Tuuk welquote:
das wel handig jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:45 schreef beelz het volgende:
Volgens wikipedia heb ik een keelontsteking... Volgens mij moet ik dan de dokter bellen. Heb al sinds vorige week woensdag keelzeerte. Toch eens een keer wat eerder naar de dokter gaan
Juh ik zat in foute tabquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
das wel handig ja
maar we zitten nu in Zwolle meet toppic en niet in Zwolle slowchat
Standaard meet dusquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:13 schreef Sylvana het volgende:
t word wel erg rustige meet dan opeens
idd, beetje jammer hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:20 schreef beelz het volgende:
[..]
Standaard meet dus
Iedereen zegt te komen en week voor het zover is krijg je mensen die afzeggen
Leuk dat ik dat ook weetquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Goed idee,.
vrijdag 23 februari
Sitethief, Sylvana, beelz,littledrummergirl(+ LeeHarveyOswald) , annoylikethewind, descendent1, Navvy, swollywood, WEST
Dat is dit weekend toch?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:36 schreef littledrummergirl het volgende:
even een klein voorbehoudje van onze kant ( ik en LHO dus) want eigenlijk moet ik drummen dat weekend ( in braboland, dus dat is een stuk goedkoper om vrijdag met het ov te gaan)
de komende 8 weken zelfsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is dit weekend toch?
eens in de acht weken is precies goed. Je krijgt er geen geld voor ofzo..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de komende 8 weken zelfsjij kan je lol op
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:42 schreef Sylvana het volgende:
zal ik me maar gewoon afmelden voor de meet hoeven jullie ook geen ruzie om me te maken
hhm, dat was dus grootspraak, want je gaat dus wel gewoonquote:
LOL, eerst de vrijgezelle fokkertjes de kop gek maken en dan een paar dagen voor tijd afzeggenquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
maar goed, het gaat over de Zwolle Meet, gaan we daar ook nuecken ?
Dus maar tot een uur of 11. Dat waar je zaterdag 's morgens heen moet, is dat toevallig in Zwolle?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:52 schreef WEST het volgende:
ik ben er wel, maar helaas tot de laatste bus, ik moet namelijk zaterdag smorgens ergens heen. en das al vroeg.
Moeten jullie allemaal maar naar Metalnight in Deventer komenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:23 schreef swollywood het volgende:
LOL, eerst de vrijgezelle fokkertjes de kop gek maken en dan een paar dagen voor tijd afzeggen![]()
Op en neer naar Zwolle met de NS is bij vol tarief maar ¤ 9,50, dus dat zal het struikelblok niet zijn toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Moeten jullie allemaal maar naar Metalnight in Deventer komen
Das voor mij financieel wat beter haalbaar om daar heen te gaan, dan naar Zwolle op en neer te moeten, komen vast nog wel meer Zwolle meets
tel daar nog bus, eten en drankjes bij op en dan kom je al snel op veel meer uitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef swollywood het volgende:
[..]
Op en neer naar Zwolle met de NS is bij vol tarief maar ¤ 9,50, dus dat zal het struikelblok niet zijn toch?
vrijdag 23 februariquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef rudedeltadude het volgende:
misschien is het tijd om een update van de lijst met komers/niet komers te maken
10 uur bij de voetbal hier, dus moet redelijk op tijd uit bed, dus 5 uur gaat het zeker niet worden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:27 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dus maar tot een uur of 11. Dat waar je zaterdag 's morgens heen moet, is dat toevallig in Zwolle?
Want ik moet zaterdag om half 7 weer werken, dus ik maak het ook niet superlaat (uurtje of 1 gok ik zo), dus anders kun je wel bij mij pitten op de logeerkamer.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
[..]
hhm, dat was dus grootspraak, want je gaat dus wel gewoon
Dat is ook een optiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:09 schreef WEST het volgende:
[..]
10 uur bij de voetbal hier, dus moet redelijk op tijd uit bed, dus 5 uur gaat het zeker niet worden.
of ik moet smorgens vroeg de bus pakken en bij jou dan overnachten.
ja preciesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:15 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat is ook een optie
Als je om 11 uur al weer weg moet is ook zo lullig.
En zomaar navvy terug vindenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:21 schreef annoylikethewind het volgende:
Ik zie dat er tot nu toe twee mensen meer komen dan de volgende keer.Misschien 3, als rudedeltadude na 2en nog komt.
Heb jij telnummers van iemand die er ook is Rude? Anders is het misschien moeilijk om ons te vinden, kunnen nog wel eens ergens anders belanden namelijk!
Ach, de amersfoort meet was min of meer op de dag zelf gepland, en daar waren maar 2 mensenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:20 schreef beelz het volgende:
[..]
Standaard meet dus
Iedereen zegt te komen en week voor het zover is krijg je mensen die afzeggen
Je gaat om twaalf uur gewoon "naar de wc", om om één uur weer terug te komenquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:32 schreef rudedeltadude het volgende:
ik zit vanaf een uur of elf in het Swolsch cafe met het team waarmee ik speel die avond...
weet dus niet of ik voor tweeen daar weg zal zijn...
hmm... goeie tip, of ik zeg gewoon dat ik verdwaald was in ut Swolsch Cafequote:Op donderdag 22 februari 2007 19:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je gaat om twaalf uur gewoon "naar de wc", om om één uur weer terug te komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |