heel graag... nieuwe bewonersquote:Op donderdag 28 december 2006 00:50 schreef avonne het volgende:
knoeien met eten is een fysieke actie.
Ik zou zeggen.... EXIT BRIAN EN BART
doe maar 2 nieuwe bewoners
[afbeelding]
quote:
zeepsop in de fontijnquote:
Voor een paar pubers misschien wel maar ze vinden zichzelf toch heel wat?quote:
oe oe wat een simpele actie alweer, past helemaal in hun straatje!quote:Op donderdag 28 december 2006 00:50 schreef avonne het volgende:
knoeien met eten is een fysieke actie.
Ik zou zeggen.... EXIT BRIAN EN BART
doe maar 2 nieuwe bewoners
[afbeelding]
Ik vind het wel flink!quote:Op donderdag 28 december 2006 00:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
oe oe wat een simpele actie alweer, past helemaal in hun straatje!
Het is zo irritant dat die 3 in de keuken geen moment los komen. Alles gefocussed op spel en conspiracies. 0 risico nemen.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:01 schreef avonne het volgende:
Brian de Rat is alweer aan het berekenen wat de grens is die hij kan opzoeken.
Oh ja zo is het ook!quote:Op donderdag 28 december 2006 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel flink!
Hoewel een meisje met wijn besmeuren en voor hoer uitmaken nog nét wat flinker was.
Het is echt een hele toffe peer, die Brian. En hij verkeert in het juiste gezelschap nu. Allemaal van die fijne coole mensen.![]()
kankerhoerquote:Op donderdag 28 december 2006 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel flink!
Hoewel een meisje met wijn besmeuren en voor hoer uitmaken nog nét wat flinker was.
Het is echt een hele toffe peer, die Brian. En hij verkeert in het juiste gezelschap nu. Allemaal van die fijne coole mensen.![]()
En Jehova ook zei Nathanael, en zette een voet tussen de deur om dat wijs te kunnen maken......quote:Op donderdag 28 december 2006 01:44 schreef PC eend het volgende:
Laten we een koran bestellen....
NL: mohammed en jezus, dat is gewoon hetzelfde verhaal wist je dat?![]()
Ik denk eerder dat hij zich eindelijk realiseert dat hij een naar en opvliegerig driftkikkertje isquote:Op donderdag 28 december 2006 02:53 schreef Missy_1974 het volgende:
brian tokkelde wat op zijn gitaar, en ligt nu te "slapen" op de bank.
hij maakte een erg droevige indruk toen hij alleen achterbleef, zou hij liefdesverdriet hebben ?
Ogen worden ook globaal gemeten.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:58 schreef schizolientje het volgende:
Goede morgen, krijgen ze nu een workshop zonnebrillen? Het moet niet gekker worden
Doe er maar twee, dan doet ze het de volgende keer ook niet...... Jeetje wat een ADHD-optreden was dat zeg....quote:Op donderdag 28 december 2006 12:31 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia, PETS, en nu ff je bek dicht houden![]()
Kunnen ze niet ff Ritalin door d'r sla gooien ?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:34 schreef Black_king het volgende:
[..]
Doe er maar twee, dan doet ze het de volgende keer ook niet...... Jeetje wat een ADHD-optreden was dat zeg....![]()
Of Kamfer door de koffie..... Gelukkig is ze nu weg.....quote:Op donderdag 28 december 2006 12:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kunnen ze niet ff Ritalin door d'r sla gooien ?
Niet echt tactisch van Huubquote:Op donderdag 28 december 2006 12:45 schreef Black_king het volgende:
Huub zit net in een lekker gesprek met Sylvia over paarden. zegt hij ineens:
"Ik heb wel zin in een paardenbiefstuk"
Bem: Goed gesprek weg.....
Echt tactisch gedrag heb ik nog maar weinig kunnen ontdekken bij hem....quote:
T was eerst de snackbar, nu dus de "bok" kennelijk?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:55 schreef Black_king het volgende:
Iedereen moet doorgeven aan "de bok" hoeveel contactpunten men heeft.
Zou er dan eindelijk een overzicht komen ?
quote:Op donderdag 28 december 2006 12:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T was eerst de snackbar, nu dus de "bok" kennelijk?
Wel grappig hoor al die namen, zo houden jullie ons ook scherpquote:Op donderdag 28 december 2006 13:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
en volgende week heten we 'haantjes'
![]()
Het is minder denigrerend..... "De bok" geeft ook meer macht aan. Ik denk dat de naamswijziging van de redactie afkomt. Het geeft ook meer de machtsverhoudingen weer. Ik denk dat ze het idee hadden een beetje de "control" te verliezen.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T was eerst de snackbar, nu dus de "bok" kennelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |