellen. Waar blijven de grafiekjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |