en ze moeten met zn allen eten, gaan ze bart nu vastbinden op zn stoel ?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:38 schreef Black_king het volgende:
Lesley komt wéér met etenstijd.....
Als uitzondering mag je me LS noemen....quote:Op donderdag 28 december 2006 16:26 schreef HiDiHo het volgende:
Rob, lekkersimpel vind ik meer een naam voor een vrouw, nena bijvoorbeeld
Natasia heeft er alweer scheit aan; "Dan gaan we maar om half zes eten"quote:Op donderdag 28 december 2006 16:51 schreef Fikkert het volgende:
[..]
en ze moeten met zn allen eten, gaan ze bart nu vastbinden op zn stoel ?
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:59 schreef Flyduck het volgende:
Ik kijk nooit naar de streams., maar van wat ik hier gelezen heb denk ik dat Benji gaat winnen.
Iedereen hier noemt Benji een hond, maar volgens mij is hij gewoon helemaal zichzelf en maakt het hem niet uit wat anderen van hem denken...
haha, de 'trouwe viervoeter'quote:Op donderdag 28 december 2006 16:59 schreef Flyduck het volgende:
Ik kijk nooit naar de streams., maar van wat ik hier gelezen heb denk ik dat Benji gaat winnen.
Iedereen hier noemt Benji een hond, maar volgens mij is hij gewoon helemaal zichzelf en maakt het hem niet uit wat anderen van hem denken...
Goeie vraag !quote:Op donderdag 28 december 2006 17:04 schreef tipsch het volgende:
Waarom wordt er zo gehaast met koken?
ze moeten samen eten en bart en natasia willen trainen en/dus vroeg etenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goeie vraag !
Ik vroeg me dat ook af![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:59 schreef Flyduck het volgende:
Zo knap dat je dat er uit weet te halen!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:11 schreef HiDiHo het volgende:
Nena speel 'Zie ginds komt de stoomboot uit spanje' op de vleugel![]()
oh ja, ik begreep dat niet in eerste instantie omdat het nogal onredelijk klinkt - dat ze samen MOETEN eten is iets wat is opgedragen door DGK_REDACTIE?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:08 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ze moeten samen eten en bart en natasia willen trainen en/dus vroeg eten
Lekker op tijdquote:Op donderdag 28 december 2006 17:11 schreef HiDiHo het volgende:
Nena speel 'Zie ginds komt de stoomboot uit spanje' op de vleugel![]()
Wibi is jaloersquote:Op donderdag 28 december 2006 17:12 schreef demins het volgende:
[..]
Zo knap dat je dat er uit weet te halen!![]()
![]()
Wibi kan nog veel lerenquote:
Een beetje welquote:Op donderdag 28 december 2006 17:15 schreef kleinzusje het volgende:
Tis nog wat et vroeg he om een nieuw COS topic te openen, he
Daar wil ik aan meewerken. De enige die wat verbazing toont over het haastige koken is Sylvia.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een beetje wel![]()
Of er moet heel hard doorgepost worden mits ontopic
He jammer, was graag beroemd gewordenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een beetje wel![]()
Of er moet heel hard doorgepost worden mits ontopic
ja, stond geloof ik op het scherm ofzo.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
oh ja, ik begreep dat niet in eerste instantie omdat het nogal onredelijk klinkt - dat ze samen MOETEN eten is iets wat is opgedragen door DGK_REDACTIE?
is sporten vlak na een flinke maaltijd niet een beetje slecht?
Het zal wel meevallen met de flinke maaltijden van Natasia en Bart. Valt op zich ook wel mee hoe slecht dat is, alleen wanneer je het voor de calorieverbranding doet, dan is het minder goed.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
oh ja, ik begreep dat niet in eerste instantie omdat het nogal onredelijk klinkt - dat ze samen MOETEN eten is iets wat is opgedragen door DGK_REDACTIE?
is sporten vlak na een flinke maaltijd niet een beetje slecht?
Tis een kleintje hoor, maar omdat het weer te stil is in het huis. Ik begrijp niet helemaal dat die Bert en Nataaasjaaa hun trainingsschema niet even bijstellen. Nou ja...quote:Op donderdag 28 december 2006 17:18 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ja, stond geloof ik op het scherm ofzo.
ik eet ook altijd na het sporten
Nee, omdat Nataaaasia altijd om 5 uur eet en er gezamelijk gegeten moet worden van de bok, moet iedereen zich dus maar aanpassen aan Natasia.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:20 schreef BONG4002 het volgende:
Dus de redactie heeft nog een "programma" in petto lijkt me zo (omdat ze snel moeten gaan eten)
Dat vind ik DE enige echt naam voor hem! Een sukkelende starre plofpop!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:23 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom noem je Bart Bert ?
Misschien moet je straks ook op het matje komen bij de bok/ snackbar/ wasserettequote:Op donderdag 28 december 2006 17:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat vind ik DE enige echt naam voor hem! Een sukkelende starre plofpop!
LIjkt me geweldig!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien moet je straks ook op het matje komen bij de bok/ snackbar/ wasserette
Vind jij Bert niet leuk klinken dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien moet je straks ook op het matje komen bij de bok/ snackbar/ wasserette
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leukquote:Op donderdag 28 december 2006 17:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vind jij Bert niet leuk klinken dan?
Ik deel je visie!quote:Op donderdag 28 december 2006 18:05 schreef tipsch het volgende:
Aanvullend:
Ik denk oveirgens ook dat als hij 2 volle dagen lang consequent Bert wordt genoemd, hij volledig uit z'n slof zal schieten. Tis eenzelfde simpele etterigheid waarmee hij aangepakt kan worden. Da's alles kleinpusje
Zijn moeder is het daar niet mee eensquote:Op donderdag 28 december 2006 18:14 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ook ( eikel is het)
Huubje ook denk ik. Volgens mij noemt hij hem consequent Bartje - Maar omdat moeder Natasia hem hetzelfde noemt, trekt het wat lading van Huub's Bartje vandaan. Ik hoop dat Sylvia eerdaags begint om Bert bij zijn echte naam te noemen. Hee, 'tzijn de kleine dingetjes die het doen!quote:
Boer "plofkop" Bartelomeus en het Mest-meisje uut den stallenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:14 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ook ( eikel is het)
Bertus en Bertaquote:Op donderdag 28 december 2006 18:19 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Boer "plofkop" Bartelomeus en het Mest-meisje uut den stallen![]()
Ik broed nog steed op zijn "materialisme" nonsense. Wat een idioot, Mr. Brionair.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:21 schreef avonne het volgende:
Ik luister naar Brian, maar die man spoort echt niet, he?
Kén je zijn moeder?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:17 schreef Day het volgende:
[..]
Zijn moeder is het daar niet mee eens
Zijn er nog korte rake namen voor Brian te bedenken anders dan Brain?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik broed nog steed op zijn "materialisme" nonsense. Wat een idioot, Mr. Brionair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |