Ik zeg 45 minuten....tot een uurquote:Op woensdag 27 december 2006 22:09 schreef Day het volgende:
Zullen we een wedje leggen hoe lang het gaat duren?
Nou, maak er voor mij maar een uurtje of drie van.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:11 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik zeg 45 minuten....tot een uur![]()
Gokje: 02:30quote:Op woensdag 27 december 2006 22:09 schreef Day het volgende:
Of het hele huis is dalijk leuk opnieuw gedocorated......quote:Op woensdag 27 december 2006 21:50 schreef Flyduck het volgende:
misschien is het straks opeens een heel ander programma... een soort medisch centrum west ofzo..
Ik zeg 1 uur en 49 min.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:09 schreef Day het volgende:
Zou JDM dan echt aanwezig zijn? Ik kan het me haast niet voorstellenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:20 schreef Day het volgende:
Ik zit me af te vragen of de bewoners wel zo veel te eisen hebben.
Volgens mij gooit JdM dan even de contracten op tafel.
JdM is er niet bij joh. Ik gok Frans en Stijn of Stephan. Maar who cares... het lullige is dat wij er niets van meekrijgen.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:20 schreef Day het volgende:
Ik zit me af te vragen of de bewoners wel zo veel te eisen hebben.
Volgens mij gooit JdM dan even de contracten op tafel.
Nou, Natasia noemt daar 2 mensen 'het opperhoofd': JdM en ene Stijn.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou JDM dan echt aanwezig zijn? Ik kan het me haast niet voorstellen
Zie mijn andere postquote:Op woensdag 27 december 2006 22:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
JdM is er niet bij joh. Ik gok Frans en Stijn of Stephan. Maar who cares... het lullige is dat wij er niets van meekrijgen.
Ik denk het ook niet; Dit is imho een normen en waarden debat. Stijn kan het goed zelf af.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou JDM dan echt aanwezig zijn? Ik kan het me haast niet voorstellen
Hmm...okay, dan zou het best zo kunnen zijn (al denk ik niet dat de redactie het gaat bevestigen voor onsquote:Op woensdag 27 december 2006 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, Natasia noemt daar 2 mensen 'het opperhoofd': JdM en ene Stijn.
Ze noemde JdM in ieder geval zo toen Wilgo op bezoek was. Het gesprek is nu met 'de 2 opperhoofden', dus neem ik aan dat hij er is.
En volgens mij is het al een keer eerder geweest, aan het begin (geloof ik). Toen kreeg Ilona o.a. te horen dat ze zich meer moest profileren.
Ik zit net hetzelfde te denkenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ga morgen eens goed opletten als de aftiteling is van DGK in de reguliere uitzending of er een "Stijn" tussen staat
Een "GMTA'tje" dusquote:Op woensdag 27 december 2006 22:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zit net hetzelfde te denken
Ik kijk er nl. nooit naar.
Ik kijk wel naar de uitzendingen, maar meestal dagen later pas en dan via mijn pc.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een "GMTA'tje" dus![]()
Waarom kijk je eigenlijk nooit dan?
Ze zijn in gesprek met de redactie om 'de neuzen weer dezelfde kant op te krijgen'.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:34 schreef Darklight het volgende:
waarom is er geen beeld, en met wie zijn de bewoners in gesprek?
Is er weer met wijn gegooid?
heeft Nena dit echt gedaan?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef Kaleddis het volgende:
Nena steekt haar middelvinger op naar de camera![]()
Ehm... maar zo is het toch al?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:21 schreef Flyduck het volgende:
de mensen in zo een huis moeten eigenlijk veel verschillender zijn..
volgende keer als bewoners:
-dove
-blinde met jules de la tourette
-bejaarde
-psychopaat
-iemand met mps
-iemand met zelfmoordneigingen
-drugsverslaafde
-prostituee
etc etc
misschien dat dat interessantere tv geeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |