Komop Heracles!quote:Op woensdag 27 december 2006 21:26 schreef Damzkieee het volgende:
Bal van Quansah van de lijn gehaald
we zien het positiefquote:Op woensdag 27 december 2006 21:25 schreef RayMania het volgende:
Hierna het verschil tussen Ajax en PSV 9 punten. Ajax wint van PSV, dan nog maar 6 punten. Die punten verliest PSV wel ergens, oftewel, Ajax wordt kampioen !!11.
Op tien.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:25 schreef Moody het volgende:
AZ wordt echt weggetikt. Ben benieuwd hoe Talpa dit vanavond gaat laten zien
quote:
Duhquote:Op woensdag 27 december 2006 21:28 schreef Damzkieee het volgende:
Die Vorm is een goede keeper trouwens!
In het rood-wit. Witte sokken.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef TC03 het volgende:
Hoe speelt Ajax?
Ja tuurlijk, wat anders. Een AZ op volle sterkte wordt echt niet weggespeeld door FC Twente.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:29 schreef Moody het volgende:
Ooooh nu snap ik het. AZ heeft natuurlijk een off-day.
Pff...wat een verslaggever
Goedquote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef TC03 het volgende:
Hoe speelt Ajax?
Moet jij geen AZ kijkenquote:
Oké.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In het rood-wit. Witte sokken.
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hilarischquote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Twente speelt goed voetbal de laatste tijd. Voor elke tegenstander een pittig potje voetbalquote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, wat anders. Een AZ op volle sterkte wordt echt niet weggespeeld door FC Twente.
Neej, maar 2-0 voor dus goedquote:
Het blijft toch een stukje van jezelf he? Voor FC Utrecht zal ik nooit hetzelfde voelen.quote:
Hm, AZ verliest toch echt van PSV en speelt thuis gelijk tegen Twente. Twente wint van PSV en nu van AZ. Beide ploegen zijn minimaal gelijkwaardig dit seizoen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, wat anders. Een AZ op volle sterkte wordt echt niet weggespeeld door FC Twente.
Klopt, maar een fit AZ is nog altijd een klasse beter.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:31 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Twente speelt goed voetbal de laatste tijd. Voor elke tegenstander een pittig potje voetbal
Dachten ze in Arnhem ook..quote:
quote:
Sssssssssssssssssssstquote:
Onzin redenatie.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Hm, AZ verliest toch echt van PSV en speelt thuis gelijk tegen Twente. Twente wint van PSV en nu van AZ. Beide ploegen zijn minimaal gelijkwaardig dit seizoen.
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:33 schreef jna het volgende:
Rosales voor de Mul
Heatwave ook weer blij. Mitea geblesseerd begreep ik?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:33 schreef jna het volgende:
Rosales voor de Mul
Alweer?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:34 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Heatwave ook weer blij. Mitea geblesseerd begreep ik?
a good heart ?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:34 schreef WEST het volgende:
offtopic voor de radio 1 luisteraars, hoe heet dit nummer?
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:34 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Heatwave ook weer blij. Mitea geblesseerd begreep ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |