Ben vaak te vroegquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:50 schreef Sylvana het volgende:
cool
En misschien dat er nog wel meer mensen komen op het laatste moment
quote:
Welke laatste bus moet jij hebben?quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:09 schreef WEST het volgende:
ik kan maar tot de laatste bus blijven want anders moet ik lopen naar huis![]()
met die meeting kan ik maar tot zeg maar 23:10 blijven want 23:23 gaat de laatste bus richting zwartsluisquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Welke laatste bus moet jij hebben?
Hmm helemaal daar heen zeg...quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:26 schreef WEST het volgende:
[..]
met die meeting kan ik maar tot zeg maar 23:10 blijven want 23:23 gaat de laatste bus richting zwartsluis![]()
dat wilde ik ook al vragen of dat kon, anders zou ik ook rond die tijd al weg moetenquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hmm helemaal daar heen zeg....
Je mag van mij bij mij pitten, dat je de dag erna naar huis gaat?
Gezelligquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat wilde ik ook al vragen of dat kon, anders zou ik ook rond die tijd al weg moeten
prima, ik spreek je er nog wel over aan op msnquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hmm helemaal daar heen zeg....
Je mag van mij bij mij pitten, dat je de dag erna naar huis gaat?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:34 schreef navvy het volgende:
Bij mij kan in principe alleen vrouwelijk gezelschap overnachten (de rest bij Site).
quote:
No way dat ik de Timeless in gaquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:26 schreef felic. het volgende:
Oke ik kom. Tenminste, als we naar Timeless gaan ofzo
ik heb mijn pedopas niet meer,quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:26 schreef felic. het volgende:
Ik ben al geweigerd voor ik timeless heb uitgesproken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:26 schreef felic. het volgende:
Timeless doet zijn naam geen eer aan als je naar de gemiddelde leeftijd van het publiek kijktquote:
denk het ook nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:09 schreef Sylvana het volgende:
ik ook niet, maar heb zo'n idee dat we er toch niet heen gaan
Dan gaat WEST bij jou slapen en ik bij Stefanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:55 schreef Sitethief het volgende:
Even serieus, meer dan een persoon kan er waarschijnlijk niet bij mij slapen. En dronken zijn is geen optie....
Niet eens zo'n slecht idee,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dan gaat WEST bij jou slapen en ik bij Stefan
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dan gaat WEST bij jou slapen en ik bij Stefan
Ik bijt niet,quote:
dat moet er bij komenquote:
Als ik dat doe dan kan WEST niet blijven slapenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:37 schreef Sylvana het volgende:
Ey Site, neem je Edu nou ook mee als "aanhang"?
doe dan maar niet dan, is lullig voor WEST danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan kan WEST niet blijven slapen.
Zal overleggen met Edu,.
Tuurlijk gaat ie dan bij mij in bed,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
doe dan maar niet dan, is lullig voor WEST dan
maar Edu kan ook prima bij jou in bed, gewoon op elkaar, vinden jullie toch niet erg
dan nueck je maar een nachtje niet hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat ie dan bij mij in bed,.
Alleen dan heb ik liever verder niemand in de kamer,.
Ook goed,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan nueck je maar een nachtje niet hoor
Waar heb jij last van,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:16 schreef Rann het volgende:
o.O
ja vreemd hequote:
Lol, je moest eens weten, ik heb nog nooit gesekstquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:46 schreef WEST het volgende:
ik merk het wel, er zitten hier een paar sex verslaafden bij![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Lol, je moest eens weten, ik heb nog nooit gesekst.
ach, ik compenseer jouw sexloze bestaan wel weer goed danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Lol, je moest eens weten, ik heb nog nooit gesekst.
de mijne dan ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ach, ik compenseer jouw sexloze bestaan wel weer goed dan
maar goed, het gaat over de Zwolle Meet, gaan we daar ook nuecken ?
Ik compenseer ook een hoop. Vooral toen ik nog vrijgezel wasquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ach, ik compenseer jouw sexloze bestaan wel weer goed dan
maar goed, het gaat over de Zwolle Meet, gaan we daar ook nuecken ?
nou dat wordt op een bankje slapen dan in het parkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:06 schreef beelz het volgende:
Je kan ook niet bij mij pitten WEST want ik neem alleen onbekende vrouwen mee naar huis
Ik kan wel een fleece dekentje voor je meenemenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:08 schreef WEST het volgende:
[..]
nou dat wordt op een bankje slapen dan in het park![]()
Hey, ik was helemaal niet van plan Edu mee te nemen, je kunt hier best pitten hoor,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:20 schreef WEST het volgende:
ik kom wel gewoon niet
![]()
ik dacht dat blauwvingers zo vriendelijk volk waren, maar dat valt vies tegen![]()
Begeleidingquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey, ik was helemaal niet van plan Edu mee te nemen, je kunt hier best pitten hoor,.
Moet je alleen we een beetje doen alsof we mekaar al een tijdje kennen, anders denkt de begleiding rare dingen.....
wat wou je danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:19 schreef Sylvana het volgende:
hey maar Site, kan ik dan bij Stefan op de kamer, of hoe wil je dat nou doen
Dat mag je hem zelf vragenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:19 schreef Sylvana het volgende:
hey maar Site, kan ik dan bij Stefan op de kamer, of hoe wil je dat nou doen
Whehequote:Op woensdag 24 januari 2007 16:45 schreef navvy het volgende:
In principe heb ik wel een slaapplek over. Zelfs voor Edu
Rustig aan he! Ik weet waar je huis woont!quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:23 schreef navvy het volgende:
Je mag 'm hebben kreng
Ik heb alleen slaapplaats beschikbaar voor gewillige vrouwen.![]()
Best leuk wonen he?quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:09 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Rustig aan he! Ik weet waar je huis woont!![]()
Yep; beetje gehorig alleen; mijn buurvrouw heeft blijkbaar een voorliefde oor Poma's, Borsato, Gordon (quote:
Doodsvonnisquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:10 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Yep; beetje gehorig alleen; mijn buurvrouw heeft blijkbaar een voorliefde oor Poma's, Borsato, Gordon () achtige muziek...
![]()
Da's mooi kut, gewoon een keer klagen. Ik hoor de buren ook wel eens maar stoor me daar niet echt aan, zelf heb ik ook altijd radio of tv aan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:10 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Yep; beetje gehorig alleen; mijn buurvrouw heeft blijkbaar een voorliefde oor Poma's, Borsato, Gordon () achtige muziek...
![]()
Ach; ik stoor me dr (meestal) ook niet erg aan; maar je hoort t af en toe wel door die dunne wandjes en plafonds.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:19 schreef navvy het volgende:
[..]
Da's mooi kut, gewoon een keer klagen. Ik hoor de buren ook wel eens maar stoor me daar niet echt aan, zelf heb ik ook altijd radio of tv aan.
Ik hoor alleen maar "its fun to smoke marijuana"....quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ach; ik stoor me dr (meestal) ook niet erg aan; maar je hoort t af en toe wel door die dunne wandjes en plafonds.
that's the truthquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar "its fun to smoke marijuana".....
hmm... is dat zo?quote:
ja dat is zo, ik doe het niet vaak, 1/2 keer per maand, maar het is wel lekkerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:55 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hmm... is dat zo?
lang niet gedaan....
en Satan is my master zeker..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar "its fun to smoke marijuana".....
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:34 schreef WEST het volgende:
nee drugsnot done
* WEST steekt liever een WESTje op![]()
We beginnen in Sally'squote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:11 schreef felic. het volgende:
Waar gaat het zooitje nou heen?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:51 schreef Sitethief het volgende:
-----Meeting Update------
Wanneer? Vrijdag 23 februari
Wie? Sitethief, Sylvana, beelz,littledrummergirl(+ LeeHarveyOswald) , annoylikethewind, descendent1, Navvy, swollywood, WEST
Waar? Sally O'Briens is ons start punt
Hoe laat? Ik zorg dat ik er tegen 6 uur al ben zodat ik een goed plekje kan vinden, meteen links van de deur lijkt me een goede plek.
Wat? We beginnen in de Sally, daarna zien we wel waar we eindigen.....
jup, maar lang niet zo schadelijk als drugsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:24 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Da's ook drugs in feite.
Pall Mall vink lekkerder trouwens..
maakt niet uit hoor, zulle vast wel meer mensen later komenquote:Op maandag 29 januari 2007 22:29 schreef WEST het volgende:
ik heb wel ff een dienstmededeling, mocht ik werk hebben van 12 feb tot en met 23 feb, dan kan het voorkomen dat 23 feb 18:00 mischien niet haal, aangezien ik door heel nederland heen moet. dan ben ik gewoon later.
kan toch mooiquote:Op maandag 29 januari 2007 22:34 schreef Sitethief het volgende:
Zeg hoe doen we dat slapen nou?
WEST? Sylvana? Ik heb ruimte voor twee, moet alleen ff kijken of dat hier kan,.
kan toch prima?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:34 schreef Sitethief het volgende:
Zeg hoe doen we dat slapen nou?
WEST? Sylvana? Ik heb ruimte voor twee, moet alleen ff kijken of dat hier kan,.
Excuses, excuses.......dan ben jij hier welkom dus! Kan West bij Edu en Site, is weer s wat andersquote:Op maandag 29 januari 2007 23:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
kan toch prima?
en navvy, ik ben nog steeds vrouw en gewillig hoor
verandert niet na een paar dagen al weer hier, paar dagen geleden nog gepost dak aan die voorwaarden voldeed
kom ik ook nietquote:Op maandag 29 januari 2007 23:42 schreef Sylvana het volgende:
zal ik me maar gewoon afmelden voor de meethoeven jullie ook geen ruzie om me te maken
ey, jij hebt een vriend jaquote:Op maandag 29 januari 2007 23:47 schreef Sitethief het volgende:
Ja hé, stelltetje zeiksnorren, dan doen we meteen na de meet wel een Zwolse gangbang,.
ik ga toch niet slapen bij eenquote:
hehehe, maak geen ruzie hoor, zoals ik al zei jullie zoeken t maar uit. Kvind veel, bijna alles best. Behalve een gangbang.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:42 schreef Sylvana het volgende:
zal ik me maar gewoon afmelden voor de meethoeven jullie ook geen ruzie om me te maken
hij mag wel kijken van Edu zegt iequote:Op maandag 29 januari 2007 23:53 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ga toch niet slapen bij eennee toch
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hij mag wel kijken van Edu zegt ie
Goed idee zegt iequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |