Gekquote:
Het verschil hier is nog dat AZ vaak ook daadwerkelijk mooi voetbal vertoond. En het bij ajax vaak niet zo is. Kijk maar naar vandaag.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:53 schreef xFriendx het volgende:
Leuk dat een Ajax of AZ het veld instappen met "laten we eens een aantrekkelijke pot" gaan spelen, maar als je fouten vervolgens keihard afgestraft worden en je vervolgens verliest is PSV dus (andermaal) 3 punten uitgelopen.
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Alleen de keeper staat nog voor Huntelaar..schiet hij over het doel
Gaat mij nu even meer om de punten.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:54 schreef venomsnake het volgende:
Roda oogt vermoeid, jammer want ze hadden er nog best een wedstrijd van kunnen maken tegen dit Ajax denk ik.
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:54 schreef Messenga het volgende:
ADO- RKC afgelopen.
Dom om daar op te wedden. RKC speelde zondag ook al goed tegen Utrecht.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
kllote den haag
Stuur je Huntelaar er ook gelijk achternaquote:Op woensdag 27 december 2006 21:56 schreef BadRabbit het volgende:
Rosales mag naar het tweede van mij![]()
ado thuis, rkc word bangquote:Op woensdag 27 december 2006 21:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dom om daar op te wedden. RKC speelde zondag ook al goed tegen Utrecht.
opportunistische zakquote:Op woensdag 27 december 2006 21:56 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Stuur je Huntelaar er ook gelijk achterna
Verkoop hem andersquote:Op woensdag 27 december 2006 21:56 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
We moeten jou eerder weg sturen, zeurzakquote:Op woensdag 27 december 2006 21:56 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Haha zolang een speler scoort is ie bij jullie God, zodra het even wat minder gaat moet ie oprottenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:56 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
5 miljoenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Aan PSV
Dat is dan 20 Miljoen euro
Tuurlijk..wat moet ik met een speler die niet scoort..weg ermee!quote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Haha zolang een speler scoort is ie bij jullie God, zodra het even wat minder gaat moet ie oprotten![]()
Zodat Feyenoord hem vervolgens kooptquote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Haha zolang een speler scoort is ie bij jullie God, zodra het even wat minder gaat moet ie oprotten![]()
Beter dan talenten vrijwel gratis de deur uit laten lopen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Anders lees je ff het vorig topic doorquote:Op woensdag 27 december 2006 21:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Is Stekelenburg eigenlijk ziek ofzo?
Ach ja waar hebben we dat eerder gezien, bij Feyenoord ? Charisteas anyone ?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Vroeg ik me ookal afquote:Op woensdag 27 december 2006 21:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Charisteas is echt niet ineens goddelijk hoor.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach ja waar hebben we dat eerder gezien, bij Feyenoord ? Charisteas anyone ?
Als dit een poging tot humor was dan is het feitelijk misluktquote:Op woensdag 27 december 2006 21:59 schreef TerroRobbie het volgende:
hij is grappig hequote:Op woensdag 27 december 2006 21:59 schreef TerroRobbie het volgende:
John Obi Mikel?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
Beter dan talenten vrijwel gratis de deur uit laten lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |