we vexhten het met de meet wel uit wie waar slaaptquote:Op maandag 29 januari 2007 23:53 schreef navvy het volgende:
[..]
hehehe, maak geen ruzie hoor, zoals ik al zei jullie zoeken t maar uit. Kvind veel, bijna alles best. Behalve een gangbang.
slapen we met z'n allen sitequote:Op maandag 29 januari 2007 23:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
we vexhten het met de meet wel uit wie waar slaapt
Ik vecht niks ut, ga bier drinken en lol hebbenquote:Op maandag 29 januari 2007 23:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
we vexhten het met de meet wel uit wie waar slaapt
Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:16 schreef beelz het volgende:
Als de meet vanaf nu veranderd is in een internetdatingclubsamenkomst is veranderd dan kom ik niet...
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:16 schreef beelz het volgende:
Als de meet vanaf nu veranderd is in een internetdatingclubsamenkomst is veranderd dan kom ik niet...
Ach joh, zitten gewoon wat te geinen joh, don't worryquote:
whehe sommige............quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
[..]
Ach joh, zitten gewoon wat te geinen joh, don't worryJullie moeten alles niet zo serieus nemen
We gaan gewoon een leuk feestje bouwen
Moet het topic toch levend houden tot de 23e he
Nee?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:16 schreef beelz het volgende:
Het wordt toch geen orgie of internetdatingmeeting of wat dan ook, want heb allang besloten bij wie ik ga slapenquote:
nee hoor, want die plek waar ik ga slapen bevalt me welquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:44 schreef rudedeltadude het volgende:
muahaha! volgens mij kies je op het laatst toch nog een andere slaapplek
hap hap hapquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee hoor, want die plek waar ik ga slapen bevalt me wel
klikquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, k heb honger, alleen niks in huis
Een culinair onderlegd persoon kunnen we wel gebruiken op de meet, mag je de kroketten temperaturen bij de Febo voor we die verorbenen (mooi nederlands woord trouwens).quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:51 schreef WEST het volgende:
ik ben net al bij de VP geweestdie 2 broodjes hamburger speciaal en 4 frikandellen speciaal waren lekker
![]()
Febo kom ik niet inquote:Op maandag 5 februari 2007 01:48 schreef navvy het volgende:
[..]
Een culinair onderlegd persoon kunnen we wel gebruiken op de meet, mag je de kroketten temperaturen bij de Febo voor we die verorbenen (mooi nederlands woord trouwens).
ja ook de waldkornbol gezond is uit het assortimenquote:Op maandag 5 februari 2007 11:52 schreef Sylvana het volgende:
Op station eten vind ik niet zo'n ramp, burger king of lekker broodje ( alleen hebben ze nu de witte pistoletjes met brie uit het assortiment gehaaldZe kunnen het wel maken voor je, maar dan betaal je 3,05 euro ( was eerst 2,90 )
Meen je dat?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:52 schreef Sylvana het volgende:
Op station eten vind ik niet zo'n ramp, burger king of lekker broodje ( alleen hebben ze nu de witte pistoletjes met brie uit het assortiment gehaaldZe kunnen het wel maken voor je, maar dan betaal je 3,05 euro ( was eerst 2,90 )
geen idee, ik lust geen zalm, dus die at ik nooitquote:Op maandag 5 februari 2007 11:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Meen je dat?.
Hebben ze die Zalm-Roomkaas nog?
gewoon nog een topic openen danquote:Op maandag 5 februari 2007 12:27 schreef beelz het volgende:
Het meetingtopic is volgespamd voor de meeting is
Burger king ga ik nooit heen smerige kut zooi daarquote:Op maandag 5 februari 2007 11:52 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga liever naar de BK dan naar Smullers, en het liefst heb ik een Pizzahut op het station zittenquote:Op maandag 5 februari 2007 12:31 schreef WEST het volgende:
[..]
Burger king ga ik nooit heen smerige kut zooi daar![]()
Ik heb maar ff bij dat stationrestaurant gezeten en daarna bij smullers wat gehaald
wok is idd erg okquote:Op maandag 5 februari 2007 14:19 schreef rudedeltadude het volgende:
En er is niemand die aan de Wok & Go denkt?
laatst eten opgehaald, was echt prima te doen!
die zit niet op het station, daar ging het over, dat je op station moet wachten en dan wat eten haaltquote:Op maandag 5 februari 2007 14:19 schreef rudedeltadude het volgende:
En er is niemand die aan de Wok & Go denkt?
laatst eten opgehaald, was echt prima te doen!
en hij zit midden in de stadquote:Op maandag 5 februari 2007 14:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
die zit niet op het station, daar ging het over, dat je op station moet wachten en dan wat eten haalt
maar een Wok en Go klinkt wel ideaal, ik hou van wokken, en bijvoorbeeld bij de Chinees doe ik het ook altijd en wokgerechten ophalen klinkt ook wel makkelijk
Hijs alleen niet meer zo goed als vorig jaar want tis overgenomen door andere lui en die hebben mijn favo gerecht van de kaart gehaaldquote:Op maandag 5 februari 2007 14:22 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
en hij zit midden in de stad
de Wok & Go is toch nog helemaal niet zo lang open?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Hijs alleen niet meer zo goed als vorig jaar want tis overgenomen door andere lui en die hebben mijn favo gerecht van de kaart gehaald
Honey Pork was echt het beste eten wat ze daar hadden.
Hij was het afgelopen jaar een half jaar gesloten en is pas net weer heropend met nieuwe eigenaar.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:47 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
de Wok & Go is toch nog helemaal niet zo lang open?
Ohw.... hehe... oeps!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Hij was het afgelopen jaar een half jaar gesloten en is pas net weer heropend met nieuwe eigenaar.
neje, je mag nog 2 weken wachten hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:28 schreef descendent1 het volgende:
Is er nu al een datum gesteld dan?
Was dat morgen?![]()
Wie komen dr allemaal dan?
![]()
23equote:Op donderdag 8 februari 2007 15:28 schreef descendent1 het volgende:
Is er nu al een datum gesteld dan?
Was dat morgen?![]()
Wie komen dr allemaal dan?
![]()
zo, dan is dat ook weer duidelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:51 schreef Sitethief het volgende:
-----Meeting Update------
Wanneer? Vrijdag 23 februari
Wie? Sitethief, Sylvana, beelz,littledrummergirl(+ LeeHarveyOswald) , annoylikethewind, descendent1, Navvy, swollywood, WEST
Waar? Sally O'Briens is ons start punt
Hoe laat? Ik zorg dat ik er tegen 6 uur al ben zodat ik een goed plekje kan vinden, meteen links van de deur lijkt me een goede plek.
Wat? We beginnen in de Sally, daarna zien we wel waar we eindigen.....
hhm jammer als jullie niet kunnen komen, maar kan het wel begrijpen als jullie dan op vrijdag al die kant op willen, idd een stuk goedkoper danquote:Op maandag 12 februari 2007 14:36 schreef littledrummergirl het volgende:
even een klein voorbehoudje van onze kant ( ik en LHO dus) want eigenlijk moet ik drummen dat weekend ( in braboland, dus dat is een stuk goedkoper om vrijdag met het ov te gaan)
hoiquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:09 schreef Rann het volgende:
*komt even hoi zeggen*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |