Hummie werkt niet voor DGK.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:48 schreef bosb het volgende:
hoop dat ze de streamlock vergetenben wel eens benieuwd wat hummie te melden heeft
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:50 schreef Flyduck het volgende:
misschien is het straks opeens een heel ander programma... een soort medisch centrum west ofzo..
hoezo?? zij praatte gister ook gezellig mee met NL en Bartquote:Op woensdag 27 december 2006 21:49 schreef schizolientje het volgende:
Bart schept op over zijn gesprek met Ilona! Hij stond klem en liegt het weer andersom. Ik hoop dat Lesley kijkt naar internet
Hoe komen jullie bij Hummie steeds......weet je na 3 maanden nog niet dat die niks met DGK te maken heeft ?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:48 schreef bosb het volgende:
hoop dat ze de streamlock vergetenben wel eens benieuwd wat hummie te melden heeft
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ilona maakt een licht overspannen indruk.
Maar als ze mee zou kijken kan het zijn dat ze ook schrikt van haar Bartjequote:Op woensdag 27 december 2006 21:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hoezo?? zij praatte gister ook gezellig mee met NL en Bart![]()
Ze maken leuke plannen voor het nwe jaar om bezig te blijven...ze weet niet dat er vanavond nog een bom gaat ontploffen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ilona maakt een licht overspannen indruk.
Hmmm, ik kreeg gisteren van Lesley de indruk dat ze de spelletjes van Bart.nl wel leuk vindt.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:55 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Maar als ze mee zou kijken kan het zijn dat ze ook schrikt van haar Bartje
Die gedachte kwam ook in mij op.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef Flyduck het volgende:
Ik denk dat ze straks te horen krijgen dat het programma gaat stoppen..
Heb vandaag de kijkcijfers zitten bekijken, maar het is op het ogenblik een van de best lopende programma´s bij Tien (Op de voetbalwedstrijden na)quote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef Flyduck het volgende:
Ik denk dat ze straks te horen krijgen dat het programma gaat stoppen..
Waarom zeiden ze dan vanmiddag dat ze na dat gesprek weer met de neuzen de goede richting op zouden staan?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die gedachte kwam ook in mij op.
Richting uitgang????quote:Op woensdag 27 december 2006 22:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarom zeiden ze dan vanmiddag dat ze na dat gesprek weer met de neuzen de goede richting op zouden staan?
Richting uitgangquote:Op woensdag 27 december 2006 22:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarom zeiden ze dan vanmiddag dat ze na dat gesprek weer met de neuzen de goede richting op zouden staan?
Nou het zou me ook helemaal niets verbazen als het snel stopt...quote:
Nee, ze zijn niet goed, maar wel een van de betere bij Tien. Maar denk ook dat het de bedoeling is van JdM om het aan het buitenland te verkopen, niet zo zeer om er in Nederland winst uit te halen.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:03 schreef Flyduck het volgende:
naja de kijkcijfers zijn niet echt goed te noemen.. gemiddeld 350K
en het is natuurlijk een onwijs duur programma om te maken..
hoe verkoop je een programma wat lage kijkcijfers heeft? Dit zal zeker van invloed zijn op de prijs.....quote:Op woensdag 27 december 2006 22:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, ze zijn niet goed, maar wel een van de betere bij Tien. Maar denk ook dat het de bedoeling is van JdM om het aan het buitenland te verkopen, niet zo zeer om er in Nederland winst uit te halen.
naja dat is wel beetje raar uitgangspunt... tuurlijk wil hij verkopen maar je kan het toch geen succes noemen als het in je eigen land niet heeft gescoord.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, ze zijn niet goed, maar wel een van de betere bij Tien. Maar denk ook dat het de bedoeling is van JdM om het aan het buitenland te verkopen, niet zo zeer om er in Nederland winst uit te halen.
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:06 schreef Kaleddis het volgende:
Iemand van de redactie die dan stiekum het geluid ff aan wil zetten misschien![]()
Ja klopt, dit is een format......dat zei hij ook nog bij Reinout Oerlemans van de week.....maar als het niet zo sucsesvol is als ze dachten dat het zou worden, zou het ook zomaar na 4 maanden van de buis worden gehaald zei John de Mol......quote:Op woensdag 27 december 2006 22:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoeft maar heeeeel zachtjes hoor, zet m´n koptelefoon wel opquote:
Ik zeg 45 minuten....tot een uurquote:Op woensdag 27 december 2006 22:09 schreef Day het volgende:
Zullen we een wedje leggen hoe lang het gaat duren?
Nou, maak er voor mij maar een uurtje of drie van.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:11 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik zeg 45 minuten....tot een uur![]()
Gokje: 02:30quote:Op woensdag 27 december 2006 22:09 schreef Day het volgende:
Of het hele huis is dalijk leuk opnieuw gedocorated......quote:Op woensdag 27 december 2006 21:50 schreef Flyduck het volgende:
misschien is het straks opeens een heel ander programma... een soort medisch centrum west ofzo..
Ik zeg 1 uur en 49 min.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:09 schreef Day het volgende:
Zou JDM dan echt aanwezig zijn? Ik kan het me haast niet voorstellenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:20 schreef Day het volgende:
Ik zit me af te vragen of de bewoners wel zo veel te eisen hebben.
Volgens mij gooit JdM dan even de contracten op tafel.
JdM is er niet bij joh. Ik gok Frans en Stijn of Stephan. Maar who cares... het lullige is dat wij er niets van meekrijgen.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:20 schreef Day het volgende:
Ik zit me af te vragen of de bewoners wel zo veel te eisen hebben.
Volgens mij gooit JdM dan even de contracten op tafel.
Nou, Natasia noemt daar 2 mensen 'het opperhoofd': JdM en ene Stijn.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou JDM dan echt aanwezig zijn? Ik kan het me haast niet voorstellen
Zie mijn andere postquote:Op woensdag 27 december 2006 22:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
JdM is er niet bij joh. Ik gok Frans en Stijn of Stephan. Maar who cares... het lullige is dat wij er niets van meekrijgen.
Ik denk het ook niet; Dit is imho een normen en waarden debat. Stijn kan het goed zelf af.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou JDM dan echt aanwezig zijn? Ik kan het me haast niet voorstellen
Hmm...okay, dan zou het best zo kunnen zijn (al denk ik niet dat de redactie het gaat bevestigen voor onsquote:Op woensdag 27 december 2006 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, Natasia noemt daar 2 mensen 'het opperhoofd': JdM en ene Stijn.
Ze noemde JdM in ieder geval zo toen Wilgo op bezoek was. Het gesprek is nu met 'de 2 opperhoofden', dus neem ik aan dat hij er is.
En volgens mij is het al een keer eerder geweest, aan het begin (geloof ik). Toen kreeg Ilona o.a. te horen dat ze zich meer moest profileren.
Ik zit net hetzelfde te denkenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ga morgen eens goed opletten als de aftiteling is van DGK in de reguliere uitzending of er een "Stijn" tussen staat
Een "GMTA'tje" dusquote:Op woensdag 27 december 2006 22:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zit net hetzelfde te denken
Ik kijk er nl. nooit naar.
Ik kijk wel naar de uitzendingen, maar meestal dagen later pas en dan via mijn pc.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een "GMTA'tje" dus![]()
Waarom kijk je eigenlijk nooit dan?
Ze zijn in gesprek met de redactie om 'de neuzen weer dezelfde kant op te krijgen'.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:34 schreef Darklight het volgende:
waarom is er geen beeld, en met wie zijn de bewoners in gesprek?
Is er weer met wijn gegooid?
heeft Nena dit echt gedaan?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef Kaleddis het volgende:
Nena steekt haar middelvinger op naar de camera![]()
Ehm... maar zo is het toch al?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:21 schreef Flyduck het volgende:
de mensen in zo een huis moeten eigenlijk veel verschillender zijn..
volgende keer als bewoners:
-dove
-blinde met jules de la tourette
-bejaarde
-psychopaat
-iemand met mps
-iemand met zelfmoordneigingen
-drugsverslaafde
-prostituee
etc etc
misschien dat dat interessantere tv geeft?
Ja zag ik ook.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:44 schreef happyme28 het volgende:
Natasia liep net even naar buiten, volgens mij om wat drinken te halen.
Als het mijn zoon was geweestquote:Op woensdag 27 december 2006 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
Of misschien toch over de fatoensnormen
Ik lees op de Talpasite dat Bart het zelfs niet meer aanduft zijn moeder met oud en nieuw uit te nodigen, en daarom toch maar voor Lesley kiest.
Idd, zag het ook maar denk dat het meer toeval is, het gaat om de gehele Tien site, dus denk niet dat het zozeer direct met het hoge beraad te maken heeftquote:Op woensdag 27 december 2006 22:45 schreef Black_king het volgende:
Er is duidelijk "groot onderhoud" bezig..... Ook de officiele website wordt onder handen genomen:
Wegens onderhoudswerkzaamheden is de website tijdelijk niet bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
![]()
jupquote:Op woensdag 27 december 2006 23:02 schreef HiDiHo het volgende:
Is dit al een uur aan de gang ?
[afbeelding]
Natasia is de broodnodige allochtoon, om geen gezeik te krijgen met de donkere medelanders....quote:Op woensdag 27 december 2006 22:45 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ehm... maar zo is het toch al?
Dove: Sylvia
blinde met jules de la tourette: Brian
psychopaat: Nathanaël
mps: Bart
drugsverslaafde: Huub
prostituee: Nena
Bejaarde: Netty
suïcide: Ilona
Potver, Natasia is eigenlijk gewoon maar doorsnee?![]()
Gewoon een glas wijn naar 'm gooienquote:Op woensdag 27 december 2006 23:03 schreef avonne het volgende:
Ik heb net een fikse ruzie met mijn man gehad.
Hij is zwaar tegen het programma DGK.
Hij vindt dat ratten (Brian dus) altijd winnen. Het is een rattenprogramma, die mogen en doen alles en een rat zal dus winnen. Vergelijkt het met zorgmanagers, en andere zakkenvullers die over de ruggen en het leed van anderen hun zakken vullen.
Mijn mening, daarentegen: het gaat erom dat juist beschaving zal overwinnen. En dit programma zoekt de grens op, wat nou acceptabel is en wat niet. Dat maakt het juist bere-interessant.
Maar ik geeft toe: Ik wil dat de good guys zullen winnen. Misschien wel te veel wishfull thinking van mijn kant.
Ik wil dus eigenlijk ook dolgraag horen wat er binnen gezegd wordt. Is het alleen maar "hou je mond over de organisatie / redactie, want die regelt en betaalt toch maar alles voor je" en is het verder "jullie zoeken het maar uit met elkaar". Of is het dat de organisatie de regels neerlegt en aanscherpt mbt fatsoensnormen?
Wie even tijd heeft raad ik toch aan de summary van Lord of the Flies eens te lezen
http://en.wikipedia.org/wiki/Lord_of_the_flies
Yep, denk ik ook. Er zitten wel 2 zuignappies bijquote:Op woensdag 27 december 2006 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
jupEn zal nog wel een uurtje of 2 a 3 bijkomen vermoed ik
Thnx tuinfluiter! Dus Stijn heeft idd een hoge functie binnen DGKquote:Op woensdag 27 december 2006 23:08 schreef tuinfluiter het volgende:
De site van Talpa is ook op zwart,
BONG 4002
Ik nam de uitzending op
en zag op de aftiteling
Deborah is producent.
STIJN is uitvoerend producent.
Naar idee van J.D.M.
gemaakt door TALPA.
De Hoofdredacteur is een vrij lange donkerharige vent, ik zag hem op de screenings-dag twee weken geleden. Naam: kon ik niet zien, wel dom van me om niet even te vragen....vergetenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:08 schreef tuinfluiter het volgende:
De site van Talpa is ook op zwart,
BONG 4002
Ik nam de uitzending op
en zag op de aftiteling
Deborah is producent.
STIJN is uitvoerend producent.
Naar idee van J.D.M.
gemaakt door TALPA.
Helaas jij zit niet meer in de racequote:Op woensdag 27 december 2006 22:11 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik zeg 45 minuten....tot een uur![]()
En ze mogen er natuurlijk niets over zeggenquote:
Bezoekje aan de sauna denk ik samen met NLquote:Op woensdag 27 december 2006 23:14 schreef happyme28 het volgende:
Bart is te zien in zijn slaapkamer. Kleed zich om, trekt badjas aan?
Uhhh sorry hoor, maar van 22.00 tot 23.15 uur ???quote:Op woensdag 27 december 2006 23:14 schreef Gigageil het volgende:
HEY...ik heb de weddenschap gewonnen .......45 minuten a 1 uur![]()
![]()
![]()
Wilde je als bewoners of als personeel in dat huis?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:11 schreef Gigageil het volgende:
[..]
De Hoofdredacteur is een vrij lange donkerharige vent, ik zag hem op de screenings-dag twee weken geleden. Naam: kon ik niet zien, wel dom van me om niet even te vragen....vergeten![]()
ben d'r gek !quote:Op woensdag 27 december 2006 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gewoon een glas wijn naar 'm gooien![]()
Tja, die distantieert zich van zulke dingen, hè?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:19 schreef schizolientje het volgende:
Iedereen zit nog bij korrelatie geloof ik en Bart loopt alweer als de King rond
22:05 .....dus ik zat er 10 minuten naast......de rest allemaal meer dan 10 minuten......quote:Op woensdag 27 december 2006 23:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Uhhh sorry hoor, maar van 22.00 tot 23.15 uur ???
je hebt gewonnen, schat. Van harte!quote:Op woensdag 27 december 2006 23:23 schreef Gigageil het volgende:
[..]
22:05 .....dus ik zat er 10 minuten naast......de rest allemaal meer dan 10 minuten......![]()
![]()
Ja dit was nou niet de bedoeling.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:22 schreef Suikeroom het volgende:
wordt het net leuk gaan ze ingrijpen.. altijd weer hetzelfde met die reality shows![]()
Je moet toch iets te gooien, bij de hand hebbenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:23 schreef Day het volgende:
Gaat Brian nou met een glas wijn dat gesprek in?
Lijkt me geen goed idee!
Bewoner natuurlijk.....alhoewel ik ook paarden of zwembaden kan verzorgen.....maar daar had ik geen trek in.....ik werd getriggerd door Nathanael om me op te geven.....ik dacht, Daar maak ik als eerste gehakt van...quote:Op woensdag 27 december 2006 23:16 schreef Day het volgende:
[..]
Wilde je als bewoners of als personeel in dat huis?
hou me op de hoogte, ik zit in de saunaquote:Op woensdag 27 december 2006 23:29 schreef happyme28 het volgende:
Tot nu toe een grote excuusbrief van Brian aan Nena.
Het viel Bart juist mee dat er niemand over de boodschappen begon.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:31 schreef avonne het volgende:
Blijkbaar heeft Bart kritiek geuit op de organisatie en is hij weggelopen.
Over boodschappen en brieven die niet op tijd bezorgd worden.
Bart is pissig op Nena dat ze haar "bek niet open trok" over haar contactlenzen.
Dus weer mammi erbij halen.....quote:Op woensdag 27 december 2006 23:32 schreef happyme28 het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen de streams.
Brian zegt dat hij vind dat hij Nena heel veel schade heeft aan gedaan. Hij zit veel met de problemen van zijn moeder. Hij is een denker zegt hij.
Volgens mij laat Nena hem nu gewoon lullen. En da mannen in de sauna vinden dat zij de enigen waren die enorm slim gepraat hebben tijdens het gesprek. Satanael denkt dat er in de sauna geen camera's zijn, dat hoorde ik hem een keer zeggenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:31 schreef demins het volgende:
Nena kijkt of ze Brian's verhaal nú al niet meer kan volgen!Geeft niet poepie, ik kan er ook geen touw aan vast knopen!
Maar in je profiel staat dat jij een man bent.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:03 schreef avonne het volgende:
Ik heb net een fikse ruzie met mijn man gehad.
Vannacht weer droogneuken en voelenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:41 schreef LoveProfusion het volgende:
wow NENA! geweldig
"je moet uit mijn buurt blijven..dat is het enige"
ben te lui om het eens goed te bekijken en in te vullenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:37 schreef kissa het volgende:
[..]
Maar in je profiel staat dat jij een man bent.![]()
OK, ze bijt nu van zich af, maar je kan aan haar gezicht zien dat ze eigenlijk medelijden heeft met hem en ik verwacht uiterlijk morgen dat ze weer aan t knuffelen zijnquote:Op woensdag 27 december 2006 23:41 schreef LoveProfusion het volgende:
wow NENA! geweldig
"je moet uit mijn buurt blijven..dat is het enige"
Waarschijnlijk wel...quote:Op woensdag 27 december 2006 23:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vannacht weer droogneuken en voelen![]()
Ze is slim, maar ze blijft blond hequote:Op woensdag 27 december 2006 23:43 schreef Aarti het volgende:
ik hoop ZOOOO dat nena er niet intrapt
misschien moet ze haar haar es vervenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze is slim, maar ze blijft blond he![]()
Ohquote:Op woensdag 27 december 2006 23:43 schreef avonne het volgende:
[..]
ben te lui om het eens goed te bekijken en in te vullen
Dat is het dieptrieste juist! Ik ben er vast van overtuigd dat Brian gelooft in wat hij zegt!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 23:41 schreef schizolientje het volgende:
Zou Brian nu zelf geloven wat hij zegt? Als daar iemand in trapt moeten ze echt dat gesprek van vanmiddag aan de groep laten zien, anders weet ik het ook niet meer
Ik vroeg me al af, welk deel van kankerhoer ze niet begreepquote:Op woensdag 27 december 2006 23:44 schreef LoveProfusion het volgende:
"Slaan doet geen pijn...vernederingen wel" ...:)
Luie varkensquote:Op woensdag 27 december 2006 23:46 schreef ron1970 het volgende:
By the way, ik mis een paar mensen. Ze mogen toch ook wel eens van 4 streams gebruik maken? Desnoods dan maar 2 zonder geluid
Jep, wegwezen. Brian is nu heel klein, nog een weekie ne je kunt hem platstampen!quote:Op woensdag 27 december 2006 23:56 schreef demins het volgende:
Nena kap het gesprek af!!! Alles is gezegd!
Eh....tja!quote:Op woensdag 27 december 2006 23:47 schreef Miraaa het volgende:
Sorrie maar Nena zit alles nu wel ff flink op te blazen zeg.......![]()
Madame is ineens de onschuld zelve.
Heel de dag lopen zoenen/knuffelen whatever en dan tegen je vriendinnen lopen klagen.
En dan nu over vernederingen praten........wat doet zij dan op camera als Brian er niet bij is.
Keur het ook niet goed, maar nu niet een glas wijn zo hoog opblazen.
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:03 schreef Wireless het volgende:
Nouja, 1 pluspunt, de goedmaaksex zal weer een stuk heftiger worden dan de laatste keer![]()
Alleen als Nat mee gaat.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:13 schreef avonne het volgende:
Kan Nel er morgen niet uit?
Hij is weer ouderwets stront vervelend.
Nena's voortandjes? Nou moe.. Zuigt beter!quote:Op donderdag 28 december 2006 00:13 schreef Gigageil het volgende:
Het spijt me wel, maar in reallife had Nena denk ik al lang twee van die joekels van voortanden kwijt geweest........bij mij.......wat een zuigerd.......![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:18 schreef elsie het volgende:
Nena HOUD van Bart, ze vind hem niet leuk![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nena's voortandjes? Nou moe.. Zuigt beter!
Talpa Tien sucksquote:
Wie niet weg is, is ...quote:
En er is ook nooit sexquote:Op donderdag 28 december 2006 00:37 schreef Kaleddis het volgende:
De mannen in huis zijn net vrouwen he. Ze roddelen bij het leven en krijgen vreetbuien midden in de nacht![]()
Rechtstreeks door naar bed. Had een beetje slaaptekort opgebouwd.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:41 schreef HiDiHo het volgende:
Waar is Nena heen?
Ik heb nog nooit synchroon zwemmende vissen gezienquote:Op donderdag 28 december 2006 00:47 schreef tipsch het volgende:
camera 4 is lachen met Sylvia (ja zij zit ook nog in het huis!) en Huub. verdomd hee
vind ik wel humor iddquote:Op donderdag 28 december 2006 00:50 schreef schizolientje het volgende:
En oh wat leuk, Brian biedt em een stukje taart aan en Satanael en Bart gaan er tabasco en sambla op doem. Is dat even lachen en stoer
heel graag... nieuwe bewonersquote:Op donderdag 28 december 2006 00:50 schreef avonne het volgende:
knoeien met eten is een fysieke actie.
Ik zou zeggen.... EXIT BRIAN EN BART
doe maar 2 nieuwe bewoners
[afbeelding]
quote:
zeepsop in de fontijnquote:
Voor een paar pubers misschien wel maar ze vinden zichzelf toch heel wat?quote:
oe oe wat een simpele actie alweer, past helemaal in hun straatje!quote:Op donderdag 28 december 2006 00:50 schreef avonne het volgende:
knoeien met eten is een fysieke actie.
Ik zou zeggen.... EXIT BRIAN EN BART
doe maar 2 nieuwe bewoners
[afbeelding]
Ik vind het wel flink!quote:Op donderdag 28 december 2006 00:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
oe oe wat een simpele actie alweer, past helemaal in hun straatje!
Het is zo irritant dat die 3 in de keuken geen moment los komen. Alles gefocussed op spel en conspiracies. 0 risico nemen.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:01 schreef avonne het volgende:
Brian de Rat is alweer aan het berekenen wat de grens is die hij kan opzoeken.
Oh ja zo is het ook!quote:Op donderdag 28 december 2006 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel flink!
Hoewel een meisje met wijn besmeuren en voor hoer uitmaken nog nét wat flinker was.
Het is echt een hele toffe peer, die Brian. En hij verkeert in het juiste gezelschap nu. Allemaal van die fijne coole mensen.![]()
kankerhoerquote:Op donderdag 28 december 2006 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel flink!
Hoewel een meisje met wijn besmeuren en voor hoer uitmaken nog nét wat flinker was.
Het is echt een hele toffe peer, die Brian. En hij verkeert in het juiste gezelschap nu. Allemaal van die fijne coole mensen.![]()
En Jehova ook zei Nathanael, en zette een voet tussen de deur om dat wijs te kunnen maken......quote:Op donderdag 28 december 2006 01:44 schreef PC eend het volgende:
Laten we een koran bestellen....
NL: mohammed en jezus, dat is gewoon hetzelfde verhaal wist je dat?![]()
Ik denk eerder dat hij zich eindelijk realiseert dat hij een naar en opvliegerig driftkikkertje isquote:Op donderdag 28 december 2006 02:53 schreef Missy_1974 het volgende:
brian tokkelde wat op zijn gitaar, en ligt nu te "slapen" op de bank.
hij maakte een erg droevige indruk toen hij alleen achterbleef, zou hij liefdesverdriet hebben ?
Ogen worden ook globaal gemeten.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:58 schreef schizolientje het volgende:
Goede morgen, krijgen ze nu een workshop zonnebrillen? Het moet niet gekker worden
Doe er maar twee, dan doet ze het de volgende keer ook niet...... Jeetje wat een ADHD-optreden was dat zeg....quote:Op donderdag 28 december 2006 12:31 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia, PETS, en nu ff je bek dicht houden![]()
Kunnen ze niet ff Ritalin door d'r sla gooien ?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:34 schreef Black_king het volgende:
[..]
Doe er maar twee, dan doet ze het de volgende keer ook niet...... Jeetje wat een ADHD-optreden was dat zeg....![]()
Of Kamfer door de koffie..... Gelukkig is ze nu weg.....quote:Op donderdag 28 december 2006 12:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kunnen ze niet ff Ritalin door d'r sla gooien ?
Niet echt tactisch van Huubquote:Op donderdag 28 december 2006 12:45 schreef Black_king het volgende:
Huub zit net in een lekker gesprek met Sylvia over paarden. zegt hij ineens:
"Ik heb wel zin in een paardenbiefstuk"
Bem: Goed gesprek weg.....
Echt tactisch gedrag heb ik nog maar weinig kunnen ontdekken bij hem....quote:
T was eerst de snackbar, nu dus de "bok" kennelijk?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:55 schreef Black_king het volgende:
Iedereen moet doorgeven aan "de bok" hoeveel contactpunten men heeft.
Zou er dan eindelijk een overzicht komen ?
quote:Op donderdag 28 december 2006 12:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T was eerst de snackbar, nu dus de "bok" kennelijk?
Wel grappig hoor al die namen, zo houden jullie ons ook scherpquote:Op donderdag 28 december 2006 13:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
en volgende week heten we 'haantjes'
![]()
Het is minder denigrerend..... "De bok" geeft ook meer macht aan. Ik denk dat de naamswijziging van de redactie afkomt. Het geeft ook meer de machtsverhoudingen weer. Ik denk dat ze het idee hadden een beetje de "control" te verliezen.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T was eerst de snackbar, nu dus de "bok" kennelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |