Heb je teveel tijd ??quote:
de helft van wat je zegt ben ik het niet mee eens (hoeven we verder niet over te flamen), maar das een ander verhaal en heeft niks met de streams te maken, maar ilona is het natuurlijk helemaal eens met jouw brief aangezien je een dikke veer in dr reet proptquote:
Daar kwamen toch ook de oud-bewoners in terug, met ene Egbert, die alles verkeerd wist te kleuren?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je teveel tijd ??
Deze onzin !!
Ik wil BB terug(geen post ajb)
En wat door Nena is bevestigd. Daarom gooide die ene ook een glas wijn over haar heen en noemde haar een hoer.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:01 schreef Fikkert het volgende:
[..]
de helft van wat je zegt ben ik het niet mee eens (hoeven we verder niet over te flamen), maar das een ander verhaal en heeft niks met de streams te maken, maar ilona is het natuurlijk helemaal eens met jouw brief aangezien je een dikke veer in dr reet propt
Ilona liep te roddelen over de moeder van brian, daar draait het bij mij om. Als je in dat huis zit mag je best over elkaar roddelen maar het is wel zo netjes om mensen buiten het huis er niet bij betrekken.. bart en nat liepen te lullen over michel, toen ilona hier achter kwam ging ze helemaal uit dr dak en ze vond het stijlloos, maar als ze zelf de moeder van brian zwart maakt is dat wel geoorloofd ? ... dat is ilona dus, ze denk alleen aan dr zelf en dat haat ik echt !!!!quote:Op donderdag 28 december 2006 16:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En wat door Nena is bevestigd. Daarom gooide die ene ook een glas wijn over haar heen en noemde haar een hoer.
De brief was al onderweg en Nena vertelde PRECIES hetzelfde.
Ze worden wel eerst allemaal gescreend door de redactie natuurlijkquote:Op donderdag 28 december 2006 16:08 schreef CarOnline het volgende:
Hahaha wat leuk, ik ga ook een brief schrijven![]()
We kunnen ze natuurlijk dossenquote:Op donderdag 28 december 2006 16:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze worden wel eerst allemaal gescreend door de redactie natuurlijk
Ja ik houd het wel netjes hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 16:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze worden wel eerst allemaal gescreend door de redactie natuurlijk
Denk dat de hele zut dan retour afzender gaat of gewoon in de "Recycle Bin"quote:Op donderdag 28 december 2006 16:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
We kunnen ze natuurlijk dossen![]()
Zoveel sturen dat ze het nooit kunnen controleren
Zou ik niet erg vinden, dan is mijn missie geluktquote:Op donderdag 28 december 2006 16:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Denk dat de hele zut dan retour afzender gaat of gewoon in de "Recycle Bin"
Waar is je realiteitswaanzin?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:09 schreef Fikkert het volgende:
[..]
Ilona liep te roddelen over de moeder van brian, daar draait het bij mij om. Als je in dat huis zit mag je best over elkaar roddelen maar het is wel zo netjes om mensen buiten het huis er niet bij betrekken.. bart en nat liepen te lullen over michel, toen ilona hier achter kwam ging ze helemaal uit dr dak en ze vond het stijlloos, maar als ze zelf de moeder van brian zwart maakt is dat wel geoorloofd ? ... dat is ilona dus, ze denk alleen aan dr zelf en dat haat ik echt !!!!
dat bedoel ik dus, je bent niet helemaal lekkerquote:Op donderdag 28 december 2006 16:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar is je realiteitswaanzin?
Ze heeft waarschijnlijk haar auto-huurbedrijf opgedoekt om er een bordeel voor te kopen. Tja, dan heb je een loverboy nodig... (puur hypotetisch, deze uitspraak)
Ik hoop als het beelden zijn, de stem en schreeuwerijj van Natasiaaaaaaaaaquote:Op donderdag 28 december 2006 16:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ik stuur ze wel een samenvatting van COS, eens kijken hoeveel er gefilterd wordt
(hoeveel pagina's mogen het zijn ??)
Sicko.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar is je realiteitswaanzin?
Ze heeft waarschijnlijk haar auto-huurbedrijf opgedoekt om er een bordeel voor te kopen. Tja, dan heb je een loverboy nodig... (puur hypotetisch, deze uitspraak)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |