Mannen zijn zelfs verplicht hun pantolon gesloten en aan te houden. Vrouwen zijn vrij om naakt te gaanquote:Op donderdag 28 december 2006 16:28 schreef Catch22- het volgende:
bij deze meeting mag ik mijn broek aanhouden toch?
liever niet natuurlijkquote:Op donderdag 28 december 2006 16:28 schreef Catch22- het volgende:
bij deze meeting mag ik mijn broek aanhouden toch?
Ik denk dat je toen 'Meat' had aangezien voor 'meet'..quote:Op donderdag 28 december 2006 17:19 schreef Catch22- het volgende:
gaat het die kant weer op? Laatst ook al zo'n meet gehad, was toch niet wat ik me bij een meet voorstelde
Als ik op de nog niet bekende datum in Zwolle ben en jullie zitten in een nu nog onbekende maar uiteraard waarschijnlijk een gezellige tent kom ik misschien wel. Maar wie komt er nog meer? Anders beslis ik wel waar ik heen ga.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:30 schreef SofaKing het volgende:
Jij toch? Of ga je ons in de steek laten?
nee, je begrijpt het niet, het is de derde meet, er zijn al 2 meets geweestquote:Op donderdag 28 december 2006 21:24 schreef martinlutherking het volgende:
Al drie topics maar nog steeds geen meet-plannen.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 13:11 schreef Sitethief het volgende:
vrijdag 12 januari
Sitethief
vrijdag 19 januari
Sitethief
vrijdag 26 januari
Sitethief
vrijdag 2 februari
Sitethief
vrijdag 9 februari
Sitethief
vrijdag 16 februari
Sitethief
vrijdag 23 februari
Sitethief
quote:vrijdag 12 januari
Sitethief, Sylvana
vrijdag 19 januari
Sitethief
vrijdag 26 januari
Sitethief, Sylvana
vrijdag 2 februari
Sitethief, Sylvana
vrijdag 9 februari
Sitethief
vrijdag 16 februari
Sitethief, Sylvana
vrijdag 23 februari
Sitethief, Sylvana
uiteraard vergezeld van vriendlief LeeHarveyOswald, want tja, die is er nou eenmaal in het weekendquote:Op zondag 7 januari 2007 23:10 schreef Sitethief het volgende:
vrijdag 12 januari
Sitethief, Sylvana, beelz
vrijdag 19 januari
Sitethief, beelz, littledrummergirl
vrijdag 26 januari
Sitethief, Sylvana, beelz,littledrummergirl
vrijdag 2 februari
Sitethief, Sylvana, beelz
vrijdag 9 februari
Sitethief, beelz
vrijdag 16 februari
Sitethief, Sylvana, beelz,littledrummegirl
vrijdag 23 februari
Sitethief, Sylvana, beelz,littledrummergirl
kun je niet een keertje vrij nemen dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:34 schreef rudedeltadude het volgende:
ik kan geen enkele vrijdag, omdat ik alle vrijdagen werk...
ik zal dan ook niet op de partij zijn
dat kost me teveel salaris, gezien ik het al niet al te breed heb...quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
kun je niet een keertje vrij nemen dan?
jammer hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:47 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dat kost me teveel salaris, gezien ik het al niet al te breed heb...
Dan heb ik mijn FOK! voor Fok date,quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:52 schreef Sylvana het volgende:
vrijdag 23 februari vink prima, maar duurt nog wel lang
waarom kun jij opeens de 26e niet meer site?
en dat vind je belangrijker dan een Zwolle meetquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn FOK! voor Fok date,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |