Sorryquote:Op donderdag 28 december 2006 13:09 schreef Black_king het volgende:
Joh, ik had een leuke TT.....
In die van mij verder gaan ?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sorryvan mij mag deze dicht hoor maar dit was het eerste topic
Mwah, vind het best wel okej, niet super maar kan er goed mee doorquote:Op donderdag 28 december 2006 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Deze TT is een belediging voor échte DJ's. Dat van Loverboy Brian is gewoon takkeherrie.
Hmm...hier staan al teveel posts, zou denk ik te verwarrend wordenquote:Op donderdag 28 december 2006 13:11 schreef Black_king het volgende:
[..]
In die van mij verder gaan ?![]()
Was de TT "De haantjes" nemen de macht over..... niet goed, dan ?quote:
Nee, omdat deze COS het eerste was en die anderen opslot gaan denk ikquote:Op donderdag 28 december 2006 13:13 schreef Black_king het volgende:
[..]
Was de TT "De haantjes" nemen de macht over..... niet goed, dan ?
Wattes?!quote:Op donderdag 28 december 2006 13:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gave actie om Yvonne ook een zonnebril te gunnen![]()
Bart !!!!! Bedankt voor je info !quote:Op donderdag 28 december 2006 13:13 schreef dieenebart het volgende:
offtopic: ff over de bok: 'De Bok' was een vrij ongemakkelijk krukje dat tijdens BB1 werd gebruikt door de eindredactie. Ze zaten ergens in het regiehok, in een geluiddichte ruimte, op die kruk als men gesprekken voerde met de bewoners. De eindredactie noemde die kruk 'de Bok' vanwege de gelijkenis met een turntoestel. Lijkt er dus op dat er oud-BBredactieleden meedoen aan DGK, hoewel dat niet echt een verrassing is uiteraard. In plaats van een nieuwe naam voor 'de snackbar' dus juist een ouwe.
ontopic: waar zijn ze allemaal? En wat is Braaaien aan het draaien?
Open je die toch gewoon vólgende week, het is nu "De Bokjes"quote:Op donderdag 28 december 2006 13:11 schreef Black_king het volgende:
[..]
In die van mij verder gaan ?![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
en volgende week heten we 'haantjes'
![]()
Ik had liever gehad dat de BB6 redactie eens meegelezen had, was het niet zo'n sof gewordenquote:
De huishoudster Yvonne...quote:
Volgens mij was alles Ontopic, hoor....quote:Op donderdag 28 december 2006 13:13 schreef dieenebart het volgende:
.
ontopic: waar zijn ze allemaal? En wat is Braaaien aan het draaien?
OKidokiquote:Op donderdag 28 december 2006 13:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Open je die toch gewoon vólgende week, het is nu "De Bokjes"![]()
[..]
jaja, ik kijk ook mee... Ben benieuwd wie de prijs voor de slechtste reputatie gaat winnenquote:Op donderdag 28 december 2006 13:15 schreef Black_king het volgende:
[..]
Bart !!!!! Bedankt voor je info !![]()
Zou DGK-Bart de naam hebben verzonnen vanwege zijn onvrede over de brieven ?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ha Bart. En die ene nog wel!![]()
Nu wij weer ff ontopic: wij zijn ook altijd weer benieuwd wat we voor naam hebben![]()
Jij en je naamgenoot zijn aan elkaar gewaagd.....quote:Op donderdag 28 december 2006 13:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
jaja, ik kijk ook mee... Ben benieuwd wie de prijs voor de slechtste reputatie gaat winnen![]()
nee, dieenebart vertelde het vrij aardig. De regieruimte wordt in de wandelgangen vaak 'de bok' genoemd. En dat hebben ze blijkbaar overgenomen vandaag. Schattig hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 13:20 schreef Black_king het volgende:
[..]
Zou DGK-Bart de naam hebben verzonnen vanwege zijn onvrede over de brieven ?
Tijdens de lunch zal het wel onverminderd doorgaan, vermoed ikquote:Op donderdag 28 december 2006 13:21 schreef dieenebart het volgende:
heb iedereen weer gespot. Hoe laat begint het Huub-bashen, of waren ze al begonnen en hebben ze pauze?
jullie hebben meestal niet zo'n goede naamquote:Op donderdag 28 december 2006 13:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ha Bart. En die ene nog wel!![]()
Nu wij weer ff ontopic: wij zijn ook altijd weer benieuwd wat we voor naam hebben![]()
Nee, jullie zaten opeens in mn ATquote:Op donderdag 28 december 2006 13:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De huishoudster Yvonne...![]()
Edit: Heb jij een speciale query die alle posts met "Yvonne" filtert.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
jullie hebben meestal niet zo'n goede naam![]()
Vandaar dat je als een klein kind wegliep uit BB-Hotelquote:Op donderdag 28 december 2006 13:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
jullie hebben meestal niet zo'n goede naam![]()
Leuk zo'n kijkje achter de schermen wat terminologie betreft !quote:Op donderdag 28 december 2006 13:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
nee, dieenebart vertelde het vrij aardig. De regieruimte wordt in de wandelgangen vaak 'de bok' genoemd. En dat hebben ze blijkbaar overgenomen vandaag. Schattig hoor![]()
ja, kom eens langs dan! Gezellig, gaan we thuis ook Huub-bashen...quote:Op donderdag 28 december 2006 13:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik weet waar je huis woont
![]()
hihi, kreeg niet genoeg zakgeldquote:Op donderdag 28 december 2006 13:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vandaar dat je als een klein kind wegliep uit BB-Hotel![]()
Sorry, off-topic
Ik dacht meer aan E10quote:Op donderdag 28 december 2006 13:25 schreef Day het volgende:
En daar is David!![]()
Kan hij niet de opvolger van Huub worden?
Waarom wordt er eigenlijk zoveel gekust tussen de miljonairs en het personeel?
Volkomen terecht dat hij wegliep !quote:Op donderdag 28 december 2006 13:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vandaar dat je als een klein kind wegliep uit BB-Hotel![]()
"vredelievendheid" was het motto gisteren toch na het beraad?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:25 schreef Day het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk zoveel gekust tussen de miljonairs en het personeel?
Knap gedaan trouwens, gisteren dat gesprek(je)quote:Op donderdag 28 december 2006 13:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik weet waar je huis woont
![]()
What's the difference met Huub.....quote:
Zou nu denk ook de tent verlaten hebben. Niet neuken met Nena, dan maar naar huis. In Utrecht kun je op vrijdagavond vijftien Nena-klonen vinden die allemaal appeltaart kunnen bakken (en een oventje hebben, thuis). Ze hebben dan wel allemaal een dikkere kont.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:26 schreef Black_king het volgende:
[..]
Volkomen terecht dat hij wegliep !![]()
een dikke vette plofkopquote:Op donderdag 28 december 2006 13:28 schreef Black_king het volgende:
[..]
What's the difference met Huub.....![]()
Is David de poolboy ?
Wat heerlijk dat je zo gewoon bent geblevenquote:Op donderdag 28 december 2006 13:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zou nu denk ook de tent verlaten hebben. Niet neuken met Nena, dan maar naar huis. In Utrecht kun je op vrijdagavond vijftien Nena-klonen vinden die allemaal appeltaart kunnen bakken (en een oventje hebben, thuis). Ze hebben dan wel allemaal een dikkere kont.![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zou nu denk ook de tent verlaten hebben. Niet neuken met Nena, dan maar naar huis. In Utrecht kun je op vrijdagavond vijftien Nena-klonen vinden die allemaal appeltaart kunnen bakken (en een oventje hebben, thuis). Ze hebben dan wel allemaal een dikkere kont.![]()
die doet het toch met Yvonne? Dat is toch de leukste vrouw die daar rondloopt, hoewel Sylvia ook lekker bezig is. Tussen Syl en Huub wordt het nog wel wat denk ik. Al dan niet ingegeven via 'de bok'...quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat je zo gewoon bent gebleven![]()
Ik hoop hetquote:Op donderdag 28 december 2006 13:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
die doet het toch met Yvonne? Dat is toch de leukste vrouw die daar rondloopt, hoewel Sylvia ook lekker bezig is. Tussen Syl en Huub wordt het nog wel wat denk ik. Al dan niet ingegeven via 'de bok'...
Je was gewoon afgewezen door Viola en daarom nam je de benen...quote:Op donderdag 28 december 2006 13:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:35 schreef Black_king het volgende:
Bailey's gaan ze bestellen...... Doe er dan ook wat Tonic bij.....
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je was gewoon afgewezen door Viola en daarom nam je de benen...
[afbeelding]
[afbeelding]
Gisteren.... Daarna niet meer....quote:Op donderdag 28 december 2006 13:36 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft Natas Wilgo nou al gebeld ???
Dus geluktquote:Op donderdag 28 december 2006 13:37 schreef Black_king het volgende:
[..]
Gieteren.... Daarna niet meer....
Gisteren en Wilgo wil dat ze uiterlijk 10 januari thuis is....quote:Op donderdag 28 december 2006 13:36 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft Natas Wilgo nou al gebeld ???
dank !quote:Op donderdag 28 december 2006 13:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gisteren en Wilgo wil dat ze uiterlijk 10 januari thuis is....
wat is er dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gisteren en Wilgo wil dat ze uiterlijk 10 januari thuis is....
Gaat niet zo lang meer duren vermoed ik. De diva spoke again.....quote:Op donderdag 28 december 2006 13:41 schreef Day het volgende:
Wanneer gaat Nena eigenlijk een sanctie krijgen voor haar onbeschofte gedrag richting de redactie?
Natasia heeft net gebeld met Wilgo. Ilona en Nena willen weten hoe het gesprek is verlopen, maar het gezicht van de Surinaamse spreekt boekdelen: “Hij wordt moe van alles en of ik er even voor wil zorgen dat ik 10 januari thuis ben!” “Want anders?”, reageert Ilona verbaasd. Natasia vertelt verder: “Dingen zijn gewoon niet geregeld zoals ze geregeld moesten worden. Er is lang gebakkeleid over de kinderen. Ik krijg een brief van mijn nichtje dat het anders is gelopen dan afgesproken.” Wilgo heeft de 32-jarige moeder vertelt dat hij precies heeft gedaan wat ze hadden afgesproken. “Je wordt zo heen en weer getrokken”, zegt Natasia. “Mijn zus zorgt natuurlijk heel goed voor de kindjes, maar Wilgo is ook mijn levenspartner.”quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:41 schreef Day het volgende:
Wanneer gaat Nena eigenlijk een sanctie krijgen voor haar onbeschofte gedrag richting de redactie?
ah, thanx. Goed verhaal. lekker kort. "Skatje, ik wil dat je 10 januari weer thuis bent." En anders is het geen 'thuis' meer.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:44 schreef Black_king het volgende:
[..]
Natasia heeft net gebeld met Wilgo. Ilona en Nena willen weten hoe het gesprek is verlopen, maar het gezicht van de Surinaamse spreekt boekdelen: “Hij wordt moe van alles en of ik er even voor wil zorgen dat ik 10 januari thuis ben!” “Want anders?”, reageert Ilona verbaasd. Natasia vertelt verder: “Dingen zijn gewoon niet geregeld zoals ze geregeld moesten worden. Er is lang gebakkeleid over de kinderen. Ik krijg een brief van mijn nichtje dat het anders is gelopen dan afgesproken.” Wilgo heeft de 32-jarige moeder vertelt dat hij precies heeft gedaan wat ze hadden afgesproken. “Je wordt zo heen en weer getrokken”, zegt Natasia. “Mijn zus zorgt natuurlijk heel goed voor de kindjes, maar Wilgo is ook mijn levenspartner.”
Je wordt de held van FOK ! als je dat laatste voor elkaar weet te krijgenquote:Op donderdag 28 december 2006 13:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ah, thanx. Goed verhaal. lekker kort. "Skatje, ik wil dat je 10 januari weer thuis bent." En anders is het geen 'thuis' meer.
Zou ze gaan? Misschien Willem Holsappel en Willem Alkema (van de Not-the-Dr-Phil-Show) even vragen of zij die website helpnatasiadegoudenkooiuit.nl nog hebben. Kan ze nog tien ruggen meekrijgen ook. Of van Inkel even bellen?
wat zei ze dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:44 schreef Fikkert het volgende:
[..]
.. ze wordt idd steeds brutaler
![]()
Nou, dat kan niet hoor, dat heb ik al een paar keer eerder aangegeven. (Op de vraag of ze haar microfoon hoger wilde plaatsen)quote:
ze heeft toch verdacht veel weg van een klein kind, met af en toe vreemde parate kennis. Licht autistisch, gok ik.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
"opdonderen, hij kan niet beter dan ditte"
Doe maar Asperger syndroom..... Zelfingenomener heb je ze niet vaak....quote:Op donderdag 28 december 2006 13:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ze heeft toch verdacht veel weg van een klein kind, met af en toe vreemde parate kennis. Licht autistisch, gok ik.![]()
Is de poolboy gay ?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:58 schreef Suikeroom het volgende:
hehe de poolboy woont samen met Siroj.. hiphop producer die ik ook ken..![]()
Geniet ze ! CU !quote:Op donderdag 28 december 2006 14:01 schreef dieenebart het volgende:
ben er vandoor. neefjes halen, boodschappen doen, genieten van mijn vrijheid, m'n auto, mijn camera-loze omgeving waar ik niet hoef te letten op wat ik zeg, tegen wie en waarom.
groeten![]()
in ieder geval is ze hardcore puber, waanzinnig hoe ze Brian gefok!t heeft, respect!quote:Op donderdag 28 december 2006 13:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ze heeft toch verdacht veel weg van een klein kind, met af en toe vreemde parate kennis. Licht autistisch, gok ik.![]()
Asperger is denk ik net iets ernstiger.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:59 schreef Black_king het volgende:
[..]
Doe maar Asperger syndroom..... Zelfingenomener heb je ze niet vaak....![]()
Nooit, straks gaat ze naar huis en kijkt er helemaal niemand meer.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:41 schreef Day het volgende:
Niet gezien, was het zo'n oude Citroën? Met spitse snuit? Dan was het een "snoek"...quote:Op donderdag 28 december 2006 14:10 schreef Day het volgende:
Hey, dat was toch een snoek (of zoiets)?
Leuke auto!
De mooiste ooit !quote:Op donderdag 28 december 2006 14:10 schreef Day het volgende:
Hey, dat was toch een snoek (of zoiets)?
Leuke auto!
Moet die vrouw nu plotseling de vraag stellen: "Wat is de wortel van 100?"quote:Op donderdag 28 december 2006 14:23 schreef Black_king het volgende:
Ze vindt wiskunde B leuker...... Time will tell, Nena...
Samen met Biologie zou het haar wel gelukt zijn....quote:Op donderdag 28 december 2006 14:26 schreef Black_king het volgende:
Steenkolenduits dus. Echte gesprekken had ze niet.....
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:26 schreef 2live het volgende:
oh, nena kan in het duits; spreekt u engels zeggen!
Zal me nietws verwonderen en die opticiën leek wel beetje op Lesley. Misschien hebben ze haar hele familie erbij gehaald....quote:Op donderdag 28 december 2006 14:34 schreef Black_king het volgende:
Die poolboy is alleen maar aan het OH'en geloof ik.......Is het de broer van Lesley ?
Wat is BVN?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:37 schreef Manu82 het volgende:
Hey LS, heb je BVN, kijk anders even![]()
Neeee, niet doen hoorquote:
Onzeker? Ze is gewoon dom...quote:Op donderdag 28 december 2006 14:50 schreef Black_king het volgende:
of zo, of zo, of zo. Ze is erg onzeker....
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Onzeker? Ze is gewoon dom...
Ik denk dat er voor Nena een uitzondering gemaakt wordt en dat ze ws. dan TV mag kijken in de slaapkamer (waar de andere bewoners uiteraard niet bij mogen zijn)quote:Op donderdag 28 december 2006 15:03 schreef Black_king het volgende:
Voor Maatschappijleer en Economie moet ze iedere dag het nieuws kijken. Oei, dat gaat tegen de regels van DGK in...
Persoonlijk vind ik dat een domme regel. Het is toch geen BB? Afgesloten van de wereld?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:03 schreef Black_king het volgende:
Voor Maatschappijleer en Economie moet ze iedere dag het nieuws kijken. Oei, dat gaat tegen de regels van DGK in...
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Binnenkort ligt ze weer met Loverboy Brian in bed, om praktijklessen biologie te nemen. Dat kan ook 's nachts.
Engels is ook gemakkelijk met die nerd van een NL in tha house. Whatever.
Economie... Ach, beetje handelen met CP's...
Frans: Ook geen probleem, Huub eruit en Frans Bauer erin...
Wiskunde: Wortels eten en je vermenigvuldigen. Daarna het bed delen met anderen, en de plus en min punten goed bekijken.
Ik kom die villa nooit in.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:12 schreef avonne het volgende:
[..]
je profileert je al weer aardig.
Wie wordt je target als je in de villa bent?
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kom die villa nooit in.![]()
En kan ook niet, heb geen oppas voor mijn avater.
Een lapdans bij Bart...quote:Op donderdag 28 december 2006 15:14 schreef avonne het volgende:
praten? strijkkwartet?
We willen Sylvia zien dansen
"Trio Roddelito" Bart, Brian en Sataneal. En vragen of Natasiaaaaaaaaaa wat minder kan schreeuwen.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:20 schreef avonne het volgende:
[..]
dus ik ben niet goed genoeg voor jouw avatar?
serieus: wie zou je aanpakken?
Jepquote:Op donderdag 28 december 2006 15:25 schreef farceman het volgende:
Is het weer saai als vanouds na de reprimande van gisterenavond? en zijn ze allemaal weer lief en gezapig zonder schelden aan het keuvelen?
Kan van pas komen bij haar proef voor Biologie he?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:26 schreef Day het volgende:
De afspraak was toch: blijf uit mijn buurt?
En nu zoekt ze hem zelf wel op?
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
De Gouden Kooi
T.a.v. Ilona
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
Zutphen, 26 december 2006
Lieve Ilona,
Met verbijstering heb ik het afscheid van Netty gezien. Ik zelf kijk ook naar de streams.
Je hebt die woorden wel min of meer zo gebruikt, maar het is gewoon de keiharde waarheid. Brian haalt zijn moeder er ook altijd bij, als hij zonder argumenten zit.
Dus laat je niet kennen. Je bent een topwijf in het huis. Natuurlijk heb jij je tactiek, maar je bent eerlijk in je mening.
Je moet je alleen niet zo verdedigen in dit geval. Streamers zien nu éénmaal van verschillende hoeken álle gesprekken. Stel jij staat te kletsen met Sylvia, dan is er op een andere stream een gesprek tussen Bart en Nathael. (Die zelf ook roddelen over Brian en plannetjes smeden, maar dat zegt Netty dan weer niet)
Geef niet op. Jij en Sylvia zijn niet stuk te krijgen. Als jullie samen blijven (desnoods met Huub erbij) dan hebben jullie ten alle tijden een veto.
Het was gewoon een smerige rotstreek van Netty om alleen jouw eruit te halen. Ze had veel meer dingen kunnen zeggen. Want als ze haar mond vol heeft van internet, dan had ze meer dingen kunnen zeggen, wat er achter elkaars rug wordt besproken.
Wat je nu op dit moment bespreekt met Sylvia. Dat je geen zin meer hebt. Syilvia “Als je nu gaat laat je je kennen en geef je ze gelijk…”
Kop op meid….. Niet weggaan, en anders geef ik mij op en dan heb je de poppen aan het dansen, hahahaha
Zet hem op….
XxX
Rob (aka LS (LekkerSimpel))
xxxxxxxxxxxxxxxx
PS. Als die-hard-streamer kan ik je vertellen, dat jouw tijd nog lang niet is afgelopen. Je moet het allemaal gewoon LekkerSimpel houden, dan kom je er wel.
Bij de jaarswisseling zeg je gewoon: “Ik houd alles lekker simpel en ik ga er voor…”
Samen met Sylvia kan je een blok maken, waar niemand doorheen kan.
PS2. Ik wens je nog geen gelukkig nieuw jaar, eerst maar blijven zitten waar je zit….![]()
whahaha, zo onstaan al die onzin dusquote:Op donderdag 28 december 2006 15:53 schreef Fikkert het volgende:
aaaaahhhhh,.. ilona krijgt weer een brief van iemand die ze niet kent wat dr weer goed doet, ze kan er om lachen blablabla,.. sinds wanneer zijn die brieven ineens betrouwbaar ??![]()
![]()
![]()
Welke onzin?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:55 schreef Fikkert het volgende:
[..]
[..]
whahaha, zo onstaan al die onzin dus![]()
Heb je teveel tijd ??quote:
de helft van wat je zegt ben ik het niet mee eens (hoeven we verder niet over te flamen), maar das een ander verhaal en heeft niks met de streams te maken, maar ilona is het natuurlijk helemaal eens met jouw brief aangezien je een dikke veer in dr reet proptquote:
Daar kwamen toch ook de oud-bewoners in terug, met ene Egbert, die alles verkeerd wist te kleuren?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je teveel tijd ??
Deze onzin !!
Ik wil BB terug(geen post ajb)
En wat door Nena is bevestigd. Daarom gooide die ene ook een glas wijn over haar heen en noemde haar een hoer.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:01 schreef Fikkert het volgende:
[..]
de helft van wat je zegt ben ik het niet mee eens (hoeven we verder niet over te flamen), maar das een ander verhaal en heeft niks met de streams te maken, maar ilona is het natuurlijk helemaal eens met jouw brief aangezien je een dikke veer in dr reet propt
Ilona liep te roddelen over de moeder van brian, daar draait het bij mij om. Als je in dat huis zit mag je best over elkaar roddelen maar het is wel zo netjes om mensen buiten het huis er niet bij betrekken.. bart en nat liepen te lullen over michel, toen ilona hier achter kwam ging ze helemaal uit dr dak en ze vond het stijlloos, maar als ze zelf de moeder van brian zwart maakt is dat wel geoorloofd ? ... dat is ilona dus, ze denk alleen aan dr zelf en dat haat ik echt !!!!quote:Op donderdag 28 december 2006 16:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En wat door Nena is bevestigd. Daarom gooide die ene ook een glas wijn over haar heen en noemde haar een hoer.
De brief was al onderweg en Nena vertelde PRECIES hetzelfde.
Ze worden wel eerst allemaal gescreend door de redactie natuurlijkquote:Op donderdag 28 december 2006 16:08 schreef CarOnline het volgende:
Hahaha wat leuk, ik ga ook een brief schrijven![]()
We kunnen ze natuurlijk dossenquote:Op donderdag 28 december 2006 16:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze worden wel eerst allemaal gescreend door de redactie natuurlijk
Ja ik houd het wel netjes hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 16:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze worden wel eerst allemaal gescreend door de redactie natuurlijk
Denk dat de hele zut dan retour afzender gaat of gewoon in de "Recycle Bin"quote:Op donderdag 28 december 2006 16:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
We kunnen ze natuurlijk dossen![]()
Zoveel sturen dat ze het nooit kunnen controleren
Zou ik niet erg vinden, dan is mijn missie geluktquote:Op donderdag 28 december 2006 16:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Denk dat de hele zut dan retour afzender gaat of gewoon in de "Recycle Bin"
Waar is je realiteitswaanzin?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:09 schreef Fikkert het volgende:
[..]
Ilona liep te roddelen over de moeder van brian, daar draait het bij mij om. Als je in dat huis zit mag je best over elkaar roddelen maar het is wel zo netjes om mensen buiten het huis er niet bij betrekken.. bart en nat liepen te lullen over michel, toen ilona hier achter kwam ging ze helemaal uit dr dak en ze vond het stijlloos, maar als ze zelf de moeder van brian zwart maakt is dat wel geoorloofd ? ... dat is ilona dus, ze denk alleen aan dr zelf en dat haat ik echt !!!!
dat bedoel ik dus, je bent niet helemaal lekkerquote:Op donderdag 28 december 2006 16:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar is je realiteitswaanzin?
Ze heeft waarschijnlijk haar auto-huurbedrijf opgedoekt om er een bordeel voor te kopen. Tja, dan heb je een loverboy nodig... (puur hypotetisch, deze uitspraak)
Ik hoop als het beelden zijn, de stem en schreeuwerijj van Natasiaaaaaaaaaquote:Op donderdag 28 december 2006 16:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ik stuur ze wel een samenvatting van COS, eens kijken hoeveel er gefilterd wordt
(hoeveel pagina's mogen het zijn ??)
Sicko.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar is je realiteitswaanzin?
Ze heeft waarschijnlijk haar auto-huurbedrijf opgedoekt om er een bordeel voor te kopen. Tja, dan heb je een loverboy nodig... (puur hypotetisch, deze uitspraak)
en ze moeten met zn allen eten, gaan ze bart nu vastbinden op zn stoel ?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:38 schreef Black_king het volgende:
Lesley komt wéér met etenstijd.....
Als uitzondering mag je me LS noemen....quote:Op donderdag 28 december 2006 16:26 schreef HiDiHo het volgende:
Rob, lekkersimpel vind ik meer een naam voor een vrouw, nena bijvoorbeeld
Natasia heeft er alweer scheit aan; "Dan gaan we maar om half zes eten"quote:Op donderdag 28 december 2006 16:51 schreef Fikkert het volgende:
[..]
en ze moeten met zn allen eten, gaan ze bart nu vastbinden op zn stoel ?
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:59 schreef Flyduck het volgende:
Ik kijk nooit naar de streams., maar van wat ik hier gelezen heb denk ik dat Benji gaat winnen.
Iedereen hier noemt Benji een hond, maar volgens mij is hij gewoon helemaal zichzelf en maakt het hem niet uit wat anderen van hem denken...
haha, de 'trouwe viervoeter'quote:Op donderdag 28 december 2006 16:59 schreef Flyduck het volgende:
Ik kijk nooit naar de streams., maar van wat ik hier gelezen heb denk ik dat Benji gaat winnen.
Iedereen hier noemt Benji een hond, maar volgens mij is hij gewoon helemaal zichzelf en maakt het hem niet uit wat anderen van hem denken...
Goeie vraag !quote:Op donderdag 28 december 2006 17:04 schreef tipsch het volgende:
Waarom wordt er zo gehaast met koken?
ze moeten samen eten en bart en natasia willen trainen en/dus vroeg etenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goeie vraag !
Ik vroeg me dat ook af![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:59 schreef Flyduck het volgende:
Zo knap dat je dat er uit weet te halen!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:11 schreef HiDiHo het volgende:
Nena speel 'Zie ginds komt de stoomboot uit spanje' op de vleugel![]()
oh ja, ik begreep dat niet in eerste instantie omdat het nogal onredelijk klinkt - dat ze samen MOETEN eten is iets wat is opgedragen door DGK_REDACTIE?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:08 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ze moeten samen eten en bart en natasia willen trainen en/dus vroeg eten
Lekker op tijdquote:Op donderdag 28 december 2006 17:11 schreef HiDiHo het volgende:
Nena speel 'Zie ginds komt de stoomboot uit spanje' op de vleugel![]()
Wibi is jaloersquote:Op donderdag 28 december 2006 17:12 schreef demins het volgende:
[..]
Zo knap dat je dat er uit weet te halen!![]()
![]()
Wibi kan nog veel lerenquote:
Een beetje welquote:Op donderdag 28 december 2006 17:15 schreef kleinzusje het volgende:
Tis nog wat et vroeg he om een nieuw COS topic te openen, he
Daar wil ik aan meewerken. De enige die wat verbazing toont over het haastige koken is Sylvia.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een beetje wel![]()
Of er moet heel hard doorgepost worden mits ontopic
He jammer, was graag beroemd gewordenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een beetje wel![]()
Of er moet heel hard doorgepost worden mits ontopic
ja, stond geloof ik op het scherm ofzo.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
oh ja, ik begreep dat niet in eerste instantie omdat het nogal onredelijk klinkt - dat ze samen MOETEN eten is iets wat is opgedragen door DGK_REDACTIE?
is sporten vlak na een flinke maaltijd niet een beetje slecht?
Het zal wel meevallen met de flinke maaltijden van Natasia en Bart. Valt op zich ook wel mee hoe slecht dat is, alleen wanneer je het voor de calorieverbranding doet, dan is het minder goed.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
oh ja, ik begreep dat niet in eerste instantie omdat het nogal onredelijk klinkt - dat ze samen MOETEN eten is iets wat is opgedragen door DGK_REDACTIE?
is sporten vlak na een flinke maaltijd niet een beetje slecht?
Tis een kleintje hoor, maar omdat het weer te stil is in het huis. Ik begrijp niet helemaal dat die Bert en Nataaasjaaa hun trainingsschema niet even bijstellen. Nou ja...quote:Op donderdag 28 december 2006 17:18 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ja, stond geloof ik op het scherm ofzo.
ik eet ook altijd na het sporten
Nee, omdat Nataaaasia altijd om 5 uur eet en er gezamelijk gegeten moet worden van de bok, moet iedereen zich dus maar aanpassen aan Natasia.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:20 schreef BONG4002 het volgende:
Dus de redactie heeft nog een "programma" in petto lijkt me zo (omdat ze snel moeten gaan eten)
Dat vind ik DE enige echt naam voor hem! Een sukkelende starre plofpop!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:23 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom noem je Bart Bert ?
Misschien moet je straks ook op het matje komen bij de bok/ snackbar/ wasserettequote:Op donderdag 28 december 2006 17:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat vind ik DE enige echt naam voor hem! Een sukkelende starre plofpop!
LIjkt me geweldig!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien moet je straks ook op het matje komen bij de bok/ snackbar/ wasserette
Vind jij Bert niet leuk klinken dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien moet je straks ook op het matje komen bij de bok/ snackbar/ wasserette
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leukquote:Op donderdag 28 december 2006 17:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vind jij Bert niet leuk klinken dan?
Ik deel je visie!quote:Op donderdag 28 december 2006 18:05 schreef tipsch het volgende:
Aanvullend:
Ik denk oveirgens ook dat als hij 2 volle dagen lang consequent Bert wordt genoemd, hij volledig uit z'n slof zal schieten. Tis eenzelfde simpele etterigheid waarmee hij aangepakt kan worden. Da's alles kleinpusje
Zijn moeder is het daar niet mee eensquote:Op donderdag 28 december 2006 18:14 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ook ( eikel is het)
Huubje ook denk ik. Volgens mij noemt hij hem consequent Bartje - Maar omdat moeder Natasia hem hetzelfde noemt, trekt het wat lading van Huub's Bartje vandaan. Ik hoop dat Sylvia eerdaags begint om Bert bij zijn echte naam te noemen. Hee, 'tzijn de kleine dingetjes die het doen!quote:
Boer "plofkop" Bartelomeus en het Mest-meisje uut den stallenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:14 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ook ( eikel is het)
Bertus en Bertaquote:Op donderdag 28 december 2006 18:19 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Boer "plofkop" Bartelomeus en het Mest-meisje uut den stallen![]()
Ik broed nog steed op zijn "materialisme" nonsense. Wat een idioot, Mr. Brionair.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:21 schreef avonne het volgende:
Ik luister naar Brian, maar die man spoort echt niet, he?
Kén je zijn moeder?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:17 schreef Day het volgende:
[..]
Zijn moeder is het daar niet mee eens
Zijn er nog korte rake namen voor Brian te bedenken anders dan Brain?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik broed nog steed op zijn "materialisme" nonsense. Wat een idioot, Mr. Brionair.
Brrrquote:Op donderdag 28 december 2006 18:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zijn er nog korte rake namen voor Brian te bedenken anders dan Brain?
Die jongen gebruikt woorden die helemaal niet bestaan af en toe, of hij gebruikt ze verkeerd. Gisteren had hij over "Het "protocol" om jouw hond eten te geven" tegen Nena.....quote:Op donderdag 28 december 2006 18:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik broed nog steed op zijn "materialisme" nonsense. Wat een idioot, Mr. Brionair.
Ik heb het een tijdje met "Dom Konijn" geprobeerd, maar het sloeg niet aan...quote:Op donderdag 28 december 2006 18:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik vond hem leuk hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 18:29 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje met "Dom Konijn" geprobeerd, maar het sloeg niet aan...
Ik beken!quote:Op donderdag 28 december 2006 18:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mwa, sloeg wel aan toch, maar uiteindelijk is ie zo lang he?
Misschien is kort wel niiet de manier, Bert is helemaal nog niet aangeslagenquote:
Hij las net een brief voor waarin zijn moeder hem de hemel inprees!quote:
aha Leslie de postbode is gearriveerdquote:Op donderdag 28 december 2006 18:44 schreef Black_king het volgende:
Lesley in het huis, nog niet vaak gezien....
Ik luister naar de top2000!quote:Op donderdag 28 december 2006 18:43 schreef Day het volgende:
[..]
Hij las net een brief voor waarin zijn moeder hem de hemel inprees!
LUISTEREN!!!!![]()
Dan mag je hier helemaal niet posten. Wegwezen!quote:
Maar dat doen ze op de streams ook hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 18:47 schreef Day het volgende:
[..]
Dan mag je hier helemaal niet posten. Wegwezen!![]()
Vind Brain sowieso niets voor hem, eerder Braindeadquote:Op donderdag 28 december 2006 18:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Braindeadquote:Op donderdag 28 december 2006 18:48 schreef kleinzusje het volgende:
Brainless
Oh, ongenaakbare godinquote:Op donderdag 28 december 2006 18:47 schreef Day het volgende:
[..]
Dan mag je hier helemaal niet posten. Wegwezen!![]()
Ja dat is hem, een betere kan bijna nietquote:Op donderdag 28 december 2006 18:48 schreef kleinzusje het volgende:
Brainless
Dank jequote:Op donderdag 28 december 2006 18:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat is hem, een betere kan bijna niet![]()
Hmmm....................power ?? mocht hij willenquote:
Die is zooooo mooi.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:52 schreef kleinzusje het volgende:
Sletley
Nietus, Demins is onschuldig en ze zijn te zien op de streams..................... echt waarquote:Op donderdag 28 december 2006 18:54 schreef Day het volgende:
Hey mensen, dit is niet on topic!![]()
Let me guess, Demins zeker weer?![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:55 schreef demins het volgende:
Kan iemand KleinZusje stoppen, ze slaat door!![]()
![]()
![]()
Te veel eer!quote:Op donderdag 28 december 2006 18:54 schreef Day het volgende:
Hey mensen, dit is niet on topic!![]()
Let me guess, Demins zeker weer?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |