Brrrquote:Op donderdag 28 december 2006 18:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zijn er nog korte rake namen voor Brian te bedenken anders dan Brain?
Die jongen gebruikt woorden die helemaal niet bestaan af en toe, of hij gebruikt ze verkeerd. Gisteren had hij over "Het "protocol" om jouw hond eten te geven" tegen Nena.....quote:Op donderdag 28 december 2006 18:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik broed nog steed op zijn "materialisme" nonsense. Wat een idioot, Mr. Brionair.
Ik heb het een tijdje met "Dom Konijn" geprobeerd, maar het sloeg niet aan...quote:Op donderdag 28 december 2006 18:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik vond hem leuk hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 18:29 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje met "Dom Konijn" geprobeerd, maar het sloeg niet aan...
Ik beken!quote:Op donderdag 28 december 2006 18:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mwa, sloeg wel aan toch, maar uiteindelijk is ie zo lang he?
Misschien is kort wel niiet de manier, Bert is helemaal nog niet aangeslagenquote:
Hij las net een brief voor waarin zijn moeder hem de hemel inprees!quote:
aha Leslie de postbode is gearriveerdquote:Op donderdag 28 december 2006 18:44 schreef Black_king het volgende:
Lesley in het huis, nog niet vaak gezien....
Ik luister naar de top2000!quote:Op donderdag 28 december 2006 18:43 schreef Day het volgende:
[..]
Hij las net een brief voor waarin zijn moeder hem de hemel inprees!
LUISTEREN!!!!![]()
Dan mag je hier helemaal niet posten. Wegwezen!quote:
Maar dat doen ze op de streams ook hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 18:47 schreef Day het volgende:
[..]
Dan mag je hier helemaal niet posten. Wegwezen!![]()
Vind Brain sowieso niets voor hem, eerder Braindeadquote:Op donderdag 28 december 2006 18:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Braindeadquote:Op donderdag 28 december 2006 18:48 schreef kleinzusje het volgende:
Brainless
Oh, ongenaakbare godinquote:Op donderdag 28 december 2006 18:47 schreef Day het volgende:
[..]
Dan mag je hier helemaal niet posten. Wegwezen!![]()
Ja dat is hem, een betere kan bijna nietquote:Op donderdag 28 december 2006 18:48 schreef kleinzusje het volgende:
Brainless
Dank jequote:Op donderdag 28 december 2006 18:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat is hem, een betere kan bijna niet![]()
Hmmm....................power ?? mocht hij willenquote:
Die is zooooo mooi.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:52 schreef kleinzusje het volgende:
Sletley
Nietus, Demins is onschuldig en ze zijn te zien op de streams..................... echt waarquote:Op donderdag 28 december 2006 18:54 schreef Day het volgende:
Hey mensen, dit is niet on topic!![]()
Let me guess, Demins zeker weer?![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:55 schreef demins het volgende:
Kan iemand KleinZusje stoppen, ze slaat door!![]()
![]()
![]()
Te veel eer!quote:Op donderdag 28 december 2006 18:54 schreef Day het volgende:
Hey mensen, dit is niet on topic!![]()
Let me guess, Demins zeker weer?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |