"Trio Roddelito" Bart, Brian en Sataneal. En vragen of Natasiaaaaaaaaaa wat minder kan schreeuwen.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:20 schreef avonne het volgende:
[..]
dus ik ben niet goed genoeg voor jouw avatar?
serieus: wie zou je aanpakken?
Jepquote:Op donderdag 28 december 2006 15:25 schreef farceman het volgende:
Is het weer saai als vanouds na de reprimande van gisterenavond? en zijn ze allemaal weer lief en gezapig zonder schelden aan het keuvelen?
Kan van pas komen bij haar proef voor Biologie he?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:26 schreef Day het volgende:
De afspraak was toch: blijf uit mijn buurt?
En nu zoekt ze hem zelf wel op?
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
De Gouden Kooi
T.a.v. Ilona
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
Zutphen, 26 december 2006
Lieve Ilona,
Met verbijstering heb ik het afscheid van Netty gezien. Ik zelf kijk ook naar de streams.
Je hebt die woorden wel min of meer zo gebruikt, maar het is gewoon de keiharde waarheid. Brian haalt zijn moeder er ook altijd bij, als hij zonder argumenten zit.
Dus laat je niet kennen. Je bent een topwijf in het huis. Natuurlijk heb jij je tactiek, maar je bent eerlijk in je mening.
Je moet je alleen niet zo verdedigen in dit geval. Streamers zien nu éénmaal van verschillende hoeken álle gesprekken. Stel jij staat te kletsen met Sylvia, dan is er op een andere stream een gesprek tussen Bart en Nathael. (Die zelf ook roddelen over Brian en plannetjes smeden, maar dat zegt Netty dan weer niet)
Geef niet op. Jij en Sylvia zijn niet stuk te krijgen. Als jullie samen blijven (desnoods met Huub erbij) dan hebben jullie ten alle tijden een veto.
Het was gewoon een smerige rotstreek van Netty om alleen jouw eruit te halen. Ze had veel meer dingen kunnen zeggen. Want als ze haar mond vol heeft van internet, dan had ze meer dingen kunnen zeggen, wat er achter elkaars rug wordt besproken.
Wat je nu op dit moment bespreekt met Sylvia. Dat je geen zin meer hebt. Syilvia “Als je nu gaat laat je je kennen en geef je ze gelijk…”
Kop op meid….. Niet weggaan, en anders geef ik mij op en dan heb je de poppen aan het dansen, hahahaha
Zet hem op….
XxX
Rob (aka LS (LekkerSimpel))
xxxxxxxxxxxxxxxx
PS. Als die-hard-streamer kan ik je vertellen, dat jouw tijd nog lang niet is afgelopen. Je moet het allemaal gewoon LekkerSimpel houden, dan kom je er wel.
Bij de jaarswisseling zeg je gewoon: “Ik houd alles lekker simpel en ik ga er voor…”
Samen met Sylvia kan je een blok maken, waar niemand doorheen kan.
PS2. Ik wens je nog geen gelukkig nieuw jaar, eerst maar blijven zitten waar je zit….![]()
whahaha, zo onstaan al die onzin dusquote:Op donderdag 28 december 2006 15:53 schreef Fikkert het volgende:
aaaaahhhhh,.. ilona krijgt weer een brief van iemand die ze niet kent wat dr weer goed doet, ze kan er om lachen blablabla,.. sinds wanneer zijn die brieven ineens betrouwbaar ??![]()
![]()
![]()
Welke onzin?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:55 schreef Fikkert het volgende:
[..]
[..]
whahaha, zo onstaan al die onzin dus![]()
Heb je teveel tijd ??quote:
de helft van wat je zegt ben ik het niet mee eens (hoeven we verder niet over te flamen), maar das een ander verhaal en heeft niks met de streams te maken, maar ilona is het natuurlijk helemaal eens met jouw brief aangezien je een dikke veer in dr reet proptquote:
Daar kwamen toch ook de oud-bewoners in terug, met ene Egbert, die alles verkeerd wist te kleuren?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je teveel tijd ??
Deze onzin !!
Ik wil BB terug(geen post ajb)
En wat door Nena is bevestigd. Daarom gooide die ene ook een glas wijn over haar heen en noemde haar een hoer.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:01 schreef Fikkert het volgende:
[..]
de helft van wat je zegt ben ik het niet mee eens (hoeven we verder niet over te flamen), maar das een ander verhaal en heeft niks met de streams te maken, maar ilona is het natuurlijk helemaal eens met jouw brief aangezien je een dikke veer in dr reet propt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |