Jep, wegwezen. Brian is nu heel klein, nog een weekie ne je kunt hem platstampen!quote:Op woensdag 27 december 2006 23:56 schreef demins het volgende:
Nena kap het gesprek af!!! Alles is gezegd!
Eh....tja!quote:Op woensdag 27 december 2006 23:47 schreef Miraaa het volgende:
Sorrie maar Nena zit alles nu wel ff flink op te blazen zeg.......![]()
Madame is ineens de onschuld zelve.
Heel de dag lopen zoenen/knuffelen whatever en dan tegen je vriendinnen lopen klagen.
En dan nu over vernederingen praten........wat doet zij dan op camera als Brian er niet bij is.
Keur het ook niet goed, maar nu niet een glas wijn zo hoog opblazen.
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:03 schreef Wireless het volgende:
Nouja, 1 pluspunt, de goedmaaksex zal weer een stuk heftiger worden dan de laatste keer![]()
Alleen als Nat mee gaat.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:13 schreef avonne het volgende:
Kan Nel er morgen niet uit?
Hij is weer ouderwets stront vervelend.
Nena's voortandjes? Nou moe.. Zuigt beter!quote:Op donderdag 28 december 2006 00:13 schreef Gigageil het volgende:
Het spijt me wel, maar in reallife had Nena denk ik al lang twee van die joekels van voortanden kwijt geweest........bij mij.......wat een zuigerd.......![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:18 schreef elsie het volgende:
Nena HOUD van Bart, ze vind hem niet leuk![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nena's voortandjes? Nou moe.. Zuigt beter!
Talpa Tien sucksquote:
Wie niet weg is, is ...quote:
En er is ook nooit sexquote:Op donderdag 28 december 2006 00:37 schreef Kaleddis het volgende:
De mannen in huis zijn net vrouwen he. Ze roddelen bij het leven en krijgen vreetbuien midden in de nacht![]()
Rechtstreeks door naar bed. Had een beetje slaaptekort opgebouwd.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:41 schreef HiDiHo het volgende:
Waar is Nena heen?
Ik heb nog nooit synchroon zwemmende vissen gezienquote:Op donderdag 28 december 2006 00:47 schreef tipsch het volgende:
camera 4 is lachen met Sylvia (ja zij zit ook nog in het huis!) en Huub. verdomd hee
vind ik wel humor iddquote:Op donderdag 28 december 2006 00:50 schreef schizolientje het volgende:
En oh wat leuk, Brian biedt em een stukje taart aan en Satanael en Bart gaan er tabasco en sambla op doem. Is dat even lachen en stoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |