dacht ik ook al aanquote:
ik vul niets meer in ookquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:45 schreef ursel het volgende:
Kwas net te laat met invullen toto..
Wedstrijd was geloof ik echt net begonnen..
Oe.. ik ga Sickert pakken, die heeft nog helemaal niets ingevuld..![]()
![]()
Ehm ja hoor, 5 januari?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
kom je nog een keer een potje Wii'n?
quote:Op maandag 25 december 2006 11:19 schreef staticdata het volgende:
het liedje is de waarheid geworden.....
James brown is dead
de eerste keer was het een arrogante dokter die de spuit deed, deed best wel pijn, 2e keer was een overheerlijke stagiaire, die deed het met veel beleid, niks gevoeld toen in mijn mond, maar wel tussen de benen, daar was niks verlamdquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Als een Ford meer in beeld komt dan een Aston Martin dan is het een zuigende bond film![]()
[..]
Als alles goed gaat valt het mee, als de verdoving uit begint te werken en ze moeten nog beginnen dan heb je een kutmiddag![]()
k ken dat. Eerste keer een oude brompot en tweede keer een nurse met een mooie inkijkquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:57 schreef Incolumis het volgende:
[..]
de eerste keer was het een arrogante dokter die de spuit deed, deed best wel pijn, 2e keer was een overheerlijke stagiaire, die deed het met veel beleid, niks gevoeld toen in mijn mond, maar wel tussen de benen, daar was niks verlamd
nou mijn tand zenuw is/was onstoken. nu heeft hij men zenuw los gemaakt van men tand en die moet nu rustig doodgaanquote:Op maandag 25 december 2006 21:07 schreef Viro het volgende:
Oh das niks wacht maar tot dat je verstandskies eruit wordt getrokken.
Ik wil ook mee rijden als t kanquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:00 schreef Sickert het volgende:
rij ik met jou mee? en blijf je slapen?
Ik heb ff een week ofzo onder een steen gelegen en op t moment niet in staat om logische verhalen op te pikken dus kan iemand ff uitleggen waar deze meeting voor is?quote:Op woensdag 27 december 2006 09:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mensen die komen voor zover Ferdi weet:
Ferdi
Kevin+ Vera
Raffie
JP & Lies
Inco
Foxie
Ursel+ Sanne
Frank
Zie je je naam niet op de lijst of met een verkeerde smilie/
laat het me dan weten.
Iedereen is welkom
Geef ook even aan wat je wilt eten/drinken. Weet ik ongeveer wat ik moet inkopen. Als ik alleen dat zou kopen wat ik eet en drink, zitten we allemaal aan de krentebollen, melk, water en bier
de voetbalpoule zuipmeet, we zitten nu op de helft, en iedereen heeft alcohol ingelegdquote:Op woensdag 27 december 2006 12:02 schreef egg-bird het volgende:
[..]
Ik heb ff een week ofzo onder een steen gelegen en op t moment niet in staat om logische verhalen op te pikken dus kan iemand ff uitleggen waar deze meeting voor is?fokking kerst ook altijd
![]()
hm voetbal.. niet mijn dingquote:Op woensdag 27 december 2006 12:05 schreef Incolumis het volgende:
[..]
de voetbalpoule zuipmeet, we zitten nu op de helft, en iedereen heeft alcohol ingelegd
ff kijken of ik dan kan. eehm wanneer en hoelaat en waar is t ook alweer?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:10 schreef Incolumis het volgende:
[..]
voetbal is een bijzaak, we zochten gewoon een reden om ons ladderzat te zuipen, kom ook man!
en als ik kan en kom SUIKERBROOD. VOEDZAAM VOOR ELKE DIKZAK!!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 12:09 schreef Sickert het volgende:
@ Ferdi
Ik wil ook mee rijden
@Jp ook Mogguh!
@ Jorrit..
als er maar brood en eieren zijn voor het ontbijt..
oja en kaas en ham![]()
en voor in de avond sjipjes enzo
Ferdi en ik zorgen voor de Wii![]()
Wel bier meenemen he..quote:Op woensdag 27 december 2006 12:13 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ff kijken of ik dan kan. eehm wanneer en hoelaat en waar is t ook alweer?![]()
Het heet een voetbalmeet maar had idd net zo goed een zuipmeet kunnen hetenquote:Op woensdag 27 december 2006 12:10 schreef Incolumis het volgende:
voetbal is een bijzaak, we zochten gewoon een reden om ons ladderzat te zuipen, kom ook man!
Ga ik regelenquote:Op woensdag 27 december 2006 12:09 schreef Sickert het volgende:
als er maar brood en eieren zijn voor het ontbijt..
oja en kaas en ham![]()
en voor in de avond sjipjes enzo
Ferdi en ik zorgen voor de Wii![]()
is goedquote:Op woensdag 27 december 2006 13:47 schreef FJD het volgende:
Als jij You never walk alone instudeert zorg ik ervoor dat je hoe dan ook opgepikt wordt
quote:Op woensdag 27 december 2006 14:42 schreef FJD het volgende:
JP komt misschien nog. Die zit dezelfde dag bij een advocaat in Engeland maar als ik JP een beetje ken zal ie vanaf Schiphol wel een beetje om rijden als dat tijd-technisch mogelijk is.
Kan maar ik ga 's-nachts wel terug. Maar ik wil best een keer de BOB zijn...quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
rij ik met jou mee? en blijf je slapen?
* PoSTMaN bestelt nog een fust bierquote:Op woensdag 27 december 2006 14:42 schreef FJD het volgende:
JP komt misschien nog. Die zit dezelfde dag bij een advocaat in Engeland maar als ik JP een beetje ken zal ie vanaf Schiphol wel een beetje om rijden als dat tijd-technisch mogelijk is.
's nachtsquote:Op woensdag 27 december 2006 17:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan maar ik ga 's-nachts wel terug. Maar ik wil best een keer de BOB zijn...
Frank, je zult je zelf moeten vermakenquote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 18:12 schreef egg-bird het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=knNaCx420kI&mode=related&search=
Airsoft Gatling Gun....![]()
![]()
Ok. Dan rij ik wel alleen met relaxte muziek in de autoquote:Op woensdag 27 december 2006 18:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Frank, je zult je zelf moeten vermaken
Ik pik Kev op en dan gaan we naar Apeldoorn. Blijven slapen
Mensen die een lift willen, dat kan maar alleen dicht langs de A27-A1.
tuulk mien jonguhquote:Op woensdag 27 december 2006 17:46 schreef egg-bird het volgende:
@Inco... kan ik ALS ik ook kom met jou mee rijden???
Damn, wij moeten het 5 jan, maar doen met 86 inchquote:Op woensdag 27 december 2006 18:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
Met een 344 inch scherm Wii'en![]()
http://www.flabber.nl/archief/018774.php
wat is dat nou weer voor onzinnig ietsquote:Op woensdag 27 december 2006 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ok. Dan rij ik wel alleen met relaxte muziek in de auto![]()
Ik neem wel een Relax-ed CDtje mee hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 19:18 schreef Sickert het volgende:
wat is dat nou weer voor onzinnig iets
net of je samen niet met relaxte muziek kunt rijden
mr sleevesquote:Op woensdag 27 december 2006 19:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik neem wel een Relax-ed CDtje mee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |