Ben vaak te vroegquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:50 schreef Sylvana het volgende:
cool
En misschien dat er nog wel meer mensen komen op het laatste moment
quote:
Welke laatste bus moet jij hebben?quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:09 schreef WEST het volgende:
ik kan maar tot de laatste bus blijven want anders moet ik lopen naar huis![]()
met die meeting kan ik maar tot zeg maar 23:10 blijven want 23:23 gaat de laatste bus richting zwartsluisquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Welke laatste bus moet jij hebben?
Hmm helemaal daar heen zeg...quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:26 schreef WEST het volgende:
[..]
met die meeting kan ik maar tot zeg maar 23:10 blijven want 23:23 gaat de laatste bus richting zwartsluis![]()
dat wilde ik ook al vragen of dat kon, anders zou ik ook rond die tijd al weg moetenquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hmm helemaal daar heen zeg....
Je mag van mij bij mij pitten, dat je de dag erna naar huis gaat?
Gezelligquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat wilde ik ook al vragen of dat kon, anders zou ik ook rond die tijd al weg moeten
prima, ik spreek je er nog wel over aan op msnquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hmm helemaal daar heen zeg....
Je mag van mij bij mij pitten, dat je de dag erna naar huis gaat?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:34 schreef navvy het volgende:
Bij mij kan in principe alleen vrouwelijk gezelschap overnachten (de rest bij Site).
quote:
No way dat ik de Timeless in gaquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:26 schreef felic. het volgende:
Oke ik kom. Tenminste, als we naar Timeless gaan ofzo
ik heb mijn pedopas niet meer,quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:26 schreef felic. het volgende:
Ik ben al geweigerd voor ik timeless heb uitgesproken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:26 schreef felic. het volgende:
Timeless doet zijn naam geen eer aan als je naar de gemiddelde leeftijd van het publiek kijktquote:
denk het ook nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:09 schreef Sylvana het volgende:
ik ook niet, maar heb zo'n idee dat we er toch niet heen gaan
Dan gaat WEST bij jou slapen en ik bij Stefanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:55 schreef Sitethief het volgende:
Even serieus, meer dan een persoon kan er waarschijnlijk niet bij mij slapen. En dronken zijn is geen optie....
Niet eens zo'n slecht idee,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dan gaat WEST bij jou slapen en ik bij Stefan
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dan gaat WEST bij jou slapen en ik bij Stefan
Ik bijt niet,quote:
dat moet er bij komenquote:
Als ik dat doe dan kan WEST niet blijven slapenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:37 schreef Sylvana het volgende:
Ey Site, neem je Edu nou ook mee als "aanhang"?
doe dan maar niet dan, is lullig voor WEST danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan kan WEST niet blijven slapen.
Zal overleggen met Edu,.
Tuurlijk gaat ie dan bij mij in bed,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
doe dan maar niet dan, is lullig voor WEST dan
maar Edu kan ook prima bij jou in bed, gewoon op elkaar, vinden jullie toch niet erg
dan nueck je maar een nachtje niet hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat ie dan bij mij in bed,.
Alleen dan heb ik liever verder niemand in de kamer,.
Ook goed,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan nueck je maar een nachtje niet hoor
Waar heb jij last van,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:16 schreef Rann het volgende:
o.O
ja vreemd hequote:
Lol, je moest eens weten, ik heb nog nooit gesekstquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:46 schreef WEST het volgende:
ik merk het wel, er zitten hier een paar sex verslaafden bij![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Lol, je moest eens weten, ik heb nog nooit gesekst.
ach, ik compenseer jouw sexloze bestaan wel weer goed danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Lol, je moest eens weten, ik heb nog nooit gesekst.
de mijne dan ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ach, ik compenseer jouw sexloze bestaan wel weer goed dan
maar goed, het gaat over de Zwolle Meet, gaan we daar ook nuecken ?
Ik compenseer ook een hoop. Vooral toen ik nog vrijgezel wasquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ach, ik compenseer jouw sexloze bestaan wel weer goed dan
maar goed, het gaat over de Zwolle Meet, gaan we daar ook nuecken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |