Dus weer mammi erbij halen.....quote:Op woensdag 27 december 2006 23:32 schreef happyme28 het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen de streams.
Brian zegt dat hij vind dat hij Nena heel veel schade heeft aan gedaan. Hij zit veel met de problemen van zijn moeder. Hij is een denker zegt hij.
Volgens mij laat Nena hem nu gewoon lullen. En da mannen in de sauna vinden dat zij de enigen waren die enorm slim gepraat hebben tijdens het gesprek. Satanael denkt dat er in de sauna geen camera's zijn, dat hoorde ik hem een keer zeggenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:31 schreef demins het volgende:
Nena kijkt of ze Brian's verhaal nú al niet meer kan volgen!Geeft niet poepie, ik kan er ook geen touw aan vast knopen!
Maar in je profiel staat dat jij een man bent.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:03 schreef avonne het volgende:
Ik heb net een fikse ruzie met mijn man gehad.
Vannacht weer droogneuken en voelenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:41 schreef LoveProfusion het volgende:
wow NENA! geweldig
"je moet uit mijn buurt blijven..dat is het enige"
ben te lui om het eens goed te bekijken en in te vullenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:37 schreef kissa het volgende:
[..]
Maar in je profiel staat dat jij een man bent.![]()
OK, ze bijt nu van zich af, maar je kan aan haar gezicht zien dat ze eigenlijk medelijden heeft met hem en ik verwacht uiterlijk morgen dat ze weer aan t knuffelen zijnquote:Op woensdag 27 december 2006 23:41 schreef LoveProfusion het volgende:
wow NENA! geweldig
"je moet uit mijn buurt blijven..dat is het enige"
Waarschijnlijk wel...quote:Op woensdag 27 december 2006 23:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vannacht weer droogneuken en voelen![]()
Ze is slim, maar ze blijft blond hequote:Op woensdag 27 december 2006 23:43 schreef Aarti het volgende:
ik hoop ZOOOO dat nena er niet intrapt
misschien moet ze haar haar es vervenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze is slim, maar ze blijft blond he![]()
Ohquote:Op woensdag 27 december 2006 23:43 schreef avonne het volgende:
[..]
ben te lui om het eens goed te bekijken en in te vullen
Dat is het dieptrieste juist! Ik ben er vast van overtuigd dat Brian gelooft in wat hij zegt!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 23:41 schreef schizolientje het volgende:
Zou Brian nu zelf geloven wat hij zegt? Als daar iemand in trapt moeten ze echt dat gesprek van vanmiddag aan de groep laten zien, anders weet ik het ook niet meer
Ik vroeg me al af, welk deel van kankerhoer ze niet begreepquote:Op woensdag 27 december 2006 23:44 schreef LoveProfusion het volgende:
"Slaan doet geen pijn...vernederingen wel" ...:)
Luie varkensquote:Op woensdag 27 december 2006 23:46 schreef ron1970 het volgende:
By the way, ik mis een paar mensen. Ze mogen toch ook wel eens van 4 streams gebruik maken? Desnoods dan maar 2 zonder geluid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |