quote:Welkom in een nieuwe editie van Fok’s Eredivisie Liveverslagen topic! In dit topic volgen we de wedstrijden uit de Nederlandse eredivisie. Hier kun je posten als je wilt weten hoeveel het staat, als je live kijkt via Versatel, als je luistert naar Langs de Lijn of als je teletekst volgt. Het is hier NIET de bedoeling, zoals het op Fok! nergens de bedoeling is, te trollen. Hieronder valt ook het posten van foutieve tussenstanden tijdens de wedstrijden; dit is erg irriterend. Tegen dergelijke posts zal worden opgetreden. Vanaf heden volgt hier een ban voor. Het Eredivisie Liveverslagen topic is een topic als alle andere topics op Fok!, hier gelden dus geen andere regels.
idd hij was te laatquote:Op woensdag 27 december 2006 21:15 schreef TerroRobbie het volgende:
te laat
Die verdediger van AZ laat zich bij de tweede goal wel als een watje wegzetten zegquote:
kijk even in het vorige topic johquote:Op woensdag 27 december 2006 21:16 schreef Devrim_ het volgende:
Anyway..Iemand nog filmpjes van doelpunten bij Ajax - Roda JC?
Als ze op open goal gaan missen wordt t beroerd Jorien!quote:Op woensdag 27 december 2006 21:16 schreef jorienvdherik het volgende:
come on ado / utrecht
Da's Martens, linkshalf, normaal aanvallende middenvelder.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:16 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Die verdediger van AZ laat zich bij de tweede goal wel als een watje wegzetten zeg
Kijk het vorige topic ff doorquote:Op woensdag 27 december 2006 21:16 schreef Devrim_ het volgende:
kijk het vorige topic maar naquote:Op woensdag 27 december 2006 21:16 schreef Devrim_ het volgende:
Check het vorige topicquote:Op woensdag 27 december 2006 21:16 schreef Devrim_ het volgende:
is geen verdediger in ieder geval...volgens mij Jenner.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:16 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Die verdediger van AZ laat zich bij de tweede goal wel als een watje wegzetten zeg
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:17 schreef Moody het volgende:
3-0 TWENTE!!!
Ja maar dan moet ik heel topic doorlopenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:17 schreef Cheiron het volgende:
[..]
kijk even in het vorige topic joh
Dan bekijk je het natuurlijk ook maar. Een gifje valt nogal op hoor op een pagina vol met tekst.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:17 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik heel topic doorlopen![]()
Dat ik echt niet doen![]()
kerel je verziekt hier alles...ga slapen ofzoquote:Op woensdag 27 december 2006 21:17 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
je bent echt irriquote:Op woensdag 27 december 2006 21:17 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:18 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
kerel je verziekt hier alles...ga slapen ofzo![]()
Onzin, staat een goeie ploeg, ze spelen alleen als een dweil.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:18 schreef JoleX het volgende:
shit 3-0, nu maar wat extra spelers contracteren.
KOPE KOPE KOPE!!!!!!!!!!!!111111quote:Op woensdag 27 december 2006 21:18 schreef JoleX het volgende:
shit 3-0, nu maar wat extra spelers contracteren.
"als ik trainer was van een ploeg die maar 3 doelpunten maakt zou ik mijn mond houden"quote:Op woensdag 27 december 2006 21:18 schreef Roycoooooo het volgende:
Kijk al uit naar de persconferentie van van Gaal![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
KOPE KOPE KOPE!!!!!!!!!!!!111111
[afbeelding]
[..]
[..]
En een goede aannamequote:Op woensdag 27 december 2006 21:21 schreef jna het volgende:
Babel op de lat, schitterende pass Sneijder
jaquote:Op woensdag 27 december 2006 21:21 schreef waterreus23 het volgende:
Krijgt Twenten echt kans na kans?
Zat kansen, o.a 2 ballen op de paal die er in hadden moeten zitten.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:21 schreef waterreus23 het volgende:
Krijgt Twenten echt kans na kans?
Mwah. ze zijn gelijkwaardig aan Ajax A.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:19 schreef JoleX het volgende:
Twente - AZ B 3-0, toch wel slecht zeg, het B team van AZ hoort tog minstens gelijkwaardig te zijn.
een wonder. heeft iemand beelden..quote:
Stuur die in voor t wereldje van VIquote:Op woensdag 27 december 2006 21:21 schreef BigFire het volgende:
Louis: 'Echt weer zo'n laag bij de grondse actie van FC Twente'
Mja, dan nog horen ze toch wel gelijk te kunnen spelen.. 3-0 is wel erg veel.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als je de opstelling ziet niet hoor
twente is niet te verslaan in eigen huis
En je hebt er niks aanquote:Op woensdag 27 december 2006 21:22 schreef WEST het volgende:
Twente gaat F'noord voorbij op de ranglijstmits ajax wint gaat het AZ voorbij
![]()
gun ik louis van Gaal welquote:Op woensdag 27 december 2006 21:22 schreef RayMania het volgende:
Geweldig, hopelijk wordt het 5-0 ofzo.
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:22 schreef WEST het volgende:
![]()
Eigenlijk best wel grappig dan, AZ dat compleet wordt weggespeeld. Tegen Sevilla gebeurde dat ook, maar toen was Waterreus formidabel. Heeft Waterreus vele reddingen moeten verrichten tegen Twente?quote:
je weet nooit..., de bal is rond jorienquote:
niet juichen voordat de appel van de boom valt. Eerst zelf winnen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:22 schreef WEST het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
KOPE KOPE KOPE!!!!!!!!!!!!111111
[afbeelding]
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:23 schreef jna het volgende:
Vermaelen eruit, iets met z'n rug
AZ heeft al 40 punten hoor. Niet de 38 die jij in je rijtje hebt staan.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:21 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
zo word het al blijft het zo!
psv 50
ajax 41
fct 38 (+23)
az 38 (+21)
Verthongen erin? Zie ik dat goed?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:23 schreef jna het volgende:
Vermaelen eruit, iets met z'n rug
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:24 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Verthongen erin? Zie ik dat goed?
AZ heeft nu 40 punten, niet 38quote:Op woensdag 27 december 2006 21:21 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
zo word het al blijft het zo!
psv 50
ajax 41
fct 38 (+23)
az 38 (+21)
In Suriname spreek je het ook zo uit dus die commentator heeft z'n werk goed gedaanquote:Op woensdag 27 december 2006 21:24 schreef Damzkieee het volgende:
Whehe die commentator @ Utrecht-Heracles noemt Douglas zoals de parfumerie
en doelsaldo az klopt ook nietquote:Op woensdag 27 december 2006 21:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
AZ heeft al 40 punten hoor. Niet de 38 die jij in je rijtje hebt staan.
Je vergeet dat Ajax ook nog heel wat punten gaat verliezen als ze zo blijven spelen?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:25 schreef RayMania het volgende:
Hierna het verschil tussen Ajax en PSV 9 punten. Ajax wint van PSV, dan nog maar 6 punten. Die punten verliest PSV wel ergens, oftewel, Ajax wordt kampioen !!11.
met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:25 schreef RayMania het volgende:
Hierna het verschil tussen Ajax en PSV 9 punten. Ajax wint van PSV, dan nog maar 6 punten. Die punten verliest PSV wel ergens, oftewel, Ajax wordt kampioen !!11.
Doeglas jeweightquote:Op woensdag 27 december 2006 21:25 schreef jna het volgende:
[..]
In Suriname spreek je het ook zo uit dus die commentator heeft z'n werk goed gedaan![]()
Komop Heracles!quote:Op woensdag 27 december 2006 21:26 schreef Damzkieee het volgende:
Bal van Quansah van de lijn gehaald
we zien het positiefquote:Op woensdag 27 december 2006 21:25 schreef RayMania het volgende:
Op tien.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:25 schreef Moody het volgende:
AZ wordt echt weggetikt. Ben benieuwd hoe Talpa dit vanavond gaat laten zien
quote:
Duhquote:Op woensdag 27 december 2006 21:28 schreef Damzkieee het volgende:
Die Vorm is een goede keeper trouwens!
In het rood-wit. Witte sokken.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef TC03 het volgende:
Hoe speelt Ajax?
Ja tuurlijk, wat anders. Een AZ op volle sterkte wordt echt niet weggespeeld door FC Twente.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:29 schreef Moody het volgende:
Ooooh nu snap ik het. AZ heeft natuurlijk een off-day.
Pff...wat een verslaggever
Goedquote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef TC03 het volgende:
Hoe speelt Ajax?
Moet jij geen AZ kijkenquote:
Oké.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In het rood-wit. Witte sokken.
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hilarischquote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Twente speelt goed voetbal de laatste tijd. Voor elke tegenstander een pittig potje voetbalquote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, wat anders. Een AZ op volle sterkte wordt echt niet weggespeeld door FC Twente.
Neej, maar 2-0 voor dus goedquote:
Het blijft toch een stukje van jezelf he? Voor FC Utrecht zal ik nooit hetzelfde voelen.quote:
Hm, AZ verliest toch echt van PSV en speelt thuis gelijk tegen Twente. Twente wint van PSV en nu van AZ. Beide ploegen zijn minimaal gelijkwaardig dit seizoen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, wat anders. Een AZ op volle sterkte wordt echt niet weggespeeld door FC Twente.
Klopt, maar een fit AZ is nog altijd een klasse beter.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:31 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Twente speelt goed voetbal de laatste tijd. Voor elke tegenstander een pittig potje voetbal
Dachten ze in Arnhem ook..quote:
quote:
Sssssssssssssssssssstquote:
Onzin redenatie.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Hm, AZ verliest toch echt van PSV en speelt thuis gelijk tegen Twente. Twente wint van PSV en nu van AZ. Beide ploegen zijn minimaal gelijkwaardig dit seizoen.
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:33 schreef jna het volgende:
Rosales voor de Mul
Heatwave ook weer blij. Mitea geblesseerd begreep ik?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:33 schreef jna het volgende:
Rosales voor de Mul
Alweer?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:34 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Heatwave ook weer blij. Mitea geblesseerd begreep ik?
a good heart ?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:34 schreef WEST het volgende:
offtopic voor de radio 1 luisteraars, hoe heet dit nummer?
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:34 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Heatwave ook weer blij. Mitea geblesseerd begreep ik?
Geen onzin. 2 onderlinge resultaten zeggen heus wel iets over het krachtverschil tussen beide teams.quote:
Gaat dit Roda niet lukken..quote:
Feargal Sharkey - Good Heartquote:Op woensdag 27 december 2006 21:34 schreef WEST het volgende:
offtopic voor de radio 1 luisteraars, hoe heet dit nummer?
en terecht, FC Haarlem ook nietquote:Op woensdag 27 december 2006 21:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Het blijft toch een stukje van jezelf he? Voor FC Utrecht zal ik nooit hetzelfde voelen.
http://lyricsplayground.com/alpha/songs/a/agoodheart.shtmlquote:
dank u, hoor dit nummer vaak op de radio, maar wist het nummer en artiest niet.quote:
Typischquote:Op woensdag 27 december 2006 21:36 schreef jna het volgende:
Eerste balcontact Rosales en hij raakt hem meteen kwijt
Op dit moment vind ik Twente een hele goede ploeg, ik denk alleen dat AZ uiteindelijk constanter zal zijn over een geheel seizoen dan Twente. Maar op dit moment denk ik dat geen elke ploeg graag tegen Twente speelt. Elke ploeg in de Eredivisie kan er nu zomaar onderuit gaan, dat kan normaal ook natuurlijk, maar Twente speelt gewoon erg goed laatste tijd. Het is alleen voor Twente te hopen dat zij dit lang kunnen volhouden om de aansluiting bij de top te behouden.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Geen onzin. 2 onderlinge resultaten zeggen heus wel iets over het krachtverschil tussen beide teams.
quote:
Iemand speciaal of op iedereenquote:
Bij Ajax? Dan zitten wij echt naar verschillende wedstrijden te kijken. Roda komt voor het eerst in 10 minuten eens over de middenlijn kijkenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:39 schreef Malibu-06 het volgende:
De 2-1 hangt in de lucht!
Ajax wordt gemakzuchtig, als Roda nou eens z'n best ging doen was het al 2-1. Ten Cate is niet voor niets kwaad.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Bij Ajax? Dan zitten wij echt naar verschillende wedstrijden te kijken. Roda komt voor het eerst in 10 minuten eens over de middenlijn kijken
Voor Babel welquote:Op woensdag 27 december 2006 21:42 schreef Bayswater het volgende:
Is de speeltuin weer geopend in de Arena?
Eens.!quote:Op woensdag 27 december 2006 21:43 schreef xFriendx het volgende:
Dat zijn de punten die AZ, Twente en Ajax aan het einde van het seizoen tekort komen op PSV.
quote:
serieus???quote:
Twente zal zeker te kort komen, die gaan ook niet voor het kampioenschap met 1/5e van het budget van de topclubs en de helft van die van AZquote:Op woensdag 27 december 2006 21:43 schreef xFriendx het volgende:
Dat is het hele gelul met de competitie hier. Waar Twente AZ nu verrast en ruim wint en Ajax vorige keer zomaar onderuit ging tegen verwachtingen in, is er een ploeg die zich niet laat verrassen.
Best mogelijk dat Twente nu dus wint van AZ en volgende week met een 2-0 onderuit gaan tegen een tegenstander waarvan je verwacht dat Twente dat wel wint. Zelfde met Ajax. Goede ploeg, soms lekker winnen met 4-0, om de week er na met 1-0 te verliezen. Geen grote cijfers, maar wel 3 punten weg.
Dat zijn de punten die AZ, Twente en Ajax aan het einde van het seizoen tekort komen op PSV.
Je kan ze al zien sjorren daar beneden.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:45 schreef jna het volgende:
[..]
Feyenoord scouts op de tribune ook weer blij
Lindenbergh wil toch naar het buitenland? Althans dat hoop ikquote:Op woensdag 27 december 2006 21:45 schreef jna het volgende:
[..]
Feyenoord scouts op de tribune ook weer blij
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:45 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je kan ze al zien sjorren daar beneden.
Ja man!quote:
Dat vroeg je zondag ook al en je weet wat er van kwamquote:Op woensdag 27 december 2006 21:46 schreef Cyberia18 het volgende:
2-1 voor NAC
Waar is Lazovic jongens ?![]()
Ze moeten er juist uitvliegen aan het einde van dit seizoenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
![]()
Net alsof ze nog dichtbij komen voor de landstitel![]()
iig voor de eerste divisiequote:Op woensdag 27 december 2006 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
![]()
Ik gun het ze gewoon niet.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
![]()
hij hoopt dat ado gaat degraderen.., ik hoop dat ookquote:Op woensdag 27 december 2006 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat vroeg je zondag ook al en je weet wat er van kwam![]()
vorige deel! pag 6quote:Op woensdag 27 december 2006 21:49 schreef WjeroneW het volgende:
Hehe..
De Twente fans kunnen het nog steeds voluit zingen:
WELKOM IN DE HEL VAN ENSCHEDE!!!
![]()
Heeft iemand filmpjes van de goals van FC Twente - AZ ?
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:49 schreef WEST het volgende:
[..]
hij hoopt dat ado gaat degraderen.., ik hoop dat ook
Dit is keer is het 0 punten vriend, 0 punten. De groetenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat vroeg je zondag ook al en je weet wat er van kwam![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:49 schreef WEST het volgende:
[..]
hij hoopt dat ado gaat degraderen.., ik hoop dat ook
Do I look like I care?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit is keer is het 0 punten vriend, 0 punten. De groeten![]()
Vind het ook wel triest voor die jongen. Doet zo z'n best.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:52 schreef venomsnake het volgende:
Rosales bakt er weer es niks van.![]()
Iedereen is te wisselvallig, behalve PSV (ben geen PSV'er). De hele top 5 of 6 zit op een kluitje met PSV bovenaan met een ruime marge. En nu met die play-offs doet het er al helemaal niet meer toe of je 2e of 4e bent. Die eerste plek is de plek die telt, maar termen als "aantrekkelijk voetbal" en dergelijke zijn leuk voor de supporter die een leuke pot wil zien, uiteindelijk zal PSV er altijd voor zorgen dat zij winnen. De ene keer gaat het moeilijk en gaat het middels een saaie 1-0, de andere keer blijkt na enig aftasten dat PSV veel en veel beter is en zal het 4 of 5-0 worden. Maar winnen doen zij. Eerst het resultaat, vervolgens bekijken hoe je dit resultaat gaat behalen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij die eerder genoemde wisselvallige ploegen kun je ook wel Feyenoord en Vitesse neerzetten.
Gekquote:
Het verschil hier is nog dat AZ vaak ook daadwerkelijk mooi voetbal vertoond. En het bij ajax vaak niet zo is. Kijk maar naar vandaag.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:53 schreef xFriendx het volgende:
Leuk dat een Ajax of AZ het veld instappen met "laten we eens een aantrekkelijke pot" gaan spelen, maar als je fouten vervolgens keihard afgestraft worden en je vervolgens verliest is PSV dus (andermaal) 3 punten uitgelopen.
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Alleen de keeper staat nog voor Huntelaar..schiet hij over het doel
Gaat mij nu even meer om de punten.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:54 schreef venomsnake het volgende:
Roda oogt vermoeid, jammer want ze hadden er nog best een wedstrijd van kunnen maken tegen dit Ajax denk ik.
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:54 schreef Messenga het volgende:
ADO- RKC afgelopen.
Dom om daar op te wedden. RKC speelde zondag ook al goed tegen Utrecht.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
kllote den haag
Stuur je Huntelaar er ook gelijk achternaquote:Op woensdag 27 december 2006 21:56 schreef BadRabbit het volgende:
Rosales mag naar het tweede van mij![]()
ado thuis, rkc word bangquote:Op woensdag 27 december 2006 21:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dom om daar op te wedden. RKC speelde zondag ook al goed tegen Utrecht.
opportunistische zakquote:Op woensdag 27 december 2006 21:56 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Stuur je Huntelaar er ook gelijk achterna
Verkoop hem andersquote:Op woensdag 27 december 2006 21:56 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
We moeten jou eerder weg sturen, zeurzakquote:Op woensdag 27 december 2006 21:56 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Haha zolang een speler scoort is ie bij jullie God, zodra het even wat minder gaat moet ie oprottenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:56 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
5 miljoenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Aan PSV
Dat is dan 20 Miljoen euro
Tuurlijk..wat moet ik met een speler die niet scoort..weg ermee!quote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Haha zolang een speler scoort is ie bij jullie God, zodra het even wat minder gaat moet ie oprotten![]()
Zodat Feyenoord hem vervolgens kooptquote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Haha zolang een speler scoort is ie bij jullie God, zodra het even wat minder gaat moet ie oprotten![]()
Beter dan talenten vrijwel gratis de deur uit laten lopen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Anders lees je ff het vorig topic doorquote:Op woensdag 27 december 2006 21:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Is Stekelenburg eigenlijk ziek ofzo?
Ach ja waar hebben we dat eerder gezien, bij Feyenoord ? Charisteas anyone ?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Vroeg ik me ookal afquote:Op woensdag 27 december 2006 21:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Charisteas is echt niet ineens goddelijk hoor.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach ja waar hebben we dat eerder gezien, bij Feyenoord ? Charisteas anyone ?
Als dit een poging tot humor was dan is het feitelijk misluktquote:Op woensdag 27 december 2006 21:59 schreef TerroRobbie het volgende:
hij is grappig hequote:Op woensdag 27 december 2006 21:59 schreef TerroRobbie het volgende:
John Obi Mikel?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
Beter dan talenten vrijwel gratis de deur uit laten lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |