was dat toevallig resistance: fall of man??? dat is namelijk 1 van de launch titels van de ps3 met een oorlogs tintje eraan.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:27 schreef staticdata het volgende:
net bij de mediamarkt de ps3 gezien met een oorlogsspel. zag er wel strak uit zeg
Bij jullie zijn de huizen dan toch echt wat goedkoper dan in Apeldoornquote:Op donderdag 28 december 2006 12:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
eerder veel geluk
directeur nog niet. maar huis was relatief goedkoop en we hebben geluk gehad dat we werden uitgeloot zodat we het konden kopen. zit wel een speculatiebeding op zodat als je binnen 7 jaar daar weggaat je een gedeelte van de winst aan de gemeente moet overdragen.
maar gekocht voor 228.000 en verwacht dat het nu al een waarde van 249 heeft
maar een mooi thuisbioscoop komt er zeker. net zoals op zolder de pooltafel
niet gezegdquote:Op donderdag 28 december 2006 12:35 schreef FJD het volgende:
Ziet er goed uit dat huis Sander![]()
Welke plaats is t of heb ik daar weer over heen gelezen
t schijnt dat de huizen in t oosten. hier in enschede. almelo hengelo.... nog weer goedkoper zijn dan in t midden en westen van t land.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Bij jullie zijn de huizen dan toch echt wat goedkoper dan in Apeldoorn![]()
Wel gaaf, ik ben op zoek naar een huis met een grote kelder/ zolder, aangezien ik dan ook een pooltafel laat plaatsen. Biosruimte verhuis ik dan het liefst naar de kelder.
Ik zal echter wel heel veel geluk moeten hebben wil ik zo'n huis vinden en dan ook nog eens kunnen betalen. Voorlopig zal ik het toch echt alleen moeten betalen en dan kan ik de 2 ton nog wel redden, zonder elke maand heel krom te moeten liggen.
Zo nu eerst maar eens lunchen![]()
ja dat is fall of man. ziet er idd. erg gelikt uit...quote:Op donderdag 28 december 2006 12:32 schreef staticdata het volgende:
het was iets met mannetjes die tegen aliens moesten vechten
ik was best verbaasd over de kwaliteit
2 ton in je eentje? Dan moet wel erg veel verdienen! Dat is zon 6-700 per maand aan hypotheek!quote:Op donderdag 28 december 2006 12:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Bij jullie zijn de huizen dan toch echt wat goedkoper dan in Apeldoorn![]()
Wel gaaf, ik ben op zoek naar een huis met een grote kelder/ zolder, aangezien ik dan ook een pooltafel laat plaatsen. Biosruimte verhuis ik dan het liefst naar de kelder.
Ik zal echter wel heel veel geluk moeten hebben wil ik zo'n huis vinden en dan ook nog eens kunnen betalen. Voorlopig zal ik het toch echt alleen moeten betalen en dan kan ik de 2 ton nog wel redden, zonder elke maand heel krom te moeten liggen.
Zo nu eerst maar eens lunchen![]()
Met 2x modaal kom je al ruim over de 2 ton heenquote:Op donderdag 28 december 2006 12:53 schreef RudyCarell het volgende:
2 ton in je eentje? Dan moet wel erg veel verdienen! Dat is zon 6-700 per maand aan hypotheek!
Vertel mij wat over hypotheken... Maar anyhoe het scheelde bij mij dat ik niet zo hoog kon door dat fijne Legio Lease... Maar de 2 ton zou ik in me eentje nooit halen! Dan zou je iets van 40000 moeten verdienen ofzo... Wel goed als je dat verdient natuurlijk!quote:Op donderdag 28 december 2006 12:57 schreef staticdata het volgende:
ligt aan je soort hypotheek die je neemt
Beleggen in aandelen met geleend geld om daar vervolgens een restschuld aan over te houden. Genoeg in t nieuws geweestquote:
Ons huis wordt ook gefinancieerd van alleen mijn salaris..quote:Op donderdag 28 december 2006 12:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Vertel mij wat over hypotheken... Maar anyhoe het scheelde bij mij dat ik niet zo hoog kon door dat fijne Legio Lease... Maar de 2 ton zou ik in me eentje nooit halen! Dan zou je iets van 40000 moeten verdienen ofzo... Wel goed als je dat verdient natuurlijk!
2x modaal, wie verdient dat nou...
Volgens Jan zijn jullie nu rijkquote:Op donderdag 28 december 2006 13:03 schreef staticdata het volgende:
denk dat ferdi bedoeld zoals mijn situaties. ik en me vriendin die 2x modaal verdienen.
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Beleggen in aandelen met geleend geld om daar vervolgens een restschuld aan over te houden. Genoeg in t nieuws geweest
tssss.... hebbei een huis van 350.00 of meer dan!quote:Op donderdag 28 december 2006 13:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
idd, ben ik blij dat jan het niet gered heeft.![]()
Dus de hypotheek is gebaseerd op 1 inkomen?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Ons huis wordt ook gefinancieerd van alleen mijn salaris..
Nu had ik alleen niet gedacht dat ik mega-meer verdiende als de rest..![]()
![]()
Nog niet maar het ging me voornamelijk om de gedachte dat mensen met twee keer modaal rijk zouden zijn en dus meer belasting moeten betalen. Hoe achterlijk is dat, met twee werkende kom je daar al snel aan. Een politieagent en een lerares, hoppakee die zijn rijk!quote:Op donderdag 28 december 2006 13:16 schreef RudyCarell het volgende:
tssss.... hebbei een huis van 350.00 of meer dan!
hypotheek = lening toch?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dus de hypotheek is gebaseerd op 1 inkomen?![]()
Das waar!quote:Op donderdag 28 december 2006 13:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Om iemand met 2x modaal rijk te noemen slaat echt nergens op.
ga jij nou maar een ei kokenquote:Op donderdag 28 december 2006 13:21 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hypotheek = lening toch?
kwa lening ligt eraan hoe groot de lening is of je het kan betalen met 1 inkomen of 2 of willicht 3
volgens mij kun je t daar mee verglijken ja... lening dus hypotheek wordt meende ik gebasseerd op je inkomen of gezamelijk inkomen...quote:Op donderdag 28 december 2006 13:21 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hypotheek = lening toch?
kwa lening ligt eraan hoe groot de lening is of je het kan betalen met 1 inkomen of 2 of willicht 3
hoe wil je hem hebben danquote:
Gepocheerd ei (voor 2 personen)quote:
me too... moet legio nog 12.000 dokken! maar de rechtzaak loopt nog...quote:Op donderdag 28 december 2006 13:37 schreef jpjedi het volgende:
Mooi huissie Sander!!!Wanneer wordt het opgeleverd? Is het op dezelfde basis als het vroegere premie woning systeem?
Ook ik ben te grazen genomen door een legiolease variant. Ik lekker naief met mijn eerste baan op zoek naar een spaarsysteem en groeivermogen van NN klonk betrouwbaar en aantrekkelijk. Theoretisch was een verlies mogelijk maar dat was niet aannemelijk. Gelukkig heb ik het af kunnen komen maar kostte me toch 8000 euro.Toen ik daar juist mee klaar was kreeg ik de belasting over me heen met een claim vanwege te weinig afgedragen sociale premie op salaris (Belgie) wat een soortgelijk bedrag opleverde,
Oftewel ik heb een slechte start gemaakt. Gelukkig heeft zich het een en ander gecompenseerd. Een huis is de beste investering en dar kun je met en salaris niet tegenaan werken.![]()
Ben wel zo geworden dat ik van dag tot dag leef.![]()
wil jij ff kijken hoe en waar we elkaar meeten om naar apeldoorn te gaan?:Pquote:Op donderdag 28 december 2006 13:46 schreef Incolumis het volgende:
rudy heb jij toevallig binnenkort nog tijd, wil met joomla een pagina maken voor mijn dartteam en wil een mooie theme hebben
google....quote:Op donderdag 28 december 2006 13:34 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Gepocheerd ei (voor 2 personen)
Ingrediënten:
2 eieren, 2 preistengels (wit), peper en zout, nootmuskaat, 4 deciliter room, 50 gram gemalen kaas, 2 sneetjes brood of toastbrood, 10 gram boter, 1 liter kokend water, 2 deciliter azijn, 1 potje met warm water (niet kokend), 1 soeplepel gehakte peterselie, 1 sjalot.
Bereidingswijze:
Snij de prei in fijne reepjes, was en dep ze droog met keukenpapier. Schil en snipper de sjalot fijn. Stoof de sjalot aan in een beetje boter. Voeg er de prei bij en laat nog enkele minuten stoven. Giet daarop 2 dl room. Breng op smaak met peper, zout , nootmuskaat.De 2 dl resterende room laten inkoken tot ze dik wordt. Toast het brood mooi bruin.Schik het brood op een mooi groot bord en verdeel er de prei in roomsaus over.Breng 1 l water met 2 dl azijn aan de kook. Zet daarna op een zacht vuur. Breek de eieren stuk voor stuk in een afzonderlijke tas (zorg ervoor dat het eigeel niet gebroken is.) Giet voorzichtig de eieren in het water, de eiwitten zetten zich rond het eigeel, en laat gedurende 2 minuten zachtjes koken. (Kook 2 à 3 eieren tegelijk, maar wel een per een in het water gieten.)Haal ze voorzichtig uit het water met een schuimspaan, en dompel ze in heet water om de azijnsmaak te verwijderen. Dep ze voorzichtig droog met keukenpapier, kruid met peper en zout.Schik de eieren bovenop de prei, giet wat van het ingedikte room over en bestrooi met de gemalen kaas. Zet het gerecht enkel seconden onder de grill van de oven om de kaas te laten smelten en kleuren.
![]()
gohquote:
dan kan je het tegen elke kok zeggen want elke kok haalt zijn recepten van internet of van boeken zelf mijn leraarquote:
dan moet je wel naked staan hequote:Op donderdag 28 december 2006 14:14 schreef staticdata het volgende:
ik ga een jamie oliver recept proberen
Nep leraar danquote:Op donderdag 28 december 2006 14:14 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dan kan je het tegen elke kok zeggen want elke kok haalt zijn recepten van internet of van boeken zelf mijn leraar![]()
nee.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
Nep leraar dan
moeten jullie nooit iets uit je hoofd verzinnen?
en zelf dingen samenvoegen
dingen in je hoofd verzinnen en dan maken (en als het dan nog lekker is ook) Ruled
hey nielsquote:Op donderdag 28 december 2006 14:15 schreef escape_nl het volgende:
Mooi huis Sander, de hoekwoning?
Wordt het zo'n bios?
[afbeelding]
Vorige week een andere auto gehaald, de seat stond op instorten en ik rijd meer dan 32.000 km per jaar dus kon wel een benzine auto gebruiken.
[afbeelding]
neem aan dat je dat bedoeld?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:15 schreef escape_nl het volgende:
Mooi huis Sander, de hoekwoning?
Wordt het zo'n bios?
[afbeelding]
Vorige week een andere auto gehaald, de seat stond op instorten en ik rijd meer dan 32.000 km per jaar dus kon wel een Diesel auto gebruiken.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |