quote:Op donderdag 28 december 2006 14:18 schreef staticdata het volgende:
en aangezien ik jullie kinders ook wil verwennen zal ik het recept inscannen
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:20 schreef escape_nl het volgende:
Ja de Polo rijd erg lekker, volgende week woensdag wordt er een nieuwe autoradio, boxen en versterker ingebouwd en dan is ie klaar.
Wordt er hier nog BF2 gespeeld en wanneer?
Ik ben nog opzoek naar een piloot, ik ga zo BF2 weer installeren, kijken of ik het nog kan na 4 maanden
Fijn dat ie lekker rijdquote:Op donderdag 28 december 2006 14:20 schreef escape_nl het volgende:
Ja de Polo rijd erg lekker, volgende week woensdag wordt er een nieuwe autoradio, boxen en versterker ingebouwd en dan is ie klaar.
Ik ben nog opzoek naar een piloot, ik ga zo BF2 weer installeren, kijken of ik het nog kan na 4 maanden
jaquote:Op donderdag 28 december 2006 14:22 schreef escape_nl het volgende:
Ben xfire aan het installeren, is er iemand online?
sickertnlquote:Op donderdag 28 december 2006 14:22 schreef escape_nl het volgende:
als t goed is is inco aan t vliegen...quote:Op donderdag 28 december 2006 14:20 schreef escape_nl het volgende:
hm die superkip ziet er anders ontzettend goed uit. ik ga ff t recept copy pasten enzo en lekker van t weekend makenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:31 schreef staticdata het volgende:
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06524/superkip1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06524/superkip2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
dit wordt het dus. vrij simpel maar lijkt me wel lekker
zometeen de ootoo van papa ophalen en boodschappen doen. meteen de ingredienten ff opschrijven van dit receptquote:Op donderdag 28 december 2006 14:50 schreef staticdata het volgende:
nu nog peterselie, grove mosterd, bladerdeeg halen
Wel jammer dat dit recept niet binnen me sonja bakker schema pastquote:Op donderdag 28 december 2006 14:50 schreef staticdata het volgende:
nu nog peterselie, grove mosterd, bladerdeeg halen
ik ga zo BF2 weer installeren, kijken of ik het nog kan na 4 maanden
Beste wensen nog kerel! je had zeker geen 2142... Of ga je wel met je tijd meequote:Op donderdag 28 december 2006 14:22 schreef escape_nl het volgende:
KEV IS WEER OFLINE :pquote:Op donderdag 28 december 2006 15:39 schreef FJD het volgende:
Ik ga nu even met Kev spelen. Vanavond doe ik ook wel weer mee
Het valt best mee met bakkeren. Het is gewoon minder eten en gevarieerd 6x per dag eten.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:53 schreef staticdata het volgende:
niels heeft zijn eerste goud weer gehaald
@jorrit, met sonja bakker mag je niets eten dus dat is niet zo moeilijk
Koop een Wiiquote:Op donderdag 28 december 2006 16:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sporten kan volgend jaar ook wel.
kom je ook op de wintermeet??quote:Op donderdag 28 december 2006 16:12 schreef escape_nl het volgende:
Ik ben er rond half 8 a 8 uur voor een aantal uurtjes, heb niet voor niets 3 weken vakantie
Alleen nog TS installeren
Wel jammer, je stond er erg goed voorquote:Op donderdag 28 december 2006 16:19 schreef escape_nl het volgende:
Nee niet iedereen zou dat waarderen
Je blijft ook spammen hequote:Op donderdag 28 december 2006 16:20 schreef BattleLies het volgende:
@ Egg-bird: FELI MAN!!!!!! Echt gaaf! Vertel es: hoe heb je d'r gevraagd?? En wanneer is jullie trouwsite in de lucht??
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:19 schreef escape_nl het volgende:
Nee niet iedereen zou dat waarderen
en geen vloeibare boterhammen (lees bier)quote:Op donderdag 28 december 2006 16:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het valt best mee met bakkeren. Het is gewoon minder eten en gevarieerd 6x per dag eten.
Minder eten lukt nog wel, maar van mijn vlees blijven ze af![]()
Ik doe niet aan dieten, ik bepaal lekker zelf wat ik eet
Denk dat ik vanavond ook maar weer eens me pc aansluit en BF2 opstart
Sporten kan volgend jaar ook wel.
zit amper vet in..quote:Op donderdag 28 december 2006 16:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
en geen vloeibare boterhammen (lees bier)
wat ik wel apart vind is dat filet american mag, dacht altijd dat het bere slecht voor je was.
dat van mij niet dat is heel vaak in gebruik dat houd het ook goedquote:Op donderdag 28 december 2006 16:41 schreef FJD het volgende:
Goed gereedschap hangt onder een afdakje
Ja klopt, als ik geen bier meer zou drinken dan zullen de kilo's er wel afvliegenquote:Op donderdag 28 december 2006 16:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
en geen vloeibare boterhammen (lees bier)
wat ik wel apart vind is dat filet american mag, dacht altijd dat het bere slecht voor je was.
Succes en eet zequote:Op donderdag 28 december 2006 16:50 schreef staticdata het volgende:
ik laat morgen weten of de superkip gelukt is![]()
ik zeg maar niksquote:Op donderdag 28 december 2006 16:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kijk maar uit met die superkip
[afbeelding]
Mitsubishi doet niet mee aan deze slag onder de gordel gelukkig.. MAar het fokt de boel wel lekker op zo in aanloop tot 4 januari.quote:as I have just been informed, Kamaz is filing some protest against the homologation of de Rooy s Ginafs, namely against the coil-spring suspension and its homologation in the series production... they are collecting signatures and even asked Mitsubishi to join! I think de Rooy is going to have a really tough time in Lisbon again. He would be stupid if things were not 200% taken care of again!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |