Komop Heracles!quote:Op woensdag 27 december 2006 21:26 schreef Damzkieee het volgende:
Bal van Quansah van de lijn gehaald
we zien het positiefquote:Op woensdag 27 december 2006 21:25 schreef RayMania het volgende:
Hierna het verschil tussen Ajax en PSV 9 punten. Ajax wint van PSV, dan nog maar 6 punten. Die punten verliest PSV wel ergens, oftewel, Ajax wordt kampioen !!11.
Op tien.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:25 schreef Moody het volgende:
AZ wordt echt weggetikt. Ben benieuwd hoe Talpa dit vanavond gaat laten zien
quote:
Duhquote:Op woensdag 27 december 2006 21:28 schreef Damzkieee het volgende:
Die Vorm is een goede keeper trouwens!
In het rood-wit. Witte sokken.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef TC03 het volgende:
Hoe speelt Ajax?
Ja tuurlijk, wat anders. Een AZ op volle sterkte wordt echt niet weggespeeld door FC Twente.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:29 schreef Moody het volgende:
Ooooh nu snap ik het. AZ heeft natuurlijk een off-day.
Pff...wat een verslaggever
Goedquote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef TC03 het volgende:
Hoe speelt Ajax?
Moet jij geen AZ kijkenquote:
Oké.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In het rood-wit. Witte sokken.
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hilarischquote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Twente speelt goed voetbal de laatste tijd. Voor elke tegenstander een pittig potje voetbalquote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, wat anders. Een AZ op volle sterkte wordt echt niet weggespeeld door FC Twente.
Neej, maar 2-0 voor dus goedquote:
Het blijft toch een stukje van jezelf he? Voor FC Utrecht zal ik nooit hetzelfde voelen.quote:
Hm, AZ verliest toch echt van PSV en speelt thuis gelijk tegen Twente. Twente wint van PSV en nu van AZ. Beide ploegen zijn minimaal gelijkwaardig dit seizoen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, wat anders. Een AZ op volle sterkte wordt echt niet weggespeeld door FC Twente.
Klopt, maar een fit AZ is nog altijd een klasse beter.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:31 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Twente speelt goed voetbal de laatste tijd. Voor elke tegenstander een pittig potje voetbal
Dachten ze in Arnhem ook..quote:
quote:
Sssssssssssssssssssstquote:
Onzin redenatie.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Hm, AZ verliest toch echt van PSV en speelt thuis gelijk tegen Twente. Twente wint van PSV en nu van AZ. Beide ploegen zijn minimaal gelijkwaardig dit seizoen.
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:33 schreef jna het volgende:
Rosales voor de Mul
Heatwave ook weer blij. Mitea geblesseerd begreep ik?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:33 schreef jna het volgende:
Rosales voor de Mul
Alweer?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:34 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Heatwave ook weer blij. Mitea geblesseerd begreep ik?
a good heart ?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:34 schreef WEST het volgende:
offtopic voor de radio 1 luisteraars, hoe heet dit nummer?
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:34 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Heatwave ook weer blij. Mitea geblesseerd begreep ik?
Geen onzin. 2 onderlinge resultaten zeggen heus wel iets over het krachtverschil tussen beide teams.quote:
Gaat dit Roda niet lukken..quote:
Feargal Sharkey - Good Heartquote:Op woensdag 27 december 2006 21:34 schreef WEST het volgende:
offtopic voor de radio 1 luisteraars, hoe heet dit nummer?
en terecht, FC Haarlem ook nietquote:Op woensdag 27 december 2006 21:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Het blijft toch een stukje van jezelf he? Voor FC Utrecht zal ik nooit hetzelfde voelen.
http://lyricsplayground.com/alpha/songs/a/agoodheart.shtmlquote:
dank u, hoor dit nummer vaak op de radio, maar wist het nummer en artiest niet.quote:
Typischquote:Op woensdag 27 december 2006 21:36 schreef jna het volgende:
Eerste balcontact Rosales en hij raakt hem meteen kwijt
Op dit moment vind ik Twente een hele goede ploeg, ik denk alleen dat AZ uiteindelijk constanter zal zijn over een geheel seizoen dan Twente. Maar op dit moment denk ik dat geen elke ploeg graag tegen Twente speelt. Elke ploeg in de Eredivisie kan er nu zomaar onderuit gaan, dat kan normaal ook natuurlijk, maar Twente speelt gewoon erg goed laatste tijd. Het is alleen voor Twente te hopen dat zij dit lang kunnen volhouden om de aansluiting bij de top te behouden.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Geen onzin. 2 onderlinge resultaten zeggen heus wel iets over het krachtverschil tussen beide teams.
quote:
Iemand speciaal of op iedereenquote:
Bij Ajax? Dan zitten wij echt naar verschillende wedstrijden te kijken. Roda komt voor het eerst in 10 minuten eens over de middenlijn kijkenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:39 schreef Malibu-06 het volgende:
De 2-1 hangt in de lucht!
Ajax wordt gemakzuchtig, als Roda nou eens z'n best ging doen was het al 2-1. Ten Cate is niet voor niets kwaad.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Bij Ajax? Dan zitten wij echt naar verschillende wedstrijden te kijken. Roda komt voor het eerst in 10 minuten eens over de middenlijn kijken
Voor Babel welquote:Op woensdag 27 december 2006 21:42 schreef Bayswater het volgende:
Is de speeltuin weer geopend in de Arena?
Eens.!quote:Op woensdag 27 december 2006 21:43 schreef xFriendx het volgende:
Dat zijn de punten die AZ, Twente en Ajax aan het einde van het seizoen tekort komen op PSV.
quote:
serieus???quote:
Twente zal zeker te kort komen, die gaan ook niet voor het kampioenschap met 1/5e van het budget van de topclubs en de helft van die van AZquote:Op woensdag 27 december 2006 21:43 schreef xFriendx het volgende:
Dat is het hele gelul met de competitie hier. Waar Twente AZ nu verrast en ruim wint en Ajax vorige keer zomaar onderuit ging tegen verwachtingen in, is er een ploeg die zich niet laat verrassen.
Best mogelijk dat Twente nu dus wint van AZ en volgende week met een 2-0 onderuit gaan tegen een tegenstander waarvan je verwacht dat Twente dat wel wint. Zelfde met Ajax. Goede ploeg, soms lekker winnen met 4-0, om de week er na met 1-0 te verliezen. Geen grote cijfers, maar wel 3 punten weg.
Dat zijn de punten die AZ, Twente en Ajax aan het einde van het seizoen tekort komen op PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |