En ze mogen er natuurlijk niets over zeggenquote:
Bezoekje aan de sauna denk ik samen met NLquote:Op woensdag 27 december 2006 23:14 schreef happyme28 het volgende:
Bart is te zien in zijn slaapkamer. Kleed zich om, trekt badjas aan?
Uhhh sorry hoor, maar van 22.00 tot 23.15 uur ???quote:Op woensdag 27 december 2006 23:14 schreef Gigageil het volgende:
HEY...ik heb de weddenschap gewonnen .......45 minuten a 1 uur![]()
![]()
![]()
Wilde je als bewoners of als personeel in dat huis?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:11 schreef Gigageil het volgende:
[..]
De Hoofdredacteur is een vrij lange donkerharige vent, ik zag hem op de screenings-dag twee weken geleden. Naam: kon ik niet zien, wel dom van me om niet even te vragen....vergeten![]()
ben d'r gek !quote:Op woensdag 27 december 2006 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gewoon een glas wijn naar 'm gooien![]()
Tja, die distantieert zich van zulke dingen, hè?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:19 schreef schizolientje het volgende:
Iedereen zit nog bij korrelatie geloof ik en Bart loopt alweer als de King rond
22:05 .....dus ik zat er 10 minuten naast......de rest allemaal meer dan 10 minuten......quote:Op woensdag 27 december 2006 23:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Uhhh sorry hoor, maar van 22.00 tot 23.15 uur ???
je hebt gewonnen, schat. Van harte!quote:Op woensdag 27 december 2006 23:23 schreef Gigageil het volgende:
[..]
22:05 .....dus ik zat er 10 minuten naast......de rest allemaal meer dan 10 minuten......![]()
![]()
Ja dit was nou niet de bedoeling.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:22 schreef Suikeroom het volgende:
wordt het net leuk gaan ze ingrijpen.. altijd weer hetzelfde met die reality shows![]()
Je moet toch iets te gooien, bij de hand hebbenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:23 schreef Day het volgende:
Gaat Brian nou met een glas wijn dat gesprek in?
Lijkt me geen goed idee!
Bewoner natuurlijk.....alhoewel ik ook paarden of zwembaden kan verzorgen.....maar daar had ik geen trek in.....ik werd getriggerd door Nathanael om me op te geven.....ik dacht, Daar maak ik als eerste gehakt van...quote:Op woensdag 27 december 2006 23:16 schreef Day het volgende:
[..]
Wilde je als bewoners of als personeel in dat huis?
hou me op de hoogte, ik zit in de saunaquote:Op woensdag 27 december 2006 23:29 schreef happyme28 het volgende:
Tot nu toe een grote excuusbrief van Brian aan Nena.
Het viel Bart juist mee dat er niemand over de boodschappen begon.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:31 schreef avonne het volgende:
Blijkbaar heeft Bart kritiek geuit op de organisatie en is hij weggelopen.
Over boodschappen en brieven die niet op tijd bezorgd worden.
Bart is pissig op Nena dat ze haar "bek niet open trok" over haar contactlenzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |