Gewoon laat opblijven, vanaf 01:00 beginnen de leuke gesprekken, nu al 2 dagen op rijquote:Op zondag 18 februari 2007 13:39 schreef itsme het volgende:
Nou ze waren inderdaad op de goede weg maar nu is het weer enorm saai. (al dagen)
Voor leuke gesprekken kijk ik wel naar 'de wereld draait door' of iets dergelijks. DGK moet voor aktie zorgen!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Gewoon laat opblijven, vanaf 01:00 beginnen de leuke gesprekken, nu al 2 dagen op rij
Sorry, maar ik heb NL nog geen moment gemist.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:50 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Voor leuke gesprekken kijk ik wel naar 'de wereld draait door' of iets dergelijks. DGK moet voor aktie zorgen!
Sinds dat NL eruit is is alles ingekakt!
Ik Denk juist dat Natasia voor de hoge kijkcijfers zorgtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Denk dat als Natasia eruit gaat het nog wel iets kan stijgen.
Ik ook niet. Hij was "nuttig" zolang het duurde, maar zijn rol was uitgespeeld.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:32 schreef happyme28 het volgende:
Sorry, maar ik heb NL nog geen moment gemist.
Nee, dat geloof ik niet. Hoe intens we haar ook haten, ze zorgt wél voor gespreksstof en waarschijnlijk dus ook voor kijkers. Natuurlijk moeten haar privileges wel per direct worden geschrapt. Als ze 'onaantastbaar' is, heeft het geen zin meer om te kijken.quote:OT: Netjes dat ze boven de 400.000 blijven hangen. Denk dat als Natasia eruit gaat het nog wel iets kan stijgen.
Eenmalig ja, omdat iedereen wil zien hoe ze haar koffers moet pakken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb NL nog geen moment gemist.
OT: Netjes dat ze boven de 400.000 blijven hangen. Denk dat als Natasia eruit gaat het nog wel iets kan stijgen.
Ik ken wel meer dan 10 mensen die niet kijken vanwege die trut..ik ken ook echt niemand die kijkt vanwege die hoer.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hij was "nuttig" zolang het duurde, maar zijn rol was uitgespeeld.
[..]
Nee, dat geloof ik niet. Hoe intens we haar ook haten, ze zorgt wél voor gespreksstof en waarschijnlijk dus ook voor kijkers. Natuurlijk moeten haar privileges wel per direct worden geschrapt. Als ze 'onaantastbaar' is, heeft het geen zin meer om te kijken.
Die gaan echt niet ineens kijken hoor, als Natasia het huis verlaat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ken wel meer dan 10 mensen die niet kijken vanwege die trut..
Ik vind Natasia nou niet direct voor spektakel zorgen. Ik zie liever de practical jokes van Huub dan het irritante gebral van Natasia. Die zap ik meestal weg.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:12 schreef Gert het volgende:
Die gaan echt niet ineens kijken hoor, als Natasia het huis verlaat.
En als ze dat wél doen, haken ze al snel af omdat het zo saai is.
Jij kijkt toch al twee weken niet meer?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik vind Natasia nou niet direct voor spektakel zorgen. Ik zie liever de practical jokes van Huub dan het irritante gebral van Natasia. Die zap ik meestal weg.
Kom op! De Gouden Kooi zou eigenlijk 'De Natasia Kooi' moeten heten... Alles draait om Natasia. Zonder haar geen leuke show meerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik vind Natasia nou niet direct voor spektakel zorgen. Ik zie liever de practical jokes van Huub dan het irritante gebral van Natasia. Die zap ik meestal weg.
tv uitzendingen niet nee. ook van streams kun je wegzappen hoor.quote:
De uitzendingen kijk ik niet meer, of huub er nou wel of niet inzit. Op de streams heb ik zelf de keuze en kan ik ervoor kiezen Natasia gewoon weg te zappen als ze irritant doet (in 99% van de gevallen).quote:Sinds ze regelmatig op de juiste wijze van repliek wordt gediend, vind ik het een stuk leuker om te zien hoe Natasia over de rooie gaat. Ze heeft tegenwoordig zelfs hulp nodig, gaat zielig doen bij Brian dat ze altijd haar moeten hebben.
En Huub komt de laatste tijd ook behoorlijk aan bod hoor, in de uitzendingen.
Veel beter zelfs.....................dat Natasiariedeltje kennen we nu al 100 afleveringen al. Boring and puking.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:43 schreef happyme28 het volgende:
Ik denk dat Huub/Syl/Bart net zo leuk zijn als ze tegen Amanda/Brian tekeer gaan en evt. straks Eric of een nieuwe bewoner. Natasia is echt wel te missen hoor. Ik ken ook voldoende mensen die niet kijken omdat ze dat geschreeuw zat zijn en het niet velen dat ze haar kinderen laat stikken.
Helemaal me eens........................en de streams op die Del kunnen ook uit. Kortom steeds midner DGK voor mij.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:57 schreef Mika25 het volgende:
De activiteiten van de zwarte heks, zoals zanglessen, rijlessen, voorlezen, type-curses, koken, schoonmaken etc... zijn niet interessant voor de TV uitzendingen. Daarnaast heeft de heks ook geen interessante gesprekken met haar medebewoners, tenzij het gescript is natuurlijk, zoals dat gesprek met NL waarin ze Bart er uit wilden gaan stemmen. De hele hype rond de heks is dus gebaseerd op haar grote bek en de ruzies. Het probleem is echter dat ELKE ruzie hetzelfde is, alle argumenten en oude koeien komen bij de ruzie weer op en die ruzies gaan zo langzamerhand vervelen. Er zijn mensen die beweren dat de heks onvervangbaar is, maar er zijn genoeg mensen in nederland die een grote bek kunnen opzetten EN daarnaast ook nog eens inhoud hebben.
Wat mij betreft heeft de heks haar rol vervult binnen het programma en mag ze vervangen worden. Geen TV uitzendingen voor mij, en de streams waarop ze te zien is gaan ook uit.
Wat de redactie moet doen is stoppen met voortrekkerij en manipulering.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:21 schreef Cynix ® het volgende:
Het zakt alweer in.
Wat nu gedaan? Welke capriolen moet de redactie nú weer verzinnen om de aandacht vast te houden? Het verloopt allemaal steeds moeizamer eerlijk gezegd en elke wending lijkt een korterdurend effect op de kijkcijfers te hebben.
Heksen, Horken & Homo's zijn al niet meer voldoende. Wat nu?
Een Kelly-figuur erin. En dat iedereen het al zou weten, behalve de bewoners. Dan kijk je toch met een ander idee.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:21 schreef Cynix ® het volgende:
Het zakt alweer in.
Wat nu gedaan? Welke capriolen moet de redactie nú weer verzinnen om de aandacht vast te houden? Het verloopt allemaal steeds moeizamer eerlijk gezegd en elke wending lijkt een korterdurend effect op de kijkcijfers te hebben.
Heksen, Horken & Homo's zijn al niet meer voldoende. Wat nu?
quote:
ze zijn wel 50k views minder dan vorig week dinsdag. maandag was ook al een stuk minder dan vorige week maandag trouwens. En 'komt goed' betekent voor mij voorlopig dat de kijkcijfers zo laag mogelijk moeten worden. Ze mogen wmb de hemel in stijgen op het moment dat alle bewoners dezelfde privileges hebben en ze kappen met sylviaatje pesten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:33 schreef Tienfan.nl het volgende:
@ Danny, dat is normaal de kijkcijfers op dinsdag zijjn altijd lager, net als op de vrijdag. De woensdag en donderdag scoren het hoogst.
Dus komt goed.
Nee, ik zit me niet te verkneukelen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:36 schreef Gert het volgende:
ga je nu de sunchasert uithangen hier, voortaan?
![]()
De kijkcijfers hebben m.i. niets te maken met datgene waar jij en nog wat anderen zo, tja, "geobsedeerd" door zijn. 95% van de kijkers weet helemaal niet dat er iets "speelt" m.b.t het vermeende grote onrecht dat de andere deelnemers wordt aangedaan ten faveure van Natasia en Brian.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, ik zit me niet te verkneukelen.
Wel sluit ik me aan bij de critici dat de redactie écht zo snel mogelijk een aantal dingen moet gaan veranderen, met name het onredelijk begunstigen van Natasia en haar familie ten opzichte van de andere bewoners. Bewijzen hiervoor zijn m.i. inmiddels voldoende geleverd, ook door de bewoners zelf. Dit lijkt in de verste verte niet meer op een strijd waarbij iedereen (gelijke) kansen heeft.
En ja, ik wil (ook) boeiende TV, maar niet ten koste van alles.
5% kijkersverlies kan zomaar dodelijk zijn voor het programma hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:05 schreef Gert het volgende:
[..]
De kijkcijfers hebben m.i. niets te maken met datgene waar jij en nog wat anderen zo, tja, "geobsedeerd" door zijn. 95% van de kijkers weet helemaal niet dat er iets "speelt" m.b.t het vermeende grote onrecht dat de andere deelnemers wordt aangedaan ten faveure van Natasia en Brian.
Ach, ze wordt af en toe een beetje in de watten gelegd. Dat is niet helemaal eerlijk, maar die héilige verontwaardiging snap ik ook weer niet zo. Jullie maken het m.i. veel spannender dan het werkelijk is. Mochten er écht harde bewijzen komen dat Natasia er niet uitgestemd mág worden, of als uitlekt dat ze daadwérkelijk op wekelijkse basis Wilgo bezoekt tijdens haar rijlessen, dan wordt het een ander verhaal. Vooralsnog vind ik dat er weinig méér aan de hand is dan het pamperen van de (zo vinden de programmamakers) ster van de show.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:14 schreef Danny het volgende:
[..]
5% kijkersverlies kan zomaar dodelijk zijn voor het programma hoor
En vermeend zou ik veel zaken niet willen noemen. Of heb je gemist dat ze een uur met wilgo mocht babbelen en dat anderhalf uur werd waar Bart één minuutje extra met Lesley vroeg en niet kreeg?
Zijn nog wel meer voorbeelden trouwens die onomstotelijk zijn, maar deze even ter illustratie.
Amanda is toch de Kelly?quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:31 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Een Kelly-figuur erin. En dat iedereen het al zou weten, behalve de bewoners. Dan kijk je toch met een ander idee.
Ach, zoals overtuigend bewijs (videobanden van de ruzie tussen Huub en NL) een aantal villabewoners niet kon overtuigen, verwacht ik niet dat welk onomstotelijk bewijs dan ook van gerommel door de redactie de echte DGK-fans zal overtuigen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:47 schreef Gert het volgende:
Ach, ze wordt af en toe een beetje in de watten gelegd. Dat is niet helemaal eerlijk, maar die héilige verontwaardiging snap ik ook weer niet zo. Jullie maken het m.i. veel spannender dan het werkelijk is. Mochten er écht harde bewijzen komen dat Natasia er niet uitgestemd mág worden, of als uitlekt dat ze daadwérkelijk op wekelijkse basis Wilgo bezoekt tijdens haar rijlessen, dan wordt het een ander verhaal.
Zeker, dat ontken ik niet. Ik heb daardoor alleen maar nóg meer belang bij een eerlijke strijd.quote:Het heeft er denk ik vooral veel mee te maken dat Natasia zo'n walgelijk mens is, dat jullie je er zo druk over maken.
Nee, zomaar een user die in het redactie-topic roept dat Wilgo 7.500 euro heeft gekregen van John, dié geloven we.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ach, zoals overtuigend bewijs (videobanden van de ruzie tussen Huub en NL) een aantal villabewoners niet kon overtuigen, verwacht ik niet dat welk onomstotelijk bewijs dan ook van gerommel door de redactie de echte DGK-fans zal overtuigen.
en dat zal nog wel zo blijven.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:58 schreef superhero87 het volgende:
De uitzending van gisteren was ook een beetje saai...
De échte fan wíl nu eenmaal bedrogen worden. Ik gun iedereen een leuk TV-programma en men moet zelf maar uitmaken welk bedrog nog acceptabel is.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:33 schreef Gert het volgende:
Nee, zomaar een user die in het redactie-topic roept dat Wilgo 7.500 euro heeft gekregen van John, dié geloven we.![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:57 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zal hier maar stoppen met mijn kritiek, dan ga ik wel weer verder in het snerentopic, ok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |