Mannen zijn zelfs verplicht hun pantolon gesloten en aan te houden. Vrouwen zijn vrij om naakt te gaanquote:Op donderdag 28 december 2006 16:28 schreef Catch22- het volgende:
bij deze meeting mag ik mijn broek aanhouden toch?
liever niet natuurlijkquote:Op donderdag 28 december 2006 16:28 schreef Catch22- het volgende:
bij deze meeting mag ik mijn broek aanhouden toch?
Ik denk dat je toen 'Meat' had aangezien voor 'meet'..quote:Op donderdag 28 december 2006 17:19 schreef Catch22- het volgende:
gaat het die kant weer op? Laatst ook al zo'n meet gehad, was toch niet wat ik me bij een meet voorstelde
Als ik op de nog niet bekende datum in Zwolle ben en jullie zitten in een nu nog onbekende maar uiteraard waarschijnlijk een gezellige tent kom ik misschien wel. Maar wie komt er nog meer? Anders beslis ik wel waar ik heen ga.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:30 schreef SofaKing het volgende:
Jij toch? Of ga je ons in de steek laten?
nee, je begrijpt het niet, het is de derde meet, er zijn al 2 meets geweestquote:Op donderdag 28 december 2006 21:24 schreef martinlutherking het volgende:
Al drie topics maar nog steeds geen meet-plannen.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 13:11 schreef Sitethief het volgende:
vrijdag 12 januari
Sitethief
vrijdag 19 januari
Sitethief
vrijdag 26 januari
Sitethief
vrijdag 2 februari
Sitethief
vrijdag 9 februari
Sitethief
vrijdag 16 februari
Sitethief
vrijdag 23 februari
Sitethief
quote:vrijdag 12 januari
Sitethief, Sylvana
vrijdag 19 januari
Sitethief
vrijdag 26 januari
Sitethief, Sylvana
vrijdag 2 februari
Sitethief, Sylvana
vrijdag 9 februari
Sitethief
vrijdag 16 februari
Sitethief, Sylvana
vrijdag 23 februari
Sitethief, Sylvana
uiteraard vergezeld van vriendlief LeeHarveyOswald, want tja, die is er nou eenmaal in het weekendquote:Op zondag 7 januari 2007 23:10 schreef Sitethief het volgende:
vrijdag 12 januari
Sitethief, Sylvana, beelz
vrijdag 19 januari
Sitethief, beelz, littledrummergirl
vrijdag 26 januari
Sitethief, Sylvana, beelz,littledrummergirl
vrijdag 2 februari
Sitethief, Sylvana, beelz
vrijdag 9 februari
Sitethief, beelz
vrijdag 16 februari
Sitethief, Sylvana, beelz,littledrummegirl
vrijdag 23 februari
Sitethief, Sylvana, beelz,littledrummergirl
kun je niet een keertje vrij nemen dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:34 schreef rudedeltadude het volgende:
ik kan geen enkele vrijdag, omdat ik alle vrijdagen werk...
ik zal dan ook niet op de partij zijn
dat kost me teveel salaris, gezien ik het al niet al te breed heb...quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
kun je niet een keertje vrij nemen dan?
jammer hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:47 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dat kost me teveel salaris, gezien ik het al niet al te breed heb...
Dan heb ik mijn FOK! voor Fok date,quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:52 schreef Sylvana het volgende:
vrijdag 23 februari vink prima, maar duurt nog wel lang
waarom kun jij opeens de 26e niet meer site?
en dat vind je belangrijker dan een Zwolle meetquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn FOK! voor Fok date,.
Die afspraak stond al eerder als deze meet, maar was hem ff kwijt, teveel agenda's, jeweet,quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en dat vind je belangrijker dan een Zwolle meet![]()
Fok voor Fok kan ook best op andere dag
Populairrr!!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Die afspraak stond al eerder als deze meet, maar was hem ff kwijt, teveel agenda's, jeweet,.
Ik heb voor het eerst sinds ik besta iets wat op een sociaal leven lijkt,quote:
waar kun je dat downloaden?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:32 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst sinds ik besta iets wat op een sociaal leven lijkt,.
quote:
ik denk dat je 26 janauri bedoelt, maar ik vind het primaquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:39 schreef annoylikethewind het volgende:
anyway, 23 januari dan maar aanhouden? *ziet knoop, hakt door*
Of ze bedoelt 23 februari... Wat is het nou ALTW?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik denk dat je 26 janauri bedoelt, maar ik vind het prima
owja, dat kan ook en aangezien sitethief 26 januari niet kon denk ik dat ze 23 februari bedoeltquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:12 schreef swollywood het volgende:
[..]
Of ze bedoelt 23 februari... Wat is het nou ALTW?
lolquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:52 schreef navvy het volgende:
Ik zal vast reserveren bij De Librije.
1 keer gegeten daar, maar is geen meetingpointquote:
rofl, en dan de OP: duur wordt het zeker nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:52 schreef navvy het volgende:
ach, zolang hij betaaldquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:04 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
rofl, en dan de OP: duur wordt het zeker niet
op de vorige pagina staat een lijstje met data, ff quoten en je naam zetten bij de dagen dat je kuntquote:
Dan zeker voor februari 2008 of zoquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:52 schreef navvy het volgende:
Descendent zegtquote:
bij mij is er geen vorige paginaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
op de vorige pagina staat een lijstje met data, ff quoten en je naam zetten bij de dagen dat je kunt
Goed idee,quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:22 schreef Sylvana het volgende:
lijkt me idd het handigst om het maar gewoon de 23 februari te doen, tenzij er opeens nog allemaal andere mensen op andere dagen kunnen
Neem ze gewoon allemaal mee naar de Zwolle meet dusquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:54 schreef Rann het volgende:
23e weet ik echt niet of ik kan...ben namelijk de 19e jarig, wie weet feestje ? ..dus...nog onbekend
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Neem ze gewoon allemaal mee naar de Zwolle meet dus
Gerwin en jouwquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:03 schreef Rann het volgende:
Librije, was dat
Ze zijn wel ok, maar mixt niet nee denk ik, daar zijn ze te.....dunno...voor
Je bedoelt toch niet wat ik denkt dat je bedoelt,quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:12 schreef beelz het volgende:
Misschien is een meet in het restaurant van het ziekenhuis een goed idee
Kweenie... wat denk jij?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet wat ik denkt dat je bedoelt,.
Jij ligt binnenkort in het Ziekenhuis?quote:
Grote kansquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij ligt binnenkort in het Ziekenhuis?
Ah, daar is spuit 11,quote:
Maarre als je komt, blijf je dan wat langer?quote:
Neuh, ik ga alleen direct vanuit werk de stad inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |