Ik hoop hetquote:Op donderdag 28 december 2006 13:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
die doet het toch met Yvonne? Dat is toch de leukste vrouw die daar rondloopt, hoewel Sylvia ook lekker bezig is. Tussen Syl en Huub wordt het nog wel wat denk ik. Al dan niet ingegeven via 'de bok'...
Je was gewoon afgewezen door Viola en daarom nam je de benen...quote:Op donderdag 28 december 2006 13:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zou nu denk ook de tent verlaten hebben. Niet neuken met Nena, dan maar naar huis. In Utrecht kun je op vrijdagavond vijftien Nena-klonen vinden die allemaal appeltaart kunnen bakken (en een oventje hebben, thuis). Ze hebben dan wel allemaal een dikkere kont.![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:35 schreef Black_king het volgende:
Bailey's gaan ze bestellen...... Doe er dan ook wat Tonic bij.....
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je was gewoon afgewezen door Viola en daarom nam je de benen...
[afbeelding]
[afbeelding]
Gisteren.... Daarna niet meer....quote:Op donderdag 28 december 2006 13:36 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft Natas Wilgo nou al gebeld ???
Dus geluktquote:Op donderdag 28 december 2006 13:37 schreef Black_king het volgende:
[..]
Gieteren.... Daarna niet meer....
Gisteren en Wilgo wil dat ze uiterlijk 10 januari thuis is....quote:Op donderdag 28 december 2006 13:36 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft Natas Wilgo nou al gebeld ???
dank !quote:Op donderdag 28 december 2006 13:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gisteren en Wilgo wil dat ze uiterlijk 10 januari thuis is....
wat is er dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gisteren en Wilgo wil dat ze uiterlijk 10 januari thuis is....
Gaat niet zo lang meer duren vermoed ik. De diva spoke again.....quote:Op donderdag 28 december 2006 13:41 schreef Day het volgende:
Wanneer gaat Nena eigenlijk een sanctie krijgen voor haar onbeschofte gedrag richting de redactie?
Natasia heeft net gebeld met Wilgo. Ilona en Nena willen weten hoe het gesprek is verlopen, maar het gezicht van de Surinaamse spreekt boekdelen: “Hij wordt moe van alles en of ik er even voor wil zorgen dat ik 10 januari thuis ben!” “Want anders?”, reageert Ilona verbaasd. Natasia vertelt verder: “Dingen zijn gewoon niet geregeld zoals ze geregeld moesten worden. Er is lang gebakkeleid over de kinderen. Ik krijg een brief van mijn nichtje dat het anders is gelopen dan afgesproken.” Wilgo heeft de 32-jarige moeder vertelt dat hij precies heeft gedaan wat ze hadden afgesproken. “Je wordt zo heen en weer getrokken”, zegt Natasia. “Mijn zus zorgt natuurlijk heel goed voor de kindjes, maar Wilgo is ook mijn levenspartner.”quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:41 schreef Day het volgende:
Wanneer gaat Nena eigenlijk een sanctie krijgen voor haar onbeschofte gedrag richting de redactie?
ah, thanx. Goed verhaal. lekker kort. "Skatje, ik wil dat je 10 januari weer thuis bent." En anders is het geen 'thuis' meer.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:44 schreef Black_king het volgende:
[..]
Natasia heeft net gebeld met Wilgo. Ilona en Nena willen weten hoe het gesprek is verlopen, maar het gezicht van de Surinaamse spreekt boekdelen: “Hij wordt moe van alles en of ik er even voor wil zorgen dat ik 10 januari thuis ben!” “Want anders?”, reageert Ilona verbaasd. Natasia vertelt verder: “Dingen zijn gewoon niet geregeld zoals ze geregeld moesten worden. Er is lang gebakkeleid over de kinderen. Ik krijg een brief van mijn nichtje dat het anders is gelopen dan afgesproken.” Wilgo heeft de 32-jarige moeder vertelt dat hij precies heeft gedaan wat ze hadden afgesproken. “Je wordt zo heen en weer getrokken”, zegt Natasia. “Mijn zus zorgt natuurlijk heel goed voor de kindjes, maar Wilgo is ook mijn levenspartner.”
Je wordt de held van FOK ! als je dat laatste voor elkaar weet te krijgenquote:Op donderdag 28 december 2006 13:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ah, thanx. Goed verhaal. lekker kort. "Skatje, ik wil dat je 10 januari weer thuis bent." En anders is het geen 'thuis' meer.
Zou ze gaan? Misschien Willem Holsappel en Willem Alkema (van de Not-the-Dr-Phil-Show) even vragen of zij die website helpnatasiadegoudenkooiuit.nl nog hebben. Kan ze nog tien ruggen meekrijgen ook. Of van Inkel even bellen?
wat zei ze dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:44 schreef Fikkert het volgende:
[..]
.. ze wordt idd steeds brutaler
![]()
Nou, dat kan niet hoor, dat heb ik al een paar keer eerder aangegeven. (Op de vraag of ze haar microfoon hoger wilde plaatsen)quote:
ze heeft toch verdacht veel weg van een klein kind, met af en toe vreemde parate kennis. Licht autistisch, gok ik.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
"opdonderen, hij kan niet beter dan ditte"
Doe maar Asperger syndroom..... Zelfingenomener heb je ze niet vaak....quote:Op donderdag 28 december 2006 13:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ze heeft toch verdacht veel weg van een klein kind, met af en toe vreemde parate kennis. Licht autistisch, gok ik.![]()
Is de poolboy gay ?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:58 schreef Suikeroom het volgende:
hehe de poolboy woont samen met Siroj.. hiphop producer die ik ook ken..![]()
Geniet ze ! CU !quote:Op donderdag 28 december 2006 14:01 schreef dieenebart het volgende:
ben er vandoor. neefjes halen, boodschappen doen, genieten van mijn vrijheid, m'n auto, mijn camera-loze omgeving waar ik niet hoef te letten op wat ik zeg, tegen wie en waarom.
groeten![]()
in ieder geval is ze hardcore puber, waanzinnig hoe ze Brian gefok!t heeft, respect!quote:Op donderdag 28 december 2006 13:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ze heeft toch verdacht veel weg van een klein kind, met af en toe vreemde parate kennis. Licht autistisch, gok ik.![]()
Asperger is denk ik net iets ernstiger.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:59 schreef Black_king het volgende:
[..]
Doe maar Asperger syndroom..... Zelfingenomener heb je ze niet vaak....![]()
Nooit, straks gaat ze naar huis en kijkt er helemaal niemand meer.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:41 schreef Day het volgende:
Niet gezien, was het zo'n oude Citroën? Met spitse snuit? Dan was het een "snoek"...quote:Op donderdag 28 december 2006 14:10 schreef Day het volgende:
Hey, dat was toch een snoek (of zoiets)?
Leuke auto!
De mooiste ooit !quote:Op donderdag 28 december 2006 14:10 schreef Day het volgende:
Hey, dat was toch een snoek (of zoiets)?
Leuke auto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |