abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 december 2006 @ 12:30:20 #151
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_44789434
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:27 schreef staticdata het volgende:
net bij de mediamarkt de ps3 gezien met een oorlogsspel. zag er wel strak uit zeg
was dat toevallig resistance: fall of man??? dat is namelijk 1 van de launch titels van de ps3 met een oorlogs tintje eraan.
pi_44789495
het was iets met mannetjes die tegen aliens moesten vechten

ik was best verbaasd over de kwaliteit
pi_44789552
Ziet er goed uit dat huis Sander

Welke plaats is t of heb ik daar weer over heen gelezen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 28 december 2006 @ 12:36:15 #154
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_44789572
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:26 schreef staticdata het volgende:

[..]

eerder veel geluk

directeur nog niet . maar huis was relatief goedkoop en we hebben geluk gehad dat we werden uitgeloot zodat we het konden kopen. zit wel een speculatiebeding op zodat als je binnen 7 jaar daar weggaat je een gedeelte van de winst aan de gemeente moet overdragen.

maar gekocht voor 228.000 en verwacht dat het nu al een waarde van 249 heeft

maar een mooi thuisbioscoop komt er zeker . net zoals op zolder de pooltafel
Bij jullie zijn de huizen dan toch echt wat goedkoper dan in Apeldoorn
Wel gaaf, ik ben op zoek naar een huis met een grote kelder/ zolder, aangezien ik dan ook een pooltafel laat plaatsen. Biosruimte verhuis ik dan het liefst naar de kelder.

Ik zal echter wel heel veel geluk moeten hebben wil ik zo'n huis vinden en dan ook nog eens kunnen betalen. Voorlopig zal ik het toch echt alleen moeten betalen en dan kan ik de 2 ton nog wel redden, zonder elke maand heel krom te moeten liggen.

Zo nu eerst maar eens lunchen
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_44789606
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:35 schreef FJD het volgende:
Ziet er goed uit dat huis Sander

Welke plaats is t of heb ik daar weer over heen gelezen
niet gezegd . Barendrecht wordt het gebouwd.

@jorrit, de gemeente had voor dit type woning een veel lagere koopprijs bedongen. anders waren deze eerder voor 250 of meer weg gegaan, maar door het laag te houden met dat speculatiebeding erin, konden ook jonge starters erin .
pi_44789782
das wel erg lekker zo'n huis. Op die manier krijg je al een flink zakcentje mee van de gemeente Denk dat ik ook maar op zoek moet naar zo'n soort woning
  donderdag 28 december 2006 @ 12:45:03 #157
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_44789785
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Wel gaaf, ik ben op zoek naar een huis met een grote kelder/ zolder, aangezien ik dan ook een pooltafel laat plaatsen. Biosruimte verhuis ik dan het liefst naar de kelder.

Ik zal echter wel heel veel geluk moeten hebben wil ik zo'n huis vinden en dan ook nog eens kunnen betalen. Voorlopig zal ik het toch echt alleen moeten betalen en dan kan ik de 2 ton nog wel redden, zonder elke maand heel krom te moeten liggen.

t schijnt dat de huizen in t oosten. hier in enschede. almelo hengelo.... nog weer goedkoper zijn dan in t midden en westen van t land.
  donderdag 28 december 2006 @ 12:46:05 #158
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_44789804
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:32 schreef staticdata het volgende:
het was iets met mannetjes die tegen aliens moesten vechten

ik was best verbaasd over de kwaliteit
ja dat is fall of man. ziet er idd. erg gelikt uit...
pi_44789988
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

2 ton in je eentje? Dan moet wel erg veel verdienen! Dat is zon 6-700 per maand aan hypotheek!
pi_44790084
ligt aan je soort hypotheek die je neemt
pi_44790121
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:53 schreef RudyCarell het volgende:
2 ton in je eentje? Dan moet wel erg veel verdienen! Dat is zon 6-700 per maand aan hypotheek!
Met 2x modaal kom je al ruim over de 2 ton heen Zoveel is dat dus ook weer niet
pi_44790134
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:57 schreef staticdata het volgende:
ligt aan je soort hypotheek die je neemt
Vertel mij wat over hypotheken... Maar anyhoe het scheelde bij mij dat ik niet zo hoog kon door dat fijne Legio Lease... Maar de 2 ton zou ik in me eentje nooit halen! Dan zou je iets van 40000 moeten verdienen ofzo... Wel goed als je dat verdient natuurlijk!

2x modaal, wie verdient dat nou...
pi_44790232
legio lease

denk dat ferdi bedoeld zoals mijn situaties. ik en me vriendin die 2x modaal verdienen.
pi_44790262
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:03 schreef staticdata het volgende:
legio lease
Beleggen in aandelen met geleend geld om daar vervolgens een restschuld aan over te houden. Genoeg in t nieuws geweest
  donderdag 28 december 2006 @ 13:08:48 #165
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_44790376
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:59 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Vertel mij wat over hypotheken... Maar anyhoe het scheelde bij mij dat ik niet zo hoog kon door dat fijne Legio Lease... Maar de 2 ton zou ik in me eentje nooit halen! Dan zou je iets van 40000 moeten verdienen ofzo... Wel goed als je dat verdient natuurlijk!

2x modaal, wie verdient dat nou...
Ons huis wordt ook gefinancieerd van alleen mijn salaris..
Nu had ik alleen niet gedacht dat ik mega-meer verdiende als de rest..
  donderdag 28 december 2006 @ 13:09:12 #166
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_44790386
pff al dat geblaat over hypotheken? kijkt iemand wel eens dragonball z op youtube? ofzo hehehe vette shit
pi_44790402
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:03 schreef staticdata het volgende:
denk dat ferdi bedoeld zoals mijn situaties. ik en me vriendin die 2x modaal verdienen.
Volgens Jan zijn jullie nu rijk
pi_44790559
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:09 schreef FJD het volgende:

[..]

Volgens Jan zijn jullie nu rijk
idd, ben ik blij dat jan het niet gered heeft.
pi_44790599
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:04 schreef FJD het volgende:

[..]

Beleggen in aandelen met geleend geld om daar vervolgens een restschuld aan over te houden. Genoeg in t nieuws geweest
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:15 schreef staticdata het volgende:

[..]

idd, ben ik blij dat jan het niet gered heeft.
tssss.... hebbei een huis van 350.00 of meer dan!
pi_44790684
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:08 schreef ursel het volgende:

[..]

Ons huis wordt ook gefinancieerd van alleen mijn salaris..
Nu had ik alleen niet gedacht dat ik mega-meer verdiende als de rest..
Dus de hypotheek is gebaseerd op 1 inkomen?
pi_44790731
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:16 schreef RudyCarell het volgende:
tssss.... hebbei een huis van 350.00 of meer dan!
Nog niet maar het ging me voornamelijk om de gedachte dat mensen met twee keer modaal rijk zouden zijn en dus meer belasting moeten betalen. Hoe achterlijk is dat, met twee werkende kom je daar al snel aan. Een politieagent en een lerares, hoppakee die zijn rijk! Als je verzamelinkomen goed boven de 100.000 komt dan kun je iemand wel rijk noemen ja. Dan nog vind ik niet dat die persoon nog meer belast moet worden maar goed dat is een andere discussie. Om iemand met 2x modaal rijk te noemen slaat echt nergens op.
pi_44790761
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:18 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Dus de hypotheek is gebaseerd op 1 inkomen?
hypotheek = lening toch?
kwa lening ligt eraan hoe groot de lening is of je het kan betalen met 1 inkomen of 2 of willicht 3
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_44790804
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:20 schreef FJD het volgende:

[..]
Om iemand met 2x modaal rijk te noemen slaat echt nergens op.
Das waar!
pi_44790836
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:21 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

hypotheek = lening toch?
kwa lening ligt eraan hoe groot de lening is of je het kan betalen met 1 inkomen of 2 of willicht 3
ga jij nou maar een ei koken
pi_44790843
Aan de andere kant was dat ook de enige echte flater waarop ik Jan heb kunnen betrappen. Dat wil zeggen als je de meningsverschillen niet meetelt.
  donderdag 28 december 2006 @ 13:25:20 #176
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_44790887
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:21 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

hypotheek = lening toch?
volgens mij kun je t daar mee verglijken ja... lening dus hypotheek wordt meende ik gebasseerd op je inkomen of gezamelijk inkomen...
pi_44790935
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:23 schreef Incolumis het volgende:

[..]

ga jij nou maar een ei koken
hoe wil je hem hebben dan
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
pi_44790964
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:26 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

hoe wil je hem hebben dan
gepocheerd
  donderdag 28 december 2006 @ 13:32:13 #179
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_44791125
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:27 schreef Incolumis het volgende:

[..]

gepocheerd
pi_44791197
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:27 schreef Incolumis het volgende:

[..]

gepocheerd
Gepocheerd ei (voor 2 personen)

Ingrediënten:
2 eieren, 2 preistengels (wit), peper en zout, nootmuskaat, 4 deciliter room, 50 gram gemalen kaas, 2 sneetjes brood of toastbrood, 10 gram boter, 1 liter kokend water, 2 deciliter azijn, 1 potje met warm water (niet kokend), 1 soeplepel gehakte peterselie, 1 sjalot.

Bereidingswijze:
Snij de prei in fijne reepjes, was en dep ze droog met keukenpapier. Schil en snipper de sjalot fijn. Stoof de sjalot aan in een beetje boter. Voeg er de prei bij en laat nog enkele minuten stoven. Giet daarop 2 dl room. Breng op smaak met peper, zout , nootmuskaat.De 2 dl resterende room laten inkoken tot ze dik wordt. Toast het brood mooi bruin.Schik het brood op een mooi groot bord en verdeel er de prei in roomsaus over.Breng 1 l water met 2 dl azijn aan de kook. Zet daarna op een zacht vuur. Breek de eieren stuk voor stuk in een afzonderlijke tas (zorg ervoor dat het eigeel niet gebroken is.) Giet voorzichtig de eieren in het water, de eiwitten zetten zich rond het eigeel, en laat gedurende 2 minuten zachtjes koken. (Kook 2 à 3 eieren tegelijk, maar wel een per een in het water gieten.)Haal ze voorzichtig uit het water met een schuimspaan, en dompel ze in heet water om de azijnsmaak te verwijderen. Dep ze voorzichtig droog met keukenpapier, kruid met peper en zout.Schik de eieren bovenop de prei, giet wat van het ingedikte room over en bestrooi met de gemalen kaas. Zet het gerecht enkel seconden onder de grill van de oven om de kaas te laten smelten en kleuren.

pi_44791252
Mooi huissie Sander!!! Wanneer wordt het opgeleverd? Is het op dezelfde basis als het vroegere premie woning systeem?

Ook ik ben te grazen genomen door een legiolease variant. Ik lekker naief met mijn eerste baan op zoek naar een spaarsysteem en groeivermogen van NN klonk betrouwbaar en aantrekkelijk. Theoretisch was een verlies mogelijk maar dat was niet aannemelijk. Gelukkig heb ik het af kunnen komen maar kostte me toch 8000 euro. Toen ik daar juist mee klaar was kreeg ik de belasting over me heen met een claim vanwege te weinig afgedragen sociale premie op salaris (Belgie) wat een soortgelijk bedrag opleverde,

Oftewel ik heb een slechte start gemaakt. Gelukkig heeft zich het een en ander gecompenseerd. Een huis is de beste investering en dar kun je met en salaris niet tegenaan werken.

Ben wel zo geworden dat ik van dag tot dag leef.
pi_44791292
goede morgen

eindelijk in 4 dagen tijd een beetje fatsoenlijk kunnen slapen
Every war is different, every war is the same.
pi_44791383
brr hypotheken, praat me er niet van
de eigenaren van deze flat hebben in het begin erg verzaakt met de service, nu verwachten ze dat wij effe per flat zo'n 3.500 euro op tafel leggen voor onderhoud aan het dak en aan de lift. in onze portiek zit niet eens een lift!
denken ze echt dat ze geld van mij krijgen, terwijl zij het zo verprutst hebben 10 jaar geleden? i think not
pi_44791405
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:37 schreef jpjedi het volgende:
Mooi huissie Sander!!! Wanneer wordt het opgeleverd? Is het op dezelfde basis als het vroegere premie woning systeem?

Ook ik ben te grazen genomen door een legiolease variant. Ik lekker naief met mijn eerste baan op zoek naar een spaarsysteem en groeivermogen van NN klonk betrouwbaar en aantrekkelijk. Theoretisch was een verlies mogelijk maar dat was niet aannemelijk. Gelukkig heb ik het af kunnen komen maar kostte me toch 8000 euro. Toen ik daar juist mee klaar was kreeg ik de belasting over me heen met een claim vanwege te weinig afgedragen sociale premie op salaris (Belgie) wat een soortgelijk bedrag opleverde,

Oftewel ik heb een slechte start gemaakt. Gelukkig heeft zich het een en ander gecompenseerd. Een huis is de beste investering en dar kun je met en salaris niet tegenaan werken.

Ben wel zo geworden dat ik van dag tot dag leef.
me too... moet legio nog 12.000 dokken! maar de rechtzaak loopt nog...
pi_44791500
rudy heb jij toevallig binnenkort nog tijd, wil met joomla een pagina maken voor mijn dartteam en wil een mooie theme hebben
  donderdag 28 december 2006 @ 13:50:21 #186
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_44791609
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:46 schreef Incolumis het volgende:
rudy heb jij toevallig binnenkort nog tijd, wil met joomla een pagina maken voor mijn dartteam en wil een mooie theme hebben
wil jij ff kijken hoe en waar we elkaar meeten om naar apeldoorn te gaan?:P
  donderdag 28 december 2006 @ 13:53:05 #187
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_44791697
Ik weet niet hoeveel modaal is, maar ik verdien dat echt niet in mijn 1tje.
Ligt natuurlijk ook aan wat ik allemaal mag meetellen in mijn brutosalaris. Als ik nog steeds in Apeldoorn werk als mijn huidige leasecontract van de auto afloopt, dan neem ik dat geld bij mijn salaris op en dan kom ik misschien wel in de buurt van 2x modaal.

Ach voorlopig wacht ik nog 2 jaar en dan ga ik verhuizen en dan zie ik wel hoe de huizenmarkt is. Hopelijk maak ik dan nog een beetje winst op mijn huidige flatje.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_44791700
komt t.z.t. nog wel
  donderdag 28 december 2006 @ 13:56:49 #189
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_44791822
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:53 schreef Incolumis het volgende:
komt t.z.t. nog wel
o.k
pi_44791968
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:34 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

Gepocheerd ei (voor 2 personen)

Ingrediënten:
2 eieren, 2 preistengels (wit), peper en zout, nootmuskaat, 4 deciliter room, 50 gram gemalen kaas, 2 sneetjes brood of toastbrood, 10 gram boter, 1 liter kokend water, 2 deciliter azijn, 1 potje met warm water (niet kokend), 1 soeplepel gehakte peterselie, 1 sjalot.

Bereidingswijze:
Snij de prei in fijne reepjes, was en dep ze droog met keukenpapier. Schil en snipper de sjalot fijn. Stoof de sjalot aan in een beetje boter. Voeg er de prei bij en laat nog enkele minuten stoven. Giet daarop 2 dl room. Breng op smaak met peper, zout , nootmuskaat.De 2 dl resterende room laten inkoken tot ze dik wordt. Toast het brood mooi bruin.Schik het brood op een mooi groot bord en verdeel er de prei in roomsaus over.Breng 1 l water met 2 dl azijn aan de kook. Zet daarna op een zacht vuur. Breek de eieren stuk voor stuk in een afzonderlijke tas (zorg ervoor dat het eigeel niet gebroken is.) Giet voorzichtig de eieren in het water, de eiwitten zetten zich rond het eigeel, en laat gedurende 2 minuten zachtjes koken. (Kook 2 à 3 eieren tegelijk, maar wel een per een in het water gieten.)Haal ze voorzichtig uit het water met een schuimspaan, en dompel ze in heet water om de azijnsmaak te verwijderen. Dep ze voorzichtig droog met keukenpapier, kruid met peper en zout.Schik de eieren bovenop de prei, giet wat van het ingedikte room over en bestrooi met de gemalen kaas. Zet het gerecht enkel seconden onder de grill van de oven om de kaas te laten smelten en kleuren.

google....
Narf!
pi_44792082
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:01 schreef Sickert het volgende:

[..]

google....
goh
pi_44792268
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:04 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

goh
nepcock
Narf!
pi_44792399
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:10 schreef Sickert het volgende:

[..]

nepcock
dan kan je het tegen elke kok zeggen want elke kok haalt zijn recepten van internet of van boeken zelf mijn leraar
pi_44792416
ik ga een jamie oliver recept proberen
pi_44792439
Mooi huis Sander, de hoekwoning?

Wordt het zo'n bios?

Vorige week een andere auto gehaald, de seat stond op instorten en ik rijd meer dan 32.000 km per jaar dus kon wel een benzine auto gebruiken.

pi_44792447
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:14 schreef staticdata het volgende:
ik ga een jamie oliver recept proberen
dan moet je wel naked staan he
pi_44792471
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:14 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

dan kan je het tegen elke kok zeggen want elke kok haalt zijn recepten van internet of van boeken zelf mijn leraar
Nep leraar dan
moeten jullie nooit iets uit je hoofd verzinnen?
en zelf dingen samenvoegen
dingen in je hoofd verzinnen en dan maken (en als het dan nog lekker is ook) Ruled
Narf!
pi_44792498
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:16 schreef Sickert het volgende:

[..]

Nep leraar dan
moeten jullie nooit iets uit je hoofd verzinnen?
en zelf dingen samenvoegen
dingen in je hoofd verzinnen en dan maken (en als het dan nog lekker is ook) Ruled
nee.
pi_44792499
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:15 schreef escape_nl het volgende:

Wordt het zo'n bios?
[afbeelding]

Vorige week een andere auto gehaald, de seat stond op instorten en ik rijd meer dan 32.000 km per jaar dus kon wel een benzine auto gebruiken.

[afbeelding]
hey niels . ja zo'n bios
pi_44792507
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:15 schreef escape_nl het volgende:

Wordt het zo'n bios?
[afbeelding]

Vorige week een andere auto gehaald, de seat stond op instorten en ik rijd meer dan 32.000 km per jaar dus kon wel een Diesel auto gebruiken.

[afbeelding]
neem aan dat je dat bedoeld?

vette Bios Scapie!
en een leuk wagentje
Narf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')