100%quote:Op zondag 24 december 2006 20:23 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ahum vullshit
weet je wel zeker dat je op een ranked server heb zitten knallen?
Hoezo, de meest P&K only servers waar ik een keer opgespeeld hebquote:Op zondag 24 december 2006 20:23 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ahum bullshit
weet je wel zeker dat je op een ranked server heb zitten knallen?
Misschien dat ik dan gewoon over een paar dagen wel weer 18 IAR ga doen. Ik wil em nu wel hebben zeg maar, op goudquote:Op zondag 24 december 2006 20:23 schreef Incolumis het volgende:
yup
Bij de knife badge, daar heb je gewoon 100 nodig, niks IAR, had ik namelijk wel iets vreemds.quote:Op zondag 24 december 2006 20:25 schreef Incolumis het volgende:
ik zou zeggen, ga het opnieuw proberen, je krijgt na 18 pistolkills vanzelf ee nberichtje ingame dat je de badge hebt (de ronde wel afmaken btw)
als iemand op die werkplek het wilt toch wel?quote:Op zondag 24 december 2006 20:42 schreef jpjedi het volgende:
even over dat roken?
Dienen niet alle werkplekken verplicht rookvrij te zijn volgens de wet?Waarom dan discussie voeren of afspraken maken over andere data/regelingen?
in overleg met de werknemers, zo kon je bij mijn vorige baan gewoon in de hal roken, het was toch een grote hal dus niet rokers hadden er geen last vanquote:Op zondag 24 december 2006 20:42 schreef jpjedi het volgende:
even over dat roken?
Dienen niet alle werkplekken verplicht rookvrij te zijn volgens de wet?Waarom dan discussie voeren of afspraken maken over andere data/regelingen?
Op TV? Why??quote:
quote:Op maandag 25 december 2006 03:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!
fuck waar was dat ook al weer?quote:Op maandag 25 december 2006 11:04 schreef Timminater het volgende:
FOK!games kerstprijsvraag dag 1!
woei, we staan in de grote fok! kerstprijsvraag
hoeveel mensen gaan er hierzo langskomen om te vragen ??
quote:Op zondag 24 december 2006 18:10 schreef Timminater het volgende:
N00B !!
quote:Op maandag 25 december 2006 11:19 schreef staticdata het volgende:
het liedje is de waarheid geworden.....
James brown is dead
Ohja, trouwens, ik heb em gehaald! Niet net, want net had ik kerst-eet-gedoe-drank.quote:Op zondag 24 december 2006 20:28 schreef Yildiz het volgende:
[.. gouden pistol badge gelul ..]
stelt niks voorquote:Op maandag 25 december 2006 21:07 schreef Viro het volgende:
Oh das niks wacht maar tot dat je verstandskies eruit wordt getrokken.
Whehe hoe vet, zoiets moet je een minuut voor 12 uur afsteken als iedereen daarna zijn vuurwerk wil afstekenquote:Op maandag 25 december 2006 12:20 schreef Timminater het volgende:
http://www.totallycrap.com/videos/videos_smoke_bomb/NL
zoiets noem je nu een rookbom
prettige feestdagen iedereen![]()
Ik hou niet van dat genre films ... en ik weet nu weer waarom ...quote:Op maandag 25 december 2006 21:49 schreef jpjedi het volgende:
homooooos![]()
Ff filmpie fikken na een voldaan kerstmaal van moeders..![]()
![]()
Wijntje van Jorrit was een toppertje man!![]()
ltrrr..![]()
edit1: Wat een baggerfilm die nwe 007:
-Geen stijl
-onbeschoft
-overgeweldadig en moord bij de vleet
-Nutteloze interactie met bondgirl in het kader van dit ingredient moest er ook nog in. hersteld
-last but not least..hij rijdt in een fucking Fordje op de Bahama`s
Maar het overheersend gevoel dat ik heb is dat het geen echte bond lijkt te zijn maar een ordinaire knal en spectakelfilm.
Edit2: Hebben hem verder toch af gekeken. WAT EEN BAGGER-EINDE .![]()
Als een Ford meer in beeld komt dan een Aston Martin dan is het een zuigende bond filmquote:
Als alles goed gaat valt het mee, als de verdoving uit begint te werken en ze moeten nog beginnen dan heb je een kutmiddagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:43 schreef FJD het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het heeft tot tweede Kerstdag moeten duren, dat was wat langer dan verwacht. Geheel in de trend van Kerstmis is het dan uiteindelijk toch gebeurd, een wonder is geschied, een mirakel, iets wat niemand zou verwachten maar wat uiteindelijk toch is gebeurd. Alsof God er zelf op toe heeft gezien.Da's al de 2e keer deze week ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door ursel op 26-12-2006 14:16:21 ]
quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:45 schreef ursel het volgende:
Kwas net te laat met invullen toto..
Wedstrijd was geloof ik echt net begonnen..
Oe.. ik ga Sickert pakken, die heeft nog helemaal niets ingevuld..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |