plaats dan ff een linkje van de oude naar de nieuwequote:Op woensdag 27 december 2006 19:28 schreef Incolumis het volgende:
fok wiki is dood
Ik !! i confessquote:Op woensdag 27 december 2006 19:27 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wie zat er laatst richting Breda wel niet het hardst op Dr. Dre te blerren?
mischien wel bij Jediquote:Op woensdag 27 december 2006 19:31 schreef Incolumis het volgende:
die jedi mindtricks werken hier niet hoor, we zijn allemaal homo's
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:31 schreef Incolumis het volgende:
die jedi mindtricks werken hier niet hoor, we zijn allemaal homo's
ik doelde op Frankquote:Op woensdag 27 december 2006 19:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
plaats dan ff een linkje van de oude naar de nieuwe
[..]
Ik !! i confess
maar is dat niet hele coole muziek?
Ach niet zo snel. Zo erg zijn we nietquote:Op woensdag 27 december 2006 19:33 schreef JediMindTricks het volgende:
* JediMindTricks zich uit de voeten maakt
JP?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
mischien wel bij Jedi
zou het een kloon van Jp zijn?
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het is hier echt donker, ik kan niet eens me tas vinden
Lang leven de bewaker
ik ben normaal gesproken altijd het eerst wegquote:Op woensdag 27 december 2006 19:35 schreef Sickert het volgende:
[..]
je hebt wel schik in je nieuwe baan he?
is geloof ik niet de eerste keer dat je er zo laat nog bent
ook wel bekend als:quote:Op woensdag 27 december 2006 19:35 schreef Incolumis het volgende:
er is nog een jedi onder ons, de hult zich altijd in het duister
Ik bedoel dat als je met meerdere in de auto zit je vaak aan het praten bent ipv relaxt naar muziek luisteren. In je eentje gaat dat beterquote:Op woensdag 27 december 2006 19:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor onzinnig iets
net of je samen niet met relaxte muziek kunt rijden
ik kom soms nieteensquote:Op woensdag 27 december 2006 19:36 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik ben normaal gesproken altijd het eerst weg
ben ik blij dat ik met Ferdi mee rijquote:Op woensdag 27 december 2006 19:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je met meerdere in de auto zit je vaak aan het praten bent ipv relaxt naar muziek luisteren. In je eentje gaat dat beter
Ik neem wel Metallica mee, altijd goed!
T begint met een een goede flow van Relax om na 10 seconden ingemixt te worden met of Welcome to the Jungle of Open your eyes.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:39 schreef Sickert het volgende:
ben ik blij dat ik met Ferdi mee rij![]()
ben benieuwd wat die me dan voorschoteld
heel goed!quote:Op woensdag 27 december 2006 19:40 schreef FJD het volgende:
[..]
T begint met een een goede flow van Relax om na 10 seconden ingemixt te worden met of Welcome to the Jungle of Open your eyes.
Je moet er wat voor over hebben nietwaar
heb jij kerst overleeft ja?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je met meerdere in de auto zit je vaak aan het praten bent ipv relaxt naar muziek luisteren. In je eentje gaat dat beter
Ik neem wel Metallica mee, altijd goed!
overleeft
ik vind Metalica echt helemaal nietsquote:Op woensdag 27 december 2006 19:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok Metallica & Guns N' Roses dan.
Ferdi neemt Relax mee, tsja...
Guns N' Roses & Guano Apes wel en Metallica niet?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
heel goed!
u weet mij zeer tevreden te stellen
Je bent wel een beetje vreemdquote:Op woensdag 27 december 2006 19:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik vind Metalica echt helemaal niets
kan er echt niks aan doen vind het geen lekkere muziek
Guns'n Roses daar integen is helemaal geweldig
Ik merk het al. Dat wordt een volle mp3-cd en dan via de afsluitdijk naar Apeldoornquote:Op woensdag 27 december 2006 19:42 schreef Sickert het volgende:
Guns'n Roses daar integen is helemaal geweldig
Nieuw vlees uit het Oosten van het landquote:Op woensdag 27 december 2006 19:43 schreef Syd het volgende:
Coolik speel ook BF2, alleen ben nog bar slecht,
http://www.bf2stats.nl/player/81150763/
Trouwens, die kerel op wereldranklijst #2 moet ook wel aardig goed zijn, aangezien hij veeeel minder uren heeft dan de anderen
oet Hengel, goed volkquote:Op woensdag 27 december 2006 19:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Nieuw vlees uit het Oosten van het land
Belangrijkste vraag is natuurlijk of je bier drinkt.
Kan ie meteen met jou meerijden alstie van bier houdtquote:
wil je met me trouwen?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:48 schreef Syd het volgende:
Jaja, Hengelo 074 ! Maar ik drink geen bier, ik drink Grolsch
Heb ik wat gemist....?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Kan ie meteen met jou meerijden alstie van bier houdt
quote:
Als je nu pas komt kijken wel maar goed dat maakt nooit uitquote:Op woensdag 27 december 2006 19:48 schreef Syd het volgende:
Heb ik wat gemist....?
Whaha, hoe verzin je het.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Het tweede BoF Huwelijk
[..]
Als je nu pas komt kijken wel maar goed dat maakt nooit uitAl sinds de zomer doen we met een man of 6 een voetbalpoule invullen waarbij iedereen een krat bier heeft ingezet. Dat wordt 5 januari a.s. verzameld in Apeldoorn en dan wordt er een beroemd en beruchte BoF-bier-meet gehouden
![]()
wie zegt dat we het gaan drinken dan? we gaan postman's opblaasbare badje vullen en erin zwemmenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:54 schreef Syd het volgende:
[..]
Whaha, hoe verzin je het.![]()
Maar om mij een echte bierdrinker te noemen zoals jullie, nee sorry![]()
ook niet zoquote:Op woensdag 27 december 2006 19:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Guns N' Roses & Guano Apes wel en Metallica niet?
Tssss
[..]
Je bent wel een beetje vreemdJe vind Guns N' Roses leuk.....wat vind je dan van Iron Maiden?
naakt tochwel hoop ik?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:55 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wie zegt dat we het gaan drinken dan? we gaan postman's opblaasbare badje vullen en erin zwemmen
Erg leuk altijdquote:
Mocht je je vervelen....quote:Maar om mij een echte bierdrinker te noemen zoals jullie, nee sorry![]()
Dat is toch een minpunt...quote:Op woensdag 27 december 2006 19:48 schreef Syd het volgende:
Elvis vind ik wel aardig, niet super. Klinkt mij allemaal net iets te dof...quote:Op woensdag 27 december 2006 19:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
ook niet zo
wat vind jij van Elvis?
en nee dit word geen flauwe grap dit is een serieuse vraag
Eggbird, succesquote:Op woensdag 27 december 2006 20:00 schreef Incolumis het volgende:
zweetpoten!
allejezus zeg, stinken toen ik m'n schoenen uitdeed
Ik durf het niet hardop te zeggen hoor, dus ik zet het even tussen spoilers. Het kan namelijk als nogal schokkend ervaren worden.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 zit heerlijk muziek te luisteren door Windows Media Center te streamen vanaf m'n PC naar m'n Xbox 360 en het daar via m'n Versterker en Speakers af te spelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik durf het niet hardop te zeggen hoor, dus ik zet het even tussen spoilers. Het kan namelijk als nogal schokkend ervaren worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik durf het niet hardop te zeggen hoor, dus ik zet het even tussen spoilers. Het kan namelijk als nogal schokkend ervaren worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hier kun je veel meer mee. Je kunt van alles instellen, playlists maken e.d.
Kijk:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Die functie zit al vanaf versie 0.01 in Winamp hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 20:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee hier kun je veel meer mee. Je kunt van alles instellen, playlists maken e.d.
quote:Met de rest bedoel je dan dat de graphics mooier zijn geworden? Datgeen wat PCs de afgelopen tientallen jaren al aan de lopende band doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel gaaf TVtje trouwens
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Windows Media Center is er pas vanaf 2004 / 2005 ergensquote:Op woensdag 27 december 2006 20:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Die functie zit al vanaf versie 0.01 in Winamp hoor
[..]
Met de rest bedoel je dan dat de graphics mooier zijn geworden? Datgeen wat PCs de afgelopen tientallen jaren al aan de lopende band doen?
Wel gaaf TVtje trouwens
en toch he, en toch...quote:Op woensdag 27 december 2006 20:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja en de gameplay is beter (Geld zeker voor FPS games als Gears of War & Rainbow Six: Vegas). Ach ze zijn allebei cool maar ik vind de 360 veel cooler
toch wel? (kevin)quote:Op woensdag 27 december 2006 20:30 schreef FJD het volgende:
[..]
en toch he, en toch...
Dus de gameplay is beter, de graphics zijn beter, de controller maakt weinig uit maar toch hebben jij en Jorrit een 360 en hebben ondertussen ik, Kevin, JP, Raffie, Tim en ook Jorrit (toch?) allemaal een Wii. Dat geeft te denken toch
Ehm nee? Hoezo?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:30 schreef FJD het volgende:
[..]
en toch he, en toch...
Dus de gameplay is beter, de graphics zijn beter, de controller maakt weinig uit maar toch hebben jij en Jorrit een 360 en hebben ondertussen ik, Kevin, JP, Raffie, Tim en ook Jorrit (toch?) allemaal een Wii. Dat geeft te denken toch
en het feit dat er geen enkele wii te krijgen is en ook geen spellen..quote:
IJsmuts is onze gezamelijke Kloonquote:Op woensdag 27 december 2006 20:43 schreef dekkered het volgende:
tering stelletje spammerts
en dat zonder ijsmuts
Bij de launch van de 360 waren ze ook direct uiverkochtquote:Op woensdag 27 december 2006 20:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
en het feit dat er geen enkele wii te krijgen is en ook geen spellen..
na bijna 3 weken na de launch
next gen
nepblondje met haar over-geperoxideerde haarquote:Op woensdag 27 december 2006 21:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[[url=http://delta.zshare.net/thumb/777757/thumb.jpeg]afbeelding][/URL]
![]()
wat is dat nou weer voor eng wijf??quote:Op woensdag 27 december 2006 21:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[[url=http://delta.zshare.net/thumb/777757/thumb.jpeg]afbeelding][/URL]
![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:04 schreef Morpheus2002 het volgende:Homoooooo
Ja JP jij ook
Komt door de megahoge resolutie
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:25 schreef FJD het volgende:
http://youtube.com/watch?v=g8iFsMXdh2w![]()
Vroem vroem vroeeeeeeeeeeeem!
Je gaat me toch niet vertellen dat je Bond liever in die Ford rond ziet cruisen hequote:
nadat ik vijf matches gemist hadquote:Op woensdag 27 december 2006 22:22 schreef Silver_Shark het volgende:
Yay Boven de streept met de Voetbalpoules Sickert in gehaalt
Nee maar met dat kutgeluid van You Tube klinkt de AM als een Keverquote:Op woensdag 27 december 2006 22:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je Bond liever in die Ford rond ziet cruisen he
ik ookquote:Op woensdag 27 december 2006 22:34 schreef Sickert het volgende:
[..]
nadat ik vijf matches gemist had
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee maar dat kutgeluid van You Tube klinkt de AM als een Kever
moet je ook je sexspeeltjes thuis laten..quote:Op woensdag 27 december 2006 22:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee joh, die auto is heel erg mooi![]()
In de bios trilde ik bijna van m'n stoel
Waar blijft die dan?quote:
quote:
Van een speciaal iemand mag je natuurlijk ook speciaal bier verwachten..quote:Op woensdag 27 december 2006 19:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Het tweede BoF Huwelijk
[..]
Als je nu pas komt kijken wel maar goed dat maakt nooit uitAl sinds de zomer doen we met een man of 6 een voetbalpoule invullen waarbij iedereen een krat bier heeft ingezet. Dat wordt 5 januari a.s. verzameld in Apeldoorn en dan wordt er een beroemd en beruchte BoF-bier-meet gehouden
![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:48 schreef Syd het volgende:
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:05 schreef Incolumis het volgende:
we zitten na36 minuten al weer op de 2e pagina!
En ik maar denken dat ik een vriendje had..quote:Op woensdag 27 december 2006 20:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
IJsmuts is onze gezamelijke Kloon
Waardoor ik dus 5 punten heb mogen inlopen..quote:Op woensdag 27 december 2006 22:34 schreef Sickert het volgende:
[..]
nadat ik vijf matches gemist had
idd, 't is best lastig praten met die vlammen in je bek, hadden ze wel effe wat beter over na moeten denkenquote:Op donderdag 28 december 2006 01:17 schreef ursel het volgende:
Eragon...
In tegenstelling to IMDB vond ik het toch een keune film... Maarja, ik heb dan ook het boek niet gelezen.
Persoonlijk vond ik alleen de stem/gedachten van die draak er niet echt bij passen..
Beetje wel. Aan de andere kant, met die hoeveelheid bier is het misschien maar beter dat ze niet naast je ligtquote:Op donderdag 28 december 2006 03:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en als een meid vraagt of ze bij je mag blijven slapen en je zegt, tuurlijk, maar dan wel op de bank, ben je dan homo
quote:Oh Syd, jij bent ook gewoon welkom op de nieuwjaarsborrel van BoF
Trance?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:46 schreef Incolumis het volgende:
hopen dat eggbird van trance houdt, want we gaan springen!
haha ik heb zelf ook een mooie verassing dan hoor... trek ik men kswiss-jes wel aan... hehe dan weet je niet wat je ruikt als ik die een dag aan hebquote:
vergeet ver!@@#$%^#%^mme niet de frikking GAMEGUBE!!!! is ook erg vet met mario sunshinequote:Op woensdag 27 december 2006 20:30 schreef FJD het volgende:
[..]
en toch he, en toch...
leg uit. heb onder een steen gelegen.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:29 schreef ursel het volgende:.. Present..
Tis weer klus dag vandaag..
netjes... zeker een paar weken geleden gekeken naar klussen en wonen met Thomas de klusser op sbs6 of niet,hehehehequote:Op donderdag 28 december 2006 09:48 schreef ursel het volgende:
Ben mijn kelder aan het verbouwen en gaat een speelkamer worden voor papa... Pooltafel + 2 x gokkast...
Andere gaat slaapkamer worden. Maar wordt volledig verbouwd. Elextra muren plafond, alles gedaan..
en je hebt zeker weten ruiimte voor 5 januariquote:Op donderdag 28 december 2006 09:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben nog niet helemaal wakker, maar ja er moet weer gewerkt worden
Voor het eerst sinds dat ik de stekker in mijn koelkast heb gestoken, staat er geen bier meer in mijn koelkast. Gisteren gewoon alles, maar dan ook alles helemaal op gegaan, inclusief die paar specials die ik had
Voordeel is dat ik nu wel me koelkast wat makkelijker kan schoonmaken
quote:Op donderdag 28 december 2006 09:55 schreef egg-bird het volgende:
[..]
en je hebt zeker weten ruiimte voor 5 januari
hehe psiesquote:
Raffiequote:Op donderdag 28 december 2006 10:03 schreef egg-bird het volgende:
[..]
hehe psiesruim op tijd als je t mij vraagt.
weet jij toevallig wie er allemaal blijven slapen?
de Wii = Gamecubequote:Op donderdag 28 december 2006 08:06 schreef egg-bird het volgende:
[..]
vergeet ver!@@#$%^#%^mme niet de frikking GAMEGUBE!!!! is ook erg vet met mario sunshine![]()
haha mario cart en dan baby park track...quote:Op donderdag 28 december 2006 10:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
de Wii = Gamecube
je kunt er cube games op draaien + de controlers aansluiten... maar sunshine spelen met zn allen is niet leukparty games die zijn leuk!!
ik neem mischien wel mn cube controlers mee voor een potje mario party
je vriendin is je nu al aan het beinvloedenquote:Op donderdag 28 december 2006 09:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben nog niet helemaal wakker, maar ja er moet weer gewerkt worden
Voor het eerst sinds dat ik de stekker in mijn koelkast heb gestoken, staat er geen bier meer in mijn koelkast. Gisteren gewoon alles, maar dan ook alles helemaal op gegaan, inclusief die paar specials die ik had
Voordeel is dat ik nu wel me koelkast wat makkelijker kan schoonmaken
en geen seizoen eerder!!!quote:Op donderdag 28 december 2006 11:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
je vriendin is je nu al aan het beinvloeden
@diamond, volgend jaar mag je in de zomer wel komen wii'en bij me thuis. op de beamert
Die heb ik.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:57 schreef staticdata het volgende:
http://bf2-archiv.planet-multiplayer.de/index.php?name=Downloads&get=283![]()
![]()
aha dat verklaart een boel... IK WIL OOK EEN WII man... gaaf ding dat.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:36 schreef staticdata het volgende:
nee volgend jaar is me huis pas klaar dus eerder heb ik ook geen beamer
Nog een believerquote:Op donderdag 28 december 2006 12:07 schreef egg-bird het volgende:
aha dat verklaart een boel... IK WIL OOK EEN WII man... gaaf ding dat.
273 maart is een mooie datumquote:Op donderdag 28 december 2006 12:11 schreef egg-bird het volgende:
heb trouwens een nieuwtje...
Ik ben onlangs voor de 7de en 8ste keer oom geworden en net zoals JP ga ook ik trouwen. wanneer weten we nog niet maar de welbekende ja ik wil heb ik de zak
haha 23 maart ben ik jarig en 24 maart mn vriendin dus dat wordt wel erg schuiven dan hehe... nee wanneer de bruiloft is weten we nog niet. die datum moeten we dus nog prikken maar dat laat ik wel weten natuurlijkquote:Op donderdag 28 december 2006 12:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
273 maart is een mooie datum
gefeliciteerd![]()
wow dat haalde escape zelfs nietquote:Op donderdag 28 december 2006 12:11 schreef staticdata het volgende:
die lord of weed is gewoon eentje die werkeloos thuiszit volgens mij
19-3-2006 issie begonnen en dan nu 2730 uur gespeeld. die gast speelt dan iets van 12 uur per dag
zohey mooie huizen zeg. ben je een directeur ofzo om zon mooi huis te kopen/huren... anyway ziet er zeer mooi uit.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:19 schreef staticdata het volgende:
dan wil ik ook iets goeds voor 2007 plaatsen, mijn huis dus
[afbeelding]
[afbeelding]
het wordt het huis naast de hoekwoning
Thnx... was ook vet zenuwachtig hehehe om de vraag te stellen.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gefeliciteerd egg-bird!
Ik heb slaapruimte voor een stuk of 7 mensen, maar als het moet kunnen er wel meer in, maar dan moeten we passen en meten en moet ik het alleen recht op mijn slaapkamer opgeven.
En 5 jan gaan we ook Wii-en op 86 Inch![]()
![]()
Vanavond ga ik voor de eerste keer even kennis maken met de Wii en daarna misschien ook wel 1 kopen, ik ben daar net iets te gemakkelijk in
alleen de wii's nietquote:Op donderdag 28 december 2006 12:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
en daarna misschien ook wel 1 kopen, ik ben daar net iets te gemakkelijk in
dat kan haast niet anders dan dat hij zolang erop zit... ziek in mijn ogen... als ik 3 of 4 uur gespeeld heb, heb ik t ook wel weer ff gezien... tenzei t echt vet goed gaat natuurlijk. maarja wanneer is dat nouquote:Op donderdag 28 december 2006 12:11 schreef staticdata het volgende:
die lord of weed is gewoon eentje die werkeloos thuiszit volgens mij
19-3-2006 issie begonnen en dan nu 2730 uur gespeeld. die gast speelt dan iets van 12 uur per dag
eerder veel gelukquote:Op donderdag 28 december 2006 12:21 schreef egg-bird het volgende:
[..]
zohey mooie huizen zeg. ben je een directeur ofzo om zon mooi huis te kopen/huren... anyway ziet er zeer mooi uit.
ik zou op zolder een ontzettende paludarium bouwen.... maar dan heb je idd vette mazzel dat je m zo hebt kunnen kopen. mn schoonouders hebben ook een overwaarde op t huis van 90.000 euris ofzo haha. echt gekkenwerk gewoonquote:Op donderdag 28 december 2006 12:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
eerder veel geluk
directeur nog niet. maar huis was relatief goedkoop en we hebben geluk gehad dat we werden uitgeloot zodat we het konden kopen. zit wel een speculatiebeding op zodat als je binnen 7 jaar daar weggaat je een gedeelte van de winst aan de gemeente moet overdragen.
maar gekocht voor 228.000 en verwacht dat het nu al een waarde van 249 heeft
maar een mooi thuisbioscoop komt er zeker. net zoals op zolder de pooltafel
was dat toevallig resistance: fall of man??? dat is namelijk 1 van de launch titels van de ps3 met een oorlogs tintje eraan.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:27 schreef staticdata het volgende:
net bij de mediamarkt de ps3 gezien met een oorlogsspel. zag er wel strak uit zeg
Bij jullie zijn de huizen dan toch echt wat goedkoper dan in Apeldoornquote:Op donderdag 28 december 2006 12:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
eerder veel geluk
directeur nog niet. maar huis was relatief goedkoop en we hebben geluk gehad dat we werden uitgeloot zodat we het konden kopen. zit wel een speculatiebeding op zodat als je binnen 7 jaar daar weggaat je een gedeelte van de winst aan de gemeente moet overdragen.
maar gekocht voor 228.000 en verwacht dat het nu al een waarde van 249 heeft
maar een mooi thuisbioscoop komt er zeker. net zoals op zolder de pooltafel
niet gezegdquote:Op donderdag 28 december 2006 12:35 schreef FJD het volgende:
Ziet er goed uit dat huis Sander![]()
Welke plaats is t of heb ik daar weer over heen gelezen
t schijnt dat de huizen in t oosten. hier in enschede. almelo hengelo.... nog weer goedkoper zijn dan in t midden en westen van t land.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Bij jullie zijn de huizen dan toch echt wat goedkoper dan in Apeldoorn![]()
Wel gaaf, ik ben op zoek naar een huis met een grote kelder/ zolder, aangezien ik dan ook een pooltafel laat plaatsen. Biosruimte verhuis ik dan het liefst naar de kelder.
Ik zal echter wel heel veel geluk moeten hebben wil ik zo'n huis vinden en dan ook nog eens kunnen betalen. Voorlopig zal ik het toch echt alleen moeten betalen en dan kan ik de 2 ton nog wel redden, zonder elke maand heel krom te moeten liggen.
Zo nu eerst maar eens lunchen![]()
ja dat is fall of man. ziet er idd. erg gelikt uit...quote:Op donderdag 28 december 2006 12:32 schreef staticdata het volgende:
het was iets met mannetjes die tegen aliens moesten vechten
ik was best verbaasd over de kwaliteit
2 ton in je eentje? Dan moet wel erg veel verdienen! Dat is zon 6-700 per maand aan hypotheek!quote:Op donderdag 28 december 2006 12:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Bij jullie zijn de huizen dan toch echt wat goedkoper dan in Apeldoorn![]()
Wel gaaf, ik ben op zoek naar een huis met een grote kelder/ zolder, aangezien ik dan ook een pooltafel laat plaatsen. Biosruimte verhuis ik dan het liefst naar de kelder.
Ik zal echter wel heel veel geluk moeten hebben wil ik zo'n huis vinden en dan ook nog eens kunnen betalen. Voorlopig zal ik het toch echt alleen moeten betalen en dan kan ik de 2 ton nog wel redden, zonder elke maand heel krom te moeten liggen.
Zo nu eerst maar eens lunchen![]()
Met 2x modaal kom je al ruim over de 2 ton heenquote:Op donderdag 28 december 2006 12:53 schreef RudyCarell het volgende:
2 ton in je eentje? Dan moet wel erg veel verdienen! Dat is zon 6-700 per maand aan hypotheek!
Vertel mij wat over hypotheken... Maar anyhoe het scheelde bij mij dat ik niet zo hoog kon door dat fijne Legio Lease... Maar de 2 ton zou ik in me eentje nooit halen! Dan zou je iets van 40000 moeten verdienen ofzo... Wel goed als je dat verdient natuurlijk!quote:Op donderdag 28 december 2006 12:57 schreef staticdata het volgende:
ligt aan je soort hypotheek die je neemt
Beleggen in aandelen met geleend geld om daar vervolgens een restschuld aan over te houden. Genoeg in t nieuws geweestquote:
Ons huis wordt ook gefinancieerd van alleen mijn salaris..quote:Op donderdag 28 december 2006 12:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Vertel mij wat over hypotheken... Maar anyhoe het scheelde bij mij dat ik niet zo hoog kon door dat fijne Legio Lease... Maar de 2 ton zou ik in me eentje nooit halen! Dan zou je iets van 40000 moeten verdienen ofzo... Wel goed als je dat verdient natuurlijk!
2x modaal, wie verdient dat nou...
Volgens Jan zijn jullie nu rijkquote:Op donderdag 28 december 2006 13:03 schreef staticdata het volgende:
denk dat ferdi bedoeld zoals mijn situaties. ik en me vriendin die 2x modaal verdienen.
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Beleggen in aandelen met geleend geld om daar vervolgens een restschuld aan over te houden. Genoeg in t nieuws geweest
tssss.... hebbei een huis van 350.00 of meer dan!quote:Op donderdag 28 december 2006 13:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
idd, ben ik blij dat jan het niet gered heeft.![]()
Dus de hypotheek is gebaseerd op 1 inkomen?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Ons huis wordt ook gefinancieerd van alleen mijn salaris..
Nu had ik alleen niet gedacht dat ik mega-meer verdiende als de rest..![]()
![]()
Nog niet maar het ging me voornamelijk om de gedachte dat mensen met twee keer modaal rijk zouden zijn en dus meer belasting moeten betalen. Hoe achterlijk is dat, met twee werkende kom je daar al snel aan. Een politieagent en een lerares, hoppakee die zijn rijk!quote:Op donderdag 28 december 2006 13:16 schreef RudyCarell het volgende:
tssss.... hebbei een huis van 350.00 of meer dan!
hypotheek = lening toch?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dus de hypotheek is gebaseerd op 1 inkomen?![]()
Das waar!quote:Op donderdag 28 december 2006 13:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Om iemand met 2x modaal rijk te noemen slaat echt nergens op.
ga jij nou maar een ei kokenquote:Op donderdag 28 december 2006 13:21 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hypotheek = lening toch?
kwa lening ligt eraan hoe groot de lening is of je het kan betalen met 1 inkomen of 2 of willicht 3
volgens mij kun je t daar mee verglijken ja... lening dus hypotheek wordt meende ik gebasseerd op je inkomen of gezamelijk inkomen...quote:Op donderdag 28 december 2006 13:21 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hypotheek = lening toch?
kwa lening ligt eraan hoe groot de lening is of je het kan betalen met 1 inkomen of 2 of willicht 3
hoe wil je hem hebben danquote:
Gepocheerd ei (voor 2 personen)quote:
me too... moet legio nog 12.000 dokken! maar de rechtzaak loopt nog...quote:Op donderdag 28 december 2006 13:37 schreef jpjedi het volgende:
Mooi huissie Sander!!!Wanneer wordt het opgeleverd? Is het op dezelfde basis als het vroegere premie woning systeem?
Ook ik ben te grazen genomen door een legiolease variant. Ik lekker naief met mijn eerste baan op zoek naar een spaarsysteem en groeivermogen van NN klonk betrouwbaar en aantrekkelijk. Theoretisch was een verlies mogelijk maar dat was niet aannemelijk. Gelukkig heb ik het af kunnen komen maar kostte me toch 8000 euro.Toen ik daar juist mee klaar was kreeg ik de belasting over me heen met een claim vanwege te weinig afgedragen sociale premie op salaris (Belgie) wat een soortgelijk bedrag opleverde,
Oftewel ik heb een slechte start gemaakt. Gelukkig heeft zich het een en ander gecompenseerd. Een huis is de beste investering en dar kun je met en salaris niet tegenaan werken.![]()
Ben wel zo geworden dat ik van dag tot dag leef.![]()
wil jij ff kijken hoe en waar we elkaar meeten om naar apeldoorn te gaan?:Pquote:Op donderdag 28 december 2006 13:46 schreef Incolumis het volgende:
rudy heb jij toevallig binnenkort nog tijd, wil met joomla een pagina maken voor mijn dartteam en wil een mooie theme hebben
google....quote:Op donderdag 28 december 2006 13:34 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Gepocheerd ei (voor 2 personen)
Ingrediënten:
2 eieren, 2 preistengels (wit), peper en zout, nootmuskaat, 4 deciliter room, 50 gram gemalen kaas, 2 sneetjes brood of toastbrood, 10 gram boter, 1 liter kokend water, 2 deciliter azijn, 1 potje met warm water (niet kokend), 1 soeplepel gehakte peterselie, 1 sjalot.
Bereidingswijze:
Snij de prei in fijne reepjes, was en dep ze droog met keukenpapier. Schil en snipper de sjalot fijn. Stoof de sjalot aan in een beetje boter. Voeg er de prei bij en laat nog enkele minuten stoven. Giet daarop 2 dl room. Breng op smaak met peper, zout , nootmuskaat.De 2 dl resterende room laten inkoken tot ze dik wordt. Toast het brood mooi bruin.Schik het brood op een mooi groot bord en verdeel er de prei in roomsaus over.Breng 1 l water met 2 dl azijn aan de kook. Zet daarna op een zacht vuur. Breek de eieren stuk voor stuk in een afzonderlijke tas (zorg ervoor dat het eigeel niet gebroken is.) Giet voorzichtig de eieren in het water, de eiwitten zetten zich rond het eigeel, en laat gedurende 2 minuten zachtjes koken. (Kook 2 à 3 eieren tegelijk, maar wel een per een in het water gieten.)Haal ze voorzichtig uit het water met een schuimspaan, en dompel ze in heet water om de azijnsmaak te verwijderen. Dep ze voorzichtig droog met keukenpapier, kruid met peper en zout.Schik de eieren bovenop de prei, giet wat van het ingedikte room over en bestrooi met de gemalen kaas. Zet het gerecht enkel seconden onder de grill van de oven om de kaas te laten smelten en kleuren.
![]()
gohquote:
dan kan je het tegen elke kok zeggen want elke kok haalt zijn recepten van internet of van boeken zelf mijn leraarquote:
dan moet je wel naked staan hequote:Op donderdag 28 december 2006 14:14 schreef staticdata het volgende:
ik ga een jamie oliver recept proberen
Nep leraar danquote:Op donderdag 28 december 2006 14:14 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dan kan je het tegen elke kok zeggen want elke kok haalt zijn recepten van internet of van boeken zelf mijn leraar![]()
nee.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
Nep leraar dan
moeten jullie nooit iets uit je hoofd verzinnen?
en zelf dingen samenvoegen
dingen in je hoofd verzinnen en dan maken (en als het dan nog lekker is ook) Ruled
hey nielsquote:Op donderdag 28 december 2006 14:15 schreef escape_nl het volgende:
Mooi huis Sander, de hoekwoning?
Wordt het zo'n bios?
[afbeelding]
Vorige week een andere auto gehaald, de seat stond op instorten en ik rijd meer dan 32.000 km per jaar dus kon wel een benzine auto gebruiken.
[afbeelding]
neem aan dat je dat bedoeld?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:15 schreef escape_nl het volgende:
Mooi huis Sander, de hoekwoning?
Wordt het zo'n bios?
[afbeelding]
Vorige week een andere auto gehaald, de seat stond op instorten en ik rijd meer dan 32.000 km per jaar dus kon wel een Diesel auto gebruiken.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:18 schreef staticdata het volgende:
en aangezien ik jullie kinders ook wil verwennen zal ik het recept inscannen
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:20 schreef escape_nl het volgende:
Ja de Polo rijd erg lekker, volgende week woensdag wordt er een nieuwe autoradio, boxen en versterker ingebouwd en dan is ie klaar.
Wordt er hier nog BF2 gespeeld en wanneer?
Ik ben nog opzoek naar een piloot, ik ga zo BF2 weer installeren, kijken of ik het nog kan na 4 maanden
Fijn dat ie lekker rijdquote:Op donderdag 28 december 2006 14:20 schreef escape_nl het volgende:
Ja de Polo rijd erg lekker, volgende week woensdag wordt er een nieuwe autoradio, boxen en versterker ingebouwd en dan is ie klaar.
Ik ben nog opzoek naar een piloot, ik ga zo BF2 weer installeren, kijken of ik het nog kan na 4 maanden
jaquote:Op donderdag 28 december 2006 14:22 schreef escape_nl het volgende:
Ben xfire aan het installeren, is er iemand online?
sickertnlquote:Op donderdag 28 december 2006 14:22 schreef escape_nl het volgende:
als t goed is is inco aan t vliegen...quote:Op donderdag 28 december 2006 14:20 schreef escape_nl het volgende:
hm die superkip ziet er anders ontzettend goed uit. ik ga ff t recept copy pasten enzo en lekker van t weekend makenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:31 schreef staticdata het volgende:
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06524/superkip1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06524/superkip2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
dit wordt het dus. vrij simpel maar lijkt me wel lekker
zometeen de ootoo van papa ophalen en boodschappen doen. meteen de ingredienten ff opschrijven van dit receptquote:Op donderdag 28 december 2006 14:50 schreef staticdata het volgende:
nu nog peterselie, grove mosterd, bladerdeeg halen
Wel jammer dat dit recept niet binnen me sonja bakker schema pastquote:Op donderdag 28 december 2006 14:50 schreef staticdata het volgende:
nu nog peterselie, grove mosterd, bladerdeeg halen
ik ga zo BF2 weer installeren, kijken of ik het nog kan na 4 maanden
Beste wensen nog kerel! je had zeker geen 2142... Of ga je wel met je tijd meequote:Op donderdag 28 december 2006 14:22 schreef escape_nl het volgende:
KEV IS WEER OFLINE :pquote:Op donderdag 28 december 2006 15:39 schreef FJD het volgende:
Ik ga nu even met Kev spelen. Vanavond doe ik ook wel weer mee
Het valt best mee met bakkeren. Het is gewoon minder eten en gevarieerd 6x per dag eten.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:53 schreef staticdata het volgende:
niels heeft zijn eerste goud weer gehaald
@jorrit, met sonja bakker mag je niets eten dus dat is niet zo moeilijk
Koop een Wiiquote:Op donderdag 28 december 2006 16:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sporten kan volgend jaar ook wel.
kom je ook op de wintermeet??quote:Op donderdag 28 december 2006 16:12 schreef escape_nl het volgende:
Ik ben er rond half 8 a 8 uur voor een aantal uurtjes, heb niet voor niets 3 weken vakantie
Alleen nog TS installeren
Wel jammer, je stond er erg goed voorquote:Op donderdag 28 december 2006 16:19 schreef escape_nl het volgende:
Nee niet iedereen zou dat waarderen
Je blijft ook spammen hequote:Op donderdag 28 december 2006 16:20 schreef BattleLies het volgende:
@ Egg-bird: FELI MAN!!!!!! Echt gaaf! Vertel es: hoe heb je d'r gevraagd?? En wanneer is jullie trouwsite in de lucht??
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:19 schreef escape_nl het volgende:
Nee niet iedereen zou dat waarderen
en geen vloeibare boterhammen (lees bier)quote:Op donderdag 28 december 2006 16:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het valt best mee met bakkeren. Het is gewoon minder eten en gevarieerd 6x per dag eten.
Minder eten lukt nog wel, maar van mijn vlees blijven ze af![]()
Ik doe niet aan dieten, ik bepaal lekker zelf wat ik eet
Denk dat ik vanavond ook maar weer eens me pc aansluit en BF2 opstart
Sporten kan volgend jaar ook wel.
zit amper vet in..quote:Op donderdag 28 december 2006 16:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
en geen vloeibare boterhammen (lees bier)
wat ik wel apart vind is dat filet american mag, dacht altijd dat het bere slecht voor je was.
dat van mij niet dat is heel vaak in gebruik dat houd het ook goedquote:Op donderdag 28 december 2006 16:41 schreef FJD het volgende:
Goed gereedschap hangt onder een afdakje
Ja klopt, als ik geen bier meer zou drinken dan zullen de kilo's er wel afvliegenquote:Op donderdag 28 december 2006 16:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
en geen vloeibare boterhammen (lees bier)
wat ik wel apart vind is dat filet american mag, dacht altijd dat het bere slecht voor je was.
Succes en eet zequote:Op donderdag 28 december 2006 16:50 schreef staticdata het volgende:
ik laat morgen weten of de superkip gelukt is![]()
ik zeg maar niksquote:Op donderdag 28 december 2006 16:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kijk maar uit met die superkip
[afbeelding]
Mitsubishi doet niet mee aan deze slag onder de gordel gelukkig.. MAar het fokt de boel wel lekker op zo in aanloop tot 4 januari.quote:as I have just been informed, Kamaz is filing some protest against the homologation of de Rooy s Ginafs, namely against the coil-spring suspension and its homologation in the series production... they are collecting signatures and even asked Mitsubishi to join! I think de Rooy is going to have a really tough time in Lisbon again. He would be stupid if things were not 200% taken care of again!
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
uurtje of 8
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
uurtje of 8
Euhm...........wat is GTST ?quote:
Wist je dat Ludo weer leeftquote:
Echtquote:
Ah het is dus een serie op tv. Nou daarom ken ik het nietquote:
Veel mis je niet hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 18:33 schreef Viro het volgende:
Ah het is dus een serie op tv. Nou daarom ken ik het nietK moet ech wat doen aan me anti tv-houding
![]()
K heb vroeger alleen cartoon network gekeken. DBZquote:Op donderdag 28 december 2006 18:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Iedereen kent toch goede tijden slechte tijden
Is de langst lopende nederlandse serie.
Bijna alle huidige BN-ers van nederland komen uit die soap
Als ze daar niet vandaan komen dan komen ze uit TMF
wie is nummer 1 dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:10 schreef Viro het volgende:
Hij is al nummer 2![]()
Aan de ene kant begrijp ik wel waarom hij een andere clan zoekt. Het lijkt of we aan het doodbloeden zijn. Geef eerlijk toe : hoe vaak spelen wij nu nog gezamelijk BF2 op onze server? En hoeveel mensen spelen nu nog dagelijks BF2?
Tja we bestaan nu eenmaal voor het overgrote deel uit volwassen mannen (+1 vrouw) die gewoon een fulltime baan en daarnaast nog een heel leven hebben. De tijden dat er elke avond gegamed kon worden zijn voor ons dus al lang voorbij. De gemiddelde leeftijd die ik zo opsnuif bij verschillende clans ligt wat dat betreft veel lager en dan heb je simpelweg veel meer vrije tijd om te gamen.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:10 schreef Viro het volgende:
Hij is al nummer 2![]()
Aan de ene kant begrijp ik wel waarom hij een andere clan zoekt. Het lijkt of we aan het doodbloeden zijn. Geef eerlijk toe : hoe vaak spelen wij nu nog gezamelijk BF2 op onze server? En hoeveel mensen spelen nu nog dagelijks BF2?
Geregeldquote:Op donderdag 28 december 2006 19:26 schreef dekkered het volgende:
help ik kan niet overstappen naar een ander stuk in ts:S
Je kent Goede tijden slechte tijden toch wel???quote:Op donderdag 28 december 2006 18:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Ah het is dus een serie op tv. Nou daarom ken ik het nietK moet ech wat doen aan me anti tv-houding
![]()
Have mercy on mequote:Op donderdag 28 december 2006 19:45 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Je kent Goede tijden slechte tijden toch wel???
CULTUUR BARBAAR!![]()
Nee vast niet... Zo ver weg van de maatschappij ben je toch niet geweest de afgelopen tijd...quote:Op donderdag 28 december 2006 19:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Have mercy on meMaar als ik eerlijk moet zijn ; nee ik ken GTST niet
![]()
Tijd om te knallen
Dat snap ik dus ook nietquote:Op donderdag 28 december 2006 23:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan het gewoon niet geloven dat iemand GTST niet kent (nofi)
iddquote:Op donderdag 28 december 2006 23:38 schreef Mr_Baus het volgende:
Niet iedereen is een kuddedier
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:04 schreef Incolumis het volgende:
mijn AT mijntjes hebben best wel wat slachtoffers gemaakt vanavond
* Incolumis verwacht een actie van 3FM
Je doet t er nu gewoon om he? Kijken of Frank haptquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:59 schreef jpjedi het volgende:
zojuist Flags of our fathers proberen te kijken.. staat mooie DVD online (screener) met 5.1 surround. Voor de leken: Dat is een versie voor recensisten en dus DVD retail kwaliteit. Echter hij heeft natuurlijk geen subs en ik heb in dit geval moeite met het zware Amerikaanse accent.![]()
mannen achter het stuurquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Je doet t er nu gewoon om he? Kijken of Frank hapt
Vanmiddag trouwens nog bijna de auto van m'n ma in elkaar geredenGekke henkie dacht dat hij wel rechtdoor kon kachelen met 60 terwijl z'n knipperlicht uit stond
Tis dat ik twee keer keek anders had ik m mooi in m'n zijkant gehad. Grafmongool
![]()
nog niet want niemand wilt me op halenquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb je je nummer al ingestudeerd trouwens?
http://www.youtube.com/watch?v=Rx1AB98WICI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |