Mannen zijn zelfs verplicht hun pantolon gesloten en aan te houden. Vrouwen zijn vrij om naakt te gaanquote:Op donderdag 28 december 2006 16:28 schreef Catch22- het volgende:
bij deze meeting mag ik mijn broek aanhouden toch?
liever niet natuurlijkquote:Op donderdag 28 december 2006 16:28 schreef Catch22- het volgende:
bij deze meeting mag ik mijn broek aanhouden toch?
Ik denk dat je toen 'Meat' had aangezien voor 'meet'..quote:Op donderdag 28 december 2006 17:19 schreef Catch22- het volgende:
gaat het die kant weer op? Laatst ook al zo'n meet gehad, was toch niet wat ik me bij een meet voorstelde
Als ik op de nog niet bekende datum in Zwolle ben en jullie zitten in een nu nog onbekende maar uiteraard waarschijnlijk een gezellige tent kom ik misschien wel. Maar wie komt er nog meer? Anders beslis ik wel waar ik heen ga.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:30 schreef SofaKing het volgende:
Jij toch? Of ga je ons in de steek laten?
nee, je begrijpt het niet, het is de derde meet, er zijn al 2 meets geweestquote:Op donderdag 28 december 2006 21:24 schreef martinlutherking het volgende:
Al drie topics maar nog steeds geen meet-plannen.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 13:11 schreef Sitethief het volgende:
vrijdag 12 januari
Sitethief
vrijdag 19 januari
Sitethief
vrijdag 26 januari
Sitethief
vrijdag 2 februari
Sitethief
vrijdag 9 februari
Sitethief
vrijdag 16 februari
Sitethief
vrijdag 23 februari
Sitethief
quote:vrijdag 12 januari
Sitethief, Sylvana
vrijdag 19 januari
Sitethief
vrijdag 26 januari
Sitethief, Sylvana
vrijdag 2 februari
Sitethief, Sylvana
vrijdag 9 februari
Sitethief
vrijdag 16 februari
Sitethief, Sylvana
vrijdag 23 februari
Sitethief, Sylvana
uiteraard vergezeld van vriendlief LeeHarveyOswald, want tja, die is er nou eenmaal in het weekendquote:Op zondag 7 januari 2007 23:10 schreef Sitethief het volgende:
vrijdag 12 januari
Sitethief, Sylvana, beelz
vrijdag 19 januari
Sitethief, beelz, littledrummergirl
vrijdag 26 januari
Sitethief, Sylvana, beelz,littledrummergirl
vrijdag 2 februari
Sitethief, Sylvana, beelz
vrijdag 9 februari
Sitethief, beelz
vrijdag 16 februari
Sitethief, Sylvana, beelz,littledrummegirl
vrijdag 23 februari
Sitethief, Sylvana, beelz,littledrummergirl
kun je niet een keertje vrij nemen dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:34 schreef rudedeltadude het volgende:
ik kan geen enkele vrijdag, omdat ik alle vrijdagen werk...
ik zal dan ook niet op de partij zijn
dat kost me teveel salaris, gezien ik het al niet al te breed heb...quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
kun je niet een keertje vrij nemen dan?
jammer hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:47 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dat kost me teveel salaris, gezien ik het al niet al te breed heb...
Dan heb ik mijn FOK! voor Fok date,quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:52 schreef Sylvana het volgende:
vrijdag 23 februari vink prima, maar duurt nog wel lang
waarom kun jij opeens de 26e niet meer site?
en dat vind je belangrijker dan een Zwolle meetquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn FOK! voor Fok date,.
Die afspraak stond al eerder als deze meet, maar was hem ff kwijt, teveel agenda's, jeweet,quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en dat vind je belangrijker dan een Zwolle meet![]()
Fok voor Fok kan ook best op andere dag
Populairrr!!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Die afspraak stond al eerder als deze meet, maar was hem ff kwijt, teveel agenda's, jeweet,.
Ik heb voor het eerst sinds ik besta iets wat op een sociaal leven lijkt,quote:
waar kun je dat downloaden?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:32 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst sinds ik besta iets wat op een sociaal leven lijkt,.
quote:
ik denk dat je 26 janauri bedoelt, maar ik vind het primaquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:39 schreef annoylikethewind het volgende:
anyway, 23 januari dan maar aanhouden? *ziet knoop, hakt door*
Of ze bedoelt 23 februari... Wat is het nou ALTW?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik denk dat je 26 janauri bedoelt, maar ik vind het prima
owja, dat kan ook en aangezien sitethief 26 januari niet kon denk ik dat ze 23 februari bedoeltquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:12 schreef swollywood het volgende:
[..]
Of ze bedoelt 23 februari... Wat is het nou ALTW?
lolquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:52 schreef navvy het volgende:
Ik zal vast reserveren bij De Librije.
1 keer gegeten daar, maar is geen meetingpointquote:
rofl, en dan de OP: duur wordt het zeker nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:52 schreef navvy het volgende:
ach, zolang hij betaaldquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:04 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
rofl, en dan de OP: duur wordt het zeker niet
op de vorige pagina staat een lijstje met data, ff quoten en je naam zetten bij de dagen dat je kuntquote:
Dan zeker voor februari 2008 of zoquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:52 schreef navvy het volgende:
Descendent zegtquote:
bij mij is er geen vorige paginaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
op de vorige pagina staat een lijstje met data, ff quoten en je naam zetten bij de dagen dat je kunt
Goed idee,quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:22 schreef Sylvana het volgende:
lijkt me idd het handigst om het maar gewoon de 23 februari te doen, tenzij er opeens nog allemaal andere mensen op andere dagen kunnen
Neem ze gewoon allemaal mee naar de Zwolle meet dusquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:54 schreef Rann het volgende:
23e weet ik echt niet of ik kan...ben namelijk de 19e jarig, wie weet feestje ? ..dus...nog onbekend
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Neem ze gewoon allemaal mee naar de Zwolle meet dus
Gerwin en jouwquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:03 schreef Rann het volgende:
Librije, was dat
Ze zijn wel ok, maar mixt niet nee denk ik, daar zijn ze te.....dunno...voor
Je bedoelt toch niet wat ik denkt dat je bedoelt,quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:12 schreef beelz het volgende:
Misschien is een meet in het restaurant van het ziekenhuis een goed idee
Kweenie... wat denk jij?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet wat ik denkt dat je bedoelt,.
Jij ligt binnenkort in het Ziekenhuis?quote:
Grote kansquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij ligt binnenkort in het Ziekenhuis?
Ah, daar is spuit 11,quote:
Maarre als je komt, blijf je dan wat langer?quote:
Neuh, ik ga alleen direct vanuit werk de stad inquote:
Ben vaak te vroegquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:50 schreef Sylvana het volgende:
cool
En misschien dat er nog wel meer mensen komen op het laatste moment
quote:
Welke laatste bus moet jij hebben?quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:09 schreef WEST het volgende:
ik kan maar tot de laatste bus blijven want anders moet ik lopen naar huis![]()
met die meeting kan ik maar tot zeg maar 23:10 blijven want 23:23 gaat de laatste bus richting zwartsluisquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Welke laatste bus moet jij hebben?
Hmm helemaal daar heen zeg...quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:26 schreef WEST het volgende:
[..]
met die meeting kan ik maar tot zeg maar 23:10 blijven want 23:23 gaat de laatste bus richting zwartsluis![]()
dat wilde ik ook al vragen of dat kon, anders zou ik ook rond die tijd al weg moetenquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hmm helemaal daar heen zeg....
Je mag van mij bij mij pitten, dat je de dag erna naar huis gaat?
Gezelligquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat wilde ik ook al vragen of dat kon, anders zou ik ook rond die tijd al weg moeten
prima, ik spreek je er nog wel over aan op msnquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hmm helemaal daar heen zeg....
Je mag van mij bij mij pitten, dat je de dag erna naar huis gaat?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:34 schreef navvy het volgende:
Bij mij kan in principe alleen vrouwelijk gezelschap overnachten (de rest bij Site).
quote:
No way dat ik de Timeless in gaquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:26 schreef felic. het volgende:
Oke ik kom. Tenminste, als we naar Timeless gaan ofzo
ik heb mijn pedopas niet meer,quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:26 schreef felic. het volgende:
Ik ben al geweigerd voor ik timeless heb uitgesproken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:26 schreef felic. het volgende:
Timeless doet zijn naam geen eer aan als je naar de gemiddelde leeftijd van het publiek kijktquote:
denk het ook nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:09 schreef Sylvana het volgende:
ik ook niet, maar heb zo'n idee dat we er toch niet heen gaan
Dan gaat WEST bij jou slapen en ik bij Stefanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:55 schreef Sitethief het volgende:
Even serieus, meer dan een persoon kan er waarschijnlijk niet bij mij slapen. En dronken zijn is geen optie....
Niet eens zo'n slecht idee,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dan gaat WEST bij jou slapen en ik bij Stefan
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dan gaat WEST bij jou slapen en ik bij Stefan
Ik bijt niet,quote:
dat moet er bij komenquote:
Als ik dat doe dan kan WEST niet blijven slapenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:37 schreef Sylvana het volgende:
Ey Site, neem je Edu nou ook mee als "aanhang"?
doe dan maar niet dan, is lullig voor WEST danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan kan WEST niet blijven slapen.
Zal overleggen met Edu,.
Tuurlijk gaat ie dan bij mij in bed,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
doe dan maar niet dan, is lullig voor WEST dan
maar Edu kan ook prima bij jou in bed, gewoon op elkaar, vinden jullie toch niet erg
dan nueck je maar een nachtje niet hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat ie dan bij mij in bed,.
Alleen dan heb ik liever verder niemand in de kamer,.
Ook goed,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan nueck je maar een nachtje niet hoor
Waar heb jij last van,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:16 schreef Rann het volgende:
o.O
ja vreemd hequote:
Lol, je moest eens weten, ik heb nog nooit gesekstquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:46 schreef WEST het volgende:
ik merk het wel, er zitten hier een paar sex verslaafden bij![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Lol, je moest eens weten, ik heb nog nooit gesekst.
ach, ik compenseer jouw sexloze bestaan wel weer goed danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Lol, je moest eens weten, ik heb nog nooit gesekst.
de mijne dan ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ach, ik compenseer jouw sexloze bestaan wel weer goed dan
maar goed, het gaat over de Zwolle Meet, gaan we daar ook nuecken ?
Ik compenseer ook een hoop. Vooral toen ik nog vrijgezel wasquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ach, ik compenseer jouw sexloze bestaan wel weer goed dan
nou dat wordt op een bankje slapen dan in het parkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:06 schreef beelz het volgende:
Je kan ook niet bij mij pitten WEST want ik neem alleen onbekende vrouwen mee naar huis
Ik kan wel een fleece dekentje voor je meenemenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:08 schreef WEST het volgende:
[..]
nou dat wordt op een bankje slapen dan in het park![]()
Hey, ik was helemaal niet van plan Edu mee te nemen, je kunt hier best pitten hoor,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:20 schreef WEST het volgende:
ik kom wel gewoon niet
![]()
ik dacht dat blauwvingers zo vriendelijk volk waren, maar dat valt vies tegen![]()
Begeleidingquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey, ik was helemaal niet van plan Edu mee te nemen, je kunt hier best pitten hoor,.
Moet je alleen we een beetje doen alsof we mekaar al een tijdje kennen, anders denkt de begleiding rare dingen.....
wat wou je danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:19 schreef Sylvana het volgende:
hey maar Site, kan ik dan bij Stefan op de kamer, of hoe wil je dat nou doen
Dat mag je hem zelf vragenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:19 schreef Sylvana het volgende:
hey maar Site, kan ik dan bij Stefan op de kamer, of hoe wil je dat nou doen
Whehequote:Op woensdag 24 januari 2007 16:45 schreef navvy het volgende:
In principe heb ik wel een slaapplek over. Zelfs voor Edu
Rustig aan he! Ik weet waar je huis woont!quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:23 schreef navvy het volgende:
Je mag 'm hebben kreng
Ik heb alleen slaapplaats beschikbaar voor gewillige vrouwen.![]()
Best leuk wonen he?quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:09 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Rustig aan he! Ik weet waar je huis woont!![]()
Yep; beetje gehorig alleen; mijn buurvrouw heeft blijkbaar een voorliefde oor Poma's, Borsato, Gordon (quote:
Doodsvonnisquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:10 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Yep; beetje gehorig alleen; mijn buurvrouw heeft blijkbaar een voorliefde oor Poma's, Borsato, Gordon () achtige muziek...
![]()
Da's mooi kut, gewoon een keer klagen. Ik hoor de buren ook wel eens maar stoor me daar niet echt aan, zelf heb ik ook altijd radio of tv aan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:10 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Yep; beetje gehorig alleen; mijn buurvrouw heeft blijkbaar een voorliefde oor Poma's, Borsato, Gordon () achtige muziek...
![]()
Ach; ik stoor me dr (meestal) ook niet erg aan; maar je hoort t af en toe wel door die dunne wandjes en plafonds.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:19 schreef navvy het volgende:
[..]
Da's mooi kut, gewoon een keer klagen. Ik hoor de buren ook wel eens maar stoor me daar niet echt aan, zelf heb ik ook altijd radio of tv aan.
Ik hoor alleen maar "its fun to smoke marijuana"....quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ach; ik stoor me dr (meestal) ook niet erg aan; maar je hoort t af en toe wel door die dunne wandjes en plafonds.
that's the truthquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar "its fun to smoke marijuana".....
hmm... is dat zo?quote:
ja dat is zo, ik doe het niet vaak, 1/2 keer per maand, maar het is wel lekkerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:55 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hmm... is dat zo?
lang niet gedaan....
en Satan is my master zeker..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar "its fun to smoke marijuana".....
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:34 schreef WEST het volgende:
nee drugsnot done
* WEST steekt liever een WESTje op![]()
We beginnen in Sally'squote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:11 schreef felic. het volgende:
Waar gaat het zooitje nou heen?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:51 schreef Sitethief het volgende:
-----Meeting Update------
Wanneer? Vrijdag 23 februari
Wie? Sitethief, Sylvana, beelz,littledrummergirl(+ LeeHarveyOswald) , annoylikethewind, descendent1, Navvy, swollywood, WEST
Waar? Sally O'Briens is ons start punt
Hoe laat? Ik zorg dat ik er tegen 6 uur al ben zodat ik een goed plekje kan vinden, meteen links van de deur lijkt me een goede plek.
Wat? We beginnen in de Sally, daarna zien we wel waar we eindigen.....
jup, maar lang niet zo schadelijk als drugsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:24 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Da's ook drugs in feite.
Pall Mall vink lekkerder trouwens..
maakt niet uit hoor, zulle vast wel meer mensen later komenquote:Op maandag 29 januari 2007 22:29 schreef WEST het volgende:
ik heb wel ff een dienstmededeling, mocht ik werk hebben van 12 feb tot en met 23 feb, dan kan het voorkomen dat 23 feb 18:00 mischien niet haal, aangezien ik door heel nederland heen moet. dan ben ik gewoon later.
kan toch mooiquote:Op maandag 29 januari 2007 22:34 schreef Sitethief het volgende:
Zeg hoe doen we dat slapen nou?
WEST? Sylvana? Ik heb ruimte voor twee, moet alleen ff kijken of dat hier kan,.
kan toch prima?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:34 schreef Sitethief het volgende:
Zeg hoe doen we dat slapen nou?
WEST? Sylvana? Ik heb ruimte voor twee, moet alleen ff kijken of dat hier kan,.
Excuses, excuses.......dan ben jij hier welkom dus! Kan West bij Edu en Site, is weer s wat andersquote:Op maandag 29 januari 2007 23:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
kan toch prima?
en navvy, ik ben nog steeds vrouw en gewillig hoor
verandert niet na een paar dagen al weer hier, paar dagen geleden nog gepost dak aan die voorwaarden voldeed
kom ik ook nietquote:Op maandag 29 januari 2007 23:42 schreef Sylvana het volgende:
zal ik me maar gewoon afmelden voor de meethoeven jullie ook geen ruzie om me te maken
ey, jij hebt een vriend jaquote:Op maandag 29 januari 2007 23:47 schreef Sitethief het volgende:
Ja hé, stelltetje zeiksnorren, dan doen we meteen na de meet wel een Zwolse gangbang,.
ik ga toch niet slapen bij eenquote:
hehehe, maak geen ruzie hoor, zoals ik al zei jullie zoeken t maar uit. Kvind veel, bijna alles best. Behalve een gangbang.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:42 schreef Sylvana het volgende:
zal ik me maar gewoon afmelden voor de meethoeven jullie ook geen ruzie om me te maken
hij mag wel kijken van Edu zegt iequote:Op maandag 29 januari 2007 23:53 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ga toch niet slapen bij eennee toch
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hij mag wel kijken van Edu zegt ie
Goed idee zegt iequote:
we vexhten het met de meet wel uit wie waar slaaptquote:Op maandag 29 januari 2007 23:53 schreef navvy het volgende:
[..]
hehehe, maak geen ruzie hoor, zoals ik al zei jullie zoeken t maar uit. Kvind veel, bijna alles best. Behalve een gangbang.
slapen we met z'n allen sitequote:Op maandag 29 januari 2007 23:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
we vexhten het met de meet wel uit wie waar slaapt
Ik vecht niks ut, ga bier drinken en lol hebbenquote:Op maandag 29 januari 2007 23:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
we vexhten het met de meet wel uit wie waar slaapt
Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:16 schreef beelz het volgende:
Als de meet vanaf nu veranderd is in een internetdatingclubsamenkomst is veranderd dan kom ik niet...
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:16 schreef beelz het volgende:
Als de meet vanaf nu veranderd is in een internetdatingclubsamenkomst is veranderd dan kom ik niet...
Ach joh, zitten gewoon wat te geinen joh, don't worryquote:
whehe sommige............quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
[..]
Ach joh, zitten gewoon wat te geinen joh, don't worryJullie moeten alles niet zo serieus nemen
We gaan gewoon een leuk feestje bouwen
Moet het topic toch levend houden tot de 23e he
Nee?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:16 schreef beelz het volgende:
Het wordt toch geen orgie of internetdatingmeeting of wat dan ook, want heb allang besloten bij wie ik ga slapenquote:
nee hoor, want die plek waar ik ga slapen bevalt me welquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:44 schreef rudedeltadude het volgende:
muahaha! volgens mij kies je op het laatst toch nog een andere slaapplek
hap hap hapquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee hoor, want die plek waar ik ga slapen bevalt me wel
klikquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, k heb honger, alleen niks in huis
Een culinair onderlegd persoon kunnen we wel gebruiken op de meet, mag je de kroketten temperaturen bij de Febo voor we die verorbenen (mooi nederlands woord trouwens).quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:51 schreef WEST het volgende:
ik ben net al bij de VP geweestdie 2 broodjes hamburger speciaal en 4 frikandellen speciaal waren lekker
![]()
Febo kom ik niet inquote:Op maandag 5 februari 2007 01:48 schreef navvy het volgende:
[..]
Een culinair onderlegd persoon kunnen we wel gebruiken op de meet, mag je de kroketten temperaturen bij de Febo voor we die verorbenen (mooi nederlands woord trouwens).
ja ook de waldkornbol gezond is uit het assortimenquote:Op maandag 5 februari 2007 11:52 schreef Sylvana het volgende:
Op station eten vind ik niet zo'n ramp, burger king of lekker broodje ( alleen hebben ze nu de witte pistoletjes met brie uit het assortiment gehaaldZe kunnen het wel maken voor je, maar dan betaal je 3,05 euro ( was eerst 2,90 )
Meen je dat?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:52 schreef Sylvana het volgende:
Op station eten vind ik niet zo'n ramp, burger king of lekker broodje ( alleen hebben ze nu de witte pistoletjes met brie uit het assortiment gehaaldZe kunnen het wel maken voor je, maar dan betaal je 3,05 euro ( was eerst 2,90 )
geen idee, ik lust geen zalm, dus die at ik nooitquote:Op maandag 5 februari 2007 11:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Meen je dat?.
Hebben ze die Zalm-Roomkaas nog?
gewoon nog een topic openen danquote:Op maandag 5 februari 2007 12:27 schreef beelz het volgende:
Het meetingtopic is volgespamd voor de meeting is
Burger king ga ik nooit heen smerige kut zooi daarquote:Op maandag 5 februari 2007 11:52 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga liever naar de BK dan naar Smullers, en het liefst heb ik een Pizzahut op het station zittenquote:Op maandag 5 februari 2007 12:31 schreef WEST het volgende:
[..]
Burger king ga ik nooit heen smerige kut zooi daar![]()
Ik heb maar ff bij dat stationrestaurant gezeten en daarna bij smullers wat gehaald
wok is idd erg okquote:Op maandag 5 februari 2007 14:19 schreef rudedeltadude het volgende:
En er is niemand die aan de Wok & Go denkt?
laatst eten opgehaald, was echt prima te doen!
die zit niet op het station, daar ging het over, dat je op station moet wachten en dan wat eten haaltquote:Op maandag 5 februari 2007 14:19 schreef rudedeltadude het volgende:
En er is niemand die aan de Wok & Go denkt?
laatst eten opgehaald, was echt prima te doen!
en hij zit midden in de stadquote:Op maandag 5 februari 2007 14:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
die zit niet op het station, daar ging het over, dat je op station moet wachten en dan wat eten haalt
maar een Wok en Go klinkt wel ideaal, ik hou van wokken, en bijvoorbeeld bij de Chinees doe ik het ook altijd en wokgerechten ophalen klinkt ook wel makkelijk
Hijs alleen niet meer zo goed als vorig jaar want tis overgenomen door andere lui en die hebben mijn favo gerecht van de kaart gehaaldquote:Op maandag 5 februari 2007 14:22 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
en hij zit midden in de stad
de Wok & Go is toch nog helemaal niet zo lang open?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Hijs alleen niet meer zo goed als vorig jaar want tis overgenomen door andere lui en die hebben mijn favo gerecht van de kaart gehaald
Honey Pork was echt het beste eten wat ze daar hadden.
Hij was het afgelopen jaar een half jaar gesloten en is pas net weer heropend met nieuwe eigenaar.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:47 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
de Wok & Go is toch nog helemaal niet zo lang open?
Ohw.... hehe... oeps!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Hij was het afgelopen jaar een half jaar gesloten en is pas net weer heropend met nieuwe eigenaar.
neje, je mag nog 2 weken wachten hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:28 schreef descendent1 het volgende:
Is er nu al een datum gesteld dan?
Was dat morgen?![]()
Wie komen dr allemaal dan?
![]()
23equote:Op donderdag 8 februari 2007 15:28 schreef descendent1 het volgende:
Is er nu al een datum gesteld dan?
Was dat morgen?![]()
Wie komen dr allemaal dan?
![]()
zo, dan is dat ook weer duidelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:51 schreef Sitethief het volgende:
-----Meeting Update------
Wanneer? Vrijdag 23 februari
Wie? Sitethief, Sylvana, beelz,littledrummergirl(+ LeeHarveyOswald) , annoylikethewind, descendent1, Navvy, swollywood, WEST
Waar? Sally O'Briens is ons start punt
Hoe laat? Ik zorg dat ik er tegen 6 uur al ben zodat ik een goed plekje kan vinden, meteen links van de deur lijkt me een goede plek.
Wat? We beginnen in de Sally, daarna zien we wel waar we eindigen.....
hhm jammer als jullie niet kunnen komen, maar kan het wel begrijpen als jullie dan op vrijdag al die kant op willen, idd een stuk goedkoper danquote:Op maandag 12 februari 2007 14:36 schreef littledrummergirl het volgende:
even een klein voorbehoudje van onze kant ( ik en LHO dus) want eigenlijk moet ik drummen dat weekend ( in braboland, dus dat is een stuk goedkoper om vrijdag met het ov te gaan)
hoiquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:09 schreef Rann het volgende:
*komt even hoi zeggen*
Tuuk welquote:
das wel handig jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:45 schreef beelz het volgende:
Volgens wikipedia heb ik een keelontsteking... Volgens mij moet ik dan de dokter bellen. Heb al sinds vorige week woensdag keelzeerte. Toch eens een keer wat eerder naar de dokter gaan
Juh ik zat in foute tabquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
das wel handig ja
maar we zitten nu in Zwolle meet toppic en niet in Zwolle slowchat
Standaard meet dusquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:13 schreef Sylvana het volgende:
t word wel erg rustige meet dan opeens
idd, beetje jammer hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:20 schreef beelz het volgende:
[..]
Standaard meet dus
Iedereen zegt te komen en week voor het zover is krijg je mensen die afzeggen
Leuk dat ik dat ook weetquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Goed idee,.
vrijdag 23 februari
Sitethief, Sylvana, beelz,littledrummergirl(+ LeeHarveyOswald) , annoylikethewind, descendent1, Navvy, swollywood, WEST
Dat is dit weekend toch?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:36 schreef littledrummergirl het volgende:
even een klein voorbehoudje van onze kant ( ik en LHO dus) want eigenlijk moet ik drummen dat weekend ( in braboland, dus dat is een stuk goedkoper om vrijdag met het ov te gaan)
de komende 8 weken zelfsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is dit weekend toch?
eens in de acht weken is precies goed. Je krijgt er geen geld voor ofzo..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de komende 8 weken zelfsjij kan je lol op
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:42 schreef Sylvana het volgende:
zal ik me maar gewoon afmelden voor de meet hoeven jullie ook geen ruzie om me te maken
hhm, dat was dus grootspraak, want je gaat dus wel gewoonquote:
LOL, eerst de vrijgezelle fokkertjes de kop gek maken en dan een paar dagen voor tijd afzeggenquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dus maar tot een uur of 11. Dat waar je zaterdag 's morgens heen moet, is dat toevallig in Zwolle?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:52 schreef WEST het volgende:
ik ben er wel, maar helaas tot de laatste bus, ik moet namelijk zaterdag smorgens ergens heen. en das al vroeg.
Moeten jullie allemaal maar naar Metalnight in Deventer komenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:23 schreef swollywood het volgende:
LOL, eerst de vrijgezelle fokkertjes de kop gek maken en dan een paar dagen voor tijd afzeggen![]()
Op en neer naar Zwolle met de NS is bij vol tarief maar ¤ 9,50, dus dat zal het struikelblok niet zijn toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Moeten jullie allemaal maar naar Metalnight in Deventer komen
Das voor mij financieel wat beter haalbaar om daar heen te gaan, dan naar Zwolle op en neer te moeten, komen vast nog wel meer Zwolle meets
tel daar nog bus, eten en drankjes bij op en dan kom je al snel op veel meer uitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef swollywood het volgende:
[..]
Op en neer naar Zwolle met de NS is bij vol tarief maar ¤ 9,50, dus dat zal het struikelblok niet zijn toch?
vrijdag 23 februariquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef rudedeltadude het volgende:
misschien is het tijd om een update van de lijst met komers/niet komers te maken
10 uur bij de voetbal hier, dus moet redelijk op tijd uit bed, dus 5 uur gaat het zeker niet worden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:27 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dus maar tot een uur of 11. Dat waar je zaterdag 's morgens heen moet, is dat toevallig in Zwolle?
Want ik moet zaterdag om half 7 weer werken, dus ik maak het ook niet superlaat (uurtje of 1 gok ik zo), dus anders kun je wel bij mij pitten op de logeerkamer.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
[..]
hhm, dat was dus grootspraak, want je gaat dus wel gewoon
Dat is ook een optiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:09 schreef WEST het volgende:
[..]
10 uur bij de voetbal hier, dus moet redelijk op tijd uit bed, dus 5 uur gaat het zeker niet worden.
of ik moet smorgens vroeg de bus pakken en bij jou dan overnachten.
ja preciesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:15 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat is ook een optie
Als je om 11 uur al weer weg moet is ook zo lullig.
En zomaar navvy terug vindenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:21 schreef annoylikethewind het volgende:
Ik zie dat er tot nu toe twee mensen meer komen dan de volgende keer.Misschien 3, als rudedeltadude na 2en nog komt.
Heb jij telnummers van iemand die er ook is Rude? Anders is het misschien moeilijk om ons te vinden, kunnen nog wel eens ergens anders belanden namelijk!
Ach, de amersfoort meet was min of meer op de dag zelf gepland, en daar waren maar 2 mensenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:20 schreef beelz het volgende:
[..]
Standaard meet dus
Iedereen zegt te komen en week voor het zover is krijg je mensen die afzeggen
Je gaat om twaalf uur gewoon "naar de wc", om om één uur weer terug te komenquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:32 schreef rudedeltadude het volgende:
ik zit vanaf een uur of elf in het Swolsch cafe met het team waarmee ik speel die avond...
weet dus niet of ik voor tweeen daar weg zal zijn...
hmm... goeie tip, of ik zeg gewoon dat ik verdwaald was in ut Swolsch Cafequote:Op donderdag 22 februari 2007 19:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je gaat om twaalf uur gewoon "naar de wc", om om één uur weer terug te komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |