Ja zag ik ook.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:44 schreef happyme28 het volgende:
Natasia liep net even naar buiten, volgens mij om wat drinken te halen.
Als het mijn zoon was geweestquote:Op woensdag 27 december 2006 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
Of misschien toch over de fatoensnormen
Ik lees op de Talpasite dat Bart het zelfs niet meer aanduft zijn moeder met oud en nieuw uit te nodigen, en daarom toch maar voor Lesley kiest.
Idd, zag het ook maar denk dat het meer toeval is, het gaat om de gehele Tien site, dus denk niet dat het zozeer direct met het hoge beraad te maken heeftquote:Op woensdag 27 december 2006 22:45 schreef Black_king het volgende:
Er is duidelijk "groot onderhoud" bezig..... Ook de officiele website wordt onder handen genomen:
Wegens onderhoudswerkzaamheden is de website tijdelijk niet bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
![]()
jupquote:Op woensdag 27 december 2006 23:02 schreef HiDiHo het volgende:
Is dit al een uur aan de gang ?
[afbeelding]
Natasia is de broodnodige allochtoon, om geen gezeik te krijgen met de donkere medelanders....quote:Op woensdag 27 december 2006 22:45 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ehm... maar zo is het toch al?
Dove: Sylvia
blinde met jules de la tourette: Brian
psychopaat: Nathanaël
mps: Bart
drugsverslaafde: Huub
prostituee: Nena
Bejaarde: Netty
suïcide: Ilona
Potver, Natasia is eigenlijk gewoon maar doorsnee?![]()
Gewoon een glas wijn naar 'm gooienquote:Op woensdag 27 december 2006 23:03 schreef avonne het volgende:
Ik heb net een fikse ruzie met mijn man gehad.
Hij is zwaar tegen het programma DGK.
Hij vindt dat ratten (Brian dus) altijd winnen. Het is een rattenprogramma, die mogen en doen alles en een rat zal dus winnen. Vergelijkt het met zorgmanagers, en andere zakkenvullers die over de ruggen en het leed van anderen hun zakken vullen.
Mijn mening, daarentegen: het gaat erom dat juist beschaving zal overwinnen. En dit programma zoekt de grens op, wat nou acceptabel is en wat niet. Dat maakt het juist bere-interessant.
Maar ik geeft toe: Ik wil dat de good guys zullen winnen. Misschien wel te veel wishfull thinking van mijn kant.
Ik wil dus eigenlijk ook dolgraag horen wat er binnen gezegd wordt. Is het alleen maar "hou je mond over de organisatie / redactie, want die regelt en betaalt toch maar alles voor je" en is het verder "jullie zoeken het maar uit met elkaar". Of is het dat de organisatie de regels neerlegt en aanscherpt mbt fatsoensnormen?
Wie even tijd heeft raad ik toch aan de summary van Lord of the Flies eens te lezen
http://en.wikipedia.org/wiki/Lord_of_the_flies
Yep, denk ik ook. Er zitten wel 2 zuignappies bijquote:Op woensdag 27 december 2006 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
jupEn zal nog wel een uurtje of 2 a 3 bijkomen vermoed ik
Thnx tuinfluiter! Dus Stijn heeft idd een hoge functie binnen DGKquote:Op woensdag 27 december 2006 23:08 schreef tuinfluiter het volgende:
De site van Talpa is ook op zwart,
BONG 4002
Ik nam de uitzending op
en zag op de aftiteling
Deborah is producent.
STIJN is uitvoerend producent.
Naar idee van J.D.M.
gemaakt door TALPA.
De Hoofdredacteur is een vrij lange donkerharige vent, ik zag hem op de screenings-dag twee weken geleden. Naam: kon ik niet zien, wel dom van me om niet even te vragen....vergetenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:08 schreef tuinfluiter het volgende:
De site van Talpa is ook op zwart,
BONG 4002
Ik nam de uitzending op
en zag op de aftiteling
Deborah is producent.
STIJN is uitvoerend producent.
Naar idee van J.D.M.
gemaakt door TALPA.
Helaas jij zit niet meer in de racequote:Op woensdag 27 december 2006 22:11 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik zeg 45 minuten....tot een uur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |