leg uit. heb onder een steen gelegen.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:29 schreef ursel het volgende:.. Present..
Tis weer klus dag vandaag..
netjes... zeker een paar weken geleden gekeken naar klussen en wonen met Thomas de klusser op sbs6 of niet,hehehehequote:Op donderdag 28 december 2006 09:48 schreef ursel het volgende:
Ben mijn kelder aan het verbouwen en gaat een speelkamer worden voor papa... Pooltafel + 2 x gokkast...
Andere gaat slaapkamer worden. Maar wordt volledig verbouwd. Elextra muren plafond, alles gedaan..
en je hebt zeker weten ruiimte voor 5 januariquote:Op donderdag 28 december 2006 09:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben nog niet helemaal wakker, maar ja er moet weer gewerkt worden
Voor het eerst sinds dat ik de stekker in mijn koelkast heb gestoken, staat er geen bier meer in mijn koelkast. Gisteren gewoon alles, maar dan ook alles helemaal op gegaan, inclusief die paar specials die ik had
Voordeel is dat ik nu wel me koelkast wat makkelijker kan schoonmaken
quote:Op donderdag 28 december 2006 09:55 schreef egg-bird het volgende:
[..]
en je hebt zeker weten ruiimte voor 5 januari
hehe psiesquote:
Raffiequote:Op donderdag 28 december 2006 10:03 schreef egg-bird het volgende:
[..]
hehe psiesruim op tijd als je t mij vraagt.
weet jij toevallig wie er allemaal blijven slapen?
de Wii = Gamecubequote:Op donderdag 28 december 2006 08:06 schreef egg-bird het volgende:
[..]
vergeet ver!@@#$%^#%^mme niet de frikking GAMEGUBE!!!! is ook erg vet met mario sunshine![]()
haha mario cart en dan baby park track...quote:Op donderdag 28 december 2006 10:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
de Wii = Gamecube
je kunt er cube games op draaien + de controlers aansluiten... maar sunshine spelen met zn allen is niet leukparty games die zijn leuk!!
ik neem mischien wel mn cube controlers mee voor een potje mario party
je vriendin is je nu al aan het beinvloedenquote:Op donderdag 28 december 2006 09:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben nog niet helemaal wakker, maar ja er moet weer gewerkt worden
Voor het eerst sinds dat ik de stekker in mijn koelkast heb gestoken, staat er geen bier meer in mijn koelkast. Gisteren gewoon alles, maar dan ook alles helemaal op gegaan, inclusief die paar specials die ik had
Voordeel is dat ik nu wel me koelkast wat makkelijker kan schoonmaken
en geen seizoen eerder!!!quote:Op donderdag 28 december 2006 11:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
je vriendin is je nu al aan het beinvloeden
@diamond, volgend jaar mag je in de zomer wel komen wii'en bij me thuis. op de beamert
Die heb ik.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:57 schreef staticdata het volgende:
http://bf2-archiv.planet-multiplayer.de/index.php?name=Downloads&get=283![]()
![]()
aha dat verklaart een boel... IK WIL OOK EEN WII man... gaaf ding dat.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:36 schreef staticdata het volgende:
nee volgend jaar is me huis pas klaar dus eerder heb ik ook geen beamer
Nog een believerquote:Op donderdag 28 december 2006 12:07 schreef egg-bird het volgende:
aha dat verklaart een boel... IK WIL OOK EEN WII man... gaaf ding dat.
273 maart is een mooie datumquote:Op donderdag 28 december 2006 12:11 schreef egg-bird het volgende:
heb trouwens een nieuwtje...
Ik ben onlangs voor de 7de en 8ste keer oom geworden en net zoals JP ga ook ik trouwen. wanneer weten we nog niet maar de welbekende ja ik wil heb ik de zak
haha 23 maart ben ik jarig en 24 maart mn vriendin dus dat wordt wel erg schuiven dan hehe... nee wanneer de bruiloft is weten we nog niet. die datum moeten we dus nog prikken maar dat laat ik wel weten natuurlijkquote:Op donderdag 28 december 2006 12:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
273 maart is een mooie datum
gefeliciteerd![]()
wow dat haalde escape zelfs nietquote:Op donderdag 28 december 2006 12:11 schreef staticdata het volgende:
die lord of weed is gewoon eentje die werkeloos thuiszit volgens mij
19-3-2006 issie begonnen en dan nu 2730 uur gespeeld. die gast speelt dan iets van 12 uur per dag
zohey mooie huizen zeg. ben je een directeur ofzo om zon mooi huis te kopen/huren... anyway ziet er zeer mooi uit.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:19 schreef staticdata het volgende:
dan wil ik ook iets goeds voor 2007 plaatsen, mijn huis dus
[afbeelding]
[afbeelding]
het wordt het huis naast de hoekwoning
Thnx... was ook vet zenuwachtig hehehe om de vraag te stellen.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gefeliciteerd egg-bird!
Ik heb slaapruimte voor een stuk of 7 mensen, maar als het moet kunnen er wel meer in, maar dan moeten we passen en meten en moet ik het alleen recht op mijn slaapkamer opgeven.
En 5 jan gaan we ook Wii-en op 86 Inch![]()
![]()
Vanavond ga ik voor de eerste keer even kennis maken met de Wii en daarna misschien ook wel 1 kopen, ik ben daar net iets te gemakkelijk in
alleen de wii's nietquote:Op donderdag 28 december 2006 12:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
en daarna misschien ook wel 1 kopen, ik ben daar net iets te gemakkelijk in
dat kan haast niet anders dan dat hij zolang erop zit... ziek in mijn ogen... als ik 3 of 4 uur gespeeld heb, heb ik t ook wel weer ff gezien... tenzei t echt vet goed gaat natuurlijk. maarja wanneer is dat nouquote:Op donderdag 28 december 2006 12:11 schreef staticdata het volgende:
die lord of weed is gewoon eentje die werkeloos thuiszit volgens mij
19-3-2006 issie begonnen en dan nu 2730 uur gespeeld. die gast speelt dan iets van 12 uur per dag
eerder veel gelukquote:Op donderdag 28 december 2006 12:21 schreef egg-bird het volgende:
[..]
zohey mooie huizen zeg. ben je een directeur ofzo om zon mooi huis te kopen/huren... anyway ziet er zeer mooi uit.
ik zou op zolder een ontzettende paludarium bouwen.... maar dan heb je idd vette mazzel dat je m zo hebt kunnen kopen. mn schoonouders hebben ook een overwaarde op t huis van 90.000 euris ofzo haha. echt gekkenwerk gewoonquote:Op donderdag 28 december 2006 12:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
eerder veel geluk
directeur nog niet. maar huis was relatief goedkoop en we hebben geluk gehad dat we werden uitgeloot zodat we het konden kopen. zit wel een speculatiebeding op zodat als je binnen 7 jaar daar weggaat je een gedeelte van de winst aan de gemeente moet overdragen.
maar gekocht voor 228.000 en verwacht dat het nu al een waarde van 249 heeft
maar een mooi thuisbioscoop komt er zeker. net zoals op zolder de pooltafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |